Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paso, je bedoelt dat jij zo ver weg woont :p :D

En massage van vl is slecht idee. Dan kan ik morgen waarschijnlijk niet meer bewegen. Het is niet zijn sterkste punt zeg maar... :p

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, tja 't is maar hoe je 't bekijkt!
    Ik had je graag geholpen maar met die reiskosten haalt het toch niks uit.

Maar dan een verjaardagstip voor de volgende keer dat VL jarig is: een cursus bodymassage :D

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :D Dat is een goeie! :D

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *inspiratieloos*

Geen idee wat ik moet koken vandaag, ik proef en ruik toch helemaal niks. (zelfs jim zijn poepluiers niet :D) ben zwaar neigend naar een frietje kapsalon *nee neee foei!*

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    allessandro. ooh nieuw matras. hihi moeten er hier ook een eigenlijk. Ik wil graag zo'n water of gel matras. Moet ik me maar eens in gaan verdiepen. Manliefs reactie. wat moet je daar nou mee? euuuh slapen zonder wakker te worden aan pijn in je rug????

marloes beterschap voor je vent! heerlijk he die frustatie eruit.

Lutje haha 7.30 jij mag niet klagen hoor. haha. nee grapje. als je eenmaal in een ritme zit dan valt het tegen om opeens een uur eerder op te staan.

Paso. zo dat is idd al een hele vent. haha lekker toch, hebben ze wat te makken mochten ze ziek worden zeggen we hier. EN dat "dikke " gaat er wel af als hij gaat lopen hihi.n succes met je inspriratieloze moment. klinkt wel erg lekker hoor frietjes kapsalon??!! haha maar ik zal het wel zeggen hoor. paso! FOEI!!! haha

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, ah bah klinkt nog niet beter voor jou.
    Ik zou zeggen: je hebt het frietje kapsalon wel verdiend. :D
    Jim is idd een flinke kerel, wel fijn dat hij zo goed groeit. Wij zullen het niemand vertellen dat hij van de melkboer is. :p;)

Lutje, aaaah wat lief van je zeg!
    Geniet jij er maar lekker van. Hoelaat krijgt emma de laatste fles 's avonds?
    au au de spierpijn lijkt me geen pretje.
    Pfff al die flinke kosten.....hopelijk kan je mannetje nog iemand anders vinden.

Jac, haha goeie reactie naar manlief.

Hier nog steeds hard aan het werk..........;)

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja en toen belde hubbie dat hij moet overwerken....en wist niet tot hoe laat.... hmmmm *frietje kapsalon werd ineens wel heel aantrekkelijk*

Somebody stop me! :cool:

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paso, FOEI! Nu heb ik ook trek in patat :D

Avondeten, Geloof dat hier en salade met kipfilet op het menu staat vanavond. Wel m'n nieuwe keukenmachine uitgeprobeerd, dus hebben geraspte wortel en komkommer!

MNM, Emma krijgt om 20:30 haar laatste fles. Soms wat eerder als ze erg moe is.

Jac, mannen :D Soms snappen ze er niets van!

Hier maar pcm genomen en even gedoucht. Begon namelijk flinke (spannings)hoofdpijn te krijgen door die spierpijn. Wel nog even kwartiertje benen getraind. Daar had ik (nog) geen last van :p

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Beste remedie: even op de weegschaal stappen :p :D :cool:

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAA en toen kwam de postbode met een pakketje!

Ik had mezelf een aantal dagen geleden iets besteld van de Lief site. Was een dagaanbieding, een kei stoer jack voor de koelere voorjaars/zomermaanden. En toen ik verder keek op de site vond ik ook nog een heel leuk shirtje in de uitverkoop dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het gekocht. Tot nu toe heb ik bijna alles 2e-hands gekocht (en van mn zus overgenomen) dus ik vond dat dit wel mocht.

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lutje; SORRY :) (er zit wel sla tomaat en komkommer in een frietje kapsalon, is dat een goed excuus? :D)

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :D Dan is het toch gewoon aardappel en sla :D Niets mis mee, lijkt mij :D (Behalve als je vanwege je dieet geen aardappel mag...:p)

Ohhh!! Leuk zeg! :D

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, ik stop je niet hoor. ;)
    Bovendien die 'groenten' die erin zitten klinken erg gezond. :D
    Super schattig zeg! vooral die jack, echt kei leuk.

Lutje, wow dat is al mooi vroeg zeg. Krijgt emma nog maar 3 flessen dan?
    haha jij wilt gewoon spierpijn hebben zo te horen.

Wij gaan macaroni eten.
    Lekker makkelijk, want de fysio komt om 6 uur, dus we eten al erg laat.

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Macaroni, ook lekker maar dat heb ik gister al op.

alternatief: pannenkoeken bakken. Ik heb nog appels en eieren dus alles in huis.

MNM; ja en de dagaanbieding was dat vest voor 12.50euro. dat is toch geen geld vond ik!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, ze zit nog op 4 flessen: 8:30 - 12:30 - 16:30 - 20:30. Ze zit al sinds maand 4 op 4 flessen. Verder krijgt ze afhankelijk van hoe het uit komt 1 of 2 potjes fruit/groente per dag.

Paso, pannenkoeken zijn ook lekker! Hier maar aan de tzatziki... Is ook lekker :D

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Lutje en tzatziki is wel goed, dat is yoghurt. Maar daar moet dan wel een vette griek bij:D Uiteraard zal het voedingscentrum daar anders over denken... worden niet mijn nieuwe vrienden.

Wij eten chili con carne..... beetje saai maar wel lekker...

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marlous; haha, tzaziki en vette griek, dan moet ik meteen aan die reclame van knorr denken. En smijten met die borden als het op is he!

*werkt intussen een mueslireep naar binnen*

Lutje: toch wel iets bij de tzaziki hoop ik, anders is het ook maar zo "tzaziki"

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Het was alleen een snackje :) Dus ja, alleen tzatziki helaas.

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens dat ik het mooi verkeerd heb geschreven dieTzatziki. :)

Ach lutje als hij maar gesmaakt heeft en je honger even gestilt is dan is het ook goed toch?

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    zonde, dat had zo veel mooier kunnen zijn :D

Meiden, ik ga op luierjacht bij het kruidcvat. es kijken of ik die gillende keukenwijven nog aan de kant kan smijten voor 3 pakken maatje 3?

Dikke griek, brings back memories... de hele zwangerschap me helemaal vol gegeten aan griek, tot op de dag van de bevalling! Moeten we gauw weer eens doen...

Deel Deze Pagina