Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Vanavond hamsterbingo he Kaatje ;) ik heb ook een aantal kaarten!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Avond :)

Manlief besloot dat we maar naar de stad moesten ipv dat ik lekker ging bijtankten ;) Oke goed.. De buit: slaapzak voor Ismail, plastic slab, 2 shirtjes, 2 broekjes, 11 t-shirts voor manlief, 4 telefoons, en voedsel. Die telefoons gaan mee naar Guinee.

Manlief gaat namelijk van 15 maart tot 15 mei naar Guinee. Ik heb gezegd jij komt terug voordat Ismail 1 jaar wordt anders kan je daar blijven :cool:

Dus ik mag in me 1tje zijn verjaardag voorbereiden :) Vindt ik niet erg. Best wel leuk om te doen. Ga cupcakjes maken en een taart. Alles in thema van Nijntje. Lekker bij me moeder hopelijk in de tuin!

Martje ik doe sinds een paar avonden iets meer in Ismail zijn fles. Hij komt nu steeds wat laterder. Wel gewoon voor speentje, dus die krijgt hij snel en dan kruip ik snel weg :D

Paso wat goed van Jim! Goed zo jongen :D

Kaatje dat is leuk krassen dan :)

Jac mijn cyclus kwam na 2 maanden gewoon weer op gang. Gewoon weer elke maand de 16e dit heb ik een paar maanden zo gehouden en nu sinds 1.5 maand weer aan de pil.

Schildje fijn dat Rick weer lekker naar school kan. Fleur ook hard aan het oefenen lees ik.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wow dat is best lang danitjuh!! Doet ie dat elk jaar??

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Te laat ! Heb er dertien dus ga maar even online terug kijken

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Wilde vanmorgen even lekker douchen, even de warme straal op m'n nek in de hoop dat m'n hoofdpijn beter werd. Dus Mika op bed gelegd, 10 minuutjes gewacht en onder de douche, sta ik er net onder hoor ik hem weer! Toch maar paracetamol genomen en toen was het te doen, eind van de middag begon het weer dus nog maar één genomen, hoop dat het morgen wat beter gaat. Heb dus ook niet veel gedaan vandaag!!

Mika heeft me ook gewoon uitgelachen vanmorgen, na het douchen doe ik altijd een handdoek in m'n haar zodat het kan drogen. Omdat hij huilde ben ik direct naar hem toe gegaan en hij kijkt naar boven en begon direct te lachen, zelfs tijdens het voeden liet hij wel 10 keer los om even weer naar m'n haar te kijken...en maar lachen.

Paso; Wat goed van Jim!! Heeft hij dus even stiekem gedaan.

Kaatje; Altijd leuk om zo ff €10,- te winnen! Veel plezier met lezen.

Ennas; Dat is niet duur, krijg je dan de foto's in hoge resolutie op cd, zodat je ze zelf kan afdrukken? Oh...lees het al, dat is echt goedkoop!

Jac; Hier nog steeds niet ongesteld, volgens mij had ik na Senna alweer vrij snel een regelmatige cyclus, maar dat weet ik niet zeker meer... Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit, maar kan het niet komen door de sterilisatie? Knuff

Schildje; Fijn dat Rick weer terug kan naar z'n klas.

Danitjuh; Zo jullie hebben goed geshopt!! Dus je moet het 2 maanden alleen gaan doen!
    Mika krijgt nog steeds borstvoeding, dus ik kan er niet iets meer in doen :D Speentje probeer ik ook wel eens stiekem te doen, maar dat lukt hier bijna nooit...

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedenavond,
    Vannacht weer een drakennacht gehad, ik was vanmorgen echt bekaf.
    Maar we zijn lekker rustig aan opgestaan, dat scheelt een hoop.
    Vanmiddag zijn we naar een verjaardag van een vriendin geweest, dat was erg gezellig.
    En op de terugweg langs de mac.Mmmm dat was jammie.
    Morgen een druk dagje, dus ik hoop op een goede nacht.
    Morgenvroeg moeten we al om half 10 in de kerk zitten. Dan is namelijk de mis waar ze nila en alle andere kindjes die in 2011 zijn gedoopt gaan zegenen. Daarna met z'n allen bij ons koffie drinken.
    En 's middags weer een verjaardag met eten erbij. Wel allemaal erg gezellig.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, geweldige foto van Elin. Ik heb Nila vandaag ook gelijk haar 1e liga gegeven ;) (nouja een halve), ze vond het heerlijk!
    Hoe is het met de keelpijn?
    Je klinkt nog niet best meid.

Lutje, bah ringworm dus toch van de kat gekregen.

Martje, ik denk dat ze idd gefrustreerd raakt door het remmen. Maar ook overprikkeld als we haar niet remmen, dat is lastig dus.
    Daar was ik al bang voor dat Senna er af en toe nog last van heeft.
    Oh spannend, echt bijna naar de kleuterschool.
    Is de hoofdpijn een beetje gezakt?

Kikker, hoe is het nu met Lotte?
    Verschrikkelijk dat ze gister weer zo'n slechte dag had.
    Kan me voorstellen dat de stress dan weer naar boven komt. Dat heb ik hier ook als nila weer begint te huilen en ik haar niet stil krijg.

Marleen, eindelijk knapt jara dus op, gelukkig maar. haha manlief doodziek. ;)
    Pfff ik hoop echt niet dat de prednison voor Romee nodig is, maar ze heeft er wel al lang last van zeg.

Danitjuh, haha ja als ik mijn werk niet had kwam ik nooit toe aan rust en tijd voor mezelf. :D
    Heerlijk die foto's van Ismail op fb, echt een lachebekkie. En hij groeit goed zeg! Voel jij je alweer wat beter?

Paso, pfff gelukkig nu echt bijna van de ziektekiemen af.
    Oh leuk morgen een fotoshoot, veel plezier!

Marloes, ah zielig Sam nu ook onder de waterpokken.
    Hopelijk krijgt Mees het (nu) niet.

Jac, dikke knuffel!

Ennas, jij morgen dus ook een fotoshoot, leuk hoor!

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedenavond!

Zo net terug van verjaardag!
    @ Kaatje dat is lekker 10 euro winnen! Ik kan t soms ook niet laten om 1 of 2 krasloten te kopen. Alleen meer als een gratis lot nog niet gehad.

@ Jac ik was exact 28 dagen na mn bevalling weer ongesteld. Daarna met de pil begonnen.

@ Danitjuh dat is best lang dat hij weg gaat. Doet hij dat eens in het jaar of om de zoveel jaar?

@Ennas leuk een fotoshoot! Wij gaan dat binnenkort ook doen maar dan met zijn 3en.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, jaaaaaaaa Jim ook aan het rollen geslagen, leuk hoor!

Kaatje, ooooh gaaf geld gewonnen.

Jac, zit je daarom niet lekker in je vel?
    ik ben helemaal niet regelmatig sinds de bevalling (en gebruik nog geen anticonceptie). Voor de bevalling kon ik de klok er bijna op gelijk zetten, maar nu kan hij 28 of zelfs 48 dagen zijn, heeel irritant.

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

Voor de bevalling was het 31 dgn en nou weer. Na de bevalling heb ik 6 weken gevloeid en toen was het 3 weken over en toen kwam de maandelijkse sh*t weer.

Heb alles gelezen maar ik ben een vergietje. Heb het hele weekend migraine en heb vrijdag nieuwe medicatie gekregen. Het helpt wel maar het is voor korte duur. Mag maar 2 zetpillen (jippie...) op een dag.. Ken je nagaan wat een rommel het is..

Vandaag ook maar begonnen met een boterham met jam. Sophia heeft 3/4 naar binnen gewerkt. Al heel de week gaat het rommelig en ik merk dat de fles rond de lunch er nog maar voor de helft in ging dus ze dronk al heel de week 2,5 fles.. Vandaag ook maar dan zit er tenminste nog een boterham in.. Ik hoorde heel de tijd hmmm hmmm en ze dat te kauwen dus vies vond ze het niet..

Verder flink online geshopt. Nieuwe dingen en sale op H&M dus ik kon mezelf niet beheersen. Voor die kleintjes zijn bij de dingen waar een ! staat 3 voor 10 euro. Dus leggings en rompertjes er bij gedaan. Vandaag ook weer 3 nieuwe jurkjes en spenen ontvangen en net schoenen en een spijkerbroek voor manlief besteld. Het laatste is echt altijd een uitdaging geweest maar heb nou een site gevonden waar ze overhemden, pakken en ook spijkerbroeken op maat maken. 42/40 is niet overal te vinden :D

pfff nu even mezelf van de bank af schoppen om te gaan strijken..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Martje, haha dan zag je er vast wel HEEEEl grappig uit
    Hoop dat je hoofdpijn morgen weg is. Zit hier nu met een warmtepack in mijn nek

MNM, hoop dat je een goede nacht hebt. Fijne kerkdienst morgen ! Zag idd een heerlijke Liga foto voorbij komen op FB

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Ach alweer een slechte nacht..., hopen dat het vannacht beter gaat.
    Tja moeilijke hé wat nu het beste is qua prikkels e.d.
    Hoofdpijn is na een paracetamol al een stuk minder!
    Veel plezier morgen.

Sherry; Goed geshopt dus! Pfff, nu nog strijken...succes!

Kaatje; Denk ook wel dat het er grappig uitzag, in m'n nakie met een handdoek op m'n hoofd :D (zou ik ook om lachen als ik hem was)
    Klinkt lekker zo'n warmtepack, hoop dat het helpt.

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Inmiddels ben ik al 3 x getuigen geweest van Jim zijn gerol. Hij lijkt er plezier in te hebben, alleen durf ik nu niet meer te gaan douchen als meneer in de box ligt aangezien ik dan niet ff snel naar beneden kan rennen als hij op zn buik beland.

Kaartje: nog succes gehad bij de hanmsterbingo?

Sherry; vervelend die migraine. Beterschap! Werken die zetpillen wel een beetje?

MNM: hoe was je nacht? hopelijk iets beter. Veel plzier vandaag met de mis.

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!!

Ook hier weer een goede nacht! Net zn fruitje gehad en ligt nu weer op bed.
    Vanmorgen werd ik om 6 uur wakker omdat er aan de deur geklopt werd... Ga ik kijken niemand te zien.. Dus toen was ik klaar wakker uurtje later kwam Sandro weer dus het was erruggg vroeg.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    23.30-04.45-07.45
    Hoop dat ik me morgen minder brak voel want moet echt aan het werk.

Paso, nee douchen als de kleine wakker is kan nu niet meer.
    Nee helaas. 13 kaarten en geen bingo

Irritant zeg. zo werd er hier pas midden in de nacht aangebeld. Ben niet eens gaan kijken.Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Peet ging kijken ( 5 min later ) En zag niemand...
    Dus die zei jaaa je hebt t vast gedroomd.. Nou ik werd wakker van geklop en toen werd er nog een x geklopt.

Maar wij hebben de auto op de oprit van de buurman staan dat mag maar dan moet je wel een briefje met tel nr en huis nr op het dashboard neerleggen.

Dus misschien een dronken student die het grappig vond om te kloppen we waren nl niet gebeld.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Irritant zeg

Zijn hier bezig met alles wat we verdienen via mp ( en nu krasloten ) apart te leggen voor duurdere dingen die we graag willen hebben. Wil zo graag 3 canvasdoeken boven de bank,maar ja kost een hoop geld.Nu krijgen we opeens allemaal bieders op mp dus gaan de goede kant op :D

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Weer aantal voedingen vannacht...gelukkig is m'n hoofdpijn weer over!

Paso; Dan zou ik ook niet meer gerust gaan douchen. Ik zet Mika vaak bij me in de wipstoel als ik ga douchen.

Alessandro; Zo dan schrik je ook als er ineens geklopt wordt.

Kaatje; Hoop dat je goede zaken doet op mp!

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alessandro; hihi, waarvoor is dat briefje dan? Zodat de buurman weet wie zijn auto weg moet halen?
    Dronken studenten? Nou daar hebben we hier geen last van, alleen met de kermis en de carnaval kan je maar beter de spiegels van de auto inklappen.

Kaatje; zal ik ff tegenbieden op mp :p haha dan heb je je centjes zo bij elkaar!

Zo Jim slaapt, ik ben gedouched, laat de fotografe maar komen :)

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martje: hej dat is een handige tip, zo had ik er nog niet over nagedacht!

Deel Deze Pagina