Goedemorgen mama's, hoe was het Ennas? Vertel, vertel.... Ben verder niet nieuwsgierig hoor Lutje, succes met de kerstboom. Wat een luxe dat ze hem thuis komen bezorgen. Wij hebben een nepperd (wel een hele mooie)...wel zo handig met al die naalden en kindjes die kruipen Maar een echte is veel meer kerst, dat wel. Elin toch...'s nachts gewoon slapen is veel fijner hoor! Bellie, knuffel meid, leuk dat je er weer bent!!!
Lutje; Veel plezier met het optuigen van de kerstboom! Ennas; En....hoe was het?? Alessandro; En Sandro inmiddels al gepoept? Kaatje; Zou lekker zijn als Elin wat later kwam voor die laatste voeding. Voor drie dagen kolven is idd een hele opgave! Ja lekker hé zo aanschuiven, als ik de hele dag werk kookt m'n moeder altijd en blijft hier dan ook gezellig eten. Ik doe de financiële administratie bij een schildersbedrijf! Hier gaat alles z'n gangetje, vanmorgen wat langer op bed gelegen en vandaag doen we lekker rustig aan!!
Kerstboom, we hebben een echte omdat vriendlief onze hele mooie en niet naald uitvallende nepboom niet wil neerzetten. Dus mag hij ieder jaar de echte regelen. Maar we hebben geluk hoor. Hier in het dorp heb je iemand met fantastische bomen, voor niet teveel geld en die de boom ook nog eens gratis thuis aflevert. Tja, daar heb ik ook weinig tegen in te brengen en zoals ie nu staat kan geen kruipend kind er bij komen (boven op een tafeltje en in de hoek tussen twee banken in). Het gaat zelfs de kat niet lukken om er in te kruipen! Helaas kwamen ze anderhalf uur later dan gepland, dus ik vlieg zo maar even naar de winkels. Staat weer genoeg op m'n agenda voor vandaag.
Kerstboom, is niet zo mijn ding...maar manlief vindt het wel leuk en voor Senna is het natuurlijk ook erg leuk. We hebben een nepboom op zolder staan, maar die vindt ik niet mooi...is echt erg nep. Nu dus kijken wat we doen, of een nieuwe nepboom kopen of een echte dit jaar... Alessandro; Dus nog niets, niet de moeite waard in ieder geval. Heeft hij er nog veel last van? Pfff ben lui vandaag, heb echt geen puf. Straks denk ik toch maar even naar boven om Mika zijn kleertjes op te ruimen...
Ja best wel. Hij zit elke keer te persen en gaat dan kei hard krijsen Echt zielig Hoop dat ie straks wakker word en tot zn oksels onder de poep zit
Ach arm ventje...hopen dat het er snel uitkomt en idd dan zit hij er maar helemaal onder, is hij het wel kwijt
Alessandro; een zetpilletje kneden van een blok milde handzeep en deze inbrengen wil ook wel eens helpen.
Zo ruim een uur onderweg geweest met Levi en Elin. Doe het nooit meer haha. Maar bijna alle kerstkaarten liggen op de deurmat, en de rest komt morgen met de post. Gelijk doorgelopen naar Primera om de papieren voor belasting op de bus te doen ( betalingsregeling treffen ), ligt mijn pinpas nog thuis.kon dus weer terug. Daarna lekker fruit gehaald en voor Elin fruithapjes gemaakt en ingevroren.Levi heeft alles voorgeproeft en goedgekeurd. Elin rolde vanochtend voor het eerst van rug naar buik en het staat op video !
alessandro; Jeeeej! Wat zal hij nu vrolijk zijn! Kaatje; Wat knap van Elin! tof dat je het hebt kunnen filmen
Hahaha hij komt vanavond pas! Ben nu bij m'n schoonzusje, Jula weggebracht. Zo maar eens richting huis.... Ben benieuwd en wordt vervolgt
Sinds een dag of 3 is Sophia aan het spugen (kleine beetjes). Zou dit ook te maken kunnen hebben met tandjes? Ze heeft verder geen verhoging!
Kaatje; Balen dat je pinpas nog thuis lag! Wat goed van Elin en helemaal gaaf dat het op video staat!! Alessandro; Gelukkig, fijn dat hij het kwijt is!! Ennas; Heel veel plezier vanavond en we lezen het morgen wel! Hier toch maar ff aan het opruimen geweest vanmiddag en alle kleertjes maat 62 en 68 liggen inmiddels in Mika zijn kast!
Ennas Veel plezier vanavond!! Boom Ik heb m gister opgezet nadat de hoofdpijn wat weggetrokken was. Wij hebben een neppert. Ik heb liever een echte, maar mn mannetje houd niet van al die naalden enz... En uiteindelijk is een neppert natuurlijk goedkoper. Alessandro Fijn dat hij zn poepje nu kwijt is! Een badje en buikje masseren (met de klok mee) wil soms ook nog wel eens helpen, maar daar heb je misschien de volgende keer wat aan Zooo Ik heb nu lekker weekend! Morgen hebben we kerstmarkt hier in harlingen: Zoutsloter Kerstmarkt - zaterdag 10 december 2011 — zoutsloterkerstmarkt Altijd heeeeel gezellig, allemaal kraampjes langs de grachtjes. Eigenlijk moet je aan het eind van de middag gaan, dan is het lekker donker, koud en druk Zondag hebben we een familie dag. Eerst bowlen met zn allen en daarna eten. Niet zoveel bijzonders dit jaar, maar wel gezellig!
Pfoe, ik denk dat ik niet meer durf hahahaha. Hij is nu onderweg. Van ellende maar alvast 2 wijntjes op Jullie gaan het horen meiden!!