bij hallmark kun je online een kaart met zo'n heliumballon kopen... oke dan is het nog maar gewoon een kaart, maar wel in een grote doos waar een ballon uit omhoog schiet
Mijn gewone is altijd al een hel geweest Was vanaf mijn 16e iedere maand 4 dagen ziek thuis. Lag dubbel van de pijn en zat bijna constant op de wc idd. Ook regelmatig bijna flauwgevallen enzo. Zelfs met de pil. De spiraal heeft enorme verlichting gebracht. Geen last meer van de hormonen en zo goed als niet meer ongesteld. Maar goed, de 2e moet er dus nog aankomen (als het goed is net tijdens m'n eerste werkweek). Hopelijk valt ie bij mij mee...
Sam heeft vandaag modeshow op school, als afsluiting van het thema IK. Flip de Beer moest natuurlijk ook mee lopen, dus snel iets uit de doos van Mees gepakt, dus die is ook in het nieuw
Marloes Wat leuk zeg, een modeshow! Kelly Wat balen dat je nog steeds zoveel bloed verliest! Ik hoop dat je uitslagen goed zijn vanmiddag. Ongie Hier ook al 2x en 2x vlot na elkaar. De eerste x was bijna niks, de 2e x wat minder leuk. Ik kon om het uur naar de wc zeg! Bah! Hier vanmorgen al 3 wassen gewassen en het hangt allemaal buiten te wapperen. Nou ja, wapperen... er staat eens niet zoveel wind Verder is mijn zusje vanmorgen op de thee geweest. Ze had foto's mee van haar nieuwe huisje. Klein, maar erg leuk. Binnenkort de reis maar eens maken die kant op. Romee ligt lekker buiten in de wagen te slapen. Heerlijk! Jara wilde niet op bed dus die zit voor een dvdtje om toch even rust te hebben.
Hier liggen de mannen ook nog lekker te slapen. Mees in de box, Thom op bed. Sam is lekker overgebleven op school, dan kan Thom lekker lang slapen. en scheelt toch 2x op en neer lopen en een hoop gezweet
bedankt dames voor de tips. Aan die heliumballon had ik ook al gedacht. zit nu te denken aan een pinata. Met daarin een gedichtje ofzo. alsjeblieft en succes ermee hihi. kellyA duim voo rgoede uitslagen. Wat zal jij je blegh voelen na 2 weken. marloes80. hihi een modeschow wat leuk voor de kids. En flip in het nieuw. Die heeft veel verhalen straks te vertellen. Kermis modeshow wat wil die nog meer. pink hier ook nog niet ongi!!! joepie. Mis het nog niet moet ik zeggen, dus mag nog wel even op zich laten wachten. hihi
ik heb al een mooi verhaal geschreven voor in het dagboek, avonturen op de kermis, pannenkoeken bakken en in bad... Maar het is wel serieus hoor met zo'n beer echt elke avond tandenpoetsen, pyama aan, slaapzak aan... in de ochtend hetzelfde ritueel maar dan andersom.
Elin heeft het goed gedaan bij smoeder. deed in het begin een beetje moeilijk met haar flesje maar dronk hem daarna leeg Ferry heeft de kolder in zijn kop. Hij zeurt al een hele tijd dat hij een andere vloer wil ( deze zit vol beschadigingen ) en nu hebben we eindelijk genoeg gespaard voor een nieuwe vloer dus het moet ook maar gelijk goed. Hij is nu dus de muur tussen de keuken en de woonkamer er aan het uit slopen. ( en gaat over 15 min. werken en laat mij achter met de troep ) Als hij iets wil moet het ook gelijk. Grappige is dat de vorige bewoner nogal van isoleren hield, komen net dus een berg kranten uit 1982 tegen in de muur. Frummel, lekker geslapen ! Je hebt folie en bakpapier nodig ( als je het met het strijkijzer doet ). Hier uitleg hoe het werkt handleidingen - Glitter4you - powered by 123webshop.nl Jac, misschien een leuke boom voor in de tuin ofzo kopen en daar allemaal een "blaadje" aan hangen met een lieve boodschap ? ongi zit ik hier eigenlijk dringend op te wachten.Twee weken geleden voor het eerst weer wat sexueel contact gehad. Schuift Ferry hem er zo zonder condoom in.Heb hem er natuurlijk gelijk weer uitgeduwd en was ook gelijk einde verhaal. Weet dat de kans heeeel erg klein is dat ik zwanger ben maar zit er toch echt niet op te wachten.
Hoi meiden, Hier even snel een teken van leven. Ik word eerlijk gezegd gek van de drukte (kraamvisite, huishouden en Nila die bijna de hele dag huilt), en dan te bedenken dat ik maandag weer moet gaan werken..... De kraamvisite met die trutcollega's viel gister nog wel mee gelukkig. Daarna naar een afscheidsetentje van een oud collega geweest. Toen ik thuis kwam was manlief gillend gek geworden (en die heeft normaal alle geduld), want nila had 3 uur achter elkaar gehuild. Hij had mega hoofdpijn en ik werd op dat moment ziek van het eten , dat heeft tot 1 uur vannacht geduurd, daarna was het in één keer over. Vanmorgen moest Nila naar het cb, maar ook de band van de auto was opeens heel zacht. Dus manlief zijn baas gebeld dat hij later kwam, hij heeft ons afgezet en is toen naar de garage gereden. Er bleek dus een spijker in het wiel te zitten, dus nu ligt het reservewiel erop. Maar bij het cb was het een drama, nila natuurlijk huilen, na de prikjes echt krijsen, ongelofelijk hoeveel last ze daarvan had/heeft. Tot aan net heeft ze ook de hele tijd gehuild en nu piept ze soms nog in haar slaap, ze ligt nu op mijn borst. Morgen gaat manlief voor 3 dagen naar Turkije met zijn werk. Mijn vriendin komt hier wel het hele weekend (haar man gaat ook mee), maar ik zie er toch wel tegenop. haha nou volgens mij maak ik mezelf gewoon gek.
Marloes, klinkt wel alsof jij er al een 4e kind bij hebt. Wel erg leuk zeg! Heerlijk dat de mannen tegelijk slapen. Jac, dat wordt vast een groot feest voor je ouders, leuk hoor. Kaatje, haha moet stiekem wel lachen: schuift ferry hem zo erin . Maar kan me voorstellen dat je nu heel dringend aan het wachten bent. Knap van Elin dat ze het zo goed heeft gedaan. Hoeveel heeft ze nu uit het flesje gedronken? Kelly, heftig zeg dat je weer terug moest naar de gyn, Hopelijk zijn de uitslagen wel goed. Ongie; ik ben afgelopen donderdag (na 11 wkn dus) ongie geworden en dat heeft tot gister geduurd. De 1e dagen echt mega heftig. Marleen, oh gezellig dat je zus is geweest. Woont ze al in haar nieuwe huisje?
Oooooh ik zie net dat het volgende week koud wordt . Iedereen extra genieten dan van de laatste zonnestraaltjes!!!!
Henrieke, goed dat ze bloed hebben geprikt, ben benieuwd wat eruit komt. Pink, ik denk dat het heel verschillend is qua ongie. Bij mij dus deze keer 11 weken en bij neia 6 weken, na de curretage trouwens ook 6 weken. Frummel, zo he jij hebt lekker lang geslapen, ik ben jaloers. Heerlijk genieten vanmiddag in de tuin.
Elin was wakker geworden doordat Ferry er een muur uit sloeg, en wilde mooi niet meer slapen>Ben met haar naar de jumbo gewandeld ( ze sliep al voor we de deur uit waren haha ) Toen ik de Jumbo uit kwam zag ik smoeder en Levi met een ijsje op een bankje zitten.Ben dus ook even een ijsje gaan halen. Man wat is het warm ( zei de gek die met een lange broek en winterlaarzen een end gaat wandelen haha ) MNM, vervelend dat alles even zo zwaar valt nu.Maar is denk ook niet meer dan logisch als je kind veel huilt en je zelf weinig slaapt.gelukkig viel de kraamvisite gister mee. Rustig aan maandag ! als het nog niet gaat dan maar iets regelen voor halve dagen hoor. Arme Nila, stomme prikjes o jee mannetje 3 dagen weg. Zou daar ook een beetje tegen op zien.Gelukkig krijg je hulp Haar hele flesje leeg ( 140cc) en daar lijkt ze genoeg aan te hebben.
Hier heeft Ismail weer zijn huiluurtjes Elke keer na de voeding van 16.00 is het raak tot 19.00 dan heb ik er genoeg van en gaat hij dus in bad en fles en naar bed. Tot op heden niks gehoord over de puckababy dus heb een mailtje gestuurd dat ik het hoogst vervelend vindt en dat als ik het niet binnen heb deze week nog dan wil ik mijn geld terug.
Goeie aaf ! Kom weer voorbij gezwaait, lees morgen wel bij :-$ nu geen fut meer voor. Lig onderuit op de bank na een drukke dag in de tuin bij me mam. Morgen nog even terug voor de voortuin en dan heeft ze weer twee nette tuinen
Kelly; En al uitslag van het onderzoek en het bloedprikken? Henrieke; Ben benieuwd of er wat naar voren komt n.a.v. het bloedprikken. Pink; Hier gelukkig nog niet ongi!! Jac; Op de pc iets leuks maken (met foto's o.i.d.) en uitprinten en inlijsten?? Danitjuh; Vreemd dat je nog niets gehoord hebt! Zijn veel baby's die op dat tijdstip hun huiluurtje(s) hebben, hier is Mika wel vaak wakker rond die tijd, maar meestal niet aan het huilen. Marloes; Wat leuk een modeshow!! Marleen; Heerlijk hé de was lekker buiten laten drogen!! Kaatje; Jeetje Ferry pakt het wel direct rigoureus aan met de verbouwing!! Oh dat is niet zo handig...kan me voorstellen dat je hoopt dat je snel ongi wordt. Hier van de week ook, heb ook direct gezegd dat het niet heel slim was wat we deden... MNM; Sterkte meid!! Wanneer moest je weer naar de ka? Wel fijn dat je vriendin komt, alleen trek je dat ook niet als je meisje zoveel huilt!! Toen Senna zo huilde is manlief ook een weekend weggeweest, gelukkig belde toen m'n moeder 's morgens om te vragen hoe het ging, ik gelijk in tranen...zei is toen ook direct gekomen om te helpen. Zo fijn als iemand het dan even van je kan overnemen!! Ik ben trouwens toen na m'n verlof ook niet direct weer aan het werk gegaan, zag dat echt niet zitten...dus denk ook goed om jezelf!! We hebben een logee voor een weekje, Senna heeft Ollie de beer meegekregen van de psz!! Vanmiddag cadeautje gekocht voor manlief z'n verjaardag, net alvast twee taarten gemaakt, hoef ik morgenvroeg alleen nog maar de hapjes klaar te maken!