Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mamatien; Nu voor de helft ;) Dus ik kon het niet laten!
    Meisjes
    (Valt klein!!!)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    leuke site, gelijk bij mn favoriten gezet

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    #^*&#%^*&^ uwv! Had ik bij het aanvragen van m'n ww keurig aangegeven dat ik maar 24 uur maximaal beschikbaar ben. Blijkt nu dat dit dus niet is genoteerd. Nu moet ik wederom uwv gaan bellen en het doorgeven. Maar zal naar alle waarschijnlijkheid ook gekort worden op ww. Wat ik ergens weer apart vind, aangezien dit berekend zou worden aan de hand van je verleden en niet wat je gaat doen... Het lijkt wel de belastingdienst daar...

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Enas, ik heb m ook bij mn favo gezet, erg leuke site! Ga ik vanavond ff rondneuzen :)

Lutje, ik zou t logischer vinden dat je ww krijgt naar wat je wilt gaan werken (24u), als je niet werkloos was geworden zou je ook naar die uren betaald gaan krijgen... Maar wel vervelend dat je ehxtra keer moet bellen

Ik moet zo naar de tandarts, neem fleur maar mee..weet niet wat ik anders met dr moet.. Hoop dat ze ff rustig is daar haha!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen dames!

Net terug van het cb, Noor is weer helemaal goedgekeurd :D Ze is nu ruim 7300 gram (grote meid :)) en 67 cm lang. Alles was prima, ze ziet er goed uit en heeft alles laten zien wat ze kan: voetjes in de mond, blokje volgen en grijpen en daarna in de mond stoppen, lachen tijden het hartje luisteren :)
    We mogen nu aan de slag met broodkorstjes, boterhammen en aardappel en rijst door de groenteprak :D, ze wordt echt groot! Als het een beetje loopt, mag ze zelfs straks naar 3 flessen, wat gaat het hard!
    Wat betreft die vanille, het is maar 1 fles per dag en ze vindt het heerlijk. En ze lust net zo lief de bittere witlof, dus ik maak me geen zorgen.

Ennas, dat jasje is leuk, die heeft Noor dr nichtje ook en zooo schattig. Z8 is normaal wel duur, dan vind ik het niet zo'n leuk merk :p Je hebt er ook een muts en sjaal bij :D

mamachantal, wat een mooi idee, helemaal omdat de leuke kiekjes er nu wel bij inschieten... Moeten jullie zoveel voorschieten dan? Of vallen heel veel kosten niet binnen de verzekering? Lastig zeg, dan is de spaarrekening zo leeg... en je hebt al genoeg aan je hoofd! :(

marleen, fijn een koelkast voor de kerst :D

Ha Martje! Leuk, Mika aan het rollen! wij zijn ook al even bezig met de hapjes en rijstebloem, maar Noor is ook al een half jaar. Wilde wel bv blijven geven, maar Noor dacht er heel anders over! Tja, dan houdt het vanzelf op... we hebben het 5 maanden heel fijn gehad samen :D Doorslapen kan even duren, er zijn wel meer kindjes die 's nachts nog 1 of 2 keer komen. of in het geval van kaatje soms wel 4 keer... :(

kaatje, wat gaan ze nu doen bij Ferry, en heeft hij het in beperkte mate of kunnen ze daar nog niets over zeggen? Klinkt heel naar! Knuff...!

Lutje Succes vandaag, hou je ogen open :)

Heb echt zin in de vakantie, ben op het werk niet meer vooruit te branden... :( Toch maar weer even aan de slag!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat vind ik ook logischer hoor! Maar zo brengen ze het niet en erger me altijd kapot aan slechte communicatie. :)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    kosten worden bijna niet vergoed, "maar" 250 euro per opname. maar een nieuwe opname is ook als ze van afdeling verhuist, dus als ze straks weer 2 weken op de babyzaal ligt,kan ik het weer indienen.
    maar onze kosten zijn zo'n 400 euro per maand,. dus lang niet toerijkend.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Lutje is ww niet aan de hand van je laatst verdiende loon?

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Marlous, Ja het is best prijzig. Maar zooo leuk! Jula heeft bijna de hele wintercollectie :) Muts en sjaal had ik gezien ja, maar collega van mn zusje maakt dat soort dingen. Dus die maakt er een baret en sjaal bij :D
    *Nukoopikechtnietsmeer...ditjaar* haha

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo brengt de uwv het dus wel (en staat volgens mij zelfs in de brief die ik van ze heb gehad). Maar in de praktijk blijkt dat dus niet zo te zijn en kijken ze ook naar de uren die je beschikbaar bent voor werk.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    oh ja opzich wel logsich natuurlijk.. maar kan je niet gewoon zeggen dat je fulltime beschikbaar bent, en dan soliciteren naar een 24uur baan? zeg je dat er niks anders is ofzo ?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ennas, gelukkig is het bijna nieuw jaar! hihi z8 is wel erg leuk ja!

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Balen Lutje :( Heb er totaal geen verstand van dus kan je niet helpen.

Chantal; Ja gelukkig wel ;) Eerdaags komen de zomercollecties weer... kijk er al naar uit hahaha

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    hahaha

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dan is er een kans dat je verplicht moet solliciteren voor een 2e baan of dat je moet terug betalen. Dat risico ga ik dus maar niet lopen :) Doe het liever dan maar op de correcte manier om gezeik achteraf te voorkomen (want met het uwv heb je sowieso al gezeik achteraf...)

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Succes! en anders is de tandarts vast wel gewend aan huilende kinderen :D

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    gelukkig is het jaar bijna om :D:D

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik liep even achter :p

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    oef en met de belastingdienst toch wel! Hier is alles nu aangepast omdat we getrouwd zijn, maar ik durf echt niets te gebruiken van wat ik van de bd ontvang...

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dusssss... werd net gebeld door uwv, door m'n werkcoach (de persoon die controleert of je voldoende solliciteerd e.d.). Hij dacht dat ik beschikbaar was voor 40 uur, aangezien het dus niet duidelijk in mijn dossier stond. Het is nu voor hem duidelijk dat het anders is en dat ik maar voor 3 dagen beschikbaar ben. Hij geeft het nog even door aan de ww afdeling om te kijken of het daar dan wel goed gaat. De verplichte speeddate met uitzendbureaus hoef ik niet heen te gaan, aangezien dat op een dag is dat ik geen oppas heb (jeej :)). Het valt nu dus allemaal weer mee. Kans is er nog wel dat ik nog minder geld krijg, maar dat zie ik dan wel weer. Zal dan weer belastingdienst moeten veranderen. Maar zover is het nog niet. Ga zo eerst even in bad, want iedere spier in mijn lijf schreeuwt het uit. Toch wel leuk, zo'n tv meubel in elkaar zetten.... Au! :D

Deel Deze Pagina