Goedemorgen allemaal! Hier een lekker nachtje gehad. Even 10u slaap gepakt, was er aan toe Jula heeft van 19.15 tot 08.30 geslapen. erg blij mee Chantal; Denk aan jullie vandaag!!! Zet 'm op kleine Vienna, laat ze maar weer zien hoe sterk jij bent!! Anna; Lekker dat het al wat opschiet! De buurt ook leukere?
Lutje, bij de bouwmarkt hebben ze van die soort blikken verf om kleine gaatjes te dichten. Tijdelijk is het een oplossing. Zo'n blikje is wel 50 euro geloof ik. Maar als je het hier tot van de zomer mee uit kan zingen... Ondertussen weet ik aaaaaaaaaaaaaaaalles over lekkages. Alleen bij ons is het een zadeldak.. Mamachantal, heel veel sterkte vandaag. Ik denk ook aan jullie Een vraag aan iedereen: wie houdt ons trouwens hier op de hoogte over de operatie? zag gisteren op mijn tel. iets voorbij komen..
goedemorgen, ukkie weggebracht vannochtend nog wel even in bad geweest,en op schoot gehad. Net even gegeten en nu nog wat proberen te slapen. straks even boodschappen doen en de stad in wat leuks voor dr kopen ze hebben hier een name-it winkel en prenatal
Chantal, sterkte vandaag meid! Update, had mijn nummer ook doorgegeven Ennas, lekker zeg even 10 uur slapen! Sherry, hebben zo'n blikje staan. Maar het hele dak is meer dan op Maar hebben twee offertes aangevraagd (vorig jaar al) maar nooit binnen gekregen. Dus gaan nu eerst even kijken hoe duur het is om het belangrijkste werk te doen. Is dat onbetaalbaar op dit moment dan gaan we idd met zo'n blikje aan de slag.
Hier heerlijk geslapen. Lag er dan ook al op tijd in. Emma is al een stuk minder verkouden (ik helaas absoluut niet) en die is mega vrolijk en ondeugend. Ligt me nu met een schuin oog aan te kijken vanaf haar speelkleed op de grond, terwijl ze een kleed van de bank af trekt Enige wat ze nog heeft is wat slijm. Ik hoor zo nu en dan een rocheltje in haar keel. Alsof ze even moet hoesten. Het niet meer inbakeren gaat nog steeds helemaal goed, ben er echt verbaasd over. Twee weken geleden was het namelijk nog drama en nu totaal geen probleem!
Meiden, even vraagje... Emma zit toch weer op 37,8 met haar temp. Maar verder is ze gewoon normaal. Ze drinkt goed, plast goed en is vrolijk en alert. Mijn eigen huisarts is op vakantie en de waarnemende is alles behalve fijn. Normaal zou ik nu even bellen om te vragen of dit normaal is, aangezien ze een week geleden 39 graden had en tot en met donderdag verhoging. Minder dan een week later heeft ze dus weer verhoging. Zelf ben ik nu geneigd het iig aan te kijken tot en met vanavond. Mocht ze dan nog steeds een hogere temp hebben en nog steeds dat idee van slijm in de keel, dan bel ik wel de hap. Wat zouden jullie doen / adviseren?
Zou het idd ook zo doen Lutje... Maar zodra je het niet vertrouwd toch gewoon even bellen. Beter een keer te vaak dan te weinig! Wel fijn dat ze zo lekker slaapt zonder inbakeren!
En meiden eigenlijk moet het er dit jaar ook een keer van komen om te gaan meeten he.. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Wachten we natuurlijk wel tot Vienna ook mee kan, ik wil dat kleine vechtertje nou wel eens ontmoeten
MamaChantal, er brand hier een kaarsje voor je meisje! Ik duim zo dat de operatie snel met succes is afgerond. Sterkte met wachten, het lijkt me verschrikkelijk! Dikke knuffel.
Hier enorm ziek op bed. Ik heb iets verkeerds gegeten of gewoon de rondgaande buikgriep die heerst. Maar ik weet wel dat ik nog nooit zo vaak op de wc heb gezeten, ik voel me echt beroerd. Gister heb ik de hele dag op bed gelegen en op de wc gezeten natuurlijk. Vanmorgen heeft manlief alles wat ik nodig heb vandaag boven neer gezet (incl het kaarsje voor vienna). En mijn moeder is achter de hand als ik het niet meer red. Ik hoop echt dat het snel zakt, want dit is niks.
Ik vertoon een beetje werkontwijkend gedrag.. moet echt wat gaan doen in huis maar heb zooo geen zin!! Zit alleen maar op de laptop
Lutje, dat zou ik ook zo doen meid. Even aankijken, en als de temp weer hoger wordt vanavond de hapost bellen. Wat knap dat ze zo goed slaapt zonder de inbakerdoek. Enorm balen zeg die lekkage. Bellie, leuk om hier wat van je te horen. Lijkt me vreselijk frustrerend die moeheid en rusteloosheid in je lijf. Gelukkig ben je een doorzetter. Heerlijk die kindjes van jou! Hopelijk zijn de tandjes bij Fabienne snel door. Ennas, wow wat kan die Jula van jou slapen zeg! Heerlijk ook voor jou 10 uur slaap. Jula haar eerst tandje door, leuk hoor. Heerlijk dat ze nu ook aan het rollen geslagen is. MamaChantal, slim om even te gaan shoppen voor je meisje, even uit dat ziekenhuis. Anna, slim om korstjes van het brood te geven, ga ik binnekort denk ik ook mee beginnen. Ik heb al een keer een klein stukje soepstengel geprobeerd, maar die steekt ze gewoon achter in de keel. Fijn dat het zo opschiet in je huisje. Patriesja, voor jou ook de allerbeste wensen voor 2012 meid!
MNM, beterschap! Ennas, hier hetzelfde gevoel Denk dan ook dat ik alle klusjes uitstel tot morgen Meeten, uiteraard wel met Vienna erbij!!! Wacht het idd af. Ze lijkt zich verder prima te voelen.
Goedemorgen!!! Mamachantal sterkte vandaag! @MNM beterschap! @ Ennas hier ook last van werkontwijkend gedrag @ Ego Sandro heeft weer heerlijk geslapen vannacht! Heeft gister een 6 mnd potje zo goed al op dus we gaan eens kijken of we er een flesje van af kunnen halen straks ( fles van 16 uur ) Verder heb ik ook eindelijk die pipo van de VVE kunnen spreken want ik zat gister ook met pannetjes op de grond en mn plafond ziet er niet meer uit Hij zou iemand langs sturen nu maar hopen dat dat niet lang gaat duren aangezien de lekkage wel steeds erger word...
Ennas, dank je meid, dat hoop ik ook. hihi lekker ontwijken. Kaatje, knap dat je na 3 uur slaap genoeg had. Schildje, bedankt voor de tips van pap. Neia lustte dit nooit, dus ik heb me er niet zo in verdiept. Eten van de lepel doet nila als de beste, als het maar eten is. Alessandro, och zielig dat hij onder de uitslag zit. Fijn dat hij door de knallen heen heeft geslapen. Een virusje kan goed hoor, hoef je niet echt ziek van te zijn, dat verschilt per kindje.
MNM; Ja slapen kan ze wel! Mevrouw was er vanmorgen om 08.30 uit en vond het om 09.30 wel weer mooi geweest dus weer naar bed. Zal zo wel wakker worden. Wow, wat eten jullie kindjes al goed! Flessen gaan hier prima, maar gewoon eten doet er niet zoveel! 1/4 potje en dan houdt het ook wel op. Hoop dat het wel gaat komen.. Lutje; Pff dat doe ik al 3 dagen haha. Moet nu echt wat gaan doen. In ieder geval wel al gedoucht en aangekleed. Zo eerst maar boodschappen doen en dan vanmiddag me even uitleven in huis. Ben vandaag begonnen aan de weight watchers... Wil onder de 70 wegen, dus moet nog wel wat af Vanmorgen gelijk fanatiek begonnen met yoghurt & 2 koppen groene thee. Normaal ontbijt ik nooit, dus is even wennen