Gisteren naar mijn ouders geweest en dat was wel gezellig. Mijn moeder doet altijd zo druk met zulke dagen en zeker als ze weet dat alle kleinkinderen komen dan wil ze even leuk doen tegen de kids. doe maar gewoon dat hebben hun het liefste. Vandaag is mijn oma jarig en wij wilden eerst met ons 5-jes gaan maar Ad en Rick zijn niet zo lekker dus ik ga alleen met Bart en Fleur. Het is elk jaar het zelfde. Als de dag na kerst mijn oma jarig is dan is er altijd wel 1 ziek. Vorig jaar was Bart niet zo lekker en ook Ad. Het lijkt wel of hij nu elk jaar aan de beurt is ipv ik. Fleur heb ik gisteravond heerlijk in bad gedaan en toen de volle fles er in en ze kwam vanmorgen pas om half 5. Hopelijk gaat dit a.s. nacht ook zo lekker. Fijne dag allemaal want ik ben straks weg naar het westen van het land.
Morge dames, sherry. ooh dat is balen zeg van je schoonzus. wat denkt ze wel. Mensen kunnen altijd in een situatie komen dat ze hulp nodig hebben. Goddankt is die hulp in nederland ook. Hoop dat je toch nog een leuke 2e kerstdag hebt gehad. oo jeetje heeft nog een hele nasleep ook. dikke knuffel meid. wie weet koelen ze nog genoeg af om het toch uit te praten. (voor zover dat mogelijk is) lutje. oh ooh. dat is ook al minder goed. tja timing van de mannen. Hier ook zo een. hmmm misschien zelf een keertje uitdagen?? hoop dat jij ook nog een leuke 2e dag gehad hebt gehad. och beterschap voor de kleine meid. kaatje oei van de trap gevallen. voorzichtig meid. hoe is het met Ferry? marlleen. ooooh haha ik moet ook afvallen! en dan ga ik ook los met kleren kopen! (en dan eindelijk na ca 1 jaar niet meer zwanger worden haha.) fijn dat je zo verwend bent. FFL heee gezellig. woowww voor 500 euro!!! whoh hee. voor hoeveel man is dat??? haha (leest wat er allemaal was. hhhmm klinkt erg goed allemaal) acharme levi. Hopenlijk gaat het nou weer goed. mamachantal. fijn. als je zelf ook al met een slecht gevoel de operatie ingaat, zal het helemaal een zware zit worden. HOpenlijk voelt de kleine vienna zich snel beter. PASO. Mannen!!!!! altijd de schuld van vrouwen. hihi klinkt zo heerlijk bekend. maar dikke knuffel. hopenlijk is het weer opgelost. Mnm ooh ben ik heel brutaal als ik een kleine updat over nila vraag? Oei neefje die gaan hangen aan een lamp. Klinkt als een hele grote dondersteen. Gelukkig niemand gewond. Is de nacht nog een beetje goed gegaan? HIer leuke kerstdagen gehad. (op een paar kleine ergenisjes na.) kindjes lekker verwend, en gister naar kerstcircus geweest. Kindjes dus helemaal blij. Naël heeft het hartstikke goed gedaan. Hij is zo vrolijk. HIj lacht bijna de gehele tijd. Iemand hoeft maar naar hem te kijken of hij begint al te lachten. haha zo grappig. En kiekeboe is zijn favo spelletje. Ik heb van mijn manneke een externe flitser voor op camera gekregen. Dus ik weet wat ik ga doen vandaag. haha. (ff uitproberen!!)
Jac, jahoor dat mag , volgens de ka zijn de krijsbuien een combi van de reflux en haar ontwikkeling/karakter. Ze wilt dingen doen/kunnen die haar lichaam/hersenen nog niet aan kunnen, daardoor wordt ze onrustig en gefrustreerd en gaat ze huilen (uren achter elkaar). Nu zijn we met de fysio aan huis aan de slag om haar te remmen in de ontwikkeling. Klinkt als een leuke kerst. En wat is Naël een vrolijk jochie zeg, heeeerlijk, lekker van genieten! Ben benieuwd wat voor mooie foto's je kunt maken. Kaatje, hoe is het nu met Ferry? Hopelijk niet meer zo ziek als gister. Pfff om 9 uur naar het gemeentehuis, ik moet er niet aan denken. Paso, hoe is de sfeer nu bij jou in huis? Grrr mannen, lekker makkelijk om ons de schuld te geven. Sherry, verschrikkelijk om op deze manier de kerst door te brengen. Volgens jaar inderdaad maar niet meer het risico nemen. MamaChantal, is vandaag de operatie of is Vienna nog niet goed genoeg opgeknapt? FFL, en lekker gesmuld van het dure eten? Marloes, hoe waren jullie kerstdagen? Magnetrondeur al open gekregen? Wat een mooi plaatje zeg! Lutje, och arme Emma, hopelijk heeft ze vannacht wel een beetje geslapen. Ik zou idd voor de zekerheid even de ha bellen. Ennas, wat knap zeg van Jula dat ze het zo goed heeft gedaan. Alessandro, heerlijk zo'n rustig dagje thuis, dat vind ik pas op en top genieten. Martje, jullie ook al gegourmet. Ook leuk voor de kids en lekker makkelijk vind ik. Schildje, jammer dat je moeder dan zo over de top doet met kerst, dat deed mijn sm dus ook, daar kan ik me echt aan irriteren. Veel plezier vandaag op je oma's verjaardag. Kikker, hoe is het met jullie? Marleen, marcel's beppe is dat zijn oma? Wow een envelop met inhoud, geweldig!
Goedemorgen!! Chantal wat fijn dat de operatie uitgesteld word! Zeker omdat je er zelf geen lekker gevoel bij hebt. Hoop dat ze maandag wel opgeknapt is! Sandro heeft gister voor het eerst een papfles gehad hij vond het heerlijk!!! Dus net ook gegeven en was weer smullen geblazen hahaha..
Ben blij dat ze in t zh ligt..hoe ze gister was..als ze thuis was had ik allang bij de hap gezeten. Rechterwang zat allergische reactie op van soort beschermend laagje.. Links sonde en zuurstofslangetje, linkeroog dik en rood,en rode vlekjes op haar voorhoofd/bij linker oog.
Chantal, ach... arm meisje. Maar goed dat de operatie dan uitgesteld is. Alessandro, fijn dat hij z'n papfles zo lekker vind! Jac, veel plezier met fotograferen Schildje, fijn dat Fleur zo lekker geslapen heeft! Jammer dat jullie niet allemaal naar oma's verjaardag kunnen. Wel apart dat ieder jaar iemand ziek is. Kaatje, hoe gaat het met Ferry? Hier wonderbaarlijk rustige nacht gehad. Emma heeft goed geslapen gelukkig. Vanmorgen was haar temperatuur gezakt naar 37,8. Ik wil nog wel de ha bellen. Want het lijkt alsof ze iedere keer nadat we op stap zijn geweest het erger word en ze weer koorts krijgt. Afgelopen zaterdag was haar verkoudheid zo goed als weg en dus ben ik even naar buiten geweest met 'r. Altijd binnen lijkt me ook niet goed. Uiteraard goed ingepakt, maar toch is ze de dagen erna weer flink ziek geworden. Op deze manier kan ze nooit naar buiten voor wat frisse lucht. Maar goed, telefonisch spreekuur is einde van de middag pas. En als ik nu bel krijg ik toch alleen maar te horen dat ik langs mag komen. Dat wil ik juist even voorkomen, aangezien ze iedere keer een dip heeft nadat we gewandeld hebben.
En er gluurt weer iemand mee lala01 Al een jaar geregistreerd en nog nooit een bericht geplaatst... wie o wie zal het zijn?
Zo even tijd voor mezelf. Na een brakke nacht vroeg er uit want had om 09.00 uur een afspraak bij het gemeentehuis voor de ID kaarten van de kids. Levi was niet helemaal fit dus die liet ik thuis.Dom ! Had dus beide kids mee moeten nemen anders kon ik geen ID aanvragen.Dus die van Elin aangevraagd.Terug gereden naar huis, Levi opgepikt en weer terug naar het gemeentehuis.Daarna met de kids doorgereden naar de AH voor wat boodschapjes. Verder ben ik er niet helemaal bij, zal wel vermoeidheid zijn. Knip gisteravond een nieuw pak koffiemelk open,en vanochtend weer. Heb nu 3 voordeelpakken koffie in de kast en 10 broden in de vriezer haha Ferry zijn temp is gelukkig gezakt.Was vanochtend 37.9. Moeten om 14.30 nog wel terug naar de HA. Denk dat hij de koorts er uit heeft gezweet. Stond vannacht onder de douche en heeft nog 3 shirts + ons bed vol gezweet Schildje, gefeliciteerd met je oma Jac, leuk cadeau zo'n extra flitser ! Chantal, ahh arme Viënna. Mijn hart breekt echt als ik dat zo hoor. Lutje, zou idd even telefonisch overleggen Waarschijnlijk ook een juli mama die graag ervaringen wil mee lezen maar liever anoniem blijft
Goedemorgen, Hier lekker nachtje gehad, 00.00-05.30-09.15! Heb volgens mij een spier verrekt in m'n bovenbeen en dat voelt niet fijn... Straks even de wekelijkse boodschappen doen, gelukkig is manlief nog vrij dus kan ik even snel zonder kinderen. Schildje; Gefeliciteerd met je oma en veel plezier daar! Jac; Leuk zeg naar het kerscircus! Heerlijk dat Naël zo'n vrolijk ventje is! Gaaf een externe flitser. Alessandro; Sandro heerlijk gesmuld dus! Chantal; Ach arm meisje... Lutje; Ben benieuwd wat de ha zegt. Kaatje; Fijn dat Ferry z'n temp is gezakt. Haha...je kan dus wel even vooruit met je koffie en brood!!
@MnM dank je wel. Ik heb er ook wel zin in. Zeker ook om Fleur te showen bij de familie. @Lutje, dat is als je kids groot zijn dan nemen ze bacillen mee van school of psz en de ouders worden dan ziek. Ook is het zo als je vakantie hebt dan heb je rust en dan komt dat er meestal ook uit. Als jullie meisje straks naar school gaat dan kom je daar ook wel achter. Leuk is het zeker niet. Ik had mij er wel op verheugd om met ons allen te gaan. Maar het is beter voor Rick dat hij thuis blijft. ad voelt zich toch iets beter dan vanmorgen maar Rick, gezien zijn waarschijnlijke adhd, is het veel te druk zulke dagen achter elkaar. @Kaatje, klote is dat he als er 1 ziek is en hij/zij moet toch mee voor de id-kaarten. zo had ik dus dat ik de toestemming van Ad moet hebben omdat ik voor een minderjarig kind een kaart aanvraag. Maar omdat het nu zo druk is heb ik nu een formulier meegekregen waar hij zijn handtekening op moet zetten en een kopie paspoort meenemen. Dit alles meenemen als ik de kaart kan ophalen.
MNM. och wat sneu. Afremmen van de ontwikkeling. klinkt heel lastig. frustrerend voor jullie denk ik. Dikke knuffels. allessandro, haha de papfles valt dus erg in de smaak. mamachantal. logisch hoor dat je straks wat voorzichtig bent met viënna. Lekker doen gewoon! Moederinstinct is de beste! lutje. hopenlijk weet de ha raad. Kaatje succes bij de ha. ooh dat zou mij ook zo kunnen gebeuren. Vind het altijd zo overdreven. kind mee en alles. ( moet bij ons altijd in de kraamweek geregeld worden.) en 2 maanden later ziet hij/zij er al anders uit. maar goed. wie ben ik. martje. voorzichtig aan doen vandaag dus met je been. hihi fototjes gelukt. Wil er wel een plaatsen hoor haha. maar deze is in mijn thuisstudio gemaakt. Benieuwd wat jullie vinden. Dit is mijn tweede dochter.
Klopt is hier ook zo. Printer is stuk dus had het gewoon op papier geschreven en een handtekening van Ferry.Was prima
Mooie foto Jac!! Magnetron wordt morgen gemaakt.. wel handig met flesjes en eten voor Meesje. Onderzoekskosten (jaja) zijn al 53 euro en dan de onderdelen nog... ik had ze al opgezocht en die kosten bij siemens zelf maar een paar euro... Vanmorgen nog snel op het nippertje een nieuwe bril uitgekozen. Draag lenzen, dus is maar voor erbij. Hadden ze een verkeerde sticker op de bril geplakt... gratis ipv 200 euro korting... dus ik had geluk
druk bezig met banners Kaatje Sam is in z'n fotoboek aan het kijken en bij de 1e foto, net geboren, zegt 'ie: toen ik jou voor het eerst zag, was ik zo blij lief
Marloes, lief ! Je zou bijna een nieuwe magnetron kopen zeg. Ja wilde even wat nieuws maar eerst was ik niet zo blij mee haha
Nou, ha gesproken en moeten het gewoon in de gaten houden. Als ze dit iedere week heeft, dan uiteraard verder kijken. Maar voorlopig maken ze zich geen zorgen. Zolang ze alert is, goed drinkt en goeie luiers heeft is er niets om ons zorgen over te maken. Verder beetje pissig op vriendlief. Vorige week riep ie nog dat ie deze week wat meer voor Emma ging zorgen. Zodat ik wat rust kreeg. Vandaag heb ik hem nauwelijks gezien. Hij had afgesproken om een vriend te helpen met laminaat leggen. Was ie alleen vergeten om mij te vertellen. Ze krijgen het vandaag niet af, dus morgen zal ie er weer mee bezig zijn. En aangezien Emma wat ziekjes is, heb ik dus geen rust gehad vandaag. Ze is flink mopperig.
Irritant zeg ! Moet zeggen dat ik nu ook best gebroken ben na 3 dagen lang voor zieke kids + man zorgen.Gelukkig is Ferry weer aardig opgeknapt en heeft ook wat draaitjes was weg gewerkt.