Als je oud en nieuw net als iedere avond viert naast je man op de bank is er niet veel bijzonders meer aan toch
Kippenvel ! Maandag zal er een kaarsje voor jullie branden en blijf duimen dat de operatie snel en goed gaat...dat 2012 jullie jaar mag worden ! knuff
Wat een mooie woorden van jullie! Wij zijn weer terug van de HAP. Mijn gevoel was terecht, hij heeft een longontsteking en heb een AB kuurtje meegekregen. Hopelijk slaapt hij wat vannacht, want de laatste paar uur is het niks als huilen. Hij ligt nu in bed, heb hem maar een zetpilletje gegeven maar van elke knal buiten wordt hij weer wakker en moet hij weer proesten. Het arme schaap.
Hallo meiden, Nu manlief thuis is merk ik dat ik toch een stuk minder achter de pc zit... Vanaf volgende week is hij weer aan het werk, dus dan kom ik weer meekletsen! Vanavond rond 23.30 uur gaan we Senna wakker maken, tenminste als dat lukt en dan gaan we binnen naar het vuurwerk kijken. Na het eten heeft hij al samen met manlief wat vuurwerk afgestoken. Marloes; Wat een lieve en mooie woorden!! Ook hier tranen in m'n ogen! Jij ook heel veel geluk en gezondheid in 2012 met je gezinnetje!! Chantal; Wat een prachtige woorden meid..., kippenvel en weer tranen in m'n ogen!! Ik hoop zo dat 2012 jullie jaar gaat worden en jullie kleine meisje lekker naar huis mag!! Een dikke knuffel! Paso; Ach nee toch...heel veel sterkte en hopelijk slaat de AB kuur snel aan. Hoop dat hij een beetje lekker slaapt vannacht. Verder wens ik iedereen een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2012!!!
@Marloes dank je wel voor je wens van 2012. Dat jij ook een heel leuk jaar tegemoet gaat met je 4 mannen. Ik heb tranen in mijn ogen van het lezen van jouw stukje. @Paso beterschap met je mannetje. Niet niks longontsteking. VERDER WIL IK IEDEREEN HIER EEN HEEL ERG GELUKIIG NIEUWJAAR WENSEN EN DAT ALLE DROMEN UIT MOGEN KOMEN IN 2012!!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Rono; tjee zeg wat zijn dat voor een tijden om te werken Kaatje; ja, waar Jim 's morgens nog vrolijk was was het vanaf 11 uur eigenlijk alleen maar brullen, zodra hij plat lag krijsen. In zijn wippertje was hij nog enigszins tevree maar het liefste hing hij met zijn buikje op de mijne half liggend. En dat ademen vond ik zo gruwelijk eng klinken. Ik kon alleen pas om 18:10 bij de HAP terecht, en dan duurt de dag lang! Je voelt je zo machteloos!
Goedemorgen als eerste. En dan als tweede. Gelukkig nieuwjaar iedereen. Heel veel liefde geluk en natuurlijk gezondheid in het nieuwe jaar. (en de daaropvolgende jaren natuurlijk!) Marloes wat heb jij dat toch weer mooi verwoord. Mamachantal. oei kippenvel van jou stukje. Voor jouw de mooiste en beste wensen voor dit jaar. Dat hebben jullie verdiend! dikke knuffel. paso. oei longontsteking. Beterschap voor de kleine man. vandaag naar restaurant met de frans sprekende familie van mijn man. Gezellig (oke iets minder gezellig hihi) Maar goed maar weer het beste van maken.
HAPPY NEW YEAR!!! Paso, wat goed dat je toch naar de hap bent gegaan. Nu maar hopen dat de ab snel aanslaat. Jac, veel plezier vanmiddag! Ik mocht vanmorgen 'uitslapen' dat betekent hier: langer op bed liggen. Slapen doe ik toch niet meer. Ik ga er zo maar uit, mijn blaas staat op knappen. En dan straks de kerstboom weer leeg halen. Troep weer lekker naar zolder. Ons voor zover ik nu weer hebben we wel 10 euro gewonnen bij de staatsloterij Ik had er liever nog 3 nulletjes achter gehad
Marleen; dat soort uitslapen heb ik nou ook altijd vanmorgen was ik om 8 uur onder, Jim heb ik om 9 uur maar wakker gemaakt. Slaap is wel het beste medicijn maar hij moet ook drinken. Gisteravond werd hij om half 12 wakker, ik wilde hem wat water geven maar die fles viel hij zo aan dat ik maar een fles melk heb gemaakt en hier heeft hij toen toch nog 165 cc van opgedronken. (ik neem aan dat dat geen kwaad kan als hij al sinds donderdag halve flessen laat staan) Zijn temperatuur vond ik alleen wel raar vanmorgen. 36.1
Paso, beterschap! Hier gezellig feestje gehad. Emma deed het super! Ze sliep heerlijk in een vreemd bed en in een vreemde kamer. Uurtje of half twee naar huis gegaan en thuis sliep ze in dr eigen bed heerlijk verder. Ze kwam helaas al om 7 uur vanmorgen. Maar ik mocht blijven liggen Vriendin van me is vrijdag ook bevallen van een jongetje! Drie weken te vroeg met een keizersnee. Ze was begin vd week opgenomen met hoge bloeddruk en vrijdag was deze zo hoog en hartslag van de baby zo langzaam dat de artsen geen keus hadden. Maar ze maken het beide goed gelukkig!
Paso, hoe gaat het nou? Het is inderdaad een lage temp. maar misschien is het tijdelijk? Sommige mensen hebben gewoon een lagere lichaamstemperatuur. Die van mij is overdag altijd 36 en met 37.5 kan ik al ontzettend ziek zijn.. Gewoon even goed in de gaten houden en vertrouw je het niet gewoon weer bellen! Lutje, lief he als je dan weer zo'n kleintje ziet. Gaat het bij jou dan niet weer kriebelen? Ik zit hier met een probleempje! Ik probeer al een week lang granenpap, melkpap (peer & appel) op een bordje & fles te geven. Het lukt niet. Ze neemt een hap en spuugt het er zo weer uit met een vies gezicht. Met de fles neemt ze een slok en laat ze alles er zo langs lopen... De granen pap met gepureerde appel of een half fruithapje gaat op zich wel maar ook niet van harte en dan is het maar een half bordje. Terwijl ze gek is op fruit... En die melkpapjes zijn zo ontzettend zoet maar zelfs dat moet ze niet.. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Dames, ik laat dinsdag of morgen wat weten.. Weet niet hoeveel tijd ik ervoor heb natuurlijk. Zou ik anders van iemand een tel nr mogen? Liefs
Paso Prima toch als Jim een fles wilde! Ik had m ook gegeven, al wilde hij er 4 extra hebben (bij wijze van spreken natuurlijk) Als dat niet structureel gebeurd kan het vast geen kwaad lijkt me. Sherry Waarom wil je graag die pap geven dan? Je zou ook gewone rijstebloem kunnen geven. Die heb je in 2 varianten, een met vanille en een zonder vanille, daar zit dus verder geen smaak aan. Kun je gewoon met de voeding maken. Misschien vind ze die smaak nu gewoon niet lekker, maar dat kan over een tijdje wel veranderen. Chantal Heeeeeeel veel sterkte en succes meid! Ik hoop dat Vienna de operatie goed doorstaat, daar gaan we wel vanuit hoor! Dikke knuf voor jullie!!
Sherry; misschien is het wel te zoet in haar beleving, Van bambix hebben ze ook de avondpap biscuit. Ze noemen het wel avondpap maar hij kan net zo prima als ontbijt! Deze zou volgens mijn zus minder zoet smaken. Chantal; Er zullen weer heel wat kaarsjes branden voor Vienna! Ze is een sterke meid en zal zich er wel doorheen vechten! Jim slaapt, hubbie zit in de badkuip en ik denk dat ik er maar even bij in spring. Ik was toch niet van plan om nu met Jim overal op bezoek te gaan, dus dan maar een hangdagje. Staatsloterij: hier 40 euro....ook geen vetpot maar wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd !
Hoi Hier naar drie uur slaap gehad. Voel me gelukkig wel prima Lutje, leuk een baby er bij in de vriendengroep Sherry,misschien gewoon normale eerste papje proberen.Zou sowieso al niet voor die mierzoete pappen gaan maar gewoon voor rijstebloem of eventueel een neutraal pyjamapapje ofzo. Chantal,succes en sterkte morgen. In bedachten bij jullie ! Ik moet werken dus kan de rest helaas niet op de hoogte houden morgen.