Ha meiden, Hier ben ik weer! Heb netjes bijgelezen!!! Mijn weekend center parcs was heerlijk!! Met fleur gezwommen, vond ze geweldig! Alleen was het veel te koud voor haar, dus heb maar 10 min in t zwembad gezeten en ben toen met haar het bubbelbad in gegaan, dat vond ze echt het einde haha! Vanmorgen is de makelaar fotos van mn huis komen maken... Nou dat viel me beetje tegen, hij had 'gewoon'. Een kleine camera en soms moest ik nog tips geven.. Ik ben dus benieuwd of het wat is geworden.. Zodra t op funda staat kunnen jullie t zien
mamatien, ja water is al snel te koud he voor die kleintjes.wij gingen toen Levi 10 weken was.Waren er ook met 10 min. weer uit.Daarom zijn we nog niet met Elin geweest. Zo sneu voor Levi als we weer zo snel weg gaan
Alessandro; Ik heb ook lekkage! (ook toevallig) bij ons begon zich een hele gele vlek op het plafond en de muur te vormen.... ik zit me al sinds gister af te vragen hoe die er komt. Nu kom ik net thuis en komen de buurtjes net naar buiten dus ik vraag: hebben jullie toevallig lekkage? Ja, op de douche, ze komen donderdag de vloer er uit breken lollig! Nou morgen maar even de woningbouw bellen (hun zitten nog gehuurd wij hebben gekocht) of ze onze nattigheid ook ff willen bekijken! Marlous; ze waren heeeerlijk Jouw pannenkoeken ook? Mamatien; lekker hoor warm bubbelen Zwaait naar skatje! Vervelend dat Kyran niet lekker in zn hum is. Fleuri; wat een lief berichtje! Ego; waait me hier toch net de autodeur vol met de hoek tegen mn slaap (hoofd) nu heb ik een enorme bult en lekker pijn in mn bolleke. Bah!
au! dat klinkt pijnlijk, Paso! Balen van de lekkage, zeker omdat het ook nog eens bij de buren is! Hoop dat alles goed opgelost wordt.
MNM, zie zo nu en dan updates op Facebook voorbij komen. Gaat nog steeds niet helemaal super geloof ik. Paso, au! Lekkage, vervelend zeg! Hier vorige kerst. Toen was door al het sneeuw de dakgoot bevroren geraakt. Hierdoor was het plat dak overgelopen en dus flinke lekkage. Gelukkig in de wc/bijkeuken. Zitten tegels, dus alleen plafond hoefde vervangen te worden en dat word gedekt door de opstalverzekering. Babyzwemmen, wilde het eerst gaan doen met Emma. Maar heb er nu geen geld voor. Verder weinig nieuws te melden. Ben moe en volgens mij komt er weer een ongesteldheid aan. Sinds het spiraal ben ik zo onregelmatig als maar kan.
Babyzwemmen; Best grappig. Doe het ook elke week. Liedjes zingen en een beetje met water spetteren haha. Kost hier 12,- in de maand, valt mee gelukkig. Ego; Jula heeft sinds 3 weken dat ze na ongeveer 3 kwartier slapen gaat huilen ('savonds). Ze slaapt dan nog wel, maar wil om de 15 min der speen en soms zelfs even geknuffeld. Haal er nooit naar beneden en alleen even uit bed als ze echt overstuur is. Werd er wel een beetje simpel van, gemiddeld zo'n 6x naar boven om die rottige speen te geven. Heb nu besloten dat ik 2x heen ga. Vanavond voor het eerst geprobeerd. 2x geweest en de 3e x laten huilen. Ze heeft 10 min gehuild/gejammerd maar is nu alweer even stil. Ga het dus maar even proberen vol te houden. Na 20u is het meestal over en slaapt ze gewoon de hele nacht zonder speen, lijkt me dat dat voor 20u ook moet lukken.
Zo late reactie van mij maar had visite vanmiddag Maar wat betreft de lekkage: Lang verhaal maar toen we het huis kochten werd er al verteld dat er ook lekkage is geweest maar dat was verholpen. En idd tijdens de flinke regen buien nergens last van gehad. Tot het vorig jaar in ene begon te " druppen" vanuit mn raamkozijn. Dus VVE gebeld is iemand komen kijken en toen zeiden ze ja is het raam dus niet voor de VVE. Maar toen ik goed ging kijken was het plafond stukje bij het raam ook helemaal nat. Dus open gebroken alles nat en kwam het bij het dak vandaan of nja daar leek het op. Iemand laten komen gat in het dak dat is dicht gemaakt maar er zat ook een scheur in de gevel maar dat sloot hij uit. Alleen nu lekt t weer en nog erger als vorig jaar Dus vd weer iemand laten komen Pfff. Morgen naar t uwv zie er erg tegen op bah!
Paso, Au ! MNM Zie idd wel eens wat voorbij komen op hyves. Gaat geloof ik idd nog niet echt lekker met kleine Nila Ennas, groot gelijk dat je niet steeds naar boven gaat. Op deze leeftijd kan het echt geen kwaad om haar tien minuutjes te laten huilen. Alessandro, succes morgen !
Hoi dames, Weer druk, dus geen tijd gehad om te reageren. Morgen weer hele dag werken, hoop morgenavond weer ff te komen kletsen!
MNM; toevallig dat ik haar vandaag een wattsapp stuurde (ze is tenslotte altijd mn buddy geweest) en ik kreeg een berichtje terug. Met Nila haar Relfux gaat het wel al beter, ze is echter te snel in haar ontwikkeling waardoor ze snel gefrustereerd en onrustig raakt wat resulteerd in krijsbuien. M'n hoofd bonst de pan uit, dus ik ga douchen en naar bed! Truste!
Alessandro, succes vandaag meid! Hoop dat je nu een arts treft, die wel ziet, wat er aan de hand is. Dank je wel voor de update, paso!
Goedemorgen!!! Ohh ben zo blij Sandro heeft van 8 uur gister avond tot 7 uur vanmorgen geslapen!! Ben echt blij want zo komt de laatste fles te vervallen en zit hij op 4 flessen *jeej* Straks Sandro naar de gastouder brengen en dan wachten op mn moeder en gaan we naar t uwv ben echt benieuwd!!!