Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

MNM, geen tijd en budget gehad om nieuwe soortjes te maken. Wil het na de feestdagen wel weer gaan oppakken. Ga er ook nog houten kinder sieraden bij maken

Paso, lief !

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hoi dames,

anna Dank je wel voor de update!! was zo nieuwschierig naar viënna. Dat ik nu heel duur aan het internetten bent. Hoop niet om de verkeerde redenen dat het verschoven is naar dinsdag. Maar ik denk dat het wel lekker is om nog even mooi de eerste kerst van viënna te vieren. zonder het herstellen van de operatie.

Hier alles goed!! maar erg duur aan het internetten. dus ga het heel kort houden dames. Sorry. Na de kerst zal ik weer bijlezen!! En proberen op jullie te reageren.

VOOR NU IEDEREEN FIJNE DAGEN EN ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    Nee ze zijn al lastig sinds dat ze vanaf augustus weer bij papa slapen.

@paso
    Redelijk gewend. Ik wil te veel doen met te weinig (lees: GEEN) energie! Niet echt handig...

@all
    Voor ik het vergeet... iedereen fijne dagen gewenst. (Voor mijn gevoel is het morgen gewoon zondag... de tijd vliegt voorbij en kan me niet echt bezig houden met kerst...)

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Heeft iemand voor mij een update over Romy of een link waar ik wat kan posten/lezen?

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
  6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    MamaChantal, wat klinkt die opkikkerdag leuk zeg, hebben ze leuk gedaan.
    Nu dus aanstaande dinsdag vienna's operatie? Wat spannend zeg.

Alessandro, wow wat kan die kleine van jou goed slapen zeg!! Heel veel plezier bij je sm en morgen bij de vrienden. Geniet ervan!

Paso, bedankt meid!
    hihi die Jim, die weet mama het wel moeilijk te maken tijdens het verschonen. Ik vind het wel grappig hoor.
    Aaaaaaah heerlijk die geluidjes, echt genieten.
    Veel plezier vanmiddag met je zus en de kids.
    Aaaaaaaaaaaaaaaaah wat een pretbek! :D En wat is het al een kereltje zeg.

Kaatje, oh oke, laat maar weten als je weer nieuwe clipjes hebt.

Martje, wow 2 x 's nachts een voeding. Maarja als hij daarna maar weer gaat slapen, dat is wel lekker.
    Hoeveel voedingen krijgt Mika?

Jac, je bent in het buitenland is. Fijne feestdagen!

Anna, och jee dus het ligt nog steeds daaraan.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier is het vannacht best redelijk gegaan. Nila wilde alleen de laatste fles niet, dus we moeten wel in de gaten houden dat ze genoeg vocht binnen krijgt.
    Neia is ook een aantal keer wakker geweest, die is ook al een paar dagen ziek, maar gelukkig lijkt die nu op te knappen.
    Ik ga straks met haar, mijn moeder en mijn zusje naar de kindermis, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
    Daarna gaan we gezellig met z'n allen eten.
    Nila is een stuk rustiger als anders, logisch natuurlijk.
    Iedereen een hele fijne kerstavond!

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Vandaag is Fleur alweer 5 mnd oud. Wat is het toch snel gegaan zeg. :$ Nu had ze net wel wat nieuws. Ik had haar even vast na de fles en dan met haar gezicht naar mij toe. Zet ze opeens kracht in haar benen en mevrouw gaat staan. Ik had haar vast hoor dan wel maar dan stond ze een paar seconden en dan werden de beentjes weer slap. Zet ik haar weer op haar billen begint ze te lachen en hup weer kracht in haar benen en weer staan. Zo ging dit dus een paar keer achter elkaar. Ik ben super trots dat zij dit al doet. De jongens waren nog lang niet zover op deze leeftijd. :D

Voor iedereen alvast fijne feestdagen!:)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net even met Elin naar het dorp geweest. Had luiers nodig.Zag dat de zeeman uitverkoop had. Voor Levi wat shirtjes gescoord in een maatje groter ( baalde wel dat ik van de week net 5 shirtjes had gekocht daar terwijl ze nu in de uitverkoop zijn )
    Ook voor Elin een shirtje meegenomen en bij de Hema hadden ze twee schattige shirtjes van Jip en Janneke voor 5 euro dus die heb ik ook mee genomen ( in maatje 80 haha ) maar ja was met korte mouw dus moest even op de groei.

MNM. heb je nog voorkeur ? kleur, patroon, wel of geen dingetje er op etc. dan zorg ik dat ik zoiets meebestel
    Hoe was de kinderkermis ? Hier ook zieke kinderen.Heerst helaas erg.Gelukkig lijkt Nila alweer op te knappen

Schildje, haha dat staan deed Elin van de week ook. Gaat hard allemaal he.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin vanochtend in de box

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    Ja het ligt nog steeds daaran en het zal niet snel veranderen helaas.

@kaatje
    leuke foto!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gezellig, MNM & Anna, dat jullie er weer zijn.... nu Frummel nog ;)

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Meiden, fijne feestdagen! Ik kom over paar dagen weer even buurten. Gaan het de komende dagen druk hebben en denk dat zp er even bij in zal schieten.

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meiden wat een heerlijke spam.

Ik wou jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen. En ik kom ook snel weer meekletsen.

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso; Heerlijk hé dat geklets! Mika maakt ook steeds meer kabaal! Oh dat valt vast niet mee om hem zo te verschonen. Wat een mooie foto!!

MNM; Afgelopen nacht was het 2× maar meestal is het 1×. Krijgt tussen 22.00 en 23.00 de laatste voeding en komt dan meestal rond 04.00 uur weer. Zit nu gemiddeld op 7 voedingen, maar hij krijgt ook nog volledig borstvoeding.
    En hoe was de kerstmis?

Schildje; Ja wat gaat het hard hé, nog even en ze kruipen door de kamer... Hier ook een ventje wat graag gaat staan!!

Kaatje; Dat is idd balen dat ze nu net in de uitverkoop zijn... Wat een schatje is Elin!

Hier vanmorgen nog de boodschappen gedaan en het viel me mee hoe druk het was. We hadden niet echt plannen, maar manlief vond het wel leuk om 2e kerstdag te gaan gourmetten, dus moest ik nog even vlees e.d. regelen. Ik was ook net op tijd, want er lag nog net 1 gourmetschotel!!

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!!

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Wat had ik een zin in kerst en wat een domper is het nou...

De vriendin van mijn broertje is zoooon mokkel wat alles beter weet.. Stik jaloers is en een pleuris hekel aan mij heeft.

Sophia mag nou korstjes brood hebben dus die kreeg dat tijdens het eten. Ze was moe maar zat er aan te likken en iedereen keek. Manlief zag dat ze met dr ogen draaide - een uitdrukking zegt soms meer dan woorden. Dus die moest al op zn tong bijten. Vervolgens gaat het er over dat mensen die hun spul bij de voedselbank halen dit compleet aan hunzelf te danken hebben. Toen ging het los...

Manlief heeft zelf zulke pakketten mogen halen, is uit zijn woning gezet terwijl hij wel recht had toen op een uitkering. Het is zelfs zo dat hij toen alles heeft gehad alsnog + schade vergoeding.

Maar toen is dus het e.e.a. Over en weer gezegd...

Dus iedereen kan de pleuris krijgen verder. Ik blijf thuis. Moet nog steeds de boom versieren..

Leuke 1e kerst.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Fijne kerst iedereen!

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zwaai even snel voorbij. Even ego mn ei kwijt. Zojuist flinke ruzie gehad over... Sex. Hebben het sinds de spriaal zot niet meer gedaan. Aangezien ik steeds flink bloedde en het dan persoonlijk echt smerig vind. Bovendien is zijn timing bar slecht iedere keer. Hij wil wanneer hij naar bed gaat en ik dus al een uur lig te slapen vde zin is dan ver te zoeken. Of hij wil vijf minuten voor Emma uit bed moet. En het spijt me, maar ik heb langer dan 5 minuten nodig om op te warmen! Dus leg dit heel rustig aan hem uit, krijg ik als antwoord dat ik hem niet meer wil... Als ie nou 's avonds wil als Emma net op bed ligt. Maar nee, dat vind ie te vroeg. Dan wil ie tv kijken!

Sowieso merk ik heel erg dat Emma niet op de eerste plaats is. Hij knuffelt rustig door als zij ligt te huilen. Nou, het spijt me maar mijn prioriteit is dan toch echt haar uit bed halen!

Overigens vannacht nauwelijks geslapen :( nu zo geen zin in kerst :(

19. Sherry

Sherry Niet meer actief

Nou lutje, dan kunnen wij elkaar een hand geven... Haha kom je hier samen met mij de kast leeg vreten en films kijken :p

Over het sexen kunnen we elkaar ook een hand geven. Alleen ik zit met mijn bekken.. Maar timing is hier ook erg slecht.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Lutje,bij ons is het juist andersom..
    Hij wilt nooit,moet er altijd om zeuren en dan zegt ie jaa morgen.. Of zegt ie een andere dag. Nu is t denk al 2mnd geleden..en na zeuren doen we t 1x in.de maand denk

Deel Deze Pagina