Update van MamaChantal: "We zijn net gebeld. Ze ligt al op de ic. Gaan er nu heen. Weet nog niks Zal denk niet de grote operatie zijn geworden."
Sherry; Is ook zo! Normaal eet ik pas rond half 2!! Nu heb ik al een bak yoghurt en 3 broodjes op. En alsnog verga ik van de honger! Gelukkig had ik nog een paar punten over voor vandaag dus nu nog maar even 2 crackers
Ooohh, wat spannend van Vienna. Wat betekent dit? Dat de operatie heel voorspoedig is verlopen, of dat het niet is uitgevoerd? Wat waren de criteria daarvoor eigenlijk, weet iemand dat?
Geloof dat er heel veel scenario's waren. Het kon werkelijk alle kanten op gaan. Maar ze wisten pas meer als ze haar open hadden gemaakt. Maar Chantal weet zelf op dit moment ook van niets. Ze kregen alleen bericht dat ze uit de operatie was en naar de ic.
Ennas, zijn alleen maar eieren wat ik op dit moment (vr)eet. En dat mag gelukkig Straks de groente la maar plunderen. Ga gewoon gezonde dingen vreten
Tis dat mn koelkast leeg is anders had ik hem ook gaan plunderen hahaha... Wilde boodschappen doen maar de kinderwagen zit nog achter in de auto.. En daar baaaalllllllll ik van want wil mn nieuwe senseo ook kopen:x
Moet hier eigenlijk de kinderwagen gaan schoonmaken... Zit hondenpoep aan de banden En morgen gaat ie mee met so en voor die tijd moet het dus schoon zijn. Maar denk dat ik dit klusje over laat aan vriendlief Koelkast begint hier nu wel redelijk leeg te raken. Alleen is er genoeg in huis om lekkere roomboter koekjes te maken... Mmmm... koekjes... Goed, focus Dieet
Heb even op de website van vienna gekeken, maar het lijkt er dan op dat de operatie niet in zijn geheel is uitgevoerd. Wat een ellende, die spanning.
Hey meiden! Hier een 'stiekeme' meelezer met een zoontje uit juli 2011. Helaas lukt het niet actief mee te kletsen door alle drukte, maar vind het wel fijn jullie ervaringen te lezen. Ik breek vandaag alleen even in voor Chantal en Vienna.... @Chantal en Vienna: Ik denk aan jullie vandaag en hoop met heel mijn hart dat Vienna dr operatie goed gaat. Chantal, ik vind je echt super sterk! Hou je taai! En Vienna is echt een klein vechtertje, die komt er wel!! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Overigens heeft Vienna deze operatie, zelfs al waren het 'maar' de bandjes, goed doorstaan gelukkig! Had het toch maar even gevraagd...