Goeiemiddag, Hier hard aan het werk op mijn laatste werkdag van dit jaar. Kan ik mooi even hier bijlezen. Neia heeft vannacht voor het eerst sinds een week weer doorgeslapen en is dus niet wakker geweest van de hoestbuien. Vanmorgen wel vroeg wakker door een enorme bloedneus, alles zat onder. Zal wel door de neusspray komen denk ik, dat heeft ze best vaak. Nila zoals gewoonlijk weer veel wakker geweest vannacht. En we lagen er pas om half 1 in, dus ik heb niet echt het idee dat ik iets geslapen heb vannacht. Gelukkig gaat het tot nu toe erg goed op het werk.
Hoi Hier vanochtend wezen shoppen. Nou ja shoppen.... Ferry was al moe voor we er waren,dus waren snel terug. Ferry had compensatiegeld gehad omdat hij cronisch ziek is. hij wilde graag een groter aquarium dus die vorige week besteld.Vanochtend plantjes en een wrak gekocht voor er in. Daarna nog even de Big Bazar in gelopen voor een pakketje vuurwerk voor Levi. Liepen daar ook nog tegen een voederhuisje aan dus meegenomen met wat vogelvoer. Straks nog even boodschapjes doen, boven wat rommelen en dan vind ik het weer best voor vandaag. Mocht er zelf vannacht helaasd weer twee keer uit Schildje, ben benueuwd wat er de twaalfde uitkomt Hoe was de sauna ? Ik heb ook een mama fiets. Wel een b merk (maxwell) Paso, fijn zo'n goede nacht ! MNM, super dat ze heeft door geslapen.Wel zielig van die bloedneus
Alessandro, hopelijk hersteld ze snel dan na de bevalling. Ben je er nog geweest? Kaatje, bedankt voor de tip, had er nog nooit van gehoord. Maar mag dus niet voor de kleintjes, dat is wel jammer. Precies, die kleintjes kunnen nu zelf wel regelen wat ze nodig hebben. Nila laat ook nu vaker iets staan van de fles, terwijl ze voorheen altijd alles opdronk. Oh lekker zeg even geshopt. Ook lekker om er samen even uit te zijn. Nu maar weer rusten voor Ferry. Ja echt zielig de bloedneus, ze zat helemaal onder. Marleen, oh oke nee dan zou ik ook even wachten. Oja yoghurt kan ik ook gaan geven, volle yoghurt toch? Hoe ziet het schema van Romee er nu uit? Bah, wat een brakke nacht zeg. Jara is dus nog steeds goed ziek? Marloes, oh vandaar, shit dan ben ik te laat.......En ik moet nog wel id kaarten hebben, balen. Och arme Thom, gelukkig heeft hij er verder zelf geen last van. Hopelijk blijft het Mees in ieder geval bespaard. Paso, och arme Jim. Hopelijk voelt hij zich nu wat beter. Hoe is het met jouw hoofdpijn? Bedankt voor je lieve woorden! haha stouterd, zo ver over datum. Maar fijn dat je zo goed geslapen hebt. Bij mij hielpen die dingen totaal niet. Heeft Jim ook een beetje geslapen? Jac, veel plezier vandaag! Ben benieuwd hoe het was. En hoe je mannetje het heeft gehad. Schildje, spannend zeg. Hopelijk krijgen jullie en Rick daarna de hulp die jullie nodig hebben. Wow wat knap zeg van Fleur!! Dat heeft ze goed gedaan. Jammer dat jullie wakker werden van het weer dan. Lekker oefenen dan, zo te horen heb je er veel plezier van. Mamatien, lekker genieten in de sauna meid! Ik heb een moederstuur, ik vind hem ideaal. Lutje, gelukkig heb je iets beter geslapen. Ai weer keelpijn. Heb je strepsils en trachitol in huis? dat werkt bij mij meestal wel.
Iemand hier ook aan het wordfeud'en? Ik kan sinds gisteren eindelijk mee doen haha. Dus wie wil Marloes&Gaby
Ik DEED aan wordfeud. Op Ferry zijn telefoon,maar die is er nu zelf verslaafd aan>Geen wordfeud meer voor mij dus
Ik kan het ook niet op mijn telefoon, nokia ondersteunt het niet. Maar nu sinds gisteren zon galaxy tab,dus ik kan verslaafd worden
hey dames ik ben er ook weer. Het was echt super leuk! Veel geleerd. Hihi kreeg gelijk een compliment. Had me dus opgegeven voor de beginnerscursus. En hij heeft toch maar wat extra informatie gegeven. (was privecursus) Anders waren we zo snel klaar haha. Want ik wist al een boel. thuis is het ook helemaal goed gegaan! Had het wel verwacht hoor, maar toch. Alleen het middageten was erbij in geschoten. dus we gaan nu lekker eten. zuurkoolschotel.
Goedemiddag! Ik ben nog niet bij mn neefje geweest ze liggen nog in het ziekenhuis omdat hij zn temperatuur nog niet vast houd. Ze heeft 23 hechtingen dus is behoorlijk uitgescheurd oeps. @ mamafiets ik heb er 1 van onion ofzo. @ ego hier een k*t nacht gehad sandro werd om kwart voor 3 gillend wakker. En heeft toen alleen maar gehuild en soms een half uurtje geslapen na zn fles viel hij op mn buik in slaap. Toen werd hij wakker en ontdekte ik dat hij compleet onder de rode bultjes zat echt overal! Zijn heel klein dus lijken me geen waterpokken Had een beetje verhoging en heeft erg last van zn tandjes die binnenkort denk ik echt gaan doorkomen. Maar toch maar ff de ha gebeld kon gelukkig vandaag al terecht en hij heeft een virusje opgelopen en dat verklaarde volgens haar ook de uitslag. Kortom ik ben een wandelend lijk vandaag
Alessandro, dat met die rode speldenpuntjes had Emma tijdje terug dus ook! Vervolgens ook blaasjes op de vingers. Was volgens ha idd een virusje. Was na paar dagen weer volledig weg. Hopelijk voelt ie zich snel beter en slaap je vannacht normaal Oud en nieuw, wat zijn jullie plannen?? En voor de ervaren moeders, hoe reageren baby's op al dat vuurwerk om 12 uur?? Schrikken ze er erg van of slapen ze soms zelfs door?? Jac, soms denk je een beginner te zijn maar weet je toch veel meer dan je dacht Fijn dat je het leuk hebt gehad!
Hier knallende koppijn Wel even lekker in bad geweest, maar heeft niet geholpen. Vanavond maar op tijd naar bed want morgennacht zal ik erg weinig slaap krijgen...
Allessandro; oei! wandelen lijk klinkt niet zo veelbelovend beterschap voor je kleine man. Jac; smakelijk! De cursus was dus geslaagd! Wordfeud; hier ook een nokia die dat niet ondersteund...bagger MNM; dat was je laatste werkdag voor dit jaar! (wat klinkt dat altijd maf) Hier zojuist de HA gebeld. Jim blijft zn flessen niet leegdrinken, huilt, en heeft nu ook koorts (38.6) hij klinkt kortademig en hoest zo. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet beoordelen. Nu moet ik de temp in de gaten houden en wanneer hij minder alert zou zijn moet ik de HAP bellen. Nu was hij net nog wel alert, reageert gewoon op dingen om zich heen maar ik vind het wel griezelig. jullie nog tips?
Jac, oh wat klinkt dat leuk zeg! En helemaal leuk natuurlijk zo'n compliment. Fijn dat thuis ook alles is goed gegaan. Alessandro, oftewel wandelend lijk , slim dat je de ha hebt gebeld, dan weet je nu dat het niks ernstigs is. Hopelijk slaapt hij vannacht beter en heeft hij er niet meer zoveel last van. Lutje, ah bah weer hoofdpijn. Het zit ook niet mee bij jou zeg. Het hangt heel veel van je kindje af denk ik. Neia sliep het eerste jaar door (toen was ze 8 maanden), maar de jaren erna werd ze wel wakker. Wordt Emma snel wakker van geluid? Nila wel, die slaapt al bijna nooit en als ze slaapt dan heel licht, dus die wordt zeker wakker (als ze al slaapt).
Paso, ik zou denk ik de hap bellen en zeggen dat je het toch niet helemaal vertrouwt en het prettig zou vinden als er naar hem gekeken kan worden. MNM, ze slaapt op zich wel overal doorheen, afhankelijk van het moment van haar slaap. Ben dus wel benieuwd nu wat ze zal doen.
Jac, was leuk dus Allesandro, wauw 23 hechtingen ? Hier gelukkig bij beide niet gehecht Misschien 5de of 6de ziekte ? 6de heb je meestal eerst 3 dagen koorts van en dan allemaal vlekjes oud en nieuw smoeder komt misschien.Denk filmpje kijken ofzo. Gaan Levi dit jaar ook wakker maken.Hebben zo'n kinder pakketje gekocht dat mag hij voor het naar bed gaan aansteken Lutje, hoop dat je hoofdpijn snel afzakt Paso, misschien even stomen ? douche heet aanzetten en met hem in de badkamer gaan zitten zodat zijn luchtwegen meer open gaan staan Maar vooral naar je moeder gevoel luisteren,als die zegt dat er iets niet klopt de HAP bellen
Kaatje; dat stomen zal ik straks even proberen mag ik daar ook iets van vaporub in mee laten stomen? Kan die warmte trouwens geen kwaad? (ik bedoel voor zijn koorts dat die niet nog hoger wordt door de warmte) Hij slaapt nu, dus ik kijk wel even hoe hij uit zijn slaapje komt. Oud en nieuw; geen idee hoe dat zal verlopen. (ik hoop al slapend) Lutje; jij ook al hoofdpijn. irritant is dat he!
Ha meiden, dagje sauna was heerlijk, alleen was om 3u t warm water kapot waardoor mn rasulbehandeling niet door kon gaan en ik niet meer warm kon douche daar.. Zounpas na 18.00u gemaakt zijn, ach, maar t beste van gemaakt en snel koud gedoucht hihi! Kom ik thuis, is vriendlief weg met fleur.. Dus ik bel m op was die bijna thuis.. Vertelt hij me aan de tel dat fleur vanmiddag vd bank was gevallen en nu mega bult heeft! Zoo zielig, ik schrok me rot!! Hij was zich ook rot geschrokken vanmiddag en voelde zich meteen zeer slechte vader.. Hij had wel goed gehandeld door de dokter te bellen! Maar jeetje wat is zoiets schrikken zeg! Gelukkig is ze er zelf erg vrolijk onder! Vannacht voor de zekerheid maar wakker maken!
Ohja heb de sparta amazone trendy op mp gekocht met alles erop en eraan, ben helemaal happy krijg m voor mn bday in febr dus waarsch staat ie eerst ff bij vriend op op de boerderij, maar ach.. Fleur mag er toch nog niet in dus geeft niet hihi