Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lutje; dat is ook wel heel speciaal ja! fijn dat het allemaal goed is gegaan vandaag.

Schildje; jaaaa knap hoor van Bart! Daar mag je zeker trots op zijn. Is hij zelf ook trots?

Miracle; poeh, ja ik ben ook blij als de lente weer begint en alle virussen de lucht uit zijn.

Sherry; oeh dat is een heftig bericht. Hopelijk vinden ze niks op de nieren.Sterkte

Mamachantal; hoe was je dagje tuincentrum? Groots met een zachte G! zeker een aanrader!

Kaatje; jazeker zo onwijs schattig! Oh dat klinkt als slaaptekort!

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Je zal denk ik Rick bedoelen!! :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lutje, zag het op fb. lief !

Schildje, wat goed van Rick !

zwemmen Hier zit het buurjongetje van net vier ook al op zwemles. Wij zwemmen niet zo veel dus zie Levi voorlopig nog niet beginnen,die durft je amper los te laten in het zwembad

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Rick, goed gedaan!!!

Kaatje, Sam durfde de eerste les de leraar ook niet los te laten... ik vreesde dus het ergste, maar de 2e les was al een wereld van verschil.
    Voor ons was het trouwens niet de bedoeling om al met 4 jaar te starten. We hadden hem aangemeld en er was een wachtlijst van ruim 6 maanden tot een jaar... maar toen we het inschrijvingsgeld (ook belachelijk) gingen betalen, kwam er toevallig dus net plek vrij...

Lutje, wat een super foto!!! Ik vind dat altijd zo mooi, van die grote (mijn oma heeft hele grote handen ;) ) rimpelige handen die dan zo'n klein, jong, zacht handje vasthouden.

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Bellie; Dat is nog eens lekker shoppen!

Schildje; En hoe ging het proefzwemmen? Oh lees het al, wat knap van Rick! Daar mag je zeker trots op zijn!

Marleen; Jara dus ook erg dwars, hoop idd dat het snel weer wat beter gaat!

Paso; Ach dus Jim weer in slaap gevallen, had je dus ook nog ff lekker kunnen blijven liggen achteraf.

Kaatje; Hoop dat je vannacht beter slaapt!

Chantal; Hier mogen ze volgens mij pas vanaf vijf jaar beginnen met zwemlessen.

Miracle; Weer erg vroeg dus vanmorgen... Hier is Senna ook alweer hartstikke verkouden!

Lutje; Erg mooi en speciaal die foto! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Hier vanmorgen de kerstversiering van zolder gehaald en neergezet, nu alleen nog een kerstboom regelen. Vanmiddag een lange wandeling in het bos gemaakt en daarna lekker uit eten geweest!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wellicht dat jullie nog tips hebben. Sinds een week of twee doet Emma zo ontzettend druk tijdens de fles dat je haar niet normaal een fles kan geven. Ze wurmt, friemelt dat het een lieve lust is en haar handjes moeten perse bij de speen. Ze zit ook nog eens constant om zich heen te kijken. Stil liggen tijdens een fles kent ze niet meer. Wat kunnen we doen? Want nu raakt zij gefrustreerd en wij ook. Want iedere fles is een gevecht. Ze heeft overigens wel gewoon normaal honger. Alles is normaal, behalve dat zij niet meer stil kan liggen.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  8. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
  9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Hier is Mika de laatste tijd oo erg druk aan de borst, vooral overdag...maar dat komt ook omdat Senna hier natuurlijk rondloopt. Tips heb ik eigenlijk niet, idd net wat Kaatje zegt, misschien zorgen voor een rustige omgeving.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, zelfs in de rustigste kamer van het huis is ze aan het stuiteren. Zelfs haar benen liggen niet stil! Het is ook opeens dat ze dit heeft. Alsof ze bang is iets te missen.
    Ik zeg links Levi, rechts Elin.

Martje, zie reactie op Kaatje :)

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Haha Lutje...zag dat we tegelijk gereageerd hadden! Tja moeilijk, denk dat het ook gewoon een fase is. Mika is ook erg bang om iets te missen, als ik wat zeg of iemand anders zegt wat laat hij ook steeds de borst los...

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    ja zeker levi links, elin rechts ! zie het wel duidelijk..

zo jeetje wat was het druk zeg vanmiddag in de intratuin.. en mn neefje ging ook mee (kind is 2,5.. kan nog bijna niks zeggen en luisterd totaal niet) dat in combi met jamelie.. nou was echt serieus politieagentje!
    Dus we gaan dinsdag nog maar even terug.
    Wel 2 huisjes,zo'n berg-plaat ding gehaal,poppetjes,lantaarntjes en een kerstboom voor in t kerstdorp gehaald, ohja en een vaas want had geen 1 vaas meer.. mn kat vind ze altijd heel leuk om om te gooien.

besloten geen kerstboom neer te zetten dit jaar..wouden eerst een kleintje maar vond ik niet echt geweldig er uit zien..(een grote of anders niks:))

Ook bij smo thuis gegeten (wij met zn 3en,smo,sz,zwager en neefje) en was echt serieus blij dat we naar huis konden.. was ook echt eten en weggaan..

nu ben ik nog even fotos aan t bestellen (die 50 gratis) ander beetje jammer van de actie.

zwemmen: denk dat ikvoor de zekrheid nog maar ff bel naar die zwemvereniging of t wel klopt..
    maar jamelie heeft totaal geen watervrees, en als wij gaan zwemmen probeert ze t ook heel erg zelf te doen, ook doen we dan regelmatig bandjes af zodat ze van de kant kan springen&koppie onder kan gaan, en leren drijven.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    ik legde jamelie altijd in een soort houtgreep voor de fles ;)
    dus 1 armpje onder mijn arm door naar mn rug zegmaar.. kan die nergens heen, en dan met diezelfde hand haar andere hand vasthouden zegmaar.. snappie ? anders lukte het bij haar ook niet meer..

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, ook al geprobeerd. Maar als ik dat doe dan zet ze het op een gillen :)

Denk dat het misschien gewoon een fase is. Ga morgen wat houdingen uitproberen. Misschien dat er iets tussen zit dat helpt.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha levi is idd links en elin rechts.Je ziet het ook wel,maar zie ook heel veel overeenkomsten ( ogen,neus,mond,kin etc )

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Lijken idd veel op elkaar :)

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    ze lijken idd veel op elkaar, maar zie toch wel verschil dat de een echt jongenskoppie en de ander veel zachter meisjes koppie heeft. en levi was ook iets dikker.. elin is natuurlijk nog klein :)

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ze lijken idd heel erg veel op elkaar Kaatje!!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mees wil ook alles zien tijdens het drinken en ik houd mijn vrije hand aan de zijkant van zijn hoofdje, dan kan hij aan die kant al niks meer zien.

Deel Deze Pagina