Sherry, papje krijgt Emma niet. Ze vond er echt helemaal niets aan. Kaatje, pff maar 3 uur! Gelukkig voel je je goed. Staatsloterij, noppes helaas. Zaten nog te geinen op feestje gisteren dat als we meer dan 50 euro wonnen, vriendlief me ten huwelijk ging vragen en we in 2012 gingen trouwen Maar, helaas. Hij heeft weer mazzel Paso, hangdagje is ook niet verkeerd! Chantal, ik kan me niet voorstellen hoeveel spanning jullie nu moeten voelen. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen! Hier zal zeker een kaarsje branden morgen! Ik heb je mijn 06 gepb't. Ik ben toch thuis en kan ieder moment een update hier plaatsen. Sherry, het kriebelt wel hoor met weer zo'n kleintje erbij in de vriendengroep. Maar we kunnen het ons niet veroorloven. Te klein huis, geen baan voor mij en ben bang weer flink ziek te zijn (en dus weinig tijd voor emma te hebben). Bovendien wil ik Emma al mijn aandacht geven en genieten van haar ontwikkeling. Ik heb hem nog niet gezien, hij ligt voorlopig nog in het ziekenhuis. Pas als hij voldoende drinkt mogen ze naar huis. Marloes, wat heb je dat weer mooi gezegd zeg! *applaus* Hier verslikte Emma zich net in wat spuug dat omhoog kwam. Ze lag op haar rug en het lukte niet goed om het door te slikken. Dus zij lichtelijk in paniek dat ademenen niet lukte. Moest ze hoesten en kwam het spuug door d'r neus naar buiten. Arm meisje begon direct flink te huilen. Brand natuurlijk enorm!
@Sherry, ik zou anders alleen fijne granen geven zonder andere smaakjes er in. Misschien is het teveel van het goede al die nieuwe smaken. De reden van pap geven snap ik wel omdat je je kind wil leren eten van een lepel. Hier word aangeraden om fijne granen tegeven vanaf 6 maanden. Zelf gaf ik altijd nog vrij lang rijstebloem met en zonder vanille, met als combi daarbij een keer granenpap of pap met appel enz.
Goedemiddag allemaal! Zo ben weer terug van weggeweest en alles zit er nog aan Iedereen nog de beste wensen voor 2012 en dat het een heeeel mooi jaar mag worden voor iedereen! Sandro heeft lekker door alle knallen heen geslapen.. Arm mannetje zit alleen helemaal onder de uitslag en t word niet minder alleen maar meer.. Zijn allemaal kleine rode bultjes ( lijken wel kleine vochtbultjes ) Volgens de HA een virus maar ik weet t niet zo... Hij heeft verder geen koorts of verhoging.. Lieve Chantal tranen in mn ogen van jou stukje! Ik hoop dat de operatie goed gaat! En ik zal alle kaarsjes die hier branden branden voor Vienna!
Alessandro, zijn het niet gewoon waterpokken? Als het vochtblaasjes zijn... Dat is het eerste wat mijn in gedachten schoot.
Maar ze zijn heel klein... Waterpokken zijn toch groot? Ik heb er een foto van gemaakt zal m zo ff spammen hihi
Hier de foto's van zn hoofdje en zn buikje.. En inmiddels zit het dus echt overal! Bekijk bijlage 211236 Bekijk bijlage 211237
Ja, waterpokken zijn vaak wat roder en groter (tenminste, zoals ik het nu bekijk ) Gek hoor... misschien 5e of 6e ziekte.... Maar volgens mij hebben ze bij de 6e ziekte eerst een paar dagen koorts/verhoging en dan pas vlekken. Misschien ff googelen op de 5e ziekte?
Ja beide heb ik al opgezocht.. Maar bij beide staat dat ze koorts moeten hebben en dat heeft ie niet.. Allergische reactie kan t ook niet zijn want hij krijgt alleen dingen die hij al bijna 2 mnd krijgt... Volgens de HA dus een virusje mja vaak ben je dan toch ziek lijkt mij
Volgens mij hoeven ze bij de 5e ziekte niet echt koorts te hebben... geen idee wat het kan zijn. Als hij niet echt ziek is en gewoon lekker zichzelf is dan zal het wel niet zoveel bijzonders zijn toch?
Ohh toch niet? Nja dan hou ik t daar maar op hihi.. Moet dan wel na 10 dagen minder worden of weg zijn..
Lutje, ahh wat zielig. Geef zelf ook altijd over via mijn neus. Echt te ranzig Allesandro, dit was de 5de ziekte bij Levi. 5de ziekte is zonder koorts. 6de met http://i39.tinypic.com/wkl2ps.jpg
Haai meiden, Even weer wat paginas terug lezen! J Hoe waren jullie kerstdagen en oud en nieuw? @kaatje Hoe gaat het met Levi? @mnm Hoe gaat het bij jullie? Céan krijgt korstjes van brood. Gewoon in de hand en dan maar zien hoeveel hij ervan eet. @kerstkaartjes Hier bewust voor gekozen om dat niet te versturen. Heb een boek gekocht. (www.kanjerguusje.nl). @de vragen over me huisje Afgelopen week heel druk geweest. Slaapkamer van de kinderen is geschilderd (njah de posten en de deur) en de muur is in de saus gezet. Het was heel erg veel werk. Het raamkozijn tussen de woonkamer en keuken (is groot raamkozijn met 12 ramen) is gewit. Houtwerk bij de trap is weer wit. Wc is gedaan. Heerlijk joh! Het is nog lang niet klaar hoor maar voor nu is het prima. J Ben er erg blij mee. Het is een stuk frisser in huis zo! @allessandro Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met je neefje! @mamachantal Hoe gaat het met jou/jullie? Morgen de grote dag?! @kerstboom Die is hier weer weg. Heerlijk!!! Wat een ruimte weer! @fotos Super!! @marleen Lastig dat met marcel zijn beppe @mannen en niks doen Een heel groot struikelblok bij ons. Flinke ruzies over gehad. En sinds ik alleen ben, merk ik dat ik niks mis aan het huishouden doen van hem @tamara Céan groeit ook hard! Ik heb de andere 2 een weekje niet gezien. Die sliepen bij me ex. @lutje Knuff @schildje Spannend hoor voor de 12e! @marloes Hehe eindelijk de brief dat de 20 weken echo wordt vergoed!!! @paso Beterschap @all De beste wensen voor 2012!
Hoi meiden!!! Beetje druk geweest dus liep een beetje achter. Zal zo eens even gaan bijlezen! Maar eerst natuurlijk voor iedereen; Een gezond & geweldig 2012!!! Hoop dat iedereen leuke dagen heeft gehad! Zo bijlezen... Jac; Hahaha zo druk dat ie geen tijd had voor het middageten Leuk dat je cursus leuk was!! Alessandro; Oeiii 23 hechtingen,,, pijnlijk!!! Ahh wat zielig voor je mannetje, alweer wat beter? Paso; Arme Jim, ook al niet lekker! Oei longontsteking!! Mamatien; Ah jammer dat je behandeling niet door ging! Oei, ja dat is schrikken. Je vriend zal idd ook wel geschrokken zijn! Fiets, ga 'm zo ff googlen. Ben ook nog op zoek. Doe het via het fietsenplan op mn werk. Paso; Jula was ook nog vrolijk dat ze niet lekker was. Uiteindelijk toch opgenomen. Lutje; Jeeeej Emma zonder inbakerdoek, lekker joh Wat een leuke foto!! Marloes; Heb je de rotjes afgepakt??? Flauw... haha Best apart idd.. KIPPEVEL, wat een lieve tekst weer marloes!!! Lutje; Wat goed van Emma, lekker geslapen! En gefeliciteerd met je vriendin & beeb Chantal; Heel, heel, heel veel sterkte morgen! Denk aan jullie!! Kaarsje zal branden voor Vien! Ego; Zo, de drukke dagen hebben we weer gehad! Allemaal leuke dingen gedaan en als klap op de vuurpijl kan Jula omrollen!! Van der rug naar der buik. Ook is der eerste tand in aantocht! Zie al een stukje zitten en als ze op mn vinger bijt voel ik 'm ook goed hahaha.
Zucht... 2012 begint goed. Hebben lekkage het regent dan ook flink en de wind blaast het waarschijnlijk precies naar de verkeerde plek. Maar baal wel. Plat dak moet vervangen worden en daar had vriendlief voor gespaard. Maar nu ik werkloos ben hebben we dat geld nodig voor oa de hypotheek. Bah, bah, bah!
Lieve meiden, Allemaal een heel mooi, gezond, gelukkig en liefdevol 2012 gewenst!! Dat we maar allemaal heerlijk mogen genieten, dit komende jaar van onze kleintjes! (en grote broers/zussen)
Goedenavond allemaal! Zal me even voorstellen...Hihi, nee geintje. Ook ik wil jullie allemaal een goed nieuwjaar wensen! Met name aan Chantal en Viënna, die morgen een hele belangrijke en spannende dag voor de boeg hebben! Jullie meisje komt er wel, het is echt een vechter! Ik zal morgen een kaarsje aan steken voor jullie! Zo, ik kwam ook weer even om het hoekje spieken. Ik ben echtbek en bekaf. Sowieso de laatste paar weken vreselijk moe en nergens zin in. Ben zelfs een half pilletje omhoog gegaan met de AD omdat ik mezelf niet fijn voelde. Maargoed, als het moet dan moet het! Ik kom er wel. Morgen toch maar wel even de HA bellen, want heb niet echt het idee dat dat halve pilletje zijn werk doet. Niet dat ik me super slecht voel, maar me hele lijf is gewoon zo gespannen, kan niet stil zitten, en als ik dan wel stil zit, dan staan al me spieren stijf van de spanning. Kan mezelf gelukkig wel goed ontspannen als ik merk dat alles weer stijf staat, dus das dan wel een voordeel! Verder geniet ik ontzettend veel van me moppies. Fabiënne klets echt de oren van ons hoofd af. Ze is zo vreselijk makkelijk. Eet goed, slaapt goed, drinkt goed, poept vreselijk goed (vooral met de geweldige tandenluiers). Daar heeft ze momenteel wel veel last van. Ze kwijlt als een gek, knaagt overal op en ik zie aan d'r dat ze er last van heeft. Dus hoop dat ze snel door zijn! Nu ga ik lekker me bedje opzoeken. Ben echt kapot. Niet heel gek hoor, was vannacht half 4 toen ik erin lag hihi. Mja, tis maar 1 keer oud en nieuw he.