Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dat doe je goed Kaatje!!! Ik denk dat die canvasdoeken er zo hangen!

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Succes Kaat ;)

Zo, shoot zit er weer op! :D Volgens mij zijn ze erg leuk geworden! Jammer dat het nog 2 weken duurt voordat ik ze heb :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o marktplaats, meestal hou ik ervan maar soms...
    11.30 zou iemand een tafel komen halen.Ferry tilt dat zware ding naar beneden, smst hij een kwartier van te voren dat het niet door gaat omdat er wat tussen gekomen is.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Paso nee we hebben hier echt een parkeer probleem dus de buurman heeft een briefje op zijn uitrit hangen dat er voor geparkeerd mag worden mits je je tel nr en huisnr achterlaat mocht hij er dan bij moeten dan kan hij bellen of aanbellen/kloppen zodat we de auto weg kunnen halen. hihi

Sandro heeft vandaag zijn eerste beren koekje van bambix op hij vond het heerlijk!

Even de foto's spammen:

Bekijk bijlage 213123

Bekijk bijlage 213124

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje: ja dat is ook lekker! Sta je daar mooi met je tafel :x

Alessandro; ah, ik snap em. Wat een smulfoto!

Ennas; ja jammer he! Bij ons zit hij er ook op. Eind volgende week ontvang ik de foto's!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alessandro. lief !

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@afvallen, ik lees goede berichten zeg! Goed bezig meiden!
    Ik ga ook echt binnenkort beginnen, maar eerst maar is beter worden.

@paso, wat knap, Jim kan ook rollen!! idd het heeft ook nadelen, als ze dan niet meer terug komen.
    Oh leuk foto's vandaag!

@alessandro, fijn iemand die om 6 uur klopt :(
    aah leuke foto's!!!
    Hier gister ook voor het eerst liga hihi

@kaatje, gaan de nachten nog steeds niet zo lekker? 4.45 uur is idd wel aardig vroeg.
    Bevalt je baan?

@martje, nog veel voedingen s nachts?
    Vervelend he hoofdpijn, ik heb er ook al een paar dagen last van.

@marloes, alles goed?

@ennas, leuk fotoshoot, fijn dat het gelukt is! idd dan is 2 weken lang wachten.

@eten, geven jullie al brood of yoghurt?

@hier, nog steeds een fijne ziekenboeg :(
    Gelukkig is Jevani opgeknapt en drinkt hij ook eindelijk weer een een normaal flesje (nou ja 160 ofzo).
    En de inhaler werkt erg goed, hij is gelukkig niet meer zo benauwd.
    Alleen beetje jammer dat ik nu ziek ben :(

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Guinee: nee hij doet dat niet elk jaar. Is veelste duur. Het plas was elke 2 jaar te gaan maar dat red hij ook niet. Dus nu 1x per 3 jaar. We gaan proberen als we huis gekocht hebben om zijn oma of nichtje of moeder hierna toe te krijgen voor een vakantie :)

Zo hier vandaag een start gemaakt met de zolderopruiming. Ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel boeken en die gaan allemaal weg. Oke niet allemaal want de leukste bewaar ik :D

Straks lekker shoarma eten :)

Martje hoe gaat het vandaag met de hoofdpijn? Oeps ja dan kan je niet meer geven qua drinken hahaha.. Sorry :)

MNM hoop dat het in de kerk leuk was. Ik ben nog steeds slap als een vaatdoek maar ga door he ;) Heb wel antibiotica maar heb niet het idee dat het tot nu toe helpt

Sherry balen van je migraine en dat je dan maar 2 pillen mag.. Het liefst lig je dan volgens mij in een donkere kamer niks geluid en een natte washand op je hoofd.. Beterschap ermee. Lekker geshopt zo te lezen! Sophia al aan het brood! Lekker hoor :D

Paso ik ga wel gewoon ff snel douchen. Oke het zet het vaak op een brullen. Maar ik ga dan ook niet uitgebreid douchen hahha..

Allessandro fijn dat er iemand op je deur klopt zo vroeg! Heerlijk weer zo'n goede nacht! Oh dat is wel aardig van de buurman! Jaaaa heerlijke spam!

Kaatje ziek is ziek toch? Hopelijk kan je wel aan het werk. Beterschap. Lang leve marktplaats :D

Afvallen: ehhh voor de bevalling 93 en nu sinds een weekje 80 :D hoef er weinig voor te doen ;)

Patriesja ohh nog steeds de ziekenboeg bij jullie thuis. Nu ben jij aan de beurt bah bah.. Fijn dat Jevani is opgeknapt. Nu jij nog. Beterschap

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso; Doe ik meestal als ik wil douchen of ik wacht tot hij slaapt, maar vaak wordt hij dan net wakker als ik er onder sta. En hoe was de fotoshoot??

Ennas; Hoop dat de foto's leuk zijn geworden!

Kaatje; Jeetje dat is balen dat ze dan afbellen. Komt hij nu een andere keer of gaat het helemaal niet door?

Alessandro; Leuke foto's, echt al een grote vent!

Patriesja; Meestal één keer, afgelopen nacht twee keer en vanmorgen vroeg weer.
    Jij ook al hoofdpijn dus, idd erg vervelend...hier komt het vanuit m'n nek en schouders, komt doordat ik nogal moeilijk kan ontspannen.
    Ach nu jij ook nog ziek, beterschap!!

Danitjuh; Al flink opgeruimd dus op zolder! Ja hoofdpijn is weg, alleen nog wat spanning in m'n nek en schouders.

Eten; Hier krijgt Mika nog volledig borstvoeding.

Afvallen; Weeg ongeveer 6 kg minder dan voor de zwangerschap, maar ben tijdens de zwangerschap ook maar iets van 6 gegroeid. Buik mag nog wel wat vanaf, maar dat komt later wel...hoop ik ;)

Hier lekker rustig aan gedaan vandaag, vanmiddag zijn vrienden van ons geweest, was erg gezellig!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patriesja, mag niet klagen.Elin komt nu meestal 1x laat in de avond en dan 1x vroeg in de ochtend ipv 3x per nacht
    Beterschap ! Baan bevalt wel hoor maar niet voor jaren.Oogjes open dus

Martje, geen idee hij reageert niet meer. Irritant !

Danitjuh,ja maar ziek is hier geen salaris

Tot morgen

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @dani, ah eens in de 3 jaar is nog wel te overzien (wel een lange tijd idd zeg!) hopelijk kan zijn fam ook snel een keer komen.
    Heerlijk he, als het opgeruimd is :) hier ook veeel boeken!

@martje, dat is best vermoeiend natuurlijk, als hij elke nacht nog een keer komt, hopelijk gaat hij snel helemaal doorslapen.
    Ik heb ook vaak last van schouders/rug en daar idd ook soms hoofdpijn van, alleen nu ben ik gewoon ziek dus nu komt het door de verkoudheid.

@kaatje, ah dat is nog wel te doen, dan kun je de nacht ieder geval doorslapen.
    Fijn dat je het voor nu naar je zin hebt en idd gewoon lekker verder kijken.

Jevani ligt heerlijk te slapen en nu Celeno in bed en dan ga ik zelf ook lekker liggen :)

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

heb weer bijgelezen hoor. maar ben het gewoon allemaal weer vergeten.

vanochtend om 8.45 belde mijn vriendin op. Of ik naar een bruidsbeurs kon, want er had iemand wegens ( een geldige hihi) reden op het laatste moment afgebeld. Euuuh oke. OOOh fijn kan je dan om 9.15 klaar staan. eeuuuh oke. Voor deze vrienden geen probleem staan ook altijd voor ons klaar. Dus heb het met liefde gedaan. Maar na zo'n hele dag op de beurs staan moet ik zeggen dat ik toch wel een beetje moe ben. Maar wel een voordeel! het heeft mijn gedachten voor vandaag wel opzij gezet. hihi.
    Ben nog het nog steeds niet. Maar begint nu wel enigzins te rommelen in mijn buik! dus hopen maar! ( ook voor het eerst dat ik verlang naar dat gerommel hihi)

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Dat is idd erg irritant...hoor je de laatste tijd toch steeds vaker.

Patriesja; Eén keer voeden is op zich wel te doen hoor, hij ligt nog steeds naast me dus ik hoef hem er alleen maar uit te pakken en aan te leggen.
    Als ik verkouden ben heb ik idd ook vaak hoofdpijn, hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Jac; Zo dat is dan wel even omschakelen als je zo'n telefoontje krijgt op de vroege morgen, kan me voorstellen dat je moe bent. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt.

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

en toen was er alweer een weekend voorbij.
    Een druk weekend aan deze kant en kon me er gister niet toe zetten de laptop te openen. Heb een lekker avondje met manlief op de bank 'boer zoekt vrouw' in de herhaling gekeken.
    Gistermiddag kreeg hij ineens de kriebels; opende de laptop en ging zoeken naar nieuwe koelkasten(ik had de dag ervoor geopperd dat dat best fijn zou zijn) We hebben uiteindelijk de meisjes naar mn so's gebracht en op de woonboulevard een koelvriescombi gekocht. Erg prettig want we hadden nog steeds ons tafelmodelletje;). Vanavond mochten we hem aanzetten en dus meteen inrichten; wat een ruimte zeg. Wauwerdewauw. Vandaag het hele huisje een poetsbeurt gegeven en ben nu net klaar met het strijken van zijn overhemden.
    Is ook wat; krijgt hij een nieuwe baan, sta ik elke zondag alle overhemden te strijken:p Vind hem wel erg sexy in zijn nette kleren dus heb het er wel voor over.

Lottes' onrust is gebleven. jammert en huilt weer erg veel maar is in beweging ook erg onrustig dus denk wel dat haar lichamelijke onrust ervoor zorgt dat ze nog meer last heeft van zuur. Ze spuugt ook weer erg veel.
    Morgen naar het cb dus ik wil daar even overleggen.
    Morgen gaat mn man ook naar de huisarts; er zit een flinke bobbel in zijn nek:$. Vind het best spannend. Het zal wel niks zijn maar ik durf niet eens te denken; wat als.....

Goed, weer terug naar de orde van de dag. Zo eens wat teruglezen.

15. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Alessandro; wat een lekkere foto's zeg!
    Kaatje; balen van de tafel zeg. Nog niet opgeknapt; ook niet fijn! Hopelijk heb je een goede nacht slaap en voel je je morgen wat beter!
    Patriesja; och en nu jij aan de beurt. Ook beterschap!
    Jac; lief dat je zo voor je vrienden klaar staat. Lijkt me leuk maar wel heel zwaar zo'n hele dag. Oeh ik heb wat gemist maar zo te zien heb je dezelfde spanning die wij 3 weken terug hadden. Bij mij kwam het 3 weken te laat...pfffff dat was eng. Maar je bent 'geholpen' toch? Zou dit niet een reactie van je lichaam zijn?
    Ennas; ben benieuwd naar de foto's.
    MNM; bijzonder lijkt me dat, de kerk, dopen etc. Vind het fijn te lezen dat je zo'n club mensen om je heen hebt(wilde ik al n tijdje zeggen)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hey dames,lees wel mee maar reageer niet.. Ff druk met de kids.veel in het zh. Sorry. We zijn bezig sondevoeding te leren geven en jamelie vraagt veel aandacht.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jac dat is best wel een super lange dag zeg. Slaap lekker voor zometeen.

Kikker lekker een weekendje zonder laptop! Heerlijk. En een nieuwe koelvries combi. Dat is altijd goed. Spannend voor hubbie met zijn bobbel. Succes bij het CB.

Hier: Heb de knoop doorgehakt! Ik ga dit jaar op vakantie naar de Eemhof :cool: Een weekje met Ismail en waarschijnlijk me moeder en 2 vriendinnen. Heb nog die korting van 40% dus dat is dan mooi meegenomen! Dan is het lekker op vakantie gaan.

Al moet ik eerst de dialyse regelen. Op de Eemhof hebben ze namelijk plaats voor 2 dialysepatienten. En ik moet natuurlijk eerst weten wanneer die bezet zijn en dan kan ik pas gaan boeken. Wil ook buiten de schoolvakanties dus moeilijk zal het niet zijn hopelijk.

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kikker; Fijn zeg een nieuwe koelvriescombi. Hoop dat de bobbel niets ernstig is.

Chantal; Doe rustig aan meid!! Hoe gaat het met Viënna?

Danitjuh; Heerlijk zeg een weekje weg!!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Morge

20. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Mogge...

Hier een beetje moe, gisteren lekker dagje gehad, naar het strand geweest, effe uitwaaien met de kindjes daarna nog even uit eten op de hoek (daar zit een leuk restarantje) maar weer net te veel wijntjes op, gezellig, maar niet zo handig. Rein wil nog steeds graag spoken 's nachts. Omdat ie honger heeft, maar vannacht ook omdat ie op zijn buik was gedraaid (ja, hij rolt!) maar niet meer terug kon.... uiteindelijk heeft ie toch weer van 5 tot 7.30 uur bij ons in bed gelegen, niet handig, maar wel knus.

Ik heb ook de bugaboo omgebouwd naar de buggystand, vond dat best een beetje emo gekgenoeg, je sluit toch weer een fase af. Hij is nu echt geen kleine baby meer.

Deel Deze Pagina