Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja ik ben ook erg benieuwd :D Juul gaat uit logeren. Slaapt altijd maar zul je net zien dat ze wakker is haha.

Ahh Chantal, sterkte meid! (Heb je m'n kaartje trouwens gehad?)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, spannend! En Jula ook nog uit logeren :) Pas maar op, anders heeft ze een speelkameraadje over 9 maanden :p ;) :D hihi

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hahahahaha dat hoop ik niet Lutje! :D Hij wil wel kinderen.
    Maargoed, eerst maar eens zien of het wat gaat worden haha.

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

hahaha Enas, veel plezierrrrrr :):)

Lutje, waxinelichtje en aansteker in je auto leggen! STEL dat je zonder benzine komt te staan/accu is leeg, dan verwarmd waxinelichtje binnen 5 minuten je auto! (ik rijd 40km heen 40 km terug naar mn werk.. dus wil wel winterproef zijn..)

zoo bijna weekend!!:)

Chantal: dikke knuf meid!! :(:(:(

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Bijna weekend? Weekend!

Meiden ik ga heerlijk genieten van weinig doen! op naar een kerstboom :D

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Veel plezier!!!!!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk Ennas!!! Spannend....

Rono, de muts is binnen!!! Cool!

Zag een schattige foto van Noortje, lief!!!

Lutje, als wij lang moeten rijden neem ik voor de zekerheid altijd een paar pakjes kant en klare voeding mee van nutrilon. Die hoeft niet perse opgewarmd te worden.

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zwaai*

Zo de werkweek is weer ten einde.
    Mijn ventje groeit de pan uit! Vandaag weer prikken gehad, en ik mag rijstebloempapjes gaan introduceren. Maar daar begin ik overmorgen wel mee of zo. Ik vind en prikken en iets nieuws een beetje te veel van het goede.
    Hij is nu 68.2 cm en 7550 gram :$ tjee ik weet echt niet waar hij het vandaan haalt.

zo ik lees ff wat bij.

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennas; ooh dat gaat snel! Veel plezier :D

Maslous; veel kerstboomplezier! ik heb er vandaag op ons kantoor al een opgetuigd.

Mamatien; wat een goeie tip van dat waxinelichtje! Daar was ik nou nooit opgekomen!

Chantal; ik kan niet meer dan je net als de rest een knuffel geven!

Ik ga zo even een uurtje knolhobbelen, ff mijn gedachten op 0.

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha ja snel he!! Stond er zelf ook van te kijken!
    Maar op de 1 of andere manier voelt het erg goed. Kan natuurlijk in het echt wel tegenvallen maar daar kunnen we dan maar beter gelijk achter komen :)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)
    Zo weekend !

Martje, had me voorgenomen 6 maanden bv te geven als alles goed ging. Gaat nu ook goed maar krijg de voedingen voor kdv en oma niet voorgekolft. Komt er dus op neer dat ik tijdens het werk,maar ook daarna nog in de avonden aan het kolven ben voor die voedingen.
    Ben wel een beetje klaar met het kolven ;)

Mamatien,veel plezier dit weekend

Anna,succes met verhuizen ! Nog gefeliciteerd met Ticho

Lutje, jij ook veel plezier dit weekend

Alessandro, theelepeltje zonnebloemolie

Chantal.succes op het werk ! hopelijk hebben ze begrip.waarvoor moet je verzekeringen bellen?

Ennas, ben benieuwd hoe lang hij blijft en of hij verder nog iets wil bespreken qua wel of niet en hoevaak zien
    o andere hij haha. have fun ! hij wil geen kinderen ?Accepteerd hij Jula dan wel helemaal?

Paso, wauw jou mannetje groeit zeker door ! Gewoon twee kilo zwaarder dan Elin haha

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hij wil wel kinderen haha ;)

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ennas Spannend!!!!

Chantal dikke knuf meid!

Paso Wauw, flinke kerel heb je zeg :) Nou moet ik zeggen dat Romee ook geen kleintje is.... Geen idee hoe lang en zwaar ze nu is, we moeten volgende maand pas weer.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedenavond dames!

Hoe gaat het hier?

Hier alles oke! Tenminste nu weer wel. Ik had al een 2 weken een dipwaar ik echt niet vrolijk van werd. Dus uiteindelijk afgelopen maandag besloten op de AD met een half pilletje te verhogen. En het werp zijn vruchten nu al af:D:D. Voel me nu al beter, lekkerder in m'n vel, energieker! Ik weet dat een pilletje niets oplost, maar ook dat gaat goedkomen. Afgelopen maandag naar een psychotherapeut geweest. In 10 minuten wist hij me te breken en zat ik te janken. Hij wist dus de juiste snaar te raken! woensdag de 21ste moet ik naar een vrouw toe voor een beginnende behandeling, geen idee wat, maar dat hoor en zie ik dan wel, en dan 2 januari nog een keer terug naar die psychotherapeut! Het klinkt raar, maar ik heb er zin in! Ben zo klaar met die depressie! Dus dat moet haast wel goedkomen!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, ow haha ik dacht dat er stond hij wil GEEN kinderen. Vond het anders nogal wat om een relatie met iemand te beginnen die een baby heeft
    Hoe was het vanavond ?

Bellie, fijn dat dat halve pilletje werkt ! eerste sessies zijn super vermoeiend maar daarna gaan je ogen open en ga je dingen met hele andere ogen bekijken

Ik duik mijn bed in.Truste

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Mamatien; Altijd zo hé, als je op tijd eruit moet slapen de kids uit... Kans is groot dat het hier ook komt omdat Mika ziek is geweest, maar ga hem morgen toch ff wat vaker aanleggen om de productie wat op te krikken! Lekker zeg weekendje naar Center Parcs, veel plezier alvast!

Anna; Had jou ook al een poosje gemist! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste! Wat leuk zeg dat je wat nieuws bent begonnen, site ziet er leuk uit! Heel veel succes met verhuizen en tot snel!

Marlous; Wat een prachtig meisje!! En wat een mooie pyjama (?) heeft ze aan!

Alessandro; Fijn dat het goed gaat met 4 flessen!

Lutje; Succes aankomend weekend en probeer ervan te genieten! Kan me voorstellen dat je tegen de reis opziet, ik haal me soms ook allerlei scenario's in m'n hoofd.... Oh wat knap dat Emma kan rollen!!

Chantal; Sterkte meid!

Ennas; Wow spannend, heel veel plezier :D

Paso; Zo jullie ventje doet het goed zeg!!

Kaatje; Kan me voorstellen dat je dan gaat afbouwen, wil je wel de ochtend en avondvoedingen zelf blijven geven? Dat kolven is ook echt niet mijn ding, ik kolf ook te weinig en moet ook bijkolven voor m'n werkdag. Nu heb ik het geluk dat ik maar anderhalve dag in de week werk, dus dat is nog te doen. Heb nu wel neusspray besteld bij de ha, dus ik hoop dat dat helpt om wat extra te krijgen!

Bellie; Fijn dat je je weer wat beter voelt! En het komt vast allemaal wel goed!!

Hier zit de 1e hele werkdag er ook weer op, nu lekker weekend. Viel gelukkig mee, zat snel weer in het ritme! Toen ik thuiskwam kon ik aanschuiven, want m'n moeder had gekookt...heerlijk!!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Zware nacht en ik klink als een vent vik heb alleen maar liggen hoesten. Vandaag word de kerstboom bezorgd. Kan ik die mooi gaan optuigen. Vorig jaar moest vriendlief het doen aangezien ik rond deze tijd vooral boven het toilet hing. Heb toen ook maar weinig meegekregen van de feestdagen. Dus vandaag ga ik los :D

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Lutje; veel plezier met de kerstboom! En zolang die zware mannenstem ook maar weer wegtrek ;)

Kolven; ja daar ben ik ook een beetje klaar mee, maar zolang het gaat hou ik vol.

Martje; dat is nou fijn thuiskomen :)

Bellie; laat dat halve pilletje zijn werk maar even goed doen. Wanneer je door de sessies je beter gaat voelen zijn die pilletjes op den duur vanzelf niet meer nodig.

Ennas; en? Hoe was het???

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!!

Ennas hoe was het???

Lutje succes met de kerstboom!

Belliebel welke medicijnen krijg jij? Ik gebruik Zoloft maar heb de bijwerkingen ervan voel me rotter dan rot ( maar dat kan zeiden ze de eerste 2 weken )

Mamachantal heb ook een kaartje naar ( jullie) Viënna gestuurd :)

@ Ego Sandro vandaag thuis gehouden hij is nog steeds uit zn hum door t niet poepen :( Dus maar lekker bij mama gehouden hihi.
    Wij hebben geen kerstboom staan dit jaar heb er geen plek/ruimte voor en we zijn er beide dagen toch niet.
    Eerste kerstdag vier ik normaal mn verjaardag ( ja ik ben een van de gelukkige die op 1e kerstdag jarig is ) Maar dit jaar totaaaal geen zin om er wat aan te doen dus we gaan gezellig bij vrienden eten :D en 2e kerstdag ga ik naar mn schoonmoeder :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin haar ritme van de afgelopen nachten is niet zo leuk :( Ze komt om 03.00 en dan om 05.45 ofzo. eer dat ik in bed lig is het 06.15 en een kwartier later gaat Ferry zijn wekker tig keer af.Ochtenden beginnen hier dus al rond 6
    Ze heeft net weer heerlijk gesmult van een appel/banaan fruithapje en ligt nu ff te slapen

Martje, voor anderhalve dag is het idd wel te doen,maar ik werk er drie. Moet even kijken in welk ritme ze dan zit. Nu heeft ze rond 19.00/19.30 haar laatste voeding.Die wil ik dan wel bv blijven geven. Maar ja als ik de ochtend en avondvoeding bv wil blijven geven kan ze dan dus geen papfles... even kijken tegen die tijd.Duurt nog anderhalve maand
    Mooi eerste week weer overleeft ! Wel lekker dat je qua eten zo kon aan schuiven.Wat voor werk doe je ?

Lutje, brak zulke nachten.have fun met de kerstboom

Deel Deze Pagina