Nou dat deed ze tot een week geleden. Nu komt ze al een week lang rond 2 uur 's nachts. Wat ik nu wel fijn vind is dat sinds ik vanmorgen speen nr.3 heb gekocht voor de fles ze de flessen weer helemaal leeg drinkt.
hi meiden, ik smeer de luuf ook altijd op de hydrofieldoek die onder het hoofdje ligt... en een hele ouderwetse tip; luuf op de voetjes en dan sokjes aan! @ slapen. Mees slaapt ook nog lekker veel hoor. Van 19.00 tot 7.00 uur na de fles is hij meestal zo'n uurtje wakker en dan weer naar bed.
Zojuist oud-collega op bezoek gehad. Hij had het kerstpakket bij zich. Toch wel aardig dat ik die alsnog heb gekregen! Twee flessen wijn en een boekje waaruit je een cadeau mag kiezen. Van goede glazen, fondue set, weegschaal tot champagne, sporttas en waterkoker. Van alles en nog wat dus. Emma's neus zit nog steeds pot en pot dicht. Vannacht dus ook maar kommetje met vaporub onder bed zetten. Dat luuf moet ik nog halen. Wilde vandaag niet met haar naar buiten gaan. Morgen is ze bij kdv, dan kan ik dat mooi even halen. Dan gelijk haar kamer even goed luchtten. Die bacillen er wat uit zien te krijgen
Lutje; balen dat Emma zo verkouden is, hier stond 3 weken geleden ook zo'n bakje water met vaporub in Jim zijn kamer en dat hielp best. En de slaapkamer zo fris mogelijk houden (15 graden) hoe koeler de lucht hoe beter dat ze lucht krijgen! Alessandro; jooo knap hoor! Een stap de goede richting uit, maar overhaast niks! Slapen: 9:30/10:00 tot 11:30 14:00 tot 15:30 17:45 tot 18:30 20:00 tot 07:30 Jim gaat ook naar bed wanneer hij moe is, dus ogen wrijven, mopperen of huilerig. Nou ik duik er vroeg in vandaag. Ben kapot! Morgen duik ik eens even de prenatal in, ff kijken of ik nog iets leuks in de uitverkoop kan scoren!
Net maar even Emma's temperatuur gemeten en ze zit op 38.1. Geen wonder dat ze zo slecht in d'r vel zat. Dus maar niet ingebakerd en hopelijk slaapt ze een beetje vannacht.
Marlous, hier gaat alles best goed. Lotte heeft natuurlijk een weekje in het zh doorgebracht en sinds we weer thuis zijn is alles zoveel rustiger in haar leventje. Echt heel erg fijn. Luuf, oudste reageert ook allergisch(uitslag) dus dat smeren we altijd op haar hoeslaken en op haar slaapzak. Flesjes, Lotte is sinds het zh helemaal over op flesvoeding. Ze weigerde steeds mn borst. Pijnlijk maar het was niet anders. Ze drinkt om 7-12-17-23. Eerst nog 5 flessen maar kort na opname liet ze steeds halve flessen staan en zodoende zijn we overgestapt. Rond 18/18,30 gaat ze naar bed en dan maken we haar om 23 en 7 wakker voor een fles en rond 9uur wordt ze pas echt wakker. Best fijn, een meiske wat goed slaapt! De oudste is namelijk nog steeds een drama. Haaruitval, hebben jullie daar ook nog zo'n enorme last van? Ik verlies elke dag wel een pruik.
Hoi Weekend! Ben ik zo aan toe. Elin kwam gisteravond 6x ! Om 23.30 viel ik om van de slaap en was ik er klaar mee. Van de 100cc bv die nog in de koelkast stond heb ik een papfles gemaakt waar ze precies 3 uur op sliep. Vannacht dus weer 2x een voeding. Had vandaag dus een voeding te kort voor haar dus Ferry is een pakje flesvoeding gaan halen. Smoeder is vandaag hier thuis gebleven met de kids. Levi leek gelukkig weer opgeknapt dus hem om 17.30 gewoon naar het kerstdiner op het kdv gebracht.Ze hadden vooraf soepstengels dippen in smeerkaas. Hoofdgerecht was patatjes en nagerecht ijs.ook waren er nog soesjes maar die kregen ze niet meer op dus werd in de gang aan wachtende ouders uitgedeeld. Kikker, hey leuk je weer even te "zien". Hoe gaat het daar ? Lutje, helaas mogen ze erg weinig.Hier heb ik naast neusspray een snotzuiger ( zo'n pompje ) en zwitsal menthol badje. Ook kan je een ui door midden snijden en naast haar bed leggen ( gaat de kamer wel van stinken ) babyluuf is pas vanaf 6 maanden Alessandro, goed van je om alleen met hem de tram in te gaan ! Lutje, fijn dat je ww is goed gekeurd ! nu hopen dat je snel werk hebt anders heb je geen recht meer op kinderopvangtoeslag Netjes dat je nog een kerstpakket krijgt ! slaapjes Thuis leg ik haar gewoon op bed als ze moe is. .... even in het boekje van het kdv kijken. Soms slaapt ze meerdere keren kort.maar meestal 2x daar.
Kaatje, op het moment dat mijn ww stopt, zou volgens mij ook de kinderopvangtoeslag stoppen. Voel de druk dus behoorlijk
Tot wanneer heb je ww dan ? Want kinderopvangtoeslag is vanaf januari zo geregelt dat als je op 1 januari geen werk hebt, je geen recht hebt op kinderopvang toeslag. Raak je volgend jaar je baan kwijt heb je nog 3 maanden recht op KOT en dan vervalt het ook ( zo heb je nog wel tijd om het op tijd op te zeggen omdat de meeste kdv 2 maanden opzegtermijn hebben ) Maar herken het gevoel hoor, die druk.Sta niet voor niets in een kwekerij. Aanpakken wat je aanpakken kan.
Ik ging nog van die drie maanden uit. Maar begrijp dus dat ik per 1 januari al geen recht meer op kot heb? Zal morgen de belastingdienst maar weer es bellen.
Alessandro Fijn dat je nu toch de ziektewet in mag! Eindelijk iemand die wel luisterd. Dictee Heb ik gisteravond ook gemaakt, had 15 fouten
Jeetje wat een boel verkouden kindjes he? Hier ook een, ze zit weer ontzettend te hoesten... Slaapjes : 's ochtends een uur, 12.30-15.00, 16.45-7.00/8.00. Dan krijgt ze 's avonds nog wer een fles hoor De tijden zijn ongeveer. Wil nog wel eens wat anders zijn als ze later wakker is of als we weg zijn geweest of zo.
Lutje Fijn dat je ww iets hoger is dan je verwacht had! En wat aardig dat je nog een kerstpakket kreeg! Morgen nog werken de hele dag en dan 2 weken vrij! Heerlijk zeg! Morgenavond nog een feestje. Mijn zusje komt hier oppassen en blijft slapen dus hoeven we niet vroeg naar huis. Als ben ik benieuwd hoe lang we het volhouden
Tjee...nog een week en dan.begint de ellende weer. Sorry voel me btje k*t...beetje verdrietig.. Pff... Lig in bed weer is te malen..wel afspraak bij dokter staan maandag. Vandaag wel erg slecht gegeten...alleen 3 happen pizza. Meer nie. Geen trek. En.moest eerst naar winkel waar k geen zin in had.. Jamelie heeft uiteraard wel gewoon goed gegeten hoor misschien gaat t toch slecchtet met me dan ik denk... Eet slecht,slaap slecht,huilbuien,zeer snel geirriteeed,vaak misselijk,idee dat ik zo om kan vallen.. Hmm.. Dan weet ik weer dat ik moet eten.. Ach gewoon doorgaan.. Manlief is al bang dat k straks ook erges in een zh kom te liggen..
Baal nu wel enorm. Doordat ik per 1 dec ontslagen ben en dus op 1 januari zonder werk zit, is deze maand de laatste maand dat ik kot krijg! Heb niet eens tijd om het op tijd op te zeggen. Kan het niet eens opzeggen, want dan kan ik niet meer per direct een baan accepteren. Alleen waar moeten we die extra 300 euro vandaan zien te toveren?? Deze week ook nog eens twee afwijzigingen binnen gekregen op banen waar ik geknipt voor was. Er zijn nu voor iedere baan honderd anderen Heb nu dus even geen idee hoe we dit gaan doen. Een baan ver onder mijn opleiding is nu op dit moment ook geen optie. De ww is hoger dan wat ik voor zo'n baan betaald zou krijgen. Zelfs de kot die ik dan wel zou krijgen, zou het verschil bijna niet overbruggen. En nergens staat duidelijk hoe dat zit met de kot ed en hoe je verwacht word je financieel te redden. En hoe moet je een baan krijgen als je geen kinderopvang hebt? Er zijn zoveel anderen die wel per direct kunnen beginnen. Maar nee, dankzij die idiote bezuinigingen zijn moeders de lul! Zucht... Morgen eens kijken wat die belastingdienst te zeggen heeft hierover. Eerst maar eens zien of ik kan slapen. Heb nu knallende koppijn en mn hersens kraken en piepen, zo druk zijn ze aan het ratelen.
Morgen ook maar babbelen met kdv. Kijken wat zij zeggen over hoe snel Emma evt weer terecht kan, mochten we opzeggen. Moet eerst maar financieel overzicht maken. Kijken wat de exacte schade is. Hoopte eigenlijk gewoon eerste kwartaal nog kot te krijgen. Want ga hard werken om voor april een baan te hebben (april is laatste maand ww).