Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    leuk Ollie de beer te logeren.
    jou hubbie dus ook van de (niet) slimme acties.
    Heb net maar ff een testje besteld, heb ik iig zekerheid en dan volgende week kijken of de ha al een spiraal wil plaatsen

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

Zo hier ben ik weer :)

Uitslag weefselonderzoek: Nog niet binnen, was druk op het labo... Mag maandag terug bellen. Nog meer wachten dus.

Bloeduitslag: Ontsteking in de buikholte en rondom de baarmoeder/eierstok.. Is van de operatie, beetje slechte reactie maar op te lossen met een ab-kuur.
    Wel ontzettend pijnlijk!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    olie de beer, broertje van onze Flip de Beer!! Veel plezier ;)

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje en Martje, Same here :) die mannen van ons dachten duidelijk met een bepaald lichaamsdeel ipv hun hersens. En hier niet 1x, nee 2x. Lekker slim dus ook. Wel snel er uit en rubber er om, maar niet slim!

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb niet bij gelezen maar kom even foto's spammen! Momenteel erg lange dagen dus ik ben een beetje moe..

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Martje alvast veel plezier morgen!

Kelly Zo balen zeg dat je nou langer moet wachten... Gelukkig kun je voor de ontsteking een ab krijgen!

MNM O jeetje meid je krijgt het wel voor je kiezen he? Rustig aan hoor, gelukkig dat je hulp krijgt! Waar zijn de kids als je weer aan het werk gaat?

Ik ga lekker vroeg op bed, Romee maar ietsje eerder de fles.
    Morgen Jara naar de peuter brengen, boodschappen doen, Jara weer ophalen, Jara snel een broodje geven en op bed brengen en dan morgenmiddag foto's (laten) maken van ons 4tjes. Aan het eind van de middag komt mijn moeder en gaan Marcel en ik uit eten en daarna naar het theather voor de Ashtonbrothers. Heel veel zin in, ze waren de vorige keer erg leuk.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Sherry Wat een schatje! Wat is ze al groot zeg! (al zal Romee wel ongeveer net zo groot zijn ;))

8. Sherry

Sherry Niet meer actief

En nog 1!

En nou ga ik naar bed! Truste!

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sherry, ohh die laatste foto is zo lief! Dat lachje :D

Kaatje, ik duim voor een nega testje ;) die mannen ook met hun acties..

Martje, gezellig, ollie de beer te logeren :D

Hier lig ik lekker op bed, ryan ligt lekker bij me even voeden en knuffelen voor het slapen.

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Op dat moment zijn de mannen vaak niet zo slim meer!!
    Toen ik zwanger was van Mika er al over gehad dat manlief zich zou laten steriliseren, maar nu hoor ik hem er niet meer over...:p

Kelly; Jeetje balen zeg dat je tot maandag moet wachten.

Marloes; Ja gezellig hƩ dat Flip z'n broertje hier is!!

Henrieke; Whaha...ze zijn ook allemaal hetzelfde, in het heetst van de strijd...;)

Sherry; Mooi meisje!! Truste!!

Marleen; Druk, maar leuk dagje dus morgen, veel plezier!!

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ze is nou 63 cm en zal nou 6 kg zijn :) PJ die ze aan heeft (die roze) is al een 68 :|

Ze schiet in eens omhoog.. Ze zit ook met alles boven de curve.. Maar ja, niet zo gek met een vader van 2.17m lang..

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kelly, hoop dat de AB snel aanslaat. Nog even wachten dus op je andere uitslag. Hopelijk niets aan de hand

Sherry, wat een mopje ! En ook al zo lang

domme mannen Gelukkig zijn er meer mannen die niet nadenken :) Ben nu ook een beetje grieperig, hoofdpijn,misselijk etc. Zei al tegen Ferry.Mag hopen voor je dat het alleen griep is anders ga ik janken haha.

We hebben een open keuken :D Ziet er nog niet uit haha.mis lampinaat en de goede muur heeft het helaas niet overleefd ( allemaal gaten er in ) dus moet nog een hoop aan gebeuren.maar wordt vast weer mooi als het klaar is

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Bah en dan ook nog allerlei symptomen...hoop voor jullie dat de test negatief is!!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Komt vast goed. hoe groot is nou de kans dat er een zaadcelletje uitgekomen is, bij mij in de baarmoeder terecht gekomen is, waar precies net een eisprong is.
    Maar toch... wordt knettergek bij het idee dat ik nu weer zwanger zou zijn.sowieso omdat mijn lichaam dat nog heel niet trekt, ik wel even klaar ben met mijn kinderwens en we dat financieel niet redden.

Nou ja van het weekend even een test er tegen aan knallen en daarna snel aan een spiraaltje ( als de ha hem tenminste wil zetten aangezien ik nog niet ongi ben geweest )

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ook al is de kans klein, ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan in de zenuwen zit.
    Wij willen het (waarschijnlijk) bij twee houden, ook puur uit praktische en financiƫle overwegingen. Al kan ik het nog niet over m'n hart krijgen om m'n positiekleding en de te kleine babykleertjes weg te doen. Het idee nooit meer zwanger te zijn en nooit meer zo'n pasgeboren baby op m'n buik vind ik toch best moeilijk... Maar denk dat ik dat gevoel na een 3e of 4e ook nog steeds zou hebben!

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ah, zou dat dan de reden van de buurvrouw geweest zijn om er 5 te doen...

17-1 en alles er tussen..

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Sherry, o ze is lang zeg! Maar met zo'n lange vader is dat inderdaad niet gek.

Kaatje, pff wat een stress dan he? Aangezien je bv geeft kan het nog wet even duren voor je je ongie hebt. Bij bv komt het toch altijd later? Fijn zeg een open keuken!

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.

Kaatje mijn ouders hebben enkel een plaatsje achter hun huis. En zij varen ook nog steeds. Dus plek voor een boompje hebben ze niet. hihi.
    oh oh niet zo handige actie dus van Ferry. duim met je mee meid.

MNM dikke knuf meid. kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.

danitjuh. en de dame in kwestie reageert ookniet meer op emails? klinkt niet goed meid. hoop dat de post wat laat is deze keer met bezorgen.

Martje gefeliciteerd met je man! En leuk een logeetje.

KellyA auw ontsteking. beterschap meid. wel balen dat nog niet alle uitslagen binnen zijn.

dames met slimme mannen.hihi mannen denken (als ze dan ook mogen) met maar 1 deel. en dat is hun ....... hoe denken jullie dat ik aan vijf kids ben gekomen haha. nee hoor grapje. Ik hoop voor jullie voor negatieve testen.

Marleen. ooh leuk foto's maken. heb hier een fotostudiotje gekocht. zit er met smart op te wachten. En dan ga ik hier ook eens proberen foto's te maken.

zo hier een slechte nacht zeg. Heb gedroomd dat mijn dochtertje verdronk voor mijn ogen. En dat ik haar maar niet kon vinden. Helemaal wild geschrokken natuurlijk. En van slapen is dus daarna niks meer gekomen. Normaal heb ik dat niet. je schrikt word even wakker, draai me om, en slaap verder. Maar deze nachtmerrie kon ik niet zo snel van me afschudden.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin kwam weer om 06.30 voor het eerst. Lekker hoor.

Martje, denk idd ook dat dat gevoel blijft. Maar ja dat moment van een pasgeboren baby op je buik veranderd ook weer in een kleine dat naar de opvang moet, in de peuterpuberteit komt, ook mee op schoolreisje wil en daarna misschien nog studeren.
    Wij zouden op zich nog wel een kindje er bij willen in het gezin,maar dan gaan we waarschijnlijk voor pleegzorg als Levi en Elin beide op de basisschool zitten

Marleen,ja als je bv geeft kan je ongi wel een half jaar weg blijven.Daarom een testje besteld, dan heb ik iig zekerheid

Jac, he bah, idd een enge nachtmerrie :( je hoopt toch dat je dat nooit mee hoeft te maken

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ga heerlijk een was ophangen buiten en dan op naar een meeting van het westfriese forum van zp .. Was spontaan ontstaan hihihi.. Iedereen opgetrommeld die kon dus wordt gezellig boeltje weer. Lekker in de tuin zitten bij degene...

De puckababy dame heeft wel gereageerd op de mail nu. Ze gaat het navragen bij de post zelf.

Martje gefeliciteerd met manlief!

Sherry leuke foto's

Kelly hopelijk gaat het snel wat beter.

Marleen veel plezier vandaag

Jac gelukkig was het maar een droom

Deel Deze Pagina