Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Oh crap... Van de week maar even een testje halen..

Heb giga vreet buien, ben in eens misselijk van sommige dingen en mijn reuk doet het weer goed. Ook ben ik super moe..

Toen ik net mijn zoveelste twix naar binnen werkte zei manlief; moet je me niet wat vertellen?! Dus ik denk dat het geen kwaad kan..

Neem aan dat dit geen ontzwangeren is :p

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    hihi ja zou idd maar even testje doen

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Paso, de rijstebloem maakt het dikker, net als de nutriton.

Kaatje, wat een lief gedicht!
    Mijn shirt is van only. Niet hetzelfde dus, maar hij lijkt er heel veel op!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry, spannend hoor!

Vannacht niet echt een leuke nacht gehad. Jara eerst wakker, ik hoorde haar lopen, dat doet ze nooit. Toen ik ging kijken lag ze al weer in bed, maar was wakker. 'mama, ik ben mijn doos kwijt....' Geen idee wat voor doos, gelukkig is ze weer gaan slapen.
    Romee is verkouden en vannacht 4x wakker geweest. De laatste x neusspray gegeven, ze schreeuwde alsof ze vermoord werd! Gelukkig is ze daarna lekker gaan slapen. (toen was het bijna 3 uur)
    Ik ga vanmiddag zelf ook maar even op bed geloof ik. ;)

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Gaaaaaaap,

Hier was het een zeer kort nachtje. Bart kwam vanaf 10 uur elke 2 a 3 uur. Huilen en zeggen dat hij pijn heeft aan zijn oor. Vandaag hadden wij 2 dingen op de planing staan maar nu blijft vanmorgen Ad thuis met hem en ga ik alleen met Rick en Fleur naar mijn ouders toe voor de sinterklaas en vanmiddag blijf ik thuis met Fleur en Bart en gaat Ad samen met Rick naar een verjaardag.

Ik hoop echt dat aankomende nacht beter gaat. Het ding is ook nog dat het gaat regenen aankomende nacht en dan zal hij zeker wakker worden daarvan. Maar ik hoop dat hij snel weer gaat slapen dan.

Oh nog even een nieuwtje van Fleur zij krijgt al bijna een hoektand door. De 2 ondertanden komen er ook nog aan. Ze is nu al een paar dagen met eenpaar vingers op 1 plek aan het kauwen en ik maar even gekeken gisteren zit daar een bultje en 2 witte puntjes die bijna doorkomen. Het was even :$ voor mij. Ik merk helemaal niks aan haar dat ze doorkomen. Snelle meid dus!! :D

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    goedemorgen!
    pff wat ben ik nog moe zeg.. mannetje heeft nu de buikgriep (haha) en is de hele nacht in de weer geweest,...maar ik weet er niks van. maar denk toch wakker geweest aantal keer ofzo..ben kapot. 7 uur kwam jamelie naar me toe dat ze naar beneden wou voor dr schoen.. die had ze gezet gisteravond.
    ben ook nog steeds misselijk.. blegh..

maargoed, zo richting zh, jamelie is al aan het eten (jeeej) en ik zit aan een kop koffie wakker te proberen te worden.. we zijn ook al aangekleed (we zijn echt nooit zo snel sochtends......)

vanavond nog wat cadeaus inpakken en dan morgen een drukke dag!
    hoop ik maar dat t met mannetje wat beter gaat...
    om 10 uur moeten we in het ziekenhuis zijn,dan komt sint daar aan.. gaan kinderen liedjes zingen om hem te begroeten :) en dan gaat hij rondje op de afdelingen doen.. om 2uur komt hij op vien dr afdeling, en dan gaan ze naar de daktuin (speelzaal) daar kunnen ze op schoot zitten, vien ook.
    dan is het half 3-half 5 spelletjes op de daktuin en dan geloof ik einde.
    dan naar huis,patatjes eten en savonds cadeau's uitpakken,laten we voor de deur zetten door buurman.

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Allemaal een goede nacht gehad zie ik :D :p

@Tandjes hier zie ik en voel ik ook her en der bultjes... Feest gaat nou beginnen!

Hier hebben we echt een kleine drift kikker. Ze moest gisteren naar bed maar was zo aan het mopperen en dingen uit bed aan het gooien (kijkt nog eens naar dr banner... toch echt 5 mnd...). Toen ze na een half uur nog zo was zijn mijn moeder en ik d;r maar uit bed gaan halen. Ze was zo nijdig dat ze gewoon slaan bewegingen aan het maken was en in mijn moeder d'r shirt aan het happen was (!). Toen ze het een 2e keer weer wilde doen zei ik heel boos: Nee! Wat doe je nou?! En toen ging ze heel verlegen lachen..

Zitten wilt ze ook niet meer soms. Maar ze wilt dan staan. En als je zeg tegen d'r: ga maar stappen dan maakt ze ook echt stap bewegingen :)

Ook heeft ze hier weer wat nieuws ontdekt. Dat je je tong uit kan steken en dan gelijk blazen en dan je dan een pfffrrrt geluid krijgt. Vooral met fruithapjes spettert het zo lekker...

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sherry, oh jee... dat word een testje doen! Emma heeft dat staan ook ontdekt en zodra wij stappen stappen zeggen, dan begint ze te giechelen en idd stap bewegingen te maken :D

Chantal, wel leuk dat ze in het zh ook aan sinterklaas doen!

Tandjes, er komt iig onder een tand door. Dacht laatst ook bij de kiezen een wit puntje te zien. Maar zodra ik in haar mond probeer te kijken steekt ze haar tong zo naar buiten dat ik niets kan zien.

Hier korte nacht gehad, maar kwam niet door Emma :D Hadden vrienden op bezoek en was errug gezellig :p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Best een kort nachtje gehad. lagen pas 00.00 op bed.Elin kwam om 03.30 ( laatste voeding 17.15 )en heeft ruim 45 min. gedronken.Duurde even voor ik weer sliep en om 07.00 waren ze weer wakker.
    Levi ging beneden gelijk spelen.Heeft van zwager + vriendin ( sinterklaas dus haha )een ridderkasteel gehad en die hebben we gister nog in elkaar gezet toen hij sliep>Daarna heeft hij met zijn nieuwe klei gespeeld en nu zit hij met Ferry Finding Nemo te kijken

Sherry,haha dat klinkt idd niet als ontzwangeren.Is er een grote kans dat je zwanger kan zijn ?

Marleen,misschien had ze een droom ofzo ? Elin houd ook niet van neusspray

Schildje, o jee misschien oorontsteking ?

Chantal, hoop dat je misselijkheid zo zakt.Veel plezier in het zh. met de sint.Leuk dat Viënna ook van zaal af mag !

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemiddag!

Hier eindelijk een lekker nachtje :D

@ Sherry idd maar even testje doen hihi.
    @ Staan Sandro trekt zichzelf al op als hij op schoot zit en gaat zo ook al staan :S in de box nog niet hij wil er niet in zodra ik die kant op loop gaat hij al brullen haha.

Tandjes Sandro begint ook al 2 flinke bulten onderin en bijt op alles wat los en vast zit.

Vanmorgen met flinke koppijn wakker geworden balen!
    Straks sinterklaas vieren bij mn schoonzus.

Iedereen die ook Sint gaat vieren veel plezier!!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    vien had vannochtend een brief van piet in haar schoen!

Lieve vienna,

Je viert je eerste sinterklaas niet thuis,
    want je ligt helaas in het ziekenhuis.
    Maar laar dat de pret niet minderen,
    want weet je? sint komt ook bij zieke kinderen!
    Die gunt hij een cadeautje juist het meest!
    Dus ook voor jou een klein beetje sinterklaasfeest!
    Omdat je zo lief en dapper bent
    word ook jij dit jaar verwend.
    Sint wenst je van harte beterschap toe
    en piet zwaait je gedag met de roe.

Sint en zijn pieten

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom alvast weltrusten zeggen. Mag morgen een soort van uitslapen :) Moet om 08.40 bij het cb zijn voor Elin haar prikken dus begin later op het werk.

Chantal, ahh lees het gewoon met een brok in mijn keel. Lief en mooi zo'n gedichtje voor Viënna !

Tot morgen :)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat lief Chantal, dat Sint ook in het ziekenhuis aan Viënna denkt... en wat moeilijk weer voor jullie, want ze zou gewoon thuis bij dit feestje moeten zijn.
    Maar binnenkort gaan jullie alles goed maken hoor... elke dag feest als Viënna thuis is!

Heb je trouwens het adres van Viënna voor mij!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    haha bij de eerste regel had ik gelijk al tranen in mn ogen en brok in mn keel.. jamelie vroeg of ik hem voor wou lezen.. begon te lezen.. uh laat maar.. weinig zin om daar een potje te gaan janken.

uhh adres vienna...... ff opzoeken!

Lumc afdeling Babyzaal J6
    Postbus 9600
    2300 RC Leiden

trusten kaat,werkse morgen en succes op cb!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    nog wat van danitjuh,frummel en kikker gehoord?

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

De eerste 2 zie ik nog wel eens wat van verschijnen of hyves. Maar weet niet hoe het met kikker is. Weet ook niet of ik haar op FB of hyves heb :)

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kikker der kids zijn lekker verwend met sinterklaas, ze weten niet waar ze al het speelgoed moeten laten :D Verder geen berichten voorbij zien komen dus ga er vanuit dat het goed gaat :)

Hier drukke week gehad.

Sherry, en en en??? :D

Staan; Haha Jula gaat net een beetje zitten. Staan komt nog niet in der woordenboek voor, gelukkig. Anders krijg ik ruzie met mn zusje haha. Die vind dat je ze geen dingen moeten laten doen die ze zelf nog niet kunnen. Worden ze boos en gefrustreerd van ed. Heel pedagogisch verantwoord allemaal :)

Ik duik lekker mn bed in, is deze week nog niet gelukt voor 00.30u (5u, 1u, 3.30u, 00.30, 02.30) En dan niet omdat Jula niet sliep haha. Ga jullie morgen updaten ;)

Truste!!

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    *zwaai*

Hier nog steeds druk met van alles, lees nog mee en hoop zsm weer mee te schrijven. Morgenmiddag voor het eerst weer aan het werk...

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!!

Zo Sint is weer voorbij zijn alle 3 lekker verwend :D Sandro heeft leuke kado's gehad en was helemaal onder de indruk van zijn grote neven die liedjes aan t zingen waren hahaha

@Mamachantal las het gedichtje al op hyves maar het is een tranentrekker hoor tjee!! Wel heel lief zeg!!
    @ Kaatje succes met de prikken op t CB

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hoi dames,

lees nog steeds mee hoor. Maar even lekker druk hier. (ook met zus natuurlijk) en de goede man die vanavond langs komt. Kindjes zijn nog lekker allemaal aan boord. Kregen van de directeur van de school heel fijn toestemming om ze lekker aan boord te houden. zonder er zelf om te vragen haha.

Dus iedereen die nog sinterklaasavondje gaat vieren vandaag. veel plezier.

en de kindertjes die mogen genieten van al het speelgoed dat ze al hebben gekregen, veel speelplezier.

sherry enn????????

groetjes allemaal fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina