Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mindere baan krijg ik veel minder salaris voor en heb er totaal geen ervaring in. Heb al op wat gesolliciteerd, maar hier kiezen ze voor ervaring. Ga morgen weer op jacht en zal op alles solliciteren wat ik kan. Maar er zijn in de regio zo belachelijk veel werkzoekenden! Krijg dat iedere keer als reactie van bedrijven. Op alles wat ik zou kunnen krijgen ze minimaal 100 reacties...
    Ik zal wel eens gaan uitrekenen welk salaris ik moet hebben om positiever uit te komen dan ww zonder kot.

Nu maar proberen te slapen. Kop knalt uit elkaar en ben doodmoe.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen. Slechte nacht gehad. Uiteindelijk Emma toch maar ingebakerd, want ze was compleet overstuur en had daardoor moeite met ademhalen. Na het inbakeren is ze gelukkig goed gaan slapen. Ik merkte echter dat ik gister te weinig vocht binnen had gekregen. Knallende koppijn en pijnlijke keel. Emma's temperatuur was vanmorgen weer normaal, dus wel naar kdv gebracht. Kan ik met de financiën bezig. Vriendlief had nog het e.e.a. uitgezocht en krijgen vanaf 1 dec nog 3 maanden kot gelukkig. Dus mijn streven is om voor het einde van februari een baan te hebben. Wat dan ook. Kdv gaan we iig voorlopig niet opzeggen. Vriendlief zegt dat het wel goed komt en hij wat extra opzij legt zodat we evt wat maanden kunnen overbruggen.

Ga vandaag iig maar alle wijzigingen bij belastingdienst doorgeven.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Ik ben er klaar mee. Kon er vannacht weer iedere twee uur uit voor een voeding. 4x dus ! Ga straks een pak voeding halen en kijken wat er gebeurd als ik de avondfles vervang.
    Heb 5 maanden bv gegeven,ben ik heel trots op,maar voor nu ga ik mijn nachtrust belangrijker vinden zodat ik overdag kan functioneren en ook een leuke moeder kan blijven door de kids.

Lutje. klopt idd. Herken je gevoelens helemaal. Sta ook echt niet voor mijn plezier bij de kwekerij.Heb daar het geluk dat ik uit de winkel kom en niet veel verdiende dus uurloon blijft hetzelfde. ben wel minder uren gaan werken. Ben bang dat de belastingdienst niets voor je kan doen

Chantal, meid volgens mij is het niet meer dan normaal dat alles je nu gaat opbreken.steeds heen en weer rijden, onzekerheid,spanningen,ook nog de zorg voor jamelie.
    Denk idd dat het goed is om naar de huisarts te gaan en eventueel een doorverwijzing naar een spychologe ofzo. kan soms zo opluchten om gewoon even ergens je verhaal kwijt te kunnen.
    knuff. Is mijn ini mini kaartje trouwens nog bij Viënna aangekomen ?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ja zou idd wel goed zijn..ik wil.rust in mn hoofd. Sliep vamnacht half 4 tussenfoor even geslapen,kwartier ofzo.ben kapot.

Nee geen kaartje gehad

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Ik ben helemaal blij. Fleur kwam pas om 4:45 vanmorgen. De andere speen doet toch zijn werk dan. Ze drinkt nu de flessen helemaal leeg. Bart is goed verkouden en is nu ook thuis gebleven van de psz.
    Ik ga nu Fleur en Bart even in bad doen.
    Wilde ook naar de markt maar ik blijf lekekr thuis want het is honde weer hier.

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mijn kaartje ook nog niet gehad Chantal??

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    hey lieve mama's

ik ben weer even weg geweest... voor werk in het buitenland gezeten en weinig tijd gehad om te zp-en. Hoop met jullie alles goed! Zo 's een beetje bijlezen. Ik zie wel al dat ik niet de enige ben die nog steeds gebroken nachten heeft. Mijn kleine Rein is een poepie, maar komt nog steeds elke nacht en is ook heel vroeg weer wakker, heb de laatste weken vaak al om 5 uur beneden gezeten, pffff. Gelukkig bijna vakantie. Zijn jullie allemaal al in kerststemming? Bij ons staat de boom al een week, zo gezellig en Noor is er helemaal gek mee, ook met de little people kerststal.

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lutje; tjonge meid, het wordt er ook allemaal niet makkelijker op met al die nieuwe regelingen. Wat voor een soort werk zoek je en in welke regio? Ach en dan Emma ook nog ziek.

Mamachantal; KNUFFEL Dat klink alsof je op je tenen loopt. Eten is belangrijk! (dat snap je zelf ook vast wel) Heb je ook geen eetlust? Of vergeet je te eten? Blijf alsjeblieft ook goed voor jezelf zorgen zodat je sterk bent als Vienna straks mee naar huis mag!!

Kaatje; tjonge 4x :$ kan me wel voorstellen dat je er dan een beetje klaar mee bent. Had je al eens rijstebloem of biobim door de bv gemengt en de laatste voeding?

Eh goedemorgen trouwens!

Ego; nou mijn verzekeringsklusje van hubbie zijn ongeluk een jaar geleden loopt nog steeds, en nu krijg ik er weer een nieuw klusje bij voor de watershade dankzij de lekkage bij de buren.... bah, ik ben echt zo klaar met verzekeringen! Als ze geld van je moeten krijgen weten ze je wel te vinden, maar o wee als je bij hun aanklopt voor je centen :x

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Op dit moment kijk ik naar marketing / administratie / communicatie / receptie / assistente. Regio Leiden / Lisse / Noordwijk / Wassenaar en Den Haag (afhankelijk van locatie in Den Haag, aangezien sommige plekken te lang reizen zijn).

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Viënna had van mijn 3 mannen als het goed is ook post ;) Voor als je denkt... wie zijn dat nou weer ;)

Lutje... wat een gedoe meid.

Paso, is de waterschade niet voor de verzekering van de buren? Het komt toch doordat zij lekkage hadden?

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff, maar wijzingen doorgeven aan belastingdienst. Wat een gedoe zeg! Was bezig met wijzigen van de voorlopige aanslag 2012, maar ben er mee gestopt. Moet zelfs weer hypotheek gedoe invullen! Wil alleen maar doorgeven dat ik minder verdien :( Makkelijker maken ze het je zeker niet.

Hoofdpijn is er nog steeds. Heb dan ook nog niet rustig kunnen zitten. Ben vier uur bezig geweest met belastingdienst en ander gezeur. Ben er nu he-le-maal klaar mee! Voel me nu enorm depri en kan wel janken. Bah!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Jeeej post! thnx meiden!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso. ja heb een tijd rijstebloem door een fles gedaan als laatste voeding.maar krijg nu net aan ( met extra kolven ) de voedingen bij elkaar voor het kdv dus heb geen fles bv meer over voor de avond.
    Jeetje wat een gedoe met die verzekeringen :(

Juud, welkom terug :) Nee hier niet in kerst sfeer. Boom staat wel maar hebben Ferry en Levi gedaan.

Chantal, graag gedaan.

Lutje, volgens mij kan je ook aanklikken "mijn inkomen veranderd in 2012" . Dan kan je alleen dat invullen.

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb mezelf even getroost met een bezoekje prenatal voor Jim :) uitverkoop is leuk...portomonee is leeg ;)

Lutje; dat is toch een breed spectrum waarin je zou verwachten toch wel werk te kunnen vinden :( En juist in de randstad waar toch meer banen zijn als rondom mijn hutje op de hei. Heb je een CV online staan? Oh bah ja de belastingdienst kom ik ook nooit wijs uit! Molletje voor de hoofdpijn! (of een goede nekmassage:))

Kaatje; vervelend dat het niet meer lukt. Heb je flesvoeding gehaald?

Marloes80; ja dat dacht ik ook, maar hoe krom het ook klinkt ik moet het bij mijn eigen verzekering melden en zij gaan dan met mijn formuliertje de schade bij de woningbouw verhalen. Nou succes! pff gedoe!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat zou je wel denken idd. CV staat op meerdere locaties online. Maar merk dat men hier vooral mensen fulltime zoeken en ik kan alleen parttime. M'n broer is stom toevallig momenteel ook werkloos en dus ook hard op zoek. Maar het grappige is dat bij hem in Friesland ze juist parttime mensen zoeken ipv fulltime wat hij wil.

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge Lutje; als iets dan ook tegenzit lijkt het ook meteen of de hele wereld je tegenwerkt en alles in jou nadeel is. Ben je ook al bij uitzendbureau's langs geweest?

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik hoopte buiten uitzendbureau om iets te vinden. Maar heb al besloten in januari me toch maar daarbij in te schrijven. Zojuist toch nog 3 sollicitaties uitgestuurd, waarvan 2 open sollicitaties. Maar ach, je kan het altijd proberen.

Voel me al wel iets beter hoor. Maar het is gewoon zo'n gedoe weet je wel. Je bent al down dat je geen baan meer hebt en dan komt er ook nog eens zoveel gezeur bij kijken.

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes iig met alles! Ook voor jou is er vast nog wel een baan te vinden, en via een uitzendbureau is ook werk. Mijn hubbie is zo ook weer aan een baan geraakt na zijn ww door ontslag wegens economische reden. En hij werk nu nog steeds voor dat bedrijf met een contract voor onbepaalde tijd. (terwijl hij een dikke 10 maanden niet heeft gewerkt door het ongeluk. )
    Schouders er onder en ga op inschrijfpad!

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond!!!

Chantal, meid, tis niet raar dat je instort... Krijg je hulp van maatsch werk of psycholoog in t zkhuis?

Lutje, bleh wat een extra stress komt er bij kijken door tijdsdruk :(

Kaatje, 4x???? Pfff jeetje dan snap ik dat je op kv overstapt met de laatste fles, moet je je ook cht niet schuldig om voelen!!!!

Zoo hier gaan vriendlief en ik morgen naar eindhoven, concert van blof en nachtje daar slapen!:) fleur gaat naar oma!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso lekker geshopt dus. Ja heb voeding gehaald. Geef ik haar straks een papfld

mamatien. Veel plezier morgen!

Deel Deze Pagina