Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Even snel via mn ipod. Net maar de hap gebeld. Emma heeft 39 graden koorts. Derde keer in vier weken. Dus even overlegd. Maar ze drinkt gewoon en is wel vrolijk. Ze slaapt alleen heel veel. Dus even in de gaten houden. Heeft pcm gehad en slaapt weer.

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, zal even teruglezen en reageren :D

@Sherry, hihi lees nu pas je uitnodiging ;) Kast leeg eten en films kijken was op dat moment idd wat ik nodig had.

Veel succes met je broertje!

@Chantal, Hij heeft dat minderwaardigheids gevoel dan idd ook. Maar dat heeft hij al heel snel. Daarom leg ik ook altijd uit dat het echt niet aan hem ligt, maar ja. Dat dringt niet tot hem door. En ik snap het ook wel hoor, ik zie zijn kant ook wel.

Papa dag heeft ie niet. Hij is nog nooit langer dan een middag alleen met Emma geweest.

Weer uitgesteld?! Ook wel beter idd als ze ziekjes is. Je wil immers dat ze al haar kracht kan gebruiken voor de operatie.

@Kaatje, tja het blijven mannen... Gelukkig is ie de meeste tijd ook wel begripvol hoor!

Ferry ziek? Wat vervelend met kerst! Beterschap! Oh en Levi ook? Nogmaals beterschap!

@FFL, jeetje... 500 euro aan eten!!! Zijn jullie met 100 man ofzo? :D

@Alessandro, heerlijk verwend dus!

Zo, volgens mij was dit het :) Hier gisterochtend kerstbrunch met so gedaan en cadeaus. Emma is enorm verwend. Hebben een Stokke Tripp Trapp gekregen en speelgoed. Voor mezelf een keukenmachine, blond amsterdam mokken en een prachtige houten schaal voor op tafel. Vriendlief een kookboek, kaasplankje en een spel. 's Avonds zijn we bij hen gaan eten (traditionele kalkoen met vulling e.d.) en we zijn er ook blijven slapen. Eerste keer dat Emma 's nachts ergens anders sliep, dus best spannend. Maar ze deed het super en nu blijkt dus waarom. Vond haar al wat duf gister, maar ze leek niet ziek. Gewoon vrolijk aan het kletsen en spelen. Eenmaal thuis vanmorgen toch maar even temp gemeten en die was dus 39... Geen wonder dat ze als een blok sliep vannacht!
    Vanavond doen we het rustig aan. Lekker gourmetten met z'n drietjes :)

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier is het ook gezellig...lamp kapot van de auto...hubbie kan met z'n dikke jatten niet eens in de buurt komen van het lampje dus ik het ding er uit gewurmd en daarna ook weer er in (duurde zekr een kwartier voor hij vast zat.) start hij de auto bigint hij te mopperen dat hij zo rouw liep, dus vervolgens oorlog omdat er blijkbaar te weinig olie in zat...en dat ik heb al 10 keer heb gezegt dat 't ding een beurt moet hebben telt dan zeker niet...aaarrrgg. :x altijd is alles mijn schuld grrr, zelf als hij vergeet zn fysio af te bellen is t mijn schuld! bah heb hier zo tabak van! Zal gezellig gourmetten wordt straks..NOT, zit er zwaar over te denken om hem maar lekker thuis te laten, ga ik wel alleen met die kleine spruit.

Sorry! einde van mijn gemopper.

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paso, dikke knuffel!

Hier is het nu ook weer :( Wilden gaan gourmetten, haal ik dat ding uit de trapkast, zit ie onder de schimmel! Dus vriendlief wil er niet meer van eten. Ik denk gewoon goed schoonmaken en flink verhitten. Maar twijfel toch ook wel. Nu wil ie morgen een nieuwe kopen, maar goed... daar hebben we geen geld voor. Gister ook al babyfoon gekocht zodat we Emma bij so konden horen. Zucht... gaat weer lekker.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry heeft een fikse keelontsteking
    Maar hij slikt het medicijn imuran voor zijn Crohn. Deze haalt ook je afweersysteem naar beneden, dus bij hoge koorts moet er extra opgelet worden. HA ging overleggen met de MDL arts van het LUMC. Omdat ik ook thuis ben en op hem kam letten mocht hij een 10daagse ab kuur mee naar huis. Als hij vanavond verslechterd of zijn temp is morgen nog niet gezakt wordt hij dus opgenomen voor een ab infuus.
    Ook heeft hij steken in zijn borst maar longen klonken schoon. Morgen moet hij sowieso terug naar onze eigen huisarts

Chantal. Lijkt me dat de chirurgen geen risico's gaan nemen toch met Viƫnna qua opereren. Kan het zijn dat ze vorige week toch door Jamelie is aangestoken ?
    Dus toch verschoven. Hopelijk is ze dan weer wel helemaal beter

Lutje, jeetje dat is wel hoge koorts voor zo'n kleintje.Zou morgen denk toch even langs je eigen huisarts gaan.Moet toch ergens vandaan komen
    Wauw super cadeaus ! Ik zou hem ook gewoon goed schoonmaken en verhitten hoor

Paso, o irritant zeg zo'n man. Heb je hem thuis gelaten ?

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goed, vriendlief koopt morgen van z'n eigen geld een nieuwe. Eten vanavond dus iets anders en gaan morgen gourmetten.

Weet ook waarom ik zo overgevoelig ben... Begin ongesteld te worden... Jeej... Zucht.

Kaatje, fijn dat ie iig eerst thuis mag blijven. Hopelijk gaat het goed! En ik hou Emma's temp in de gaten. Als het hoog blijft dan bel ik morgen m'n ha. Zakt ie weer naar normaler, dan kijk ik het waarschijnlijk even aan en bel ik later in de week. Vorige keren was het ook steeds 1 dagje en dan was ze weer normaal.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag!

tja 500 euro aan eten..uhh even denken wat we gisteren allemaal gegeten hebben (ik niet zoveel lust geen vis) eerst smiddags tafel vol met filet american, brie en nootjes en iets van vis..en savonds gamba's, tongfilet, kreeft, zalm sint jacobsschelp, garnalencoctail, biefstuk, ossenhaas. wijn erbij..en nu ben ik nog vast de helft vergeten..btw de boodschappen totaal waren 700 euro want kerstavond was de zus van so er en haar moeder en nog 2 vrienden uit spanje.

en de kados:

man: oordopjes voor de ipod van senheiser
    en wii spel donkey kong

ik: nieuwe nike's, printer en het boek van kanjerguusje

levi: luxe duplo treinset

isa: kleertjes en een pratend theeserviesje

wij hadden aan schoonouders een etentje gegeven bij de griek en een fotoboekje van de kids.

vandaag lekker rustig dagje..vanochtend zelfgemaakte croissantjes gegeten met chocolade erin..

de kids liggen nu te slapen ga ze zo eens wakker maken..
    kan levi zo met zn duplo trein spelen

en straks vlees op de bakplaat. en vanavond nog een film kijken

en dan is de vakantie van mn man voorbij snif snif..hij is 2 weken vrij geweest..de dagen vlogen voorbij.

lutje: ik zou het ook gewoon goed schoonmaken hoor.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mmmmmm! Lekker :D

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bah, bah, bah... zit ook ff niet mee. Alle winkels zijn open, behalve de winkel die gourmetstellen verkoopt :(

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo lieve allemaal,

even een kerstgroet vanuit Zevenaar ;)

Las al wat minder prettige kerstverhalen helaas.
    Wens iedereen een rustige tweede kerstdag.

Liefs

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lutje, hebben je schoonouders geen gourmetstel?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier ook heel handig... de deur van de magnetron gaat niet meer open...

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marloes, Nope, helaas. Gaan nu het vlees maar in de pan doen. Het is namelijk tot en met vandaag houdbaar...

Oh jee! Zat er nog iets in??

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier hebben we lekker wraps gegeten :D Luie 2e kerstdag gehad heerlijk! Sandro beetje huilerig en is van 11 tot net wakker geweest:$:$:$ Weet niet wat hij heeft maar zo doet ie al een paar dagen en dan krijsen krijsen krijsen:(

Nja nu slaapt ie en wij kijken Shrek:D

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Even snel... :)

Een dikke knuffel voor iedereen ;) Nog even volhouden meiden, nog een paar uurtjes, dan is de kerst weer voorbij! :)

Wij zijn eerder terug gekomen uit Duitsland, lag geen sneeuw meer.
    Vanmorgen m'n moeƫre gebeld dat we terug kwamen en bij haar kwamen eten met z'n 10e :D
    Jula is super lief geweest, zowel in de auto (6uur! heen en 4,5 uur terug) als daar. Heeft echt geen kik gegeven :)

Zo even douchen en dan nog even op stap. Juul slaapt bij m'n schoonzusje. Die was erg verdrietig vanavond.. Mist m'n neefje extra met deze dagen. Nu Juul mee om der op te vrolijken.

Tot morgen!!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nou, dat word morgen de ha bellen. Van 39 ging ze naar 37.7 na pcm. Maar net zat ze op 39.1. Ze was nu ook flink wazig door de koorts. Drinken doet ze nog redelijk, de fles gaat minimaal voor de helft op. Ze had nog een mega poepluier. Geen diarree gelukkig. Maar wil toch even overleggen morgen met de ha. Vind het zelf niet echt prettig dat ze in een maand tijd 3x koorts heeft gehad. Bovendien heeft ze ook een hoestje.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden, wat een nare berichten allemaal, en dat met kerst.
    Hier een leuke en mooie kerst gehad.
    De kindermis was super zaterdag. Neia heeft echt met open mond zitten kijken en natuurlijk alle liedjes meegezongen. daarna hebben we heerlijk gegeten bij mijn ouders en met z'n allen een spelletje gedaan. Alleen was het half 2 voordat we op bed lagen.
    1e kerstdag hebben we bij mijn ouders geluncht. Mijn moeder had veel te veel eten natuurlijk. De kids waren druk, en mijn neefje is aan een lamp gaan hangen, waardoor de glazen lamp kapot viel op een mega dure glazen tafel, die ook kapot is. Gelukkig had niemand iets, maar leuk is anders natuurlijk.
    's Middags moesten we naar mijn so. Een paar weken terug heb ik een enorme ruzie gehad met mijn sm, terwijl ik al 14 jaar goed met haar overweg kon, maar nu irriteer ik me aan alles, dus ik ging daar gister niet echt met plezier heen. Iedereen is wel flink verwend met cadeaus, en de kids vonden het leuk.
    Vandaag heerlijk een dagje thuis gehad met z'n 4tjes. Dat was lekker en zeker nodig. Vooral voor nila, ze kan al slecht tegen prikkels en dan ook nog ziek dat viel niet goed. Vandaag heeft ze ook ongelofelijk veel gehuild. Dus ik ben bang voor de nacht.....maar we zullen zien.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, Oh jee, dat is niet zo handig om aan een lamp te hangen! Fijn dat de kindermis leuk was.

Ennas, zag al dat je weer onderweg was (met het dashboard vol mmmmm lekkers ;)) Jammer dat de sneeuw weg was. Wat goed van haar dat ze de rit zo goed vol hield!

Duik hier al mn bed in. Ben bang dat Emma rommelig slaapt. Heeft maar 100 ml gedronken bij dr laatste fles en ze ligt niet ingebakerd. Wilde daar al wel mee afbouwen, maar door d'r verkoudheid kwam het er niet van. Dus ik hoop maar dat ze slaapt. Ze is nu iig stil, ik probeer dan ook alvast slaap te pakken.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, jammer dat er geen sneeuw meer lag. Wel super dat Jula zo makkelijk was

Lutje, wat zei de HA ?

MNM, hoop dat je nacht een beetje goed gaat. Zonde zeg van die lamp en tafel. Kan het niet via de verzekering geregeld worden ?

Ferry had net nog steeds 39.5 dus hoop dat het morgenochtend gezakt is anders wordt het ritje ziekenhuis.Moet om 09.00 eerst naar het gemeentehuis voor ID kaarten voor de kids
    Tot morgen

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Sherry; Balen zeg zo'n ruzie binnen de familie... Hopelijk komen jullie er samen uit! Lees nu net je tweede berichtje, maar jeetje dat is wel heel heftig zeg...sterkte meid!

Chantal; Jeetje dat lijkt me ook slopend dat het steeds uitgesteld wordt... Maar ze moet natuurlijk wel fit zijn.

Lutje; Zo jullie zijn lekker verwend! Hoe gaat het nu met Emma? Ach nog steeds koorts dus, anders gewoon weer de hap bellen!

Paso; Ach wat is dat toch allemaal, jullie ook al onenigheid... Is hij nog wel meegegaan?

Kaatje; Beterschap voor Ferry, hoop dat het niet verergerd.

FFL; Heerlijk verwend dus!

Alessandro; Lekker toch zo'n luie dag!

Ennas; Fijn dat het zo goed ging met Jula! Veel plezier vanavond!

MNM; Jeetje aan de lamp gaan hangen..., kan me voorstellen dat je ouders daar niet blij mee waren. Hoop dat Nila vannacht een beetje lekker zal slapen.

Hier ook vandaag weer een heerlijk relaxte dag gehad, gewoon lekker thuis met ons viertjes. Vanmiddag hebben we lekker gegourmet. Verder eigenlijk weinig te melden...

Deel Deze Pagina