Fijn dat je verhuizing goed is gegaan en jullie er al slapen! Veel succes ook met schilderen en met je ex... We zien je graag daarna weer terug!
Nou Sandro krijgt andere medicijnen voor t niet poepen! Aangezien we hem elke dag 5ml moesten geven maar nog steeds moeilijk er op poept. HA was geen voor stander van de lactulose en krijgt nu forlax ofzo?? Hopen dat het daar wel goed mee gaat.
Aaah, vakantie! Eindelijk wat meer tijd om te zp-en. Heb nog wel wat rondgehangen op andere topics. Kennen jullie het "de 1ste foto van jullie samen" topic. Echt hartstikke mooi (zelfs ik heb mijn foto's gepost daar, zet ik mezelf op zp, dan ook maar meteen mijn meest oncharmante haha), alleen jammer dat er op zp toch een aantal hele akelige grieten rondlopen. Het feit dat ook vlindermama's (terecht!!!) hun eerste moment met hun lieve kindjes posten heeft nogal voor wat ophef gezorgd, echt zo erg wat er allemaal gezegd werd! M.n. in het Rapleytopic waren sommigen echt zo grof en respectloos, bah. Toevallig eerder deze week al een keer een aanvaring gehad met "zogelukkig", ik bleek niet de eerste te zijn. Wat een tuthola is dat, pfff. Zo besef ik maar meer hoe leuk deze groep meiden is!!! Hier gaat alles goed, Rein slaapt nog steeds niet door, maar is verder een poepie. Vandaag op het CB geweest en meneertje weegt al 9,7 kilo (!) en is 69 cm, nog steeds ReuzeRein dus. Hier ook begonnen met bijvoeding en hij vindt echt alles lekker, verbaast me ook nix eigenlijk... Verder veel in het buitenland gezeten dus, ziek geweest, vriend ziek geweest, druk met werken en huishouden, en 's avonds te moe om hier nog te zijn. Hopelijk tussen de feestdagen door weer even bijkletsen hier dus! Chantal, lieverd mocht ik het vergeten of hier niet meer komen, alvast heel veel stertkte gewenst met de spannende dag overmorgen! Ik zal aan jullie en jullie dappere dodo denken! En neem maar lekker een pammetje hoor. Snap niet waarom sm daar zo op tegen is eigenlijk....
Echt!! Wat balen Chantal! Moet je weer mentaal voorbereiden, weer wachten... Hoe zijn jullie eronder?
belachelijk vond ik het, dat die mama's hun foto's niet mochten posten. Ze hebben maar zo weinig foto's en ze zijn toch ook net zo trots op het kindje dat hun (weer) moeder heeft gemaakt!!! Ben 'blij' dat ze de foto's toch weer allemaal geplaatst hebben! Ik vind ze zo 'echt' met al hun liefde én onvoorstelbaar grote verdriet
Sherry Wat leuk zeg, zelf badbruisballen maken! Hoe werkt dat? Helaas heb ik zelf geen bad.... Lutje Haha, misschien nemen ze nog contact met je op na je eerlijk ingevulde enquete Ik had m ook ingevuld hoor! Chantal Meid, doe niet zo raar! Iedereen kan zijn/haar verhaal hier kwijt, en zeker jij! Als jij je er goed bij voelt en af en toe even je hart kunt luchten dan moet je gewoon mee blijven schrijven!! En wie het evt niet lezen wil die leest het toch maar lekker niet! Hebben jullie een fijne dag gehad? Alessandro Fijn dat je met terugwerkende kracht terugkrijgt!! Jammer dat de opvang nu niet meer gaat. Hopelijk is dezelfde gastouder nog beschikbaar als je weer opvang nodig hebt. Marlous Lekker zeg naar de kapper!! Ik ga zaterdagochtend even lekker. Ik ben vanmiddag met jara naar de 'turkse' kapper geweest. Goedkoop!! Bij mijn eigen kapper ben ik voor haar 15.50 kwijt En dat voor een paar puntjes. Nu was ik 9 euro kwijt en het zit nog goed ook Anna Super dat je verhuids bent en dat de kids volgende week bij paps zijn zodat jij kunt verven. Succes en tot snel!! Juud Erg he dat er meiden zijn die overal over moeten zeuren in zo'n onderwerp.... Wow, al 9.7 kilo!! Haha, met recht ReuzeRein! Chantal Jeetje meid, dat is balen! (aan de andere kant is het wel mooi na de feestdagen...) Morgen de HA bellen voor Romeetje... Ze is zo aan het hoesten, rochelen, en piepen. Arm ding. O wat ben ik blij met mijn extra weekje vakantie! Niet dat ik zo'n rotbaan heb hoor, maar even lekker thuis is ook fijn. Oja, ben nu al ruim 4 kilo afgevallen. Heb een nieuwe riem nodig maar die kon ik vanmiddag niet vinden bij de hema. Hebben ze geen riemmen in mijn maat... Moet voor een riem van 95 cm nog wat afvallen geloof ik.... Maar ik heb sinds vorige week een broek aan die ik 2 maanden terug nog echt niet dicht kreeg en vanmorgen moest ik zelfs mijn horloge een gaatje strakker doen
Dat meen je niet!! Jeej, wat zullen je emoties nu in een achtbaan zitten zeg! Je was aan het toe werken naar de 23e en nu opeens moet je langer wachten. Pfff... meis! Dikke knuffel! Uiteraard liever dat ie gewoon gezond is en fit voor die operatie. Maar dan nog....
Hey meiden Zo he he even tijd voor mezelf. Kids zijn nog steeds niet fit. Levi had net 39c en Elin 37.9. Gaan morgen dus niet naar het kdv, en smoeder is zo lief om ons in de ochtend en namiddag weer even uit de brand te helpen. Dan lekker lang weekend en hoop dat de kids woensdag dan gewoon weer naar het kdv kunnen. Chantal, waarom mocht je hem niet nemen van je smoeder ? Wel goed geslapen ? Laten we even één ding duidelijk maken ! Je bent alles behalve een zeikerd ! VInd het heel fijn dat jij hier je verhaal kwijt kan. kan me voorstellen dat het voor jou ook wel eens heel dubbel moet zijn om te lezen wat onze kindjes al allemaal kunnen en willen. Maar vergeet niet dat wij allemaal met je meeleven, en als Viënna straks hersteld is van de operatie en weer thuis is haalt ze alles vast heel snel in. knuff Ja hoor operatie gaat niet door ? Zit je jezelf er helemaal op voor te bereiden. Nu maar hopen dat hij in januari niet weer ziek is. kinderstoel Voor Levi hebben we toen een tripp trapp gekocht. Hier zit hij nu nog wel op,maar zodra Elin zelf kan zitten gaat Levi gewoon op een grote eethoekstoel ( met een kussentje ofzo erbij ) Lutje, die mail van het UWV heb ik gewist haha.Geen zin in Alessandro, fijn dat je gewoon je geld krijgt ! GElukkig is hij nog jong, nu opeens weer weg moeten zou meer impact hebben als hij twee was geweest Anna, wilde je van de week nog mailen maar vergeten.Goed overgegaan dus. Succes met klussen en je ex Voedingsschema : 07.00 bv 09.30 fruit 11.15 bv ( 200cc als het afgekolft is ) 15.15 bv 17.30 groente ( soms niet als het anders uit komt ) 19.00 bv 20.45 flesvoeding 180+6 en een beetje pap Laatste week 1x per nacht bv.afgelopen nacht toevallig 2x Tot morgen
Leefde naar vrijdag toe.. Ons kleine moppie.. Jaim voorbereid,opvang geregeld,rmd huis geregeld,manlief vrij geregeld,alles voor kerst afgezegd.. Kan ik alles weer gaan terugdraaien...pffff...! Nog snel kerstkleding regelen, boodschappen doen.. Wel leuke dag gehad,vertel morgen..zit nu opmobiel .
Iemand een linkje van het topic? Kan het niet vinden... Chantal; Ah wat &*(%^& zeg!!!! Leef je naar die datum toe.. Hun kunnen er natuurlijk ook niets aan doen maar blijft vervelend!!
Ennas,ja heb ikhttp://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/321059-jullie-eerste-foto-samen-kunnen-verdrietige-fotos-zijn-vlinderkindjes.html Of althans, ik neem aan dat je die bedoelt? Die nare dingen worden vooral gezegd in het Rapley topic, echt triest wat daarallemaal gezegd wordt.. Marleen, yey, al 4 kilo kwijt, wat goed!! Bij mij lukt het voor geen meter, moet nog steeds 6 kilo afvallen om op het gewicht van voor de zwangerschap te komen en dan moeten er nog 7 kilo af, word nu al naar van het idee.... ik ga een voorbeeld aan jou nemen!! Oooh Chantal, het zit jullie ook wel echt tegen zeg. 2012 wordt jullie jaar!! Vien straks thuis en dan eindelijk met z'n 4-en bij elkaar!
Afvallen, ehhh... was daar mee bezig. Maar sinds ontslag totaal niet meer. Ben bang dat ik juist aangekomen ben. Na oud en nieuw ga ik het south beach dieet doen (iets aangepaste versie). Daar bereik ik het beste resultaat mee en zorgt ervoor dat ik minder last van gas heb. Mopper topics, ik had het commentaar in het foto topic gelezen en een paar in rapley. Ieder z'n eigen mening. Ook al zouden sommigen misschien het beter tot zichzelf kunnen houden (of het wat subtieler brengen). Kaatje, beterschap voor je kids! Marleen, beterschap voor Romee!! En gefeliciteerd met het afvallen Alessandro, jeej! 100%! gefeliciteerd Hier lijkt de verkoudheid wat minder erg te worden. Volgens vriendlief lag ik vannacht bomen om te zagen, maar daar merkte ik niets van Ik had tenminste redelijk geslapen. Emma lijkt ook wat beter te kunnen ademen. Dames met advent spenen. Welke gebruiken jullie nu? Ik zit nog op 2, want ze verslikte zich constant met de 3. Maar met de 2 is ze soms wel een half uur bezig.
Ik loop bij een dietiste en eigenlijk eet ik alleen maar wat andere dingen. Volg dus niet een of ander streng dieet! Moet eigenlijk meer eten dan ik op kan.... En omdat het zo goed gaat werkt het ook echt stimulerend moet ik zeggen. Als je wilt kan ik je mijn 'dieet' mailen. Volgens mij is dat een redelijk standaard lijstje.