Goeiemorgen! Jac, oef dat is idd een nare droom, zou der ook niet meer van kunnen slapen. Nog een kindje: voorlopig niet Voor hubbie is het eigenlijk wel goed zo maar hij heeft zoiets van zeg nooit nooit. We zijn allebei nog jong dus als er hier nog een kindje mag komen, en hubbie denkt er tegen die tijd ook anders over, zou ik er over een jaartje of drie pas weer aan beginnen Hier was het vanmorgen 6 uur toen ryan zich melde, hij ligt nu nog te slapen. Werd vanmorgen iets minder happy van me kolf opbrengst, kolfde maar 100cc uit een borst en dat na een hele nacht. Achja dat kan er bij zitten
jac idd rare droom!! hier voorlopig ook geen 3e, moeten we eerst verhuizen,en dat willen we over +- 5 jr doen. moeten eerst beter salaris hebben en de huizenmarkt/economie moet beter zijn. Zit ook te denken om naar andere kant van nl te verhuizen,heb je veel meer huis voor je geld maar manlief wilt dat niet. Jamelie ziekjes koorts enzo.. zelf voel ik me ook niet super Gister was k al thuisgebleven met haar, en vandaag blijven we ook nog thuis. Ze zou naar de oppas gaan,maar afgebeld. ff daggie binnenhouden. gister haar kamer gedaan,..ze heeft een ikea bed die je ook als halfhoogslaper neer kan zetten,dus ff gedaan.. wil er alleen nog een keertje kasten onder maken..(kledingkast en ladekast en evt uitschuifbaar bureautje ofzo) maar daar moet ik nog even over nadenken hoe ik dat ga doen. met vien gaat t nog t zelfde, ze kreeg gister 10 of 12x voeding 10cc en dat ging goed! niks gespuugd! maar net belde ik en die verpleegster vond het maar niks dat ze zo vaak voeding kreeg en wilde weer naar 8x.. Haar leverwaarden worden ook slechter (komt door die infuusvoeding..) dus ze moet echt zsm alles kunnen binnenhouden! dan kan dat stomme infuus er uit! vorige keer was het ook zo toen ze zo veel infuusvoeding kreeg dat die lever ging protesteren Maargoed bel straks nog wel ffies hoe t gaat.
Jac, he jakkes wat een nare droom zeg! Ik kan me voorstellen dat je niet meer geslapen hebt. Leuk zeg, een fotostudio! Hoe ziet zoiets er uit/wat zit er in zo'n pakket? Danitjuh, veel plezier vandaag!
Chantal, hier krijg je idd meer huis voor je geld. Wij wonen in een rijtjes woning met 3 slaapkamers en een leuke tuin. Dat hebben we voor 122.500 gekocht. Als het nu zouden verkopen dan krijgen we er ongeveer 150.000 voor. Maar ik wil nog lang niet verhuizen
Goedemorgen, Jac; He bah wat een verschrikkelijke droom!! Kaatje; Ja denk ook dat dat gevoel blijft en de keus voor nog een kindje maak je natuurlijk niet alleen om het zwanger zijn en het pasgeboren... Danitjuh; Ben benieuwd hoe het afloopt met je pakketje. Chantal; Beterschap en sterkte Hier weer een goede nacht 0.00-5.30 daarna weer geslapen tot 09.00 uur. Mika net in bad gedaan en gevoed, dus die ligt nu lekker te slapen en ik ga nu snel de hapjes klaarmaken voor vanmiddag!! Fijne dag allemaal!!
Zo was ik even snel. Hier weer een goede nacht gehad alleen kwam mevrouw 1 uur eerder omdat ze een poepbroek had. Flesje er in en naar bed maar ze begon te huilen en na 5 min. was het stil. Bleek vanmorgen dat ze weer een poepbroek had. Dit komt allemaal van de ab-kuur. Net voordat ik Rick en Bart naar school bracht had ze weer een poepbroek. Wilde ik haar even lekker rustig in bad doen en je raad het al..... poepbroek. Net 10 uur fles er in en ze valt in slaap op mijn arm. Dus even in de box hoor ik opeens iets en ik ga kijken en ja hoor WEER een poepbroek. Ik zal blij zijn als de ab-kuur over is dan zijn de poepbroeken ook een stuk minder. Maar goed zo kom ik wel van de nr.1 pampers af want die beginnen langzaam aan te klein te worden!! haha nr. 2 zit stukken beter.
Daar kan je hier niet eens een huis voor kopen. Een rijtjeswoning begint minimaal bij 200.000 Ik kijk ook wel eens in m'n oude dorp hoor. Daar krijg je een woonboerderij met een groot stuk grond voor de prijs van ons rijtjeshuis met 2 slaapkamers... Helaas wil vl niet die kant op verhuizen.
*zwaai!* Emma heeft wen ochtend kdv, dus race ik als een gek door het huis heen. Er waren nog wat klusjes in haar kamertje en moest haar kleding nog uitzoeken. Ondertussen ook een was gedraaid en die is buiten aan het drogen. Nu even een rustmoment (moest even wat water naar binnen gooien aangezien mijn blaas begon te klagen). Zometeen nog wat administratie doen en dan ga ik haar alweer ophalen! Mijn energie is inmiddels al op, maar dender nog even door. Oh en begin van de middag ha maar ff bellen over bloed uitslag.
En ze is weer thuis Jeej Heeft het weer fantastisch gedaan en lag diep te slapen toen ik haar kwam halen. Ze heeft zelfs een 200 fles op!!! Ze moest duidelijk even indruk maken Verder heeft ze heerlijk buiten gezeten. Ben nu erg benieuwd of het volgende week ook zo goed gaat. Dan is ze er een stuk langer dan de 4 uurtjes van vandaag.
Lekker Henriek! Toch wel een prettig idee! Jula gaat maandag voor het eerst. 2 ochtenden in de week. Maar m'n zusje werkt op die groep dus zie er ook niet tegen op
Ennas, dat is fijn idd dat je zusje daar werkt! Nou, uitslag van m'n bloed is ook binnen. Alles ziet er super uit, dus de vermoeidheid komt vermoedelijk door hormonen.
Henrieke, gelukkig alles goed qua bloeduitslagen.wauw 200cc ? Elin drinkt nu 140 en daar lijkt ze genoeg aan te hebben. Chantal, schiet nog niet op he met Viënna
sorry heb niet alles bijgelezen.. Kelly; hoop dat de ab snel gaat werken! Paso; knap jij al een beetje op? MNM; wat naar zeg dat Nila zoveel huilt Tygo huilde soms wel 10 uur op een dag en sliep heel weinig, zware periode was dat, dikke knuffel! Ik heb wel eens mijn moeer gebeld of ze alsjeblieft wilde komen, ik werd er soms helemaal moedeloos van. Gelukkig was het na een paar maanden over! Ongi; ikw a shet ook alweer na 2 maanden! bij de andere 2 bleef het wel 5mnd weg door de bv.. Kaatje; oei, niet slim van Ferry! mannen... en druk aan de klus dus in huis, succes! Chantal; wat een zorgen om Vienna Hoop echt dat het snel wat beter gaat! hou jij het nog een beetje vol? Jac; wat een vreselijke droom!! kan me voorstellen dat je niet meer kon slapen! Wie zijn er allemaal al weer aan hetw erk hier? Ik moet over 3 weken weer, zie er best tegen op, maar als ik eenmaal weer begonnen ben valt het vast wel weer mee. Jenna was niet zo lekker vandaag, heel erg veel gespuugd tussen de middag
Kaatje, ik was ook stomverbaasd! Ze krijgt sinds kort iedere eerste en laatste voeding 180 en zelfs dat gaat er bijna nooit helemaal in. En opeens bij het kdv drinkt ze 200!? Gekke meid Meiden, vraagje. Ik heb morgen een bbq en Emma gaat mee. Nou zullen we met dit mooie weer buiten in de tuin gaan zitten. De zon is er wel snel weg en doordat het wel snel afkoelt neem ik een extra trui mee voor d'r. Maar wat moet ik haar eind van de middag/begin van de avond dan aan doen? Aangezien de richtlijnen zeggen dat je buiten altijd nog een jasje aan moet. Kan ik haar gewoon in korte mouwen meenemen? En dan zodra het afkoelt dat truitje aan doen?
Henrieke, Elin draagt eigenlijk ( bijna ) nooit haar jasje. Als je de wagen mee neemt kan alleen een truitje prima hoor. Is het erg warm trek je haar broek uit.Koelt het erg af doe je er een dekentje over
Henrieke, een extra truitje meenemen lijkt me voldoende, je hebt ook een dekentje waar ze lekker onder kan liggen. Even ego'en Ik begin hier een beetje onzeker te worden.. Mijn kolf opbrengsten zijn sinds gister best laag ( tussen de 80/100cc en dat terwijl ik van te voren rond de 140/160cc zat ) ryan komt regelmatig om de twee uur en net was hij een half uur bezig waarvan 10-15min hij aan het trekken was ( aan de tepel ). Weet niet zo goed wat er mee te doen.. Bij jaimy begon dit ook zo en uiteindelijk ( na twee weken elk uur aanleggen, extra kolven ) had ik geen melk meer en moest ik stoppen. Maakt me dan toch onzeker.. :/
Miracle, hoop dat dat dit keer niet het geval is. Ik had het vorige week toevallig.Kolfde maar 50cc uit één borst.Dag er na was ik verkouden.Vandaag had ik wel weer 120cc na kolven
Sodeju dat is goedkoop, ik woon in z.oeterwoude, is mega duur... Heb een 3kamerapp (nieuwbouw) voor 230.000! We gaan m te koop zetten voor ong 250.000, bizar duur he
Blegh, stukje tand afgebroken..misschien toch maar eens opzoek naar een tandarts..ben er doodsbang voor en al jaren niet geweest..ben ook nergens aangesloten.