jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, na 10 maanden wachten, op de valreep van 2011.... krijg ik post van VGZ en wordt mijn 20 weken echo toch gewoon vergoed... zo!
Dank je En ja, ze komen soms zelfs al voor haar ogen!!! Het was flink dun, maar merk dat het weer wat dikker aan het worden is.
Lutje Wat een lekkere spam! Leuk zeg zo'n feestje! Veel plezier alvast! Marloes Nou ja zeg, dat jeef je toch niet aan een kind van 4.... Vraag dan de ouders of jullie het goed vinden dat hij het krijgt, of doe het er gewoon bij. Dan kunnen ouders zelf beslissen wat ze er mee doen... Fijn dat je toch eindelijk nog dat geld terug krijgt zeg! Pff dan ben je bijna een jaar verder zeg. Mijn ouders komen vanmiddag snert brengen en appelflappen! Jammie! Hoeven we zelf niks te bakken/halen en morgen lekker snert eten. Jara lijkt zich ietsje beter te voelen vandaag. Gelukkig! Ze moest gister zelfs overgeven van het hoesten. Gelukkig zat er toen alleen maar wat limonade in haar maagje, dus dat viel mee. Fijne jaarwisseling iedereen!!
Heeeeeee meiden, Hier eindelijk weer een wat betere nacht. Neia heeft lekker geslapen en nila is maar 2 x wakker geweest, heerlijk. Vandaag druk bezig met alle voorbereidingen voor vanavond. Maar nu heel even met de beentjes omhoog. We gaan vanavond oud en nieuw vieren in ons nieuwe huisje, met alle familie en vrienden die ons hebben geholpen het afgelopen jaar. Dat vind ik wel heel speciaal en super leuk. Maar dat betekent natuurlijk wel een hoop drukte. Straks nog even de stoelen, glazen enzo klaar zetten en nog wat hapjes maken en dan zijn we klaar.
Marloes, wat triest van die verkoper zeg!!!!!!!! Het duurt ff, maar dan heb je ook wat fijn dat je geld terug krijgt! Mnm: fijn at je goed nacht hebt ghad! Klinkt leuk anavond, veel plezier Lutje, ook al leuk feest, veel plezier Marleen, hmm dat klinkt goed! Ik hbe besloten fleur te laten liggen vanavond!was van,iddag aan t wandelen en toen gooide zo'n pestventje echt een bom in put 5m naast mij en fleur. Knal was zo hard dat de deksel van de put 5m omhoog schoot, echt levensgevaarlijk!(merkte aan hun reactie dat ze dat ook niet verwacht hadden en ze keken ook wel verschikt naar mij/kinderwagen) fleur knipperde niet eens met dr ogen haha terwijl ik me echt rot schrok! Dus denk dat ze er wel doorheen slaapt! Vorig jaar hebben wij iedereen verteld dat we kindje krijge hihi.. Wel bijzonder Iedereeen fijne jaarwisseling!!!!
Iedereen heel veel plezier vanavond... 2011 is bijna voorbij, een jaar dat we allemaal voor de 1e, 2e, 3e of 5e keer mama werden. 2012 komt er aan en ik wens... Kaatje heel veel geluk met haar mooie kindjes en veel plezier tussen de bloemetjes. ...een hele leuke nieuwe baan voor Lutje en dan snel een nieuwe mamafiets Martje en haar knappe mannen heel veel plezier het komende jaar. de mama van Alessandro veel geluk toe, ik hoop dat je je in 2012 weer top gaat voelen Ennas veel shopplezier en een leuke vent Marleen en haar meiden veel geluk Schildje veel wijsheid, komt allemaal goed met je zoon! Hoop dat er een mooi plan voor hem komt en hij er weer tegen kan! dat Paso en Miracle gewoon zo door gaan! dat Jac maar heel veel mooie foto's mag maken, geniet van haar 5 mooie kindjes en in 2012 geen files op de rivieren! Mamatien, heel veel plezier, maar dat komt vast goed Danitjuh, veel gezondheid Anna, heel veel geluk in haar huis, je redt het wel alleen hoor! Sherry, rust en vrede... en geen ruzie meer Bellie veel geluk en wat tijd om hier weer te komen schrijven. MNM ook heel veel geluk in jullie nieuwe huis en veel gezondheid voor iedereen om je heen! Patriesja veel plezier met haar jongens Voor Juud veel wijsheid. Hoop dat jullie samen de ouders kunnen zijn, die jullie willen zijn! Hoop ik dat moonlight159, Frummel, XxPinkxX, Rono, Skatje, kikker1, Vinora, Malika1983, fightforlove, bapsie, DunjaTamara, Zonnebeertje, Chantal073 en Miffy77 af en toe even om het hoekje komen kijken en even vertellen hoe het met ze gaat. Maar mijn allergrootste wens is voor Chantal en Viënna, ik hoop dat 2012 jullie jaar gaat worden! Dat jullie kleine meid eindelijk naar huis mag na zon lange en spannende tijd in het ziekenhuis. Dat je eindelijk gewoon weer jezelf kunt zijn, thuis . Mama van 2 prachtige meiden! Ik wens dat jouw grootste wens uitkomt!
Marloes, wat ontzettend mooi! Heb weer tranen in mn ogen!! Jij en je 4 mannen ook al het goed gewenst voor het komende jaar!!!!!!
Marloes, wat ontzettend super zeg! Erg lief, ook hier weer de tranen in de ogen. Jij veel geluk, liefde en gezondheid met al je mannen!
Lutje, aaaah wat een scheetje! En al lichte haartjes in vergelijking met de foto van je banner. Leuk zeg een maffia feest, dat komt vast helemaal goed. Marloes, ik zag het net op fb, echt te belachelijk voor woorden, gelukkig maar dat zijn vader erbij was. Yoehoe eindelijk het geld vergoed gekregen!!! Heeft bijna een jaar geduurd..... MamaChantal, wat een mooie woorden van jou, dat je 2011 een mooi jaar vond, terwijl je het heel zwaar hebt gehad en nog steeds hebt. Echt respect meisje! Marleen, super zeg dat de meiden hebben doorgeslapen. Weer aan de betere hand dus. Och arme Jara nog overgegeven van het hoesten, dat vind ik altijd zo zielig. Mmmm appelflappen en snert. Paso, heb je de hapost al gebeld? Zou ik inderdaad wel even doen. Nila had ook een longontsteking, terwijl ik het niet door had. Mamatien, lekker doen waar jij je goed bij voelt. Ik vond het ook zielig voor neia als ze zou schrikken van de harde knallen, uiteindelijk sliep ze gewoon door. Zal vast een leuk feestje worden! Kaatje, vind je oud&nieuw sowiewso niet zo leuk? Lekker rustig jullie dus.
Jeetje Marloes je hebt me gewoon aan het huilen gemaakt . Wat ontzettend mooi zeg! Ik wens jou enorm veel geluk, liefde en gezondheid met je mannen in je herenhuis! Dat al jullie wensen in 2012 werkelijkheid mogen worden!
sjit ! alles weg ! pff opnieuw... Lieve lieve meiden... heel erg bedankt voor de steun die ik van jullie krijg!! echt super!!!!! Ik hoop dat volgendjaar een goed jaar is,voor ieder van jullie. Dat de kleine (en grote) ukkies gaan kruipen,lopen en lekker eigenwijs worden met een eigen willetje. EN DAT WE VOLGENDJAAR EINDELIJK EENS GAAN MEETEN?! haha 2011 was voor ons een heftig jaar.. 1 januari begon ik in het ziekenhuis, gelukkig voor een weekendje maar. vervolgens 10 weken later al harde buiken, en dat heeft lang geduurd. Met 18 weken de 20-weken echo gehad die slecht was.. en ja de rest was ook gewoon ronduit slecht natuurlijk. Ons prachtige meisje werd geboren.. dat was een super dag.. ons lieve meisje,oh zo ziek, maar zo perfect voor ons. Ons grote prinsesje is grote zus geworden.. ze is zoo blij ! "haar" baby noemt ze het.. haar kleine zusje, waar niks aan mankeerd in haar belevingswereld.. maar thuiskomen, nee helaas zat dat er niet in dit jaar. Ons grote prinses is zo blij, ze is echt een grote meid geworden. Ze is zindelijk geworden,kon zonder zijwielen fietsen, en is een gelukkig meisje. We hebben het echt getroffen met haar! Ze houd ons vrolijk,ze tovert de glimlach op ons gezichtje. 2012 word een nog beter jaar voor ons, het jaar waar ons kleine meisje thuis komt,levend en zonder slangetjes. ONS jaar !