Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff nee he.......
    Hopelijk ben je nu bij je meisje, en is het toch goed gegaan.
    Dikke knuffel!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

gelukkig maar!!

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gelukkig!! Zal ze dan wel mee naar huis mogen als ze opgeknapt is?? Of weer in het ziekenhuis blijven tot de volgende operatie??

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat is idd een goeie vraag. Ben benieuwd hoe het zit.

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik hoop het eerste... meisje ligt al veel te lang in het ziekenhuis toch? Wordt hoog tijd dat ze 's in haar eigen bedje gaat slapen en thuis gaat spelen.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, ik heb de reden gemist waarom ze uit elkaar waren.
    Ben benieuwd of ze het nu wel gaan redden dan.
    He dat is nog eens een goede stimulans zeg. Moet je nog veel?

Alessandro, dat doet hij goed.
    Nila krijgt meestal geen potjes, maar eet nu ook ca 200 gram fruit en 200 gram groenten, maar ben bang dat ik nog niet van die 4e fles af kan.
    Geef je hem ook een toetje?
    Grrr irritant de kinderwagen in de auto.

Sherry, jij ook een koukleum dus. :D
    Wat betekent dat, alleen bandjes gedaan?

Lutje, wat ben je toch lief voor vriendlief. :D
    Pfff gelukkig heeft ze deze operatie wel goed doorstaan.

Panos, schrijf gezellig mee wanneer je tijd hebt!

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemiddag dames,

Allereerst nog een gelukkig nieuwjaar! Heb wel 20 pagina's teruggelezen, maar ben nog net zo'n zeef als Jac... Gelukkig heb ik nog 2,5 maand om mijn kluts terug te vinden...

las wel mee voor Vienna, gelukkig is ze er goed uitgekomen, maar ben nu wel benieuwd naar het vervolg. Hoop zo dat ze eindelijk een keer naar huis mag... Die kleine meid spookt de hele tijd door mijn hoofd...

Nog even ego: Noortje heeft haar eerste tand! het is nog maar een ienieminie klein randje, maar hij is door, het is heus :D Wat een meid hè!

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *shock!* Emma ligt al twee uur te slapen! Zou ze dan eindelijk overdag een ritme krijgen?? Ze doet normaal gesproken namelijk kleine slaapjes van maximaal drie kwartier (maar meestal eerder een half uur). Weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet nu ik zo lang m'n handen al vrij heb vandaag :D :p

En ja, vriendlief is nog steeds diegene die de kinderwagen schoon mag maken ;) :p

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    vraag jij je dan ook of ze het nog doet? :D had ik vanmorgen nog, ze sliep om 8 uur nog... stom, maar ik begin dan toch een beetje ongerust te worden. prompt begon ze te huilen :p

Ritme is wel fijn, wij slapen eindelijk 's nachts... jeej

Hier is vriendlief ook de grote kinderwagenschoonmaakman. ik rij ook niet door de str*nt :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@MNM

Sandro krijgt nog geen toetje dat is net te veel voor hem..
    En hij eet de potjes ook nog niet helemaal op hoor zodra hij ze helemaal op eet gaan we de fles pas echt weg laten. Heb hem nu wel minder gegeven zodat hij zn laatste fles wel opdrinkt.

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, idd dat vraag ik me dan ook af :D Heb dan steeds de neiging te kijken of ze nog ademt enzo :)

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middag!

Zo Jim ziek, en ik erbij! Dus dit wordt een bed/bankhang weekje. Ik vind hem alleen nog maar weinig opgeknapt en vandaag moest hij door het hoesten een hele berg slijm en melk spugen. Van de ha moet ik het nog aankijken tot morgen omdat de AB tijd nodig heeft om in te werken.

Vervelend dat niet de "verwachte' grote operatie is uitgevoerd bij Vienna, weer een paar maanden ziekenhuis, hopelijk weten ze nu wel meer over haar specifieke probleem en hoe het verholpen kan worden!
    Chantal: wederom heel veel sterkte meid!

MNM; buikgriepje? Beterschap. Het heerst inderdaad wel.

Ja wie door de stront wandelt mag de wielen schoonmaken!

Marlous; jaaa een tand voor Noor! Heeft ze er last van?

Jac; lastige situatie. Ik hoop dat ze er ook echt voor gaan en het niet maar een halve poging wordt, dan kunnen ze het beter laten voor zoals het is.
    En wat betreft je vergeetachtigheid, daar heb je nog een paar maandjes voor ;)

Lutje; wow wat knap van Emma om zo lang te slapen!

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @paso: valt mee, maar ik gebruik wel van de chamodent (oid) druppels. geen diee of het werkt, dat vertelt ze me niet, maar het kan geen kwaad :D

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik heb nu de dentinox.. wat een ge*** om dat op het tandvlees te krijgen!! Moet je eerst op een wat tip doen en dan op de pijnlijke plekken. Best een uitdaging... Constant zit die grote tong ervoor haha.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik doe dit gewoon met mijn vinger. Gaat makkelijker dan met een wattipje.

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja doe ik volgende keer ook maar :)

Oh net even luiers gescoord trouwens bij de trekpleister!
    3 halen, 2 betalen! Erg prettig :)

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marlous, wooooooow Noortje al haar eerste tand door, mooi hoor.
    Heerlijk de nachten weer voor jezelf, ik droom even lekker verder........

Lutje, wow knapperd, dat zou ik dan ook hebben.
    Helaas wil Nila ook vandaag weer niet naar bed. Al heel wat krijspartijen gehad, maarja..........

Alessandro, dat doe je slim zo.

Paso, och arme Jim ook aan de ab dus?
    Hopelijk knapt hij op, en jij ook. Mama's horen niet ziek te zijn.

Ennas, ik doe het idd (toen bij neia dan) op een wattenstaafjes, mondje open houden en dan op het tandvlees smeren.

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    OOh wat fijn dat Viënna goed uit de operatie is gekomen ook al is het alleen maar de bandjes. Ik hoop idd (maar denk dat iedereen die mening wel deelt) ook dat ze wel snel naar huis mag, om daar de volgende operatie af te wachten.

MNM 7 kilo moet er af. ppfft word al moe als ik er aan denk. tja en mijn zus en haar man. heel ingewikkeld verhaal. Persoonlijk denk ik dat ze een beetje uit elkaar gegroeid zijn. En ja om dat weer terug te draaien, is mogelijk. maar in hun situatie. (te lang verhaal om uit te leggen) mijns inziens bijna onmogelijk. Maar nieuw jaar, nieuwe kansen.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook dentinox..

Ik hoorde dat er niks op de tong mag komen klopt dat?

Dan lukt t echt niet zodra je wat in zn mond doet komt idd die tong alweer...

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

Fijn dat de operatie goed is gegaan! Wel ontzettend balen dat ze nu over paar maanden weer moet :( is al bekend of ze binnenkort naar hus mag??

South beach: thnx girls, ik heb ff gegoogled en dat is wel wat voor mij! Ben dr dus per direct mee begonnen!:)(alleen vanavond nog cordenblue want die was al uit de vriezer haha) neg gewogen en zit o 64.5 wil naar 60-62 ofzo, moet te doen zijn lijkt mij :)

Deel Deze Pagina