Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Ja leuk is die hé, m'n zus had hem een hele poos geleden op haar hyves staan!!

Kaatje; Succes met schilderen!

Marloes; Vind het echt een lief gezicht. In de kraamweek had Mika al af en toe z'n duimpje in de mond, maar gebeurt nu steeds vaker!!

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    *zwaai* :)

Meeting; leuk!!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    uhm..ja wel gelezen....ff denken
    kaatje thnx voor de site!
    meeting sla ik over;)
    verder weet ik t ff niet meer......slecht..
    lees straks nog wel keertje

zit ook te denken wat ik nou wou posten..grr!
    ohja! viën doet t goed, t is nu wachten tot de darmen weer protesteren en waarschijnlijk operatie over 2 weken...
    verder v&d geplunderd :)
    had best veel voor 80 euro..
    - nijntje jasje vienna
    - 3 shirts lange mouw vienna
    - dik vest vienna
    - Rokje vienna
    - 2 shirts lange mouw jamelie (1 dezelfde als vienna)
    - rokje jamelie (zelfde als vienna :D )
    - legging

ikke happy en kids kunnen weer ff vooruit :)
    -

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, ahh Emma vanochtend niet in haar hum ? Hoe is het de rest van de dag gegaan ?

FFL, fijne vakantie

Frummel, knapt altijd wel eer op he de tuin

meeting Ik ben weer;) voor

Anna, wat een gezeur zeg bij de woningbouw.Hoop dat ze nu woensdag wel echt komen

duimen Doet Elin gelukkig ( nog niet ) Levi heeft het gelukkig ook nooit gedaan>Maar die bijt nu nagesl. zucht... hoe gaan we dat nu weer afleren. Wordt bytex denk

Chantal, goed geshopt dus. Fijn dat het nu weer ff goed gaat met Viënna ! Hoop dat het zo blijft

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Babsie en Kaatje ik heb gestemd hoor :cool:

Verder totaal geen puf om te reageren sorry..

Zo hier weer lekker op het balkon vertoefd hahahaa.. Ismail heeft zich prima vermaakt. Heb lekker pannenkoeken gebakken en de vrouw van mijn man zijn oom en dochtertje zijn hier blijven eten. Zijn er nog steeds want we gaan morgen bbq-en.

Ze zijn vlees aan het voorbereiden en weet ik het allemaal dus hahaha. Alleen heb ik dus morgen een kookworkshop in het ziekenhuis hihii.. Dus ik schuif na 19.00 weer aan bij de bbq :D

Nu bekaf dus ik duik gewoon me bed in ik vindt het een keer prima zo. Heb het eventjes helemaal gehad :(

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    danitjuh, een kookworkshop ? Is dat vanwege je dialyse of gewoon voor het leuk ?Truste

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dat heeft Sam ook even gedaan, Kaatje (net als papa), maar gelukkig is het bijten vanzelf over gegaan.

Hier vandaag de kleertjes maatje 56 en 62 uit de kast gehaald en 68 en een beetje 74 er in... huil huil ;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik ben helemaal nieuw hier en werd gewezen in het voorstel topic op dit topic!

Ik ben op 8 juli ( 5 weken te vroeg ) bevallen van mijn zoon!
    Dus bij deze meld ik me hier ook gezellig :-D

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    welkom alessandro! en nog gefeliciteerd

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je wel :D

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Welkom! :)

Ik ben het wonder van de geboorte aan het kijken op RTL8. Best mooi om te zien hoe dat allemaal groeit tijdens een zwangerschap!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    wat is het verschil tussen die praktijken dan?
    esthetische en gewone tandheelkunde.. :(

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

Welkom!!!

Hier ook maat 68...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een beer ! Elin past nog in 50 :)
    Ik heb vroeger ook nagel gebeten.Heb ook bytex gehad ( bah wat is dat vies ) maar ik ben er gelukkig ook weer mee gestopt :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom :)
    Alles goed met jullie ? Lijkt me toch schrikken als je opeens 5 weken te vroeg bevalt. ( in dat opzicht pas je hier prima in het plaatje want er zijn er meerdere behoorlijk te vroeg bevallen )

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    geen flauw idee haha.
    Een sept. mama is bang voor de tandarts en vertelde een keer dat ze bij hun zat. Zij staan echt meer in het teken van de patiënt. houden heel erg rekening met de wensen etc. Als je bang bent dan doen ze alles rustig en beetje bij beetje.Leggen goed uit wat ze precies gaan doen etc.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou het was zeker schrikken maar ik had 4 dagen de tijd om van de schrik te bekomen ik wist met 34.3 al dat ik ingeleid ging worden de volgende dag. Uiteindelijk met precies 35 weken bevallen. Alessandro heeft een mooie start gehad wat helaas wat minder eindigde hij kreeg een behoorlijke infectie heeft toen in totaal 2 weken in het ziekenhuis gelegen en toen hij 3 weken thuis was weer opgenomen ivm een infectie wat uiteindelijk een flinke verkoudheid bleek;). Ondanks dat doet hij het nu heel goed alleen gaat het met mama ietsje minder:):) Weet dat er gezinnen bij zijn die het vele male zwaarder hebben maar het heeft er bij mij behoorlijk ingehakt zeker na de laatste keer opname en alle fouten die er in totaal gemaakt zijn.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedenavond!! Hier lekker bbq verjaardag gehad en nu weer thuis. Emma is de hele dag humeurig geweest. Misschien een sprongetje, misschien het wisselen van voeding. Hoe dan ook erg vermoeiend. Ze heeft nu 's avonds ook meer krampjes, dus de infacol er maar weer bij gepakt. Ik hoor haar nu ook zo nu en dan mopperen en dat deed ze de laatste weken nooit meer. Hopelijk is het morgen weer wat beter. Ik hoopte op een dag rust, zodat ik haar even weer een strakke regelmaat kon geven. Maar helaas. So zijn terug van weekje weg en hebben ons uitgenodigd. Gelukkig gaan we daarheen, dan kan ik zelf bepalen wanneer we weer weg gaan.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allesandro, kan me voorstellen dat het er in hakt hoor. Op het moment zelf ga je denk gewoon door op de automatische piloot en doe je wat er gedaan moet worden maar kan me goed voorstellen dat het daarna toch allemaal weer even naar boven komt als je in rustiger vaarwater terecht komt

Henrieke, leuke verjaardag en bbq gehad dus. he bah Emma toch de hele dag niet in haar hum geweest. Morgen hopelijk een betere dag
    Scheelt idd als je zelf weg kan gaan ( ipv je souders naar huis willen sturen maar moet afwachten tot ze gaan ;) )

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat klopt inderdaad en thuis gaat alles door terwijl je kindje in het ziekenhuis ligt ( wij mochten niet in het Ronald mc Donald huis woonde te dicht bij wat logisch is ) Dus 4/5x heen en weer rijden terwijl ik net bevallen was. Van mezelf te veel geëist.
    Maar we zijn op de goede weg en ik begin nu pas echt te genieten en zit ook nu pas op een blauwe wolk het begin was erg onzeker met vooral veel angst word hij weer ziek gaat het allemaal wel goed enzo.. Vooral de vraag doe IK het wel goed..

Deel Deze Pagina