Marlous: Succes met de luierjacht, die stijd heb ik gisteravond al gevoerd om maatje 4..vak was leeg gelukkig hadden ze achter nog voorraad. Mhhhh griek, breek me de bek niet open.. lekkere gyrosschotel...
* krijgt spontaan trek in broodje gyros of suflaki * Nou Sandro zit vandaag pas op 2 flessen en t gaat goed Heeft net een heel potje op en vond t smullen geblazen..
Meiden, pleaseeee... Ik zit hier heerlijk *ahum* 400 gram groenten met 100 gram kipfilet naar binnen tewerken, beginnen jullie over patat en pannenkoeken!!!!! Heb bijgelezen, zal straks ff reageren. Gaat best lastig met een bord op schoot
hahahaha nee, zwanger zijn komt nu niet zo goed uit, ik had het over griek. We hebben bedacht dat een 2e leuk is, maar pas als Noortje wat kan lopen
Zo, jullie even lastig gevallen met al mijn quotes, nu maar aan de chili Trouwens over 400 gram groente met kip, ik heb gister heel hard prakjes lopen maken, 6 bakken in de vriezer: lust ze het niet! Zit ik nu met een volle vriezer met sperziebonen, rijst en kip... zelfs de hond moest het niet.... PS luiers zijn binnen
Hahahahaha dan zit er niets anders op dan zelf aan de sperziebonen, rijst en kip te gaan Marlous!! Enne bedankt voor het medelijden Grrr heb nu alweeeer trek... Zit gewoon tussen mn oren, maar zou een moord doen voor een stuk bonbonbloc!
Goede avond! Ik houd het even kort.. druk dagje thuis gehad, tante op bezoek en na 4 uur vanmiddag een hele drukke Noor en een Rein die anderhalf uur onbedaarlijk heeft gehuild, weet nog steeds niet goed waarom, maar heb hem uiteindelijk een fles melk gegeven en al om 18 uur op bed gelegd, nu slaapt ie lekker... ben zelf wel erg toe aan een lekker warm bad en vroeg naar bed. Maar goed, dat terzijde, ik kwam eigenlijk alleen even langs om te kijken of er nieuws van Vienna... Mamachantal, ik zie dat je nu online bent, hoe ging het gesprek met de kindercardioloog? MNM, jeetje ik wist dat allemaal niet, dat Nila een huilbaby was en al helemaal niet dat ze ook nog 's drie dagen opgenomen is geweest, sorry. Was een beetje af en aan hier en heb dat helemaal gemist. Hoop dat de fysio een beetje helpt.
hee dames! hoe ist hier? met ons wel goed.. Vienna heeft een infectie helaas. MAAR,mannetje smsde net dat infectiewaarden aan het dalen zijn *jeej* Ze ligt nog op de IC, maar mag waarschijnlijk morgen weer naar babyzaal. Ze ligt nog aan zuurstof nu, maar ze gaan dat proberen af te bouwen. Als dat lukt kan ze naar babyzaal toe. Vannochtend gesprekkie gehad. Opzich wel positief... ook die arts wilt dat ze naar huis gaat, maar zei wel dat prof hazekamp daar nooit zo'n voorstander van is,maar die heeft zelf ook tegen ons gezegd na de operatie dat ze mee naar huis mag als ze stabiel is.. dus dat zeiden we ook vannochtend en zei de arts : mooi dat hij dat gezegd heb,dan komt ze thuis ! zou het dan toch eindelijk.. ?? Maar... het word wel enorm zwaar als ze thuis is,.. dat zei die dokter vannochtend. Ze komt zowiezo met sondevoeding thuis, maar ook met lepeltjesvoeding (pap).. en ja dat is iets wat ze dus niet accepteerd.. ze wilt die lepel niet,doet dr mond er niet voor open. Dus we krijgen pre-logopedie om ons te helpen. Het hele idee van flesjes drinken moeten we uit ons hoofd zetten, ze zal nooit een fles van 180 gaan drinken. (nu is het meeste wat ze ooit op heb 55) Dat vond ik eigenlijk wel "erg" om te horen.. nooit normaal een flesje drinken.. Maargoed, we moeten iig met pap gaan beginnen als ze opgeknapt is,en lekker naar huis toe als alles goed gaat! De volgende operatie kunnen ze niet zeggen wanneer dat is,maar prof hazekamp(chirurg) zei +- 6 mmd. Ze zal nog een keer een hartkatheterisatie krijgen tegen die tijd. En elke week/elke 2 weken moeten we op controle komen hier op de poli. om saturatie te meten en over de voeding te hebben. pff ik ben zoo klaar met een ziekenhuis! ik wil naar huis met mn kleine uk !!
Chantal, jeetje, weet niet wat ik er van moet zeggen. Op zich ben ik superblij dat Vienna naar huis kan, maar snap ook heel goed dat je daar onzeker van wordt en dat het thuis ook best een medische toestand gaat worden. Dat van het eten is ronduit balen! Ik hoop dat de logopedie helpt om haar te leren happen. kunnen jullie wel al overweg met een sondepomp enzo? En nogmaals, heerlijk om jullie kleine dappere grietje eindelijk mee naar huis te kunnen nemen!
Het is maar goed dat ik niet voor het eten hier kwam lezen. Anders hadden we geen andijvie gegeten... Patat, pannekoeken, bonbonbloc..... Ja daar heb ik nu ook wel trek in Gelukkig zit mn maag vol! Romee voelt zich vandaag al ietsje beter. Geen koorts tot nu toe en ze heeft heerlijk gespeeld en geslapen. Wel nog heel vol, benauwd en hoesten, dus ze zit nu lekker bij me op schoot. Vanmiddag even met Jara de stad in geweest. Jara nieuwe speldjes en elastiekjes (met takkie en siepie van jip en janneke) en voor Romee een nieuw jurkje+legging van noppies. Kon m niet laten hangen, had m al een paar keer gezien. O, zegt Marcel, leuk! Kon je het weer niet laten? Zo erg ben ik nou ook weer niet!
Chantal, wat fijn dat jullie Vienna mee naar huis kunnen nemen als ze goed is opgeknapt. Dat zal vast zwaar zijn, maar dat is het nu ook en nu ben je niet eens in je eigen omgeving. Het lijkt me heel erg als je kindje geen flesje kan drinken. Dat hoort toch ook een beetje bij het baby zijn he? Dikke knuf!
Zo, even reageren Marlous; Ahh een zielige man En.. hoe ging het poetsen?? Ik lees het al, voedingcentrum worden mijn vrienden ook niet Lutje; 7.30 is ook nog schappelijk.. Al zou ik daar ook even aan moeten wennen haha. Hier ook spierpijn, gister een uurtje gebokst! Best heftig haha Paso; Jim gelukkig wat beter! Nu jij nog! Lekkere vent al dus * Dat stuk over eten sla ik maar even over, krijg ik nog meer trek van ) Jac; Oeh gelmatras klinkt lekker!! Paso; Ahh leuke kleren!! MNM; Wat zei de fysio?? Juud; Druk druk druk Arme Rein, vind het altijd zo sneu als ze zo moeten huilen. Helemaal als je niet weet wat er is! Chantal; Wauw, Vien dus waarschijnlijk mee naar huis eerdaags! Zal idd wel lastig worden.. maar hé, je kleine moppie lekker thuis!!! Marleen; Fijn dat Romee zich weer wat beter voelt!!! Lekker geshopt dus Zijn er trouwens nog meiden die het tijdschrift ''Vriendin' lezen? Ik sta er in deze week, met mn familie
MNM; wat fijn. Een goede nacht is jullie/jou zeker gegund! Nee, Lotte krijgt enkel banaan, peer en appel. Met fruit zijn we zelfs vorige week pas gestart omdat ze daar heel heftig op reageerde. We hebben de hapjes tot bijna halfweg de 5 maanden kunnen uitstellen en met het fruit dus nog iets langer moeten wachten. Morgen alweer 6 maanden! Lotte is sinds het ziekenhuis echt een stuk rustiger. Wat uitproberen met de voeding, ze zeiden dat dit een zachtere voeding was. Nouja alles goed en wel doet ze het hier wel beter op. Ik hoop echt dat de brokhapjes straks beter blijven zitten. Ik herken trouwens wel haar spuughuiltje erg goed, vind haar zo zielig dan. Allessandro; fijn zon regelman . Ow, Sandro doet het zeker goed zo. Nieuwe matras, oooeh das lekker. Paso; jeetje wat een grote vent heb je al zeg. Beterschap, ook met je rug. Kan een vervelend gevoel opleveren he, al dat sjouwen. Wat een leuke kleertjes zeg. Lutje; balen van de dure offertes. Ik had ook nog wel iemand gekend hier maar is inderdaad een erg dure hobby. Ennas; ja gemeen he. Kletsen over lekker eten! Hou je dat wel vol joh? Pfoeh! Ik zag de foto al op fb voorbij komen. Zal eens zoeken naar de vriendin deze week. Marlous; misschien moet je het de komende dagen wat vaker aanbieden? Kindjes hebben vaak wel een x-aantal keer nodig om iets te lusten of niet. Ik merk trouwens dat Lotte dingen niet moet die te droog zijn. Meer melk door is hier de oplossing. Wel erg ondankbaar van haar hoor, haha. Chantal; jeetje het houdt ook echt niet op he. Gelukkig gaat het wel de goede kant op. Lijkt me best heftig. Je wist al dat er een boel zwaars en anders op je pad zou komen maar kan me voorstellen dat zoiets simpels als een flesje erg kostbaar kan zijn. Laten we met zn allen duimen voor een snelle thuiskomst van Vienna! Marleen; ow mijn man zou ook echt zoiets zeggen. Ik mag ook nooit tasjes kopen. Niet dat ik er veel heb(wel 1 handtas) maar volgens mij meer om het cliche ofzo, haha. Voedingscentrum; ik ben dan toch ook maar officieel aan de lijn gegaan maar durf geen caloriemeter te gebruiken, haha! Toch maar even doen straks. Wel heel gemeen dat de kerstchocolaatjes bij sos nog op de tafel stonden. Oe patatje kapsalon. Heb ik nog nooit gehad maar klinkt vandaag wel erg lekker. Zo, ik ben weer bij. Ga mn best doen. Mis jullie echt als ik hier een tijdje niet aan toe kom. Hier een fijne dag gehad. Lekker spelletjes gespeeld met Elin, samen een nieuwe eetstoel gekocht en een verkort rondje Ikea gedaan. Ben zo trots op haar. Ze is wel echt overdag zindelijk. Laatst deed ze het ook al maar bij de Ikea geeft ze gewoon aan dat ze n plas moet doen en kan het dan ophouden tot we bij een wc zijn*trots*. Vanavond bij sos gegeten en stom stom stom. Ik ben mijn handtasje vergeten; met portemonnee erin. FIJN! Lotte had zich vandaag voorbeeldig gedragen bij haar oma. Toch n prettig idee.
Kikker; Gezellig dat je er weer bent bud! Wat goed van Elin!!! Oef, jij ook al zwaar aan de lijn... Valt niet mee he! Net even mn calorieen geteld.. 1874... teveel dus als je af wil vallen Nja morgen beter!