Martje Wat een superkaart zeg! Erg leuk. MNM Wat fijn dat jij zelf wel weer goed kunt slapen. Heeft je lichaam het toch weer wat fatsoenlijk opgepakt. Lijkt me zo moeilijk als je niks kunt doen voor je kleine meid. Er zal ook wel niet veel zijn wat haar helpt op zulke momenten. We gaan morgen gourmetten Ik heb er dus niet heel veel werk van aangezien ik niet zo veel hoef klaar te maken. Iedereen neemt wat dingetjes mee dus dat scheelt ook al weer. Enige nadeel: de luchtjes er na... We kunnen nog een week nageniet van het gourmetten, haha! Zondag eten we bij mijn ouders, maandagochtend bij Marcel zijn moeder+vriend en maandagmiddag bij Marcel zijn vader en dan gaan we weer gourmetten. Elk jaar vraag ik me toch weer af waarom we in hemelsnaam niet op vakantie zijn met de kerst. Wat een gedoe en gesleep overal heen. Gaan jullie nog wat doen met kerst?
Thx meiden! @kaatje, beterschap met Levi! @mnm, fijn weer wat van je te horen maar idd ik volg alles ook op fb Dikke knuff!! X @boodschappen, hier morgen ook nog de chaos in aah komt goed! we gaan zonder kids hihi @martje, aah leuk! @marleen, krijgen jullie nog vaak kadootjes op het kdv? Ik moet zeggen, dat het hier wel heel veel minder is, nu met de kerst eigenlijk niks en vroeger kreeg je van bijna alle ouders wel iets (net als met je verjaardag of een afscheid).
Marleen; Een collega van mij zet altijd een bakje met spiritus neer tijdens het gourmetten en dan schijn je geen last te hebben van nare luchtjes. En ook azijn zou helpen. Dit vond ik op "oma weet raad"; Zet tijdens het gourmetten een pan met water met azijn op het vuur. De lucht wordt zo een stuk minder. Het helpt natuurlijk extra als je gewoon de afzuigkap erbij aanzet! Als je kopjes/ kleine bakjes met brandspiritus vult, en in de ruimte verspreidt waar je gourmet, en dan een nacht laat staan, dan is de geur van het gourmetten de volgende ochtend een stuk minder.
Martje, oooooh wat een gave kaart! En wat een schatjes heb je zeg. Prachtige ogen ook!!! Fijn dat alles goed gaat bij jullie. We krijgen gelukkig wel veel hulp ja. Maar ik moet eerlijk toegeven dat mark en ik allebei nila moeilijk uit handen kunnen geven. Ze is echt ons zorgenkindje, dus ze slaapt eigenlijk nooit ergens anders, al zou dat misschien wel beter zijn voor ons zelf. Patriesja, ja gelukkig heb ik je mannetjes al vaak gezien op fb, maar ook erg leuk die kerstfoto's onder de boom. Marleen, inderdaad niks helpt op de momenten dat ze echt zo'n krijsbui heeft. We kunnen haar zelfs vaak niet in onze armen houden zo druk is ze dan. Ooooh lekker gourmetten, dat vind ik ook altijd zo gezellig. Maar die stank achteraf is minder. Heb je geen centrale afzuiging? dat helpt hier altijd wel. Een drukke kerst zo te horen, maar wel erg gezellig. Wij gaan morgenavond met neia naar de kerk, en daarna bij mijn ouders eten. 1e kerstdag 's ochtends bij mijn ouders en 's middags bij mijn so. En dan 2e kerstdag gezellig thuis met ons eigen gezinnetje. Nu nog hopen dat het allemaal volgens plan gaat en nila niet verslechterd.
[FONT="]Haai,[/FONT] [FONT="]Ik kom even langs ga een aantal paginas terug lezen 60 paginas. Mocht ik belangrijke dingen vergeten kan iemand mij dat dan even melden?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@mamachantal[/FONT] [FONT="]Hoe gaat het bij jullie? Ik heb heel vaak aan jullie gedacht! En aan de operatie! Fijn dat het gesprek goed is uitgepakt voor je! Wat leuk een opkikkerdag! Super dat jullie een leuke dag hebben gehad [/FONT]J[FONT="] Op naar dinsdag! Ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat komen![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ennas[/FONT] [FONT="]Wat leuk dat je date goed is gegaan en dat het klikt [/FONT]J[FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@Paso[/FONT] [FONT="]Wat doet je ventje het goed zeg![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@bellie[/FONT] [FONT="]Wat fijn dat je, je goed voelt![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@martje[/FONT] [FONT="]Ik ben er weer [/FONT]J[FONT="] *zolang het illegale internet het volhoud*[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@kerstboom[/FONT] [FONT="]Ja heb hem deze week opgezet. Staat erg leuk [/FONT]J[FONT="] Zondagavond er cadeautjes onder leggen (beetje veel cadeautjes oeps)[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@marloes[/FONT] [FONT="]Wat vervelend nieuws zeg over je zus en (ex)partner.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@luiersmaat[/FONT] [FONT="]4 en dat heeft Céan al een maand of 4 *bloos*[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@kledingmaat[/FONT] [FONT="]74/80[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@chantal073[/FONT] [FONT="]Welkom, nog gefeliciteerd met Jayson. Veel plezier hier![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@sherry[/FONT] [FONT="]Wat heftig zeg met je schoonmoeder! Wanneer krijgen jullie de uitslag van alles?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@schildje[/FONT] [FONT="]Hoelang is Rick bezig geweest voor A? Njah met lessen dan.[/FONT] [FONT="]Ik lees het al haha Wat fijn dat Rick mag afzwemmen! Wat goed dat hij het heeft gehaald!! FELI!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@doorslapen[/FONT] [FONT="]Céan komt nog steeds 4x per nacht en slaapt onrustig veel wakker en vooral VEEL huilen![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@kaatje[/FONT] [FONT="]Broer zus foto ik denk: Levi links en Elin rechts.[/FONT] [FONT="](zie inmiddels het antwoord)[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@onrustig drinken[/FONT] [FONT="]Céan drinkt hier ook onrustig idd zorgen voor een rustige omgeving etc[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@jac[/FONT] [FONT="]Hooi[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@zwemdiploma[/FONT] [FONT="]Ik heb er wel meer. En als Ticho het leuk vind mag hij door en anders stopt hij maar na A.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@mamatien[/FONT] [FONT="]Ik heb geen idee hoe vaak en wanneer Céan slaapt. Houd het niet echt bij *bloos*[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@kikker[/FONT] [FONT="]Hier ook heel veel haar uitval. Ik draag bewust een staart. Voor het douchen goed borstelen en tijdens het douchen met name haren warren verlies ik ook nog heel veel.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@juud[/FONT] [FONT="]Hoe gaat het bij jou? En tussen jou en je man? Kerststemming? Nee totaal niet! Heb er ook echt geen zin in![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@pap[/FONT] [FONT="]Céan krijgt het elke dag gewoon met volle melk. (En hij krijgt nog volledige BV).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@maxicosi[/FONT] [FONT="]Hier past céan nog makkelijk in. [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT]
MNM, ahh jeetje nog steeds zware tijden dus met Nila Hoop dat de fysio wat kan doen.knuff Denk trouwens dat ik jou per ongeluk uit mijn hyves heb gegooid. Wilde iemand onder/boven jou wissen.... weet ook niet meer hoe je heet dus kan je niet meer opzoeken haha Wel goed nieuws dat jij van de slaaptabletten af bent Lutje, supermarkten waren idd erg druk. Zijn wel lekker bezig zeg met die banken van de Rabobank Martje, van het niet kunnen poepen? Afgelopen twee dagen wel krampen gehad maar nu raakt ze steeds wat kwijt dus gaat gelukkig ook beter Ook al zo'n leuke kaart ! Laat je dat echt bij kaartje2go ofzo afdrukken ? Ik heb onze kaart gewoon even ala budget op foto afgedrukt Anna, alles goed daar ? Hoe vinden jij en de kids het nieuwe huis? Beetje leuke buren ? Tot morgen
MNM; Dankjewel!! Fijn dat jullie wel hulp hebben, maar kan me heel goed voorstellen hoor dat jullie haar moeilijk uit handen kunnen geven, zou ik denk ik ook niet kunnen. (hier hebben de kids ook nog nooit ergens anders geslapen) Anna; Wat leuk dat je weer even langskomt! Oh jij ook nog steeds behoorlijk onderbroken nachten dus, heftig hoor...zeker met de verhuizing erbij en je twee andere kinderen. Hoe gaat het met je kinderen? Kaatje; Ja ik bedoelde van het niet kunnen poepen, maar gelukkig gaat dat beter! Heb de kaarten af laten drukken bij Fotofabriek, idd wel erg prijzig. Ik wilde het dit jaar ook eigenlijk niet doen, maar manlief dacht daar anders over. En het fotograferen e.d. is ook een uit de hand gelopen hobby, maak ook weleens geboortekaartjes voor anderen, dus is ook een beetje reclame!!
Lees alles bij van het weekend! Wil alleen even delen dat onze meid nou 71 cm is en 7990 gr. Ze schiet met dr lengte flink omhoog en met het gewicht is ze aan de lichte kant. Maar zoals al gezegd werd: het is of flink in de lengte of in de breedte maar niet allebei zo veel tegelijk. Maar het is ook een grote eter en ze slaapt goed. Dus we maken ons er niet druk om. We kregen wel te horen dat het een pittige tante was. Dus dat het opvoeden best wel een uitdaging zal worden.. Ze rolde op haar buik en was gefrustreerd dat ze niet vooruit kwam. En hier werd ze nogal nijdig om. Toen ging ze gelijk boos in het kussen happen en heel hoog krijsen/ piepen. Zo was ik vroeger ook.. Ennas! Fijne vakantie!
Patriesja, we krijgen af en toe kadootjes. Vooral als we afscheid nemen van iemandof wanneer we jarig zijn. Maar soms krijgen ook alleen de 1e verzorgsters iets. Wat ik persoonlijk heel raar vind, alsof de rest niet werkt.... Soms krijg je niks terwijl ze anders wel altijd iets geven (geeft ook niks hoor) en nu dus een kadootje terwijl we het niet hadden verwacht. Maar ik vind het altijd wel erg leuk. Voelt wel als een waardering voor wat je doet. Uk merk dat sommige ouders ons als veredelde oppas zien. Dat vind ik erg jammer. Martje, Thanx voor de tips! Ik zal vandaag testen of het werkt Goeiemorgen trouwens! Wij waren vannacht af en toe wakker van een hoestende Romee. Gelukkig sliep ze steeds verder als de speen er weer in zat.
Marleen, fleur is volgende week voor t laatst op 1 kdv (ze zat op 2 locaties omdat er nog geen plek was, vanaf 1 jan wel) ik wilde gewoon 1 doos Merci geven als dank voor de afgelopen 2 maanden.. Is dat raar? Zoo ik ben allemaal fruithapjes voor fleur aant maken! Kheb nu 1 appel 1 appel-peer-banaan 1 peer-banaan 1 peer, zit nu mango in de babycook die doe ik 1 gewoon en 1 met peer.. Kan madame weer ff vooruit
@kaatje Hier gaat het redelijk. De kinderen spelen nu meer op eigen kamer. Heb weinig contact met de buren. Vind het wel lekker rustig zo hihi. @martje Het gaat nog steeds niet zo goed met de kinderen. Erg onhandelbaar en onstuurbaar aan het worden. Gelukkig zegt de begeleiding dat het niet aan mij ligt maar aan de kinderen. We wachten het gewoon af. @jac de operatie is verschoven naar dinsdag
Anna, fijn dat je 60 pagina's hebt terug gelezen, dan ben ik ook weer bij. Jeetje Céan is ook nog veel wakker 's nachts zeg. Wel heerlijk dat je nu in je nieuwe huisje zit. Te veel cadeau's zullen de kids vast leuk vinden. Kaatje, och maakt niet uit joh, ik doe eigenlijk niet veel meer met hyves, maar ik zal je pben. Ben je nog druk met de clipjes maken? Martje, bij neia waren we veel makkelijker met het uit logeren, al heeft dat ook wel een paar maanden geduurd hoor. Maar nila heeft gewoon een speciale zorg nodig en dat doen wij het liefste zelf. Maar ik heb voor mark voor kerst een nachtje weg geboekt eind januari. Dan komt mijn beste vriendin hier in huis oppassen. Dus dan moeten we er aan geloven, ben benieuwd wat mark ervan vindt. Wel een leuke hobby zeg dat fotograferen. Marleen, lijkt me wel erg leuk om af en toe een cadeautje te krijgen of een tekening ofzo van een kindje, dat is wel een leuke waardering. Och jee Romee ook aan het hoesten. Gelukkig sliep ze wel elke keer weer verder. Mamatien, druk bezig met de hapjes maken dus. Goed bezig, en jammie jammie jammie. Ik maak het meestal allemaal voor een week en dan heb ik de vriezer weer vol.
Hoi jac, hoe is het met jou? en met de kids? Anna, zijn de kids nu extra lastig ook vanwege de verhuizing? Is vaak voor kids ook niet niks.
Goedemorgen dames! Zo sandro heeft weer lekker uitgeslapen van 8 tot 9 haha. Wij gaan zo nog even wat kado'tjes kopen dan gaan we richting mn schoonmoeder blijven we eten en slapen en dan morgen kerst vieren bij vrienden! Wil jullie bij deze allemaal een hele fijne kerst toe wensen!
Goedemorgen! Bij deze wensen wij iedereen fijne kerstdagen! AnnaB; zoooo, ff 60 pagina's lezen. Pittig hoor, maar leuk dat je er weer bent en maar hopen dat je internet het volhoudt Cean groeit hard zeg! Al een beetje gewend in je huisje? MNM; jij ook welkom terug!! Ach, arme Nila een longontsteking beterschap! Hopelijk knapt ze snel op. Alessandro; Nou Sandro heeft het ritme goed te pakken! Lekkere slaapkop! Mamatien; mjammie al die hapjes. Ik ga eens even googlelen op het woord babycook want dat heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen. Sherry; grappig dat je steeds meer van je eigen karakter in je kleine meid terugziet. En wat groeit ze goed! Hier heeft Jim zijn stem ontdekt en maakt een enorm kabaal. Hij kletst de oren van je hoofd, echt prachtig. Verder is zijn nieuwe bezigheid : mama's armen vastpakken tijdens het verschonen. 2 armen is soms al te weinig..en met 1 in de houtgreep door meneer wordt het er niet makkelijker op Vanmiddag komt mn zus met de kids op bezoek, morgen eten bij SO en maandag gourmetten bij ouders.
Goedemorgen, Hier vannacht twee keer gevoed, gelukkig vanmorgen wat langer gelegen. Sherry; Fijn dat jullie meisje weer is goedgekeurd! Marleen; Ben benieuwd of het werkt. Jac; Hoi, hoe gaat het bij jullie? Mamatien; Dus de vriezer weer gevuld! Anna; Moeilijk hoor...hoop dat het snel wat beter gaat. Knuff MNM; Logisch toch dat jullie dat het liefst zelf doen. Spannend zeg een nachtje weg, maar komt vast goed! Ja fotograferen is een hele leuke hobby! Alessandro; Zo wat slaapt Sandro goed! Jij ook een hele fijne kerst!