Zo daar ben ik ook weer. Mn hoofd doet nog steeds zeer. Het meest als ik iets eet.:x Dus blijf niet te lang aan de laptop hangen. Alessandro; goed gedaan meid! Shildje; zo zo al een tand! Lutje; haha, dat plaatje. Skatje; leuk!
Wat fijn Alessandro!!! Nu kun je weer vol goede moed gaan werken aan je herstel! Hoe gaat het werk nu Kaatje, is het al beter te doen met je rug?
Kaatje, ha heeft al een keer naar KISS gekeken en dat is het niet. Ze is te soepel in haar nekte en heeft zo goed als geen voorkeurshouding. Vermoed word dat ze pijn aan d'r hoofd heeft door het doorkomende tandje. Arme Levi. En ja, thuis is altijd beter. Alessandro, jeej!! Wat fijn! Er is nu vast een hele last van je schouders gevallen. Ego, morgen komt vriendin die eind oktober is bevallen op bezoek Gezellig even bij kletsen en haar zoontje bewonderen Pas dan heb ik door hoe erg Emma gegroeid is.
Marloes, ja rug gaat gelukkig wel iets beter. Moet iig zorgen dat ik regelmatig even wat beweeg/loop.Als ik stil aan die tafel blijf staan is het nog steeds drama Lutje, veel plezier morgen. Irritant. Moet nog een hoop kolven om mijn voedingen morgen compleet te krijgen voor Elin. Moest nog 120cc. Kolf nu maar 20. Voor het slapen gaan dus hopen op 100 cc anders moet ik morgenochtend ook nog kolven
Nou ik word ziek Heb al sinds vannacht keelpijn. En die heeft flink doorgezet nu ook nog eens pijn in mn nekspieren mn benen doen pijn. Dus ben bang dat ik een griepje te pakken heb
allessandro. fijn dat het allemaal opgelost is. beterschap. zalook wel een beetje de stress zijn van de laatste dagen. dus rust maar goed uit. Heb een leuk filmpje gezien, maar nou ben ik toch kwijt wie dat was. ooooh schaam me heel heel heeeeeel erg diep.
Jeem: super joh! Eindelijk. Wat een gezeik allemaal zeg en wat een dooie die vrouw.. Je zou bijna hopen dat ze zelf een keer een pnd mag ervaren Ego: Kyran kan rollennnnnn! Hij heeft meteen de slag te pakken. Groot dictee gemaakt, ff kijken hoeveel ik er fout heb. Mijn streven is onder de 20
Morge, Hier kwam Fleur weer om 2:15. wat zou dit zijn dat ze nu al een week weer 's nachts komt. Helemaal na 4 weken goed te hebben geslapen dan is dit even een tegenvaller. Bart is goed verkouden en ook wat hees. Best wel zielig. Is hij net van zijn oorontsteking af en dan krijgt hij dit. Straks als Rick op school zit naar de stad omdat ik vandaag speen nr3. van Dr. Brown's wil hebben. Het drinken duurt te lang en dan houd Fleur op eens op met drinken en wil ze echt niet meer. Haar tong is verdorie sterk ik kan doen wat ik wil maar er in gaat het echt niet haha!
morge dames, ooh ben dus niet de enigste die er vannacht opeens weer uit moest. Balen. maar hoop dat het bij 1 nachtje blijft. Is iig lang geleden dat ik een nachtvoeding moest doen. haha verhaal klinkt helemaal bekend. Hier krijg ik de speen er ook echt niet in, als meneer niet meewerkt.
Goedemorgen! Hier een snip en snipverkouden meisje. Ze krijgt al zoutoplossing en ga straks de douche maar volzetten met stoom. Iemand nog andere tips? Ze heeft het er echt moeilijk mee, met dat verstopte neusje.
Goedemorgen! Zo een stuk beter dan gisteren, en ontzettend goed geslapen! (sorry meiden) Noor is gisteren om half 8 naar bed gegaan, heeft om half 10 nog ene papfles leeg geslobberd en kwam om 6 uur pas! Hoi kikker! je bent altijd welkom hoor! Hoe gaat het? Lutje; ui naast het bed, baby luuf (hielp bij ons niet zo goed, maar kan geen kwaad), samen douchen, vicks vapo rub in een bakje met een beetje water oplossen en onder haar bedje zetten. Stinken als een bunzing, maar het maakt het wel lekker los. Sterkte!
Marlous, dank je wel! Hebben VapoRub staan en ga dat straks even proberen Zal dat zo onder d'r bedje zetten en zodra ze wakker is gaan we samen douchen. Eens kijken of het dan al wat beter is.
Nou ja zeg, ik zag vorige week duidelijk een tandje zitten onder d'r tandvlees. Kijk ik net weer, zie ik niets! Maar ze is wel duidelijk met tandjes bezig. Veel kwijlen, mopperig, rode wangetjes en constant op alles aan het kauwen/bijten.
goedemorgen dames tandje zat ik gister ook aan te denken bij vien.. jeetje wat een middag had ze zeg. niks was goed telkes overstrekken (maar dat doet ze ook als ze t niet naar dr zin heeft,mevrouw wilt graag staan) telkes hele korte slaapjes, dr ogen vielen dicht telkens haha maar slapen ho maar. je merkt nu echt dat ze wat ouder word,wel grappig ze laat duidelijk merken als ze aandacht wilt, en ze zei gister mama ! haha (ze heeft een nieuw huiltje ontdekt,echt heel zieig ) t was uiteraard niet bewust, maar wel grappig. lutje,ik had van die (menthol?) balletjes om te stomen.. die deed ik dan tijdens het douchen in de wasbak met een laagje water, deur & raam dicht.. kan het goed stomen. dat hielp hier heel goed! je kan het ook in een bak water op dr kamertje zetten, zelfde effect.
Marlous, Ik zag alleen dat op het potje van VapoRub staat dat je het niet mag gebruiken voor kinderen onder de twee jaar?!
Niet op het lijfje, vandaar in een bakje water onder het bedje, dan doet de geur de rest... op het lijfje mag je baby luuf gebruiken.