Lutje,ik voel me er best minderwaardig door..en denk.telkes dat ie me niet mser wil.. Misschien heeft jou vent dat idee ook ? Heeft hijwel eens papa-dag?
Goedemorgen Hier geen super begin van de dag.Viel net van de trap.Alles oke. maar zal wel spierpijn worden.Ferry werd wakker met een keelontsteking Sherry, o groot gelijk dat je thuis blijft.wat een muts zeg.Hier ook een paar maanden afhankelijk geweest van de voedselbank en ook ik kan je zeggen dat je dat echt niet altijd aan jezelf te danken heb Lutje, bah wat zijn mannen toch af en toe onbegripvol. Groot gelijk dat je geen zin hebt in sex als je bloed, moe bent of zo je kind uit bed moet halen. Hier hebben we het toevallig eergister voor de tweede keer na de bevalling gedaan ( in de zwangerschap zelf maar een keer of 4 ). Puur omdat mijn onderkant niet echt lekker aan voelt door de verzakking en door de bv wordt alles ook nog eens zo droog als het maar kan. Ferry vind het niet altijd even leuk ( wat ik ook echt wel snap ) maar hij heeft er altijd respect voor gehad als ik hem weer afwees.
Hier is het ook andersom, Chantal... eigenlijk altijd al zo geweest... dus ik snap jullie mannen ook, maar geen zin is geen zin. Moet wel leuk blijven. Sherry wat een muts, hoe reageerde je broer?
Hallo! Fijne kerst allemaal! Al lees ik dat die niet voor iedereen goed begon... Kaatje, auw! Hopelijk valt het mee met de spierpijn. En beterschap voor ferry! Lutje, op die manier zou ik ook geen zin hebben. Wij gaan meestal tegelijkertijd op bed. Hier zijn we allebei tevreden met de hoeveelheid en de kwaliteit Sherry, wat een muts zeg! Daar ging ik ook niet heen! Wij hebben sinds vrijdag ruzie met marcel zn beppe. Lang verhaal, zal het van de week wel ff vertellen (reageer nu met telefoon en moet de kids zo eten geven) maar ik zit er niet mee. Zij maakt ruzie en zal er meer mee zitten. (moet je ook niet voor de kerstdagen zo'n gesprek willen voeren.... Wij hebben gisteravond heerlijk gegourmet en een gezellige avond gehad. Mooie etagere gekregen. Van mijn ouders ook nog allemaal een envelop met inhoud gekregen. Superlief! Kan er mooi wat nieuwe kleren van kopen als ik genoeg ben afgevallen.
zwaaaii! ik lees ook nog met jullie mee! na de kerst kom ik wat uitgebreider reageren. ik ga er zo vandoor ben al helemaal netjes met jurkje aan laarsjes aan en krulletjes in mn haar zo naar schoonouders..ze hebben voor 500 euro aan eten ofzo. echt bizar..volgend jaar ga ik lekker een weekendje weg want bij mij draait de kerst niet om dure kados en veel eten. morgen lekker met het gezin thuis..vlees op de bakplaat en stokbroodje met salade erbij.. en nog een leuke animatiefilm kijken en met levi zn kado spelen die hij vandaag krijgt...de duplo trein.. gisteren is levi nog gevallen moest 2 hechtingen..echt zo zielig.. en met isa gaat alles goed..ze draait om van buik naar rug en andersom en ze drinkt zelf dr fles leeg. alleen de fruit en groentehapjes gaan er nog niet zo goed in..komt vanzelf wel goed denk ik. fijne dagen iedereeen!!
Sex; hier was het altijd ik die werd afgewezen...nu is het vaker andersom ook vanwege zijn slechte timing, mede dankzij de ploegendienst. Ik begrijp het verhaal dus ook van 2 kanten. Fightforlove; ach arme Levi, hoe was hij gevallen? Wat een hoop geruzie met kerst ik doe er zelf ook aan mee Hubbie wilde per se dat ik zijn haren daarnet nog zou knippen (doe ik met de tondeuse) maar dat was wel even het laatste waar ik zin in had! MNM; hoe was de mis? En hoe gaat het met Nila, drinkt ze haar flessen nog goed? Een HELE DIKKE KNUFFEL voor iedereen die em nodig heeft!
Paso, wat een heerlijke spam! Ik had vandaag ook geen haren geknipt hoor, had ie maar eerder mee moeten komen.
Hey meiden Nou hier nog niet echt een leuke kerst.Ferry heeft groot deel van de dag op bed gelegen.Is niet lekker. Zusje komt zo dus dan wordt het hopelijk wat gezelliger Paso, had vannacht nog over je gedroomd haha ( en dat terwijl ik niet weet hoe je er uit ziet ) Maar je reed op de fiets door ons dorp heen met Jim achter op je rug in een draagdoek. Maar toen kwam er politie en die ging controles houden enz haha. Ahh lieve foto ! Marleen,zolang je er zelf niet mee zit FFL, wat sneu voor Levi.500 euro ???? Gaan jullie kaviaar eten ofzo
Sherry; Bah, dat is geen lekker begin van de kerst... Wat ook een domme opmerking! Lutje; Balen zeg dat jullie daarover ruzie hebben gehad, en dan ook nog met kerst... Hier is het ook al erg lang geleden, als ik op bed lig wil ik gewoon slapen en kan me er ook niet echt toe zetten. Manlief vind het ook niet altijd leuk, maar hij begrijpt het wel. Marleen; Jeetje ook al ruzie dus bij jullie. Fijn zeg een envelop met inhoud! FFL; Wow... 500,00 aan eten, dat is wel heel erg veel!! Ach arme Levi..., hoe vond hij z'n duplo trein? Fijn dat met Isa alles goed gaat! Paso; Wat een schatje!! Kaatje; Beterschap voor Ferry, dat is ook niks aan met kerst... Hier vandaag weinig aan kerst gedaan, lekker thuis geweest met ons viertjes, manlief is in huis aan het klussen geweest en ik heb in huis wat aangerommeld. Vanmiddag wel lekker varkenshaas met gebakken aardappeltjes gegeten.
Even via mijn tel. Die vriendin van mijn broertje had dit wel verdient maar manlief moet ook leren dat je soms beter je mond kan houden of op een normale manier in discussie te gaan. Neem aan dat sophia dit later ook moet doen?! Nou zit ik er dus mee dat ik dinsdag op het werk weer een gesprek moet aangaan met mijn broertje. Het is een familie bedrijf dus de sfeer gezellig houden is ook wel leuk. Volgend jaar kerst zitten we dus thuis want ik vertik het om met familie te zitten en dat niet alleen, maar manlief weigerd ook gewoon om met die 2 in 1 ruimte te zitten. Leuk met Sophia de verjaardagen. Mag ik uit gaan leggen waarom ze haar oom wel door de weeks ziet maar niet met verjaardagen? En waarom komt hij niet op haar verjaardag? Zelf heb ik zo iets, vertel elkaar wat je dwars zit en klaar! Maar door dit idiote gedrag EN de woordenwisseling die we vandaag er over gehad ben ik zo boos en in staat om de scheiding aan te vragen. Dit is namelijk niet het eerste iets met zijn zelfbeheersing. Ben het gewoon zat. Moet me altijd maar inhouden, met het trouwen van ons heb ik me ook nergens mee bemoeid en hij heeft nog contact met zijn ouders ook al hoefde dat van mij niet meer. Mij geeft hij die keuze niet maar zorgt er gewoon zelf voor dat ik dingen zoals kerst niet meer met mijn fam. Kan vieren. Het is gewoon zo dubbel allemaal.
@sherry Wat vervelend zeg dat het zo is gegaan. knuff @lutje vervelend zeg een ruzie over sex. @foto's Leuk!! @kaatje Beterschap!
Goedemorgen Hier een brakke nacht gehad. 2x eruit voor Levi, 2x eruit voor Elin.Levi gaat zich ook steeds beroerder voelen en had net nog een temp van 39.5. 10.00 uur afspraak bij de HAP. Even kijken of ik Levi voor die tijd bij smoeder mag brengen.
Morge, Gisteren een heerlijke dag gehad. De kids waren af en toe wat ruzie aan het maken maar dat was zo weer over. Fleur was lekker aan het kletsen en als je haar op schoot hebt dan wil ze alleen maar staan. Zo leuk om te zien. Met eten hebben wij met de pannetjes gedaan zoals Rick dat zei. Hij en Bart vinden dit zo gezellig en ik ook wel. Ad had een kinderpakket van gourmetten mee genomen en ik moet zeggen met alles er bij was dit ook meer dan zat. Er zaten 4 soorten vlees in en van elk was er 4 stuks. Alles is al weer schoon en in de doos. Maar volgend jaar willen wij lekker weg met de kerst. Met Fleur gaat ook alles goed alleen wil zij 's avonds de papfles neit meer. Het is huilen en huilen bij haar als zij de speen proeft en er komt niet gelijk iets uit. Nou best dan geen papfles meer. Maar het probleem is nu wel dat zij dus om half 2 komt elke nacht. Dat is dan wat minder. avondeten geven dat doen wij een beetje om te wennen maar daar krijgt zij dan last van en spuugt dan wat uit na 1 uur. Ik zou niet weten wat ik hier nu aan kan doen dat zij weer lekker 10 uur of meer gaat slapen.
Goedemorgen! Zo hier heerlijk verwend Gister allemaal kado's gehad voor kerst en mn verjaardag Sandro is ook lekker verwend! Vandaag hebben we lekker niks even bij komen van de hectiek en heerlijk filmpjes kijken!
Kaatje; whahaha, wazige droom Oei, ziekenboeg, hopelijk kan de HA iets betekenen en is er niks heel ernstigs! Schildje; vervelend van die papfles. Hier ook dat gewurm gehad en bleek iets minder pap erbij de oplossing. Sherry; ik snap dat het je hoog zit meid. Waarom volwassen mensen zich soms moeten gedragen als een stel kleine kinderen snap ik ook niet. Praat het uit, zand er over en klaar. Hopelijk kan je er met je man wel goed over praten. Martje; mjammie hoor varkenshaasje! Alessandro; lekker hoor die verwennerijtjes. snif snuif oeh er komt een vervelende poeplucht uit de box gedreven.....(hoopt dat het niet meer is als een flinke scheet)
Morge.. Hier een opruim/schoonmaak/inpak ochtend.. Nog steeds is het niet zeker of morgen doorgaat. Ze is nog verkouden en kucht. Daarna zet ze het op een gillen dus denk keelpijn. Hoop dat operatie afgelast word. Ben anders bang dat ik dr kwijt ben. Ziek/verkouden+operatie . Geen goed idee gister lekker uit eten geweest..buffetje gehad. Vanavond gaat mannetje koken.alleen hoofdgerecht..toetje vergeten. Speenvarken met aard.puree
Mamachantal; ik neem aan dat de artsen zelf ook geen risico's gaan nemen. Als het niet goed voelt dan moet je dat ook uitspreken! Heb je misschien nog ijsjes in de vriezer? (Als toetjes)
Dus maandag 2 januari? Hier is er al bijna een zak kaarsjes doorheen dus ga nu over op de geurkaarsen Ben ondertussen iets gekalmeerd. Ik ga wel praten met mijn broertje en aanhang en daarna mag manlief dat nog eens doen. Maar dan is wel alles gezegd. Hij gaat een dinsdag weer bellen voor een afspraak bij de psych. en denk dat hij ook wel weer aan de medicatie moet. Hij krijg nou nog een kans en dat is alleen voor Sophia. Verziekt hij dit dan is het gewoon klaar. Nu weer verder de kerstboom doen.... Wilde hem eerst verbranden maar hij mag nou tot januari blijven staan...