Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft weer een luchtweginfectie te pakken. Nu 4x daags aan de Ventolin puffer en 2x daags aan een ontstekingsremmer puffer. Is hij over een week nog niet opgeknapt weer even terug.

Mamatien,wauw super bedrag ! Hier hadden ze kerstmarkt op het kdv. ruim 400 euro opgehaald.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; Hopen dat het meevalt met haar heupjes!

Marloes; Mees dus ook weer goedgekeurd! Heerlijk 2 weekjes vakantie, hier ook!

Kaatje; En Elin inmiddels gepoept? Ook al zo'n mooie foto, prachtig hoe jullie zo liefdevol naar de kids kijken. Ach Levi een luchtweginfectie, beterschap en hopen dat hij snel opknapt!!

Marleen; Mmmm...lekker een kerstpakket van de banketbakker!! Was die van jouw ook leuk?

Sherry; Dat was echt een baaldag dus gisteren, gaat het vandaag beter?

Patriesja; Wat een mooie foto van je knappe mannen!

Alessandro; Heerlijk zeg zo'n nacht! Fijn dat de medicijnen werken.

Ennas; Veel plezier in Duitland!

Chantal; Ach nee toch...hoop dat het een gewone verkoudheid is! Sterkte meid!

Mamatien; Zo wat een hoop geld!

Doorslapen gisternacht was helaas maar eenmalig, vannacht was het gewoon weer vier uur!!

Gisteravond verjaardagsvisite, was erg gezellig.

Hier ook twee kerstpakketten gekregen, maar heb eerst maar eens m'n apothekerskast opgeruimd, want kan het anders niet kwijt. En morgen de kelderkast maar even opruimen, zodat ik weer ruimte heb. Mika heeft vandaag erg veel geslapen, vanmorgen niet zoveel, maar vanmiddag van 13.30 uur tot 16.30 uur! En rond 18.00 uur hem weer op bed gelegd en hij slaapt nu nog, terwijl hij normaal rond etenstijd niet wil slapen... Nou is hij ook steeds actiever aan het spelen, kost natuurlijk ook een hoop energie! Oh hoor hem nu net wakker worden...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja kerstpakketten nemen een hoop ruimte in beslag

Sinds 03.00 vannacht poept Elin steeds keutels. Beetje bij beetje komt het er uit dus.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo meiden, ik ben hier al heeeeeeeeel lang niet meer geweest. Ik zag net dat ik 30 november voor het laatst online was :). We hebben erg zware weken achter de rug.
    Maar ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen!!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaa, je bent er weer!!!
    Dikke knuffel voor de zware weken! Hoe gaat het nu? En met je pap?

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Aaaah wat lief Marloes!
    Kort samengevat huilt Nila nog steeds ongelofelijk veel, en slaapt ze bijna niet. Ze noemen haar een huilbaby en denken dat dat komt omdat ze meer wilt dan haar hersenen/lichaam aan kan in combinatie met de reflux. Nu met een fysio aan huis aan de slag om haar te remmen in haar ontwikkeling.
    Helaas blijft het meisje niks bespaard, want ik ben vanmorgen met haar naar de ha geweest en ze heeft weer een longontsteking. Het was op het randje van opname, maar omdat ze nog goed dronk mocht ze mee naar huis. Maar bij enige achteruitgang moeten we bellen.
    Met pap gaat het nu wat beter, ook een spannende tijd mee gehad omdat ze dachten dat er uitzaaiingen zaten in zijn botten/nek, gelukkig was dat niet het geval. Hij heeft een vernauwing bij de uitgang van een zenuw. Dat viel achteraf gezien 'mee'.

Hoe is het met jou?
    En je mooie mannen?
    Ik las net dat mees een lange slanke jongen aan het worden is. En nu aan het brood beginnen?

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, jij ook hele fijne feestdagen! Ik hou je fb updates goed in de gaten :)

Martje, hihi opruimen dan maar! :)

Chantal, hopelijk valt het mee en kan dinsdag gewoon door gaan.

Hier 'rustig' dagje gehad. Emma naar kdv en dus samen met vriendlief kerstboodschappen gedaan. Samen met de rest van Nederland. Jeetje, wat waren de supermarkten druk!

Verder nog wat spanning geweest in het dorp. De lokale rabobank is overvallen!!! Zit hier paar straten vandaan en de wagen waarmee ze gevlucht zijn hebben ze hier om de hoek gedumpt!!! Pff... Ben blij dat ik er op dat moment weinig van gemerkt had. Je weet immers nooit waar dat soort criminelen toe in staat zijn.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Lutje, hihi ja gelukkig hebben we fb!
    Ai wat eng zeg, gelukkig was je niet buiten op dat tijdstip.
    Wij moeten morgen nog boodschappen doen, dat wordt wat......

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo druk als het vandaag was, zou ik bijna denken dat je morgen de enigste bent die boodschappen doet :D Maar denk dat het lekker druk zal zijn. Hadden hier vooral last van mensen die niet normaal met hun boodschappenkar overweg kunnen. Midden in het gangpad neerzetten, duwen, over je tenen rijden, etc. Kan daar zo chagrijnig van worden! Ook een moeder die nijdig tegen d'r dochter van 3 zat te vertellen dat ze erg geïrriteerd werd. Want alle mensen liepen haar in de weg... (Nee, schat. Die snoepjes mag je niet. Want mama raakt heel geïrriteerd van alle mensen hier die haar in de weg lopen.").

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nouja zeg dat meen je niet. Daar kan dat kind wat aan doen.....belachelijk.
    Eigenlijk moet je zo ontspannen mogelijk naar de winkel gaan met deze gekte anders irriteer je je helemaal aan alles.
    En gewoon rekening mee houden dat het lang duurt, dat ga ik me morgen maar proberen voor te houden. ;)

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Patriesja Heerlijke spam!

Ennas Veel plezier in de sneeuw!

Chantal He bah.... Hopelijk valt het allemaal mee en kan de operatie doorgaan dinsdag!

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi, idd. En een goed lijstje mee hebben. Vriendlief was wat wazig in zijn ideeën voor eten. Hierdoor waren we flink aan het ronddwalen. Als ik alleen ga heb ik altijd een duidelijk lijstje bij me en ben ik zo klaar!

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Heeft ze er erg veel last van of valt het mee?

MNM; Leuk dat je even weer langskomt! Maar jeetje wat een zware tijd hebben jullie gehad... Jij ook hele fijne dagen!! Hoop voor jullie dat de fysio haar ontwikkeling wat kan remmen en ze wat rustiger wordt. Ach en ook nog longontsteking, het houdt ook niet op! Dikke knuff!

Lutje; Bah wat eng wat eng zo'n overval... Moet morgen ook nog wat boodschappen halen, zal dan ook wel megadruk zijn...gelukkig heb ik niet zoveel nodig.

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Goed dat je nog naar de ha bent geweest! Ook weer aan de puffer.... Beterschap voor Levi!

Mamatien Dat is een mooi bedrag zeg!

Martje Ja, mijn pakket was ook erg leuk! Een vuurkorf (die je zelf in elkaar moet zetten) en nog wat etenswaar er bij. Er zaten ook chocoladebakjes in (nog meer chocola ;)) Nog nooit gezien, maar erg grappig! Helaas zijn ze wat te klein om morgen mijn toetje in te kunnen serveren als de fam komt eten. ;)
    Wat een ruimte nemen al die pakketten in he?

MNM Hey meid! Goed dat je even langs komt wippen!
    Wat balen dat het met Nila nog niet zo goed gaat. Nu maar hopen dat ze snel wat ouder word en zichzelf meer kan redden.
    Slaapt ze 's nachts wel ok? En nu weer een longontsteking er bij, bah! Heel veel beterschap voor je kleine meid en sterkte voor jullie!
    En natuurlijk ook voor jullie hele fijne feestdagen!

Lutje Wow, de rabo overvallen! Dan ben je blij dat je niet toevallig aan het pinnen was bij de rabo... ;)

Voor iedereen die morgen boodschappen gaat doen: SUCCES!!
    Wij hebben het vanmiddag gedaan en het was al druk.
    Morgen nog eventjes de vergeten kleine dingetjes...

Morgenochtend even heerlijk naar de kapper! Knippen, kleuren dus ik ben wel 2 uren onder de pannen. Maar dat geeft niks even lekker genieten van al het gefrunnik :D

Oja vandaag nog afscheid genomen van een van onze kindjes op het kdv. Ze word volgende week 4 en gaat dus na de vakantie naar de basisschool.
    Hele lieve kaart gekregen van ze en een cadeaubon om zelf een abbo op een blad uit te zoeken. Errug lief!
    Van een andere ouder ook nog een kerstcadeautje gekregen. Zo lief!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    slaap jij zelf trouwens weer wel goed, MNM?

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Lutje, bedankt voor de tip, dat ga ik zeker doen.

Martje, bedankt meid!
    Hoe is het met jou en je mannetje?

Marleen, bedankt lieverd. Helaas slaapt nila bijna niet, omdat als ze rustig ligt de prikkels eruit lijken te komen. Dus ook 's nachts is het een drama. We moeten blij zijn als ze een keer een nacht 4 uur achter elkaar slaapt. Maar vaak is het 's nachts vooral een huilpartij.
    Och wat lief zeg van die ouders. Zo'n bladcadeau vind ik zelf ook altijd erg leuk. Ojee jij krijgt iedereen te eten morgen. Wat ga je maken?
    Heerlijk jezelf morgen laten verwennen bij de kapper, dat heb je soms echt even nodig!

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Je pakket klinkt erg leuk en lekker! Ja neemt erg veel ruimte in, ik heb eerst alles weer in de doos gestopt... Heerlijk zeg naar de kapper, kan ook altijd lekker genieten van het gefrunnik!! Wat lief dat je cadeautjes hebt gekregen op het kdv!!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Als het aan mij ligt slaap ik gelukkig weer goed. ;)
    Ik ben sinds een maand van de slaaptabletten af. En ik moet zeggen dat ik soms echt om val van de slaap. Helaas kan ik door nila heel weinig slapen 's nachts. Maar ik ben in ieder geval wel erg blij dat dat allemaal weer op orde is in mijn lichaam. Want dat was enorm frustrerend.

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
  20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Jeetje meid wat ontzettend zwaar zeg dat Nila haast niet slaapt overdag en dan 's nachts ook nog niet... Heb je wel hulp van anderen zodat je af en toe kan bijtanken??
    Wel fijn dat je weer van de slaaptabletten af bent. Hier gaat alles hartstikke goed, bedankt!!

Deel Deze Pagina