Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhhh hihi ik d8 ook 2x :D

Nee idd dan valt het mee.
    Sandro zou ook nog veel meer mogen hebben maar t gaat goed op de 2x 2ml dus hou het even zo kan altijd nog omhoog als het moet.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Die gedachte had ik eerst ook met die 1x 1,5 ml. Maar ze begon steeds vaker 's nachts pijn huiltjes te krijgen. Bovendien spuugde ze steeds begin van de avond echt zuur op. Dus hopelijk gaat dit helpen en anders wilde de ha met de kinderarts overleggen.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahh zielig is dat he!

Ik merk t hier als Sandro niet meer wilt liggen en de hele dag loopt te kauwen ( doet ie nu ook maar dat komt omdat hij heeeeel veel kwijlt ) En hij ligt gewoon dus geen probleem nog.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een saai kind heb ik.

Eet nog niks.

Alleen melk haha!

En ook nog geen tanden.

Saai he :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Zo he he rust haha. Hele dag bloemen geplukt, en kids liggen nu op bed.Vrijdag eens voor een goede handcreme kijken want in een kwekerij werken is echt funest voor je handen.
    Kon er vannacht twee keer uit voor Elin.Gelukkig was ze vandaag op het kdv een stuk beter te spreken dat maandag

Even een berichtje van Danitjuh
    Ze heeft me gevraagd even te laten weten dat ze een tijdje afwezig is. Ze leest wel mee,maar is te moe om te reageren.Ze neemt dus even wat tijd voor haar zelf en komt vanzelf weer terug.
    Met Ismail gaat alles iig lekker. Doet alles wat een kind van 4 maanden doet.
    Chantal, moest ook even laten weten dat ze aan jullie denkt.

Limburgertje, nog gefeliciteerd met je kleine

Martje, je moet ook niet meet honger boodchappen gaan doen. maak hier een weekmenu en boodschappenlijst en daar hou ik me aan
    Heerlijk mannetje ! Ook niet veel gegroeid dus.gelukkig wel qua lengte

Lutje,zo'n loopstoeltje hen ik bij levi van souders gehad, heb hem gelijk op mp gezet. ben er zelf geen voorstander van omdat het heel slecht voor de heupjes blijkt te zijn
    Misschien één van deze dingen ?
    bartsmit.com - Bumba Kruiprol
    bartsmit.com - Activiteiten center ( al is ze hier nog wel iets te klein voor )
    bartsmit.com - VTech Rol en Swing Bal
    bartsmit.com - VTech Rol en Swing Bal
    bartsmit.com - Lamaze 3-in-1 speelkleed
    bartsmit.com - Chicco Spring Roller

Vinora *zwaai*

Skatje, nee hoor, er zijn zoveel kinderen die pas fruit krijgen bij 6 maanden.was hier ook de bedoeling maar Elin had niet genoeg meer aan alleen melk

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zwaai. pfft. hier druk druk druk. leuk druk en niet leuk druk. (zus)

met onze kleine man gaat het super goed. slaapt tegenwoordig tot op zijn minst 7.15 vanochtend zelf 8.00! Hij is wel ziekjes. zo zielig. Maar ja hij is niet de enigste iig.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Romee krijgt ook pap in al haar flessen. Dit is ter vervanging van de nutriton. En eigenlijk op aanraden van het cb... Romee is nu 5 maanden en zit in maat 62-68. Valt dus best mee :D

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Lutje Banaan 'mag' ook niet in de vriezer heb ik wel eens gehoord....

Martje Romee rolt ook nog niet hoor! Ja 1x maar dat was volgens mij een toevalstreffer ;)

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Dankje, hij kon (en kan) ook heel ondeugend zijn!! Ja haha idd een stuk voordeliger die mand! Hoop dat Emma met een hogere dosis minder last heeft van de reflux!

Skatje; Hier ook net zo'n saai kind :D

Danitjuh; Doe lekker rustig aan meid, fijn dat het goed gaat met Ismail! We zien je vanzelf wel weer verschijnen!

Kaatje; Bedankt voor de update van Danitjuh! Nee haha met honger boodschappen doen is idd geen goed idee. Ik maak ook altijd een lijstje, maar vaak neem ik ook nog wel wat extra's mee. Weekmenu maak ik niet, maar neem wel vaak groenten en vlees mee die in de aanbieding zijn.
    Nee Mika is niet veel gegroeid, maak me er niet zo heel druk om, hij doet het verder goed. Kon het niet laten nog even te googlen, maar lees nu overal dat 100 gram in één maand wel heel weinig is. Misschien ga ik over twee weekjes nog wel even naar het cb om hem te wegen.
    Die kruiprol is wel leuk, maar niet als je katten hebt...hier was hij binnen een week lek!

Vinora; *zwaai*

Jac; Fijn dat het goed gaat met N en wat slaapt hij lekker zeg!! Sterkte met de situatie van je zus!

Lutje; Deze heeft Mika trouwens van Sinterklaas gekregen, is erg leuk bol.com | VTech Fladder En Leer Vlinder, VTech | Speelgoed

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Romee heeft ook die bal van Vtech gekregen van sinterklaas. Hin is echt super!

Hier alles prima, lekker druk... Ben blij dat ik nog anderhalve week hoef te werken, daarna 2 weken vakantie!!

Zijn er hier trouwens nog baby's met dr Brown flessen? Ik heb nog een aantal (nieuwe) spenen in de last liggen. Van alle maten speen. Iemand die ze over wil nemen?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo alles staat klaar voor morgen. nu hopen dat ik nog 100cc bij elkaar kolf zodat ik morgen genoeg heb. vandaag besloten dat ik tot 6 maanden bv blijf geven en het dan langzaam ga afbouwen

Zwaait terug naar Jac. fijn zulke nachten !

Martje, geloof dat ze 100gr in de week moeten groeien. zat Elin nu precies op

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Ik houd hem gewoon goed in de gaten en anders keer extra wegen! Waarom wil je de bv gaan afbouwen??

Hier staat ook alles klaar, zo op bed en hopen op een beetje redelijke nacht, morgen hele dag werken!

13. Rono

Rono Niet meer actief

Marleen: ik wil ze wel hebben, wat wil je er voor hebben?

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Heb je nog spenen? Oh ik zie dat Rono al gevraagd heeft wat je er voor wilt hebben.

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Hier redelijk geslapen. Nog steeds snipverkouden en flink aan het hoesten. Verhoging van de zantac lijkt gelijk al te helpen. In plaats van gejammer werd ik vannacht wakker door haar geklets :)
    Vandaag maar weer sollicitatie uitsturen. Heb nog een aantal open staan. Alleen is de selectie daarvoor pas eind december oid. Wacht ook nog steeds op de beslissing over mn ww aanvraag. Krijg uiterlijk de vrijdag voor kerst daar bericht over.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat zal toch wel gewoon goed komen, Lutje!
    Succes weer!

Rono, mutsje is nog niet binnen...:( Hopelijk komt 'ie nog.

Vandaag 1 uurtje lesgeven, daarna weer weekend!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Hier heerlijk geslapen! Moest Fleur zelfs wakker maken vanmorgen, omdat ik naar mn werk moest! Zal je zien, morgen ben ik vrij, dat ze wel weer om 6.00u wakker is hihi!

Lutje, mag je wel ww-uitkering als je een baan niet hebt aangenomen?

Marloes, lekker maar 1 uurtje werken! Hier 1 dagje, dan vrij tot woensdag, is ook te doen ;)

Martje, 100 is idd wel weinig, maar als die t verder doet zal ik me ook geen zorgen maken hoor!! Fleur was 300 in 6 weken aangekomen. Was ook veel te weinig, maar wel verklaarbaar omdat ze ziek is geweest. Cb heeft wel 10x gezegd dat ik me daar geen zorgen om moest maken. (hihi deed ik ook niet, ik maakte me meer zorgen om hun reactie, maar dat was gelukkig dus niet nodig)

Skatje: nee hoor helemaal geen saai kind! Dat komt vanzelf :)

Danitjuh: Denk aan jezelf meid!! We horen je wel weer als je je beter voelt!!

Fleur zit hier echt hele tijd op 1 of 2 vingers te kauwen! Tis ook helemaal hard onderin, maar ik zie niets, en ruik ook geen vieze luiers hihi! Maar zal dus niet lang meer duren!

ik ga dit weekend naar Center Parcs met de hele familie, was cadeautje voor mn ma dr 50e verjaardag! :) Echt zin in!

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    dames, ik mis jullie!

Zaterdag ga ik (njah wij) verhuizen! Dus het is zo druk met inpakken etc. Oudste is jarig geweest 6 jaar! Ondertussen ingevallen voor een vriendin van me. Samen met haar wat nieuws opgestart (www.bai-bai.nl).

Ik kom terug zodra ik weer internet heb in het andere huis en dan kom ik ook foto's plaatsen!

Tot snel!

Liefs

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mamatien, ik zat toen nog in dienst bij m'n vorige werkgever. Bovendien weten ze niet dat ik geweigerd heb :) Maar zoals ik al zei, dit liep buiten de ww om. Ben pas sinds 1 dec officieel werkloos.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Kom maar weer gauw terug dan! :D Wat leuk, heb even de website bekeken, ziet er goed uit zeg!
    Gefeliciteerd met je oudste man, en heel veel succes met de verhuizing. ben benieuwd naar de foto's!

Deel Deze Pagina