Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemiddag!

Nou ook ik moet mn opvang opzeggen per 1 jan geen recht meer op.. BALEN!!!

Balen nr 2! Lekkage is er nog steeds ( man van de VVE is op vakantie ) Maar t begint nu ook echt uit mn plafond ( 1 meter van waar t echt lekt ) te lekken en heb nu dus kringen op mn mooie witte plafond!!!!!

Arg ik baaaaaaalllllllll

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Alessandro, dat is echt balen zeg!

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Kun je het niet laten maken en de rekening naar de VVE sturen? Dit schiet niet op!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, 'gelukkig' duurt het jaar niet zo lang meer....

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Dat is inderdaad flink balen zeg!!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamatien, 2 papflessen op een dag heb ik zelf bij Levi nooit gedaan.Zag daar het nut niet zo van in ( behalve dat je kind steeds uit zijn kleding groeit haha )
    In princiepe mogen ze een liter flesvoeding per dag. Op hoeveel voedingen zit je nu ? 210+7 is wel veel. Elin zit nu op 180+6 maar goed die weegt nog geen 6 kg

marleen, Ferry heeft nu vooral last van benauwdheid. De pijnklachten die bij Sarcodïose horen had hij al ( hij heeft ook nog Crohn,lichte hernia en atrose ) dus daar heeft hij gelukkig geen extra last van

Chantal, o voor reistijd maakt het niets uit dus. Vind het echt een super stichting ! Is toch fijn om mooie foto's van elkaar te hebben. Kunnen jullie later met zijn allen op terug krijgen !

Marlous, fijn Noor weer goed gekeurd ! idd grote meid. Hier heeft Elin al een keer aardappel op bij gebrek aan groente. Vond ze erg lekker.

Alessandro, kan er niemand anders voor die lekkage komen? Balen van je opvang zeg. Is de wachtlijst daar erg lang ? Anders gelijk er weer op zetten

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik weet dus niet of het mag iemand laten komen en de rekening sturen. Anders had k vandaag nog iemand gebeld.

Wat betreft de opvang tis een gastouder zonder wachtlijst maar vol is vol zeg maar

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Zou het echt supervinden om mooie fotos te hebben.
    Eigen cameta moet ik nog een andere lens voor halen.
    Wil eigenlijk nog een leuk wit jurkje of licht roze..
    Misschien vrijdag maar is kijken :)

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Pfff, wat zal ferry het zwaar hebben zeg, alles bij elkaar lijkt me niet niks!
    Heeft hij goede medicijnen overal voor?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen, toen hij net Crohn kreeg ( 2003 ) slikte hij wel 8 soorten pillen op een dag.Inmiddels slikt hij nu alleen nog 1soort ( 3pillen ) ontstekingsremmer en een maagbeschermer. Crohn is zo goed als stabiel dus wilde in maart stoppen met de medicijnen maar dat zal hem nu wel niet gaan worden. Atrose is niets aan te doen, behalve pijnstillers.Hier heeft hij vooral in de koude maanden last van ( vingers en tenen die niet meer willen buigen )

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje Kaatje, dat is niet niks! :( Misschien toch overwinteren in een warm land? ;)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    oehw warm land.. ik ga mee ! :p

Morgen de Opkikkerdag! jeeej.. haha
    geen idee wat we gaan doen... ohja heb tegen mn werk gezegt (die moeten me afmelden bij verzuim,moest ik heen morgen) dat ik gesprekken heb.. ;) ssssssst haha
    Maar heb er wel zin in.. alleen nog steeds niet in de camera's .. en weet niet wat we doen dus weet ook nie wat ik aan moet? naja trek jamelie iig een jurkje aan..stel dat we op de foto gaan...

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, alvast veel plezier morgen! Wat het dan ook maar mag zijn dat je gaat doen :D

Kaatje, klinkt best pittig om te hebben.

Hier lekker kletsend meisje naast me :) Heeft weer eens hele verhalen te vertellen. Gisteren ook al toen ha naar d'r longen aan het luisteren. Ze zat van alles te vertellen :D

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Leuke banner Lutje :D

Veel plezier Chantal.... Ik hou ook niet van foto's maar achteraf is het wel leuk als je ook ergens op staat ;)

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dank je :D Voelde me opeens weer creatief :p :D

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien; mijn mannetje krijgt ook 4 flessen van 210+7, en dan in de laatste rijstebloem.

Wat betreft die rijstebloem...ik denk dat ik weet waarom Jim hem niet meer wilde....ik reken mijn eetlepels met veel te grote koppen er op :) dus hij was gewoon boos op de fles omdat hij het zo halverwege de voeding er niet meer uit kreeg door het indikken.. (ik ga dat niet testen want als ik 1 slok van die vieze pap in mn mond krijg kom ik zelf aan het kokhalzen)

Lutje; nou je creatieve bui heeft een mooi resultaat!

Mamachantal; heel veel plezier bij de opkikkerdag!

Kaatje; oeh bah, dat is ook naar! Maar inderdaad wat Marlous zegt..overwinteren in spanje of zo!

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Voor de rijstebloem gebruik ik altijd een schepje wat in het pak van de voeding zit. Dan is het makkelijk afmeten. Nou goed dat vind ik dan. Fleur krijgt 210cc + 7 scheppen voeding en daarbij dan 8 scheppen rijstebloem. Alles heel erg goed schudden en gelijk geven dan is het dun genoeg om het er uit te zuigen. Ik ging haar nog wel eens omkleden in haar pyama maar dan werd het te dik en werd zij ook boos. Nu gaat het goed.

18. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wow 8 scheppen :) Ik doe er maar 3.

Pff het is hier weer drama met slapen... Rond 17.30 is ze moe en gaat ze naar bed. Gaat dan ook lief slapen. Maar dan... rond 1900 begint ze te huilen. De ene keer red ik het met speentje geven maar zoals nu blijft ze gewoon huilen. Ligt ni al 26 minuten. Ben tussendoor wel even boven geweest maar wil er der liever niet uithalen.
    Zal ik er doorheen moeten of toch uit bed halen??

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou kids gaan morgen niet naar het kdv. Levi klaagt nog over buikpijn en heeft wat diaree. Elin begon net ook te gillen van de pijn.Had gister een hard keuteltje en verder nog niet gepoept. Net even in een warm badje en nu is ze wel weer aardig ontspannen.
    Kdv gebeld of er donderdag plek was. gelukkig wel maar op twee verschillende groepen,tenzij een kind ziek wordt gemeld in Levi zijn groep,anders gaat Elin een dagje naar een andere groep.Merkt ze toch niets van. Komt smoeder morgen hier oppassen.
    Nu de hond uitlaten,douchen en op tijd mijn bed in. Tot morgen !

Warm land : Ik stem voor !

Chantal, hopelijk hebben jullie morgen een leuke dag. Geniet ervan

Lutje, leuke banner

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Net een oxazepam ingenomen..belt vlak daarna smo..dat ik dat niet mowt doen..
    Voel me nu wel raar.. Zo maar slapen.

Deel Deze Pagina