Kaatje, mooie foto / kaart zeg! Chantal, vind ik niet zo gek. Gister kostte je flink wat energie en dan ook nog Vien's operatie verplaats. Denk dat er heel wat spanning is losgekomen vandaag. Dikke knuffel meis, hopelijk kun je beetje slapen en voel je je morgen wat beter!
Chantal O bah, migraine... Heb je er ook medicijnen voor? Sterkte meid, hoop voor je dat het snel over is.
Martje Oe, die zien er lekker uit zeg! Kaatje Mooi kaartje!! Marcel heeft vanmiddag zijn kerstpakket meegekregen. Hij is de enige (waarschijnlijk) van Randstad die een kerstpakket van het bedrijf mee krijgt. Ach hij hoort ook al bijna bij het meubulair Leuk pakket van de banketbakker, alleen zit er veeeeel chocola in. Erg lekker maar zooooo niet goed voor mij. Morgen mijn eigen pakket ophalen.
Oh bah, lees net de laatste update over Romy. Onvoorstelbaar die vraag van die arts!!!! Marleen, hihi dat is wel een nadeel van die kerstpakketten. Zit vaak iets in wat slecht voor je is Duik hier zo m'n bed maar al in. Ben om de een of andere reden helemaal kapot. Zal wel komen doordat ik vandaag alleen maar de rommel van vriendlief heb mogen opruimen...
Morgenochtend (haha vandaag dus) naar het cb! Ben benieuwd.. Hier een beetje en klote dag... Alles gaat mis! Manlief rijdt zijn wiel kapot op de punt van het stoepje.. Staat hij op de straat maar voor de garage van de buren. Komt de buurman naar buiten: kan je dat niet voor je eigen deur doen? Hij staat wel altijd met klote bus van hem oud ijzer in te laden voor onze deur. heb hard staan lachen en gevraagd of hij voortaan maar om wilt lopen naar zijn schuur want dat hoeft hij niet meer voor ons huis langs en dan hoef ik zijn rot kop niet te zien. Heb ook gezegd dat hij zich maar beter kan gedragen want als die haan niet met de kerst weg is dat ik dan na de kerst naar de gemeente bel om te melden dat ze een nieuwe klote wekker hebben. Hij ging toen gelijk weer naar binnen. Je kan wel merken wie daar de broek aan heeft in huis... Want dit soort dingen doet hij alleen als zijn vrouw niet thuis is. Held. Not! Manlief was door het bed gezakt en heeft getracht het te repareren. Door het drukke schema hebben we niet echt tijd om naar ikea te gaan voor een nieuwe lattenbodem of uitgebreid te winkelen voor een nieuw bed.. Maar nou lig ik dus zo scheef als wat.. Had al veel last van mijn rug en bekken maar dat is nou 3x zo erg.. Pffff laat het maar even hier bij... morgen wel de rest.. Ik ga naar bed en als dat kut ligt dan maar de bank.. truste allemaal
Morge, @Kaatje leuke foto van je gezin zeg! Hier toch goed geslapen na gisteravond met Fleur dacht ik even dat het niet zo zou zijn. Ik had Rick weggebracht voor zijn kerstdiner(buffet) op school en ik kom thuis en Fleur was wat aan het huilen omdat zij dan gewoon echt honger heeft. Ik vlug de papfles gemaakt en gegeven maar nog voor dat zij dit opheeft begint zij opeens heel erg hard te huilen en ik kreeg haar niet stil. Eerst dacht ik dat de cb arts wat te hard aan haar beentjes had gedraaid maar toen ik ging verschonen werd ze weer rustig tot ik haar oppakte en ze begon weer. Ze heeft 60cc laten staan en ik heb haar maar gewoon in bed gelegd. ze was binnen 2 min in slaap gevallen. Ze was schijnbaar zo moe dat ze niks meer wilde, geen fles en ook niet vast gehouden worden door mama. Ze werd pas wakker om half 5 vanmorgen.
Heey meiden Hele tijd niet meer geweest, sorry!! Maar December is een drukke maand en dan nog 2 kids en 3 dagen werken, dus ga het nieuwe jaar weer wat meer proberen mee te schrijven. Hoe gaat het hier? Alles goed met iedereen? Wil jullie ieder geval allemaal hele fijne feestdagen alvast wensen!!
Goedemiddag!!! Zo hier eindelijk weer een normale nacht gehad! Lekker van 8 tot 8 geslapen!! ( Sandro dan he ) En zijn nieuwe medicijnen werken pff eindelijk een normale poepbroek * Doet vreugde dansje * Ook hier net de update over romy gelezen verschrikkelijk
Lieve foto's ! Iemand van jullie hier toevallig bekend met tempen + bijtellen onder de oksel ? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/324265-vraagje-over-temperaturen.html#post11659058
Vienna verkouden .. Weer aan zuurstof en monitor. Longfoto gemaakt en snot op kweek. Vandaag nog uitslag of het rs,rhinovirus of iets anders is. Misschien geen operatie dinsdag..
*zwaai* Een drukke week gehad....dus eerst ff goed teruglezen.. Oh, mamachantal, hier brand een kaarsje voor Vienna, en nu lees ik dat het dinsdag is (of ook misschien niet) Ik heb dus aardig wat gemist de afgelopen dagen!
Nou zo met Levi naar de huisarts. Toch even de assistent gebeld om te overleggen aangezien hij al vanaf vorige week woensdag met verhoging loopt.Gister en vandaag 39 graden en nu blaasjes/puistjes en korstjes in zijn gezicht. Zeker met oog op het lange weekend voor de boeg leek het haar toch verstandig om even te laten kijken. Chantal. ahh dat meen je toch niet voor haar natuurlijk te gevaarlijk om de operatie te krijgen als ze ziek is maar zo blijf je alles uitstellen en wordt haar conditie er denk ook niet beter op.knuff
Goedemiddag!!! Chantal, hoop dat t meeval en t dinsdag. Door kan gaan! Hier btje brak.. Gisteravond feest, zeriouzZoeterwoude. We hebben 36.000 euro opgehaald met ons kleine dorpje!!! Wordt nu bij glazenhuis gebracht, dus zit voor de tv te kijken hihi! Echt zo cool dat t zoveel geld is!!