Hallo lieve all, ik kwam onze Chantal even heeeel veel sterkte wensen voor vrijdag. Ik heb geen idee of ik voor die tijd nog achter de laptop kruip. Lieve meid, je bent echt veel in mijn gedachten. Het lijkt me een uitermate slopende tijd voor je. Ik lees je berichtjes altijd en wil je zo vaak even vasthouden, je laten weten dat het zo logisch is dat je je voelt zoals je je voelt. Dat het helemaal niet erg is dat je je niet fijn voelt en dat jij meer dan wie dan ook een plek hier verdient! Jouw kleine meisje heeft allang bewezen een stoere, sterkte vechtende dame te zijn en ik ben ervan overtuigd dat ze alles geven zal. Ik zie dat je je pammetje al genomen hebt(sorry; cliententaal ) Ik hoop dat je er wat rust op vind. Ik wens je eerst natuurlijk ook een goede dag morgen. Vergeet je zorgen even en geniet ervan(ook voor Jamelie en Dave!) Misschien wil je mij je adres via een pb sturen? Of een ander postardres? Heel veel liefs!
Zo, als we er dan toch zijn . Hier alles lekker al is Lotje de laatste dagen wat huilerig(lees; krijserig) Ik ga morgen maar eens proberen de eerste fles een 210 te doen, of een 180 pap. Ik merk dat ze aan een 180kv niet meer voldoende heeft. Vandaag een grotere eettafel gekocht. Het blijft een kleintje want onze keuken is maar klein(lang maar wel heel smal) want onze Lotte moet straks natuurlijk ook mee-eten. Ik ben benieuwd naar de mama's met oudere kindjes; zitten die nog in een kinderstoel? Wij twijfelen of we Elin in een gewone maar dan hoge eetstoel zullen doen of een 2e kinderstoel aanschaffen? Qua ruimte alles behalve praktisch, vandaar de twijfel. Wij hebben nu een Geuther Kidhit. Bellie, ik weet niet of je het hier al gepost heb maar ik heb ook niet op mijn man gewacht hoor. Ik heb gewoon het gemeentehuis gebeld om een afspraak te maken voor ondertrouw. Heb vervolgens wakker gemaakt en die datum doorgegeven. Hahahaha, toen kon hij er niet meer onderuit. Wij waren al heel lang bezig met het 'gaan trouwen'. Ik wacht overigens nog steeds wel op mijn aanzoek. Vorige week waren we alweer 1 jaar getrouwd. Draaien alle kindjes ook al terug? Lotte nog niet. Nou, ik ga de afwas maar eens afmaken, ml heeft een toernooi vanavond dus is pas laat thuis. (oja, hij heeft een nieuwe baan; vanaf morgen is hij altijd met het eten thuis. Deze zaterdag werkt hij zijn laatste zaterdag. Zooooo fijn! Eindelijk een fatsoenlijk gezinsleven)
Marleen; Fijn dat je koelkast er is! Marlous; Fijn dat Noor weer is goed gekeurd en super dat ze ook heeft laten zien wat ze kan! En het cliché is waar, het gaat heel erg hard!! Als de bv niet meer lukt dan houdt het idd op en die 5 maanden heb je toch weer te pakken. Senna heeft 8 maanden bv gehad en wilde toen ook niet meer. Ach dat doorslapen zal vanzelf wel komen, zolang het bij 1× per nacht blijft is het wel te doen!! Chantal; Schiet dus niet echt op die vergoeding... Heel veel plezier morgen! Lutje; Jeetje wat een gedoe met het uwv. Alessandro; Dat is idd balen zeg, van de opvang. En is er geen vervanger van de VVE? Ennas; Moeilijk is dat dan hé of je ze moet lagen liggen of er toch maar uithalen! Kaatje; Welterusten, hoop dat de kids lekker slapen vannacht! Kikker; Leuk je hier weer te "zien"!! Senna is net een paar maanden uit zijn kinderstoel en die is nu bijna vier, hij wilde ineens graag op een "grote-mensen-stoel" zitten. Ik zat dus in eerste instantie met hetzelfde dilemma, nu wordt onze kinderstoel minder dus misschien had ik sowieso wel een nieuwe erbij gekocht, maar zag twee kinderstoelen aan tafel ook eigenlijk niet zitten. Maar goed hier heeft het zich uiteindelijk vanzelf opgelost. Alleen af en toe zou ik nog wel willen dat Senna nog gewoon in z'n kinderstoel zou zitten Draaien doet Mika vanaf zondag van buik naar rug, andersom nog niet. Oh heerlijk zeg dat je man nu iedere avond op tijd is en zaterdags lekker vrij, hier weet ik helaas ook nooit of manlief op tijd is met eten of niet... Hier kunnen we sinds drie dagen elke avond wel tien keer naar boven lopen om Mika in slaap te krijgen..., dus wat dat nou weer is!! Morgen weer werken, straks nog even douchen en dan maar op bed en hopen op een redelijke nacht!! Jeetje morgen mijn laatste dag als twintiger, donderdag word ik 30
Kikker, je hebt ook van die stoelverhogers voor gewone stoelen. Dan hoef je ook geen extra kinderstoel. Oja Romee rolt nog helemaal niet.... Chantal, fijne dag morgen, ik hoop dat jullie er van genieten!
Oe spannend, al bijna 30. Ik herken het wel, ineens weer onrust in de nacht. Hebben wij met Elin nog steeds, een paar nachten in de maand. En met Lotte nog iets regelmatiger. Is volgens mij dan een wisseling van slaapfase en meestal is het idd na een half uur weer voorbij(las bij Ennas*Hoi buddy* ook al zoiets) Is het bij Mika ook na een half uur weer rustiger? Hier heb ik het trouwens best goed voor elkaar. Ik ben mijn hele leven al een lastige slaper. Als ik er in de nacht uitga voor 1 van de meiden lig ik nog minstens een half uur wakker. Manlief slaapt zo weer verder dus hij heeft besloten zelf de nachten te doen. Lief hoor!
Dat is een goed idee! Ik zal eens zoeken. Daarom hadden we dus een hoge gewone stoel gezocht. INGOLF Juniorstoel - antiekbeits - IKEA zoiets. Ow nog helemaal niet. Ik dacht dat Lotte misschien wat langzaam was, das dan weer een opluchting. Lotte heeft 8 weken stil gestaan in groei(gewicht) en haar nekje bleef heel lang instabiel, en zo wel wat meer dingen, fijn te lezen dat ze niet laat is
Hoe oud is ze nu dan Kikker? Romee is bijna 6 maanden. Die is gewoon niet zo vlot geloof ik. Jara was veel sneller met alles ondanks de spreidbroek. Maar Romee speelt gewoon veel. (al heeft ze wel een paar x van buik naar rug gerold een paar weken terug...) Fijn dat je man een nieuwe baan heeft! Geeft vast wat meer rust als ie met het eten en op zaterdag thuis is. Martje, al vast gefeliciteerd! Heb je er moeite mee, met 30 worden? Sommige mensen hebben daar erg moeite mee. Ik kan het me niet voorstellen, al duurt t nog 1,5 jaar voor ik 30 word.
kikker, heel erg bedankt !!! nou zo'n pilletje neem ik niet nog is in zeg.. had zoiets van oh laat ik er is 1 proberen,kijken wat het doet.. nou voel me beetje vaag.. alles gaat beetje langs me heen. moet 3x iets lezen voor t doordrinkt wat er staat, en mn ogen vallen bijna dicht. dus zo maar slapen.. soms denk ik wel is,wat doe ik hier nog op t forum.. jullie kindjes kunnen zoveel,en vien nog bijna niks(alhoewel t wel steeds beter gaat) maar vind het aan de andere kant ook wel weer fijn dat ik hier mn verhaal kwijt kan, en hier post ik dingen die ik niet eens tegen manlief zeg. hier kan ik mn gevoel kwijt. maar soms voel ik me best een zeikerd, en denk ik ook wel is dat heel veel mama's hier niet meer komen door mijn gezeik. Jamelie heeft tot 3,5 jaar op een kinderstoel gezeten, we waren hem zat en we vonden dat ze wel op een gewone stoel kon nou ik raad het je af als je stoffen stoelen heb zegmaar.. dat het aan 1 stuk gestoffeerd is met armleuningen, alles dus vies!
Hey Bud! Hier idd ook erg onrustig 'savonds! Heb om 20u maar vast de laatste fles gegeven. Toen is ze lief gaan slapen. Jula rolt nog helemaal niet Die is zaterdag 5 maanden. Ze heeft het wel geprobeerd maar lukte niet dus toen heeft ze het opgegeven haha. Ach komt vanzelf wel denk ik
Och meiske, maar zo moet je he-le-maal niet denken! Wat jij hier doet? Gehoord/gelezen worden. Je gevoelens, frustraties en emoties uiten en dat moet je gewoon blijven doen! Ik kan me niet voorstellen dat er mensen hier niet meer komen om jou! Ik denk vaak aan je kleine meisje. IK kan me zo slecht voorstellen hoe het moet zijn voor jou/jullie. Ik vind het knap dat je elke ochtend weer de kracht vind om je bed uit te komen. Ik weet dat je geen keus hebt maar toch. Lieve lieve lieve chantal. Ik gun je zoveel meer dan je nu hebt!
Doe niet zo raar meid... Ik heb het juist andersom, dat ik lees over jullie kleine meisje en voel me dan soms zelfs schuldig dat ik zit te "zeuren" omdat Mika eens een keer z'n dag niet heeft. En hier blijven echt geen meiden weg doordat jij hier van je afschrijft hoor...en anders maar wel, dat zegt meer over hun!! Dus gewoon van je af blijven schrijven! Knuff
Hihi, chantal. Ik zie dat je je berichtje hebt aangepast. Hihi, ja. Ik heb heel veel pammetjes geslikt(tja....mijn jeugd was niet zomaar verwerkt) en weet hoe je je voelt. Ik ging altijd hele vreemde dingen doen als ik ze op had, hahahaha! Hou jij je maar lekker rustig vanavond. Ga geen vreemde dingen doen hoor, wacht daar maar mee tot morgen! Een hele dikke virtuele knuffel!
Kom eventjes snel Chantal een hele fijne dag morgen wensen. Geniet er lekker van. En nee je bent geen zeur met je gezeik. Je bent een vrouw die haar gevoelens kwijt wilt. Dus gewoon lekker door blijven schrijven.
Kikker; Hier heeft hij juist moeite om in slaap te komen, normaal ging hij rond 19.00 uur naar boven en hoorde ik hem niet weer tot de late voeding, maar de laatste avonden duurt het soms wel tot 21.00 uur voordat hij slaapt... Lekker zeg dat je man er dan uit gaat. Hier mag ik ook niet klagen, voor Mika ga ik eruit (nou ja eruit, ik pak hem uit de wieg naast me ) omdat ik toch moet voeden, maar als Senna wakker is gaat manlief, hij hoort hem namelijk eerder en heb wel al eens gezegd maak me dan wakker (hij moet de volgende dag weer vroeg op), maar dan zegt hij waarom...ik ben ja toch al wakker en daar ga ik natuurlijk niet tegen in Marleen; Nee heb er geen moeite mee, maar klinkt wel ineens veel ouder en ik kan me ook niet voorstellen dat ik al (bijna) dertig ben.
*evil grin* Kreeg zojuist mail binnen van het uwv. Of ik mee wil werken aan een online klant tevredenheids onderzoek. Uiteraard wil ik meewerken!! Maar misschien niet slim om zoiets te sturen paar dagen nadat de website er uit had gelegen en ik dat gedoe met ze had Heb dus alles naar waarheid in gevuld
Chantal, doe niet zo gek! Je moet je verhaal ergens kwijt! Je kan niet alles voor jezelf houden en opkroppen! Het moet er eens uit... beter hier dan dat thuis de 'emotie bom' barst. Danitjuh, die is wel dubbel hoor... Je bent geen zeur met je gezeik. Sorry ik kon het niet laten Ontwikkeling, wat is vroeg en wat is laat? Mijn nicht heeft een dochter die nog niet op haar buik wilt rollen. Meisje is van oktober 2010. Dat noem ik wel iets laat... Ze zit overigens wel hoor... Alleen als ze haar neerzetten. Hier heb ik een gefrustreerde dame door het omrollen. Ze wilt vooruit als ze op haar buik ligt maar weet niet hoe. Dus dan is ze nijdig aan het krijsen en bijt ze in het kleed. Heb een bedsprei van ikea in 4 delen gevouwen en daar over heen een fleece deken. Die ligt op de grond in d'r kamer. Maar soms op en top frustratie. Hier zit ik nog te wachten op alle pakketten! Had ook nog allemaal materialen besteld om van die bath bombs (bruisballen) te maken. Vond 4.95 bij intratuin absurd. Dus ik ga ze nou zelf maken. Op zich niet veel voor nodig dus lekker freubelen. Mijn moeder zei ook al; als het niet moeilijk is dan ga ik ze ook maken Nu lekker op de bank met een boek, tv aan met MTV rocks en een zooi met folders om me heen Manlief heeft de nacht
@ kinderstoel. Sam zit er nog steeds in... die is in aug 4 geworden. Binnenkort eens kijken hoe hij in een gewone stoel zit.
@Het ene kind is sneller dan de ander. Kijk naar Fleur vandaag of morgen komt haar 2de tand door en haar nichtje van 7 weken ouder heeft nog niet 1 tand. Maar zij kan, als je haar vast houd, gelijk gaan staan op je benen en dat doet Fleur niet. Ook kan zij al rollen en Fleur doet wel een poging maar omdat haar arm in de weg zit vind ze het teveel werk dus stopt zij ermee. @Chantal je moet hier gewoon je "ei" kwijt kunnen. Dit is jouw uitlaatklep. Als jouw meisje weer thuis is dan zul je zien dat ze dan ook veel dingen kan of gaat doen. Hier weer goed geslapen. Fleur kwam om half 5 vanmorgen maar haar neusje zat wel wat vol met snot. Toen ik het even ging inspuiten omdat het ook dicht zat moest zij niesen en toen kwam alles naar buiten. Zij gelijk lachen haha. De luuf smeren op de hydrofielluiers onder haar hoofdje doet goed zijn werk. Nu is Rick ook verkouden aan het worden en hij begint nu ook met hoesten. Zijn gisteren al begonnen met hoestdrank, doe ik dit niet dan heb ik binnen 1 dag een zeehond in huis. Bij mij is dit ook altijd zo erg. Heerlijk nog 3 dagen voor de kerstvakantie en dan is mijn mannetje ook vrij.
Goedemorgen, Luuf baby, is dat gewoon bij de etos te krijgen? Of alleen bij de apotheek? Onze drogist verkoopt het namelijk niet en Emma's verkoudheid word niet beter. Hier redelijk geslapen. Stond gister alleen op van de bank en kwam erachter dat als ik mijn hoofd naar links kantelde ik het uitschreeuwde van de pijn in de spier achter mn schouderblad. Vandaag dus maar contact opnemen met fysio. Had wat oefeningen meegekregen laatste keer. Maar geloof dat zulke heftige reacties niet goed zijn.