Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Chantal, hoe gaat het met Vienna? Is er al uitzicht wanneer ze naar huis mag?

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier goede nacht gehad met gelukkig maar één voeding.

Wasmachine draait alweer, was Mika vanmorgen aan het verschonen en vergeten een luier te pakken, dus Senna snel één pakken....te laat...het kleed nat en ik ook ;)

Straks de lasagne alvast even klaarmaken voor vanavond, hoeft dat alleen nog maar in de oven als ik thuis kom van m'n werk!

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Juud; Hihi...dus iets teveel wijntjes gehad! Ja moeilijk hé als je weer een fase afsluit, vind het hier ook veel te hard gaan....

4. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kikker. hoe was het bij de ha? Lekker zo'n weekend. Hihi kan sexy zijn idd een man in pak.

mamachantal rustig aan meid, wij lopen niet weg. Succes met de sondevoeding.

Danitjuh. ooh lekker het vooruitzicht van vakantie. hopenlijk lukt het.

juud haha herken het gevoel hoor dat bij dat ombouwen hoort. hier ook gehad. o ja dat rollen is ook altijd zo leuk vooral als ze nog niet terug kunnen draaien. gelukkig duurt die tijd meestal niet zo lang.

martje hihi.

ja mijn oma komt lang in haar rode ferrari. hihi zoooo dat is weer een hele zorg minder.

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ja, dat pimpelen lukt weer aardig... ;) Ook niet echt goed voor de lijn trouwens. Was deze week maar 0.6 kilo afgevallen, vind ik wel een beetje weinig. Deze week maar echt honger lijden dan.

6. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Jac, was je bang dat je weer zwanger was?

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo zit ik ook te denken. Fleur ligt een beetje klem als ze in de bak ligt. Het kan nog wel maar haar hoofd ligt tegen de bovenkant aan.
    Ik denk dat ik straks ook de buggystand er op ga zetten. Dan de warme voetenzak er op en klaar. Zal zeker even slikken worden dan!!

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Jac fijn dat je oma er is. haha je kunt er maar blij mee zijn! Ik ben er vandaag vanaf. Gisteren weer begonnen met slikken voor deze maand.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mogge

Mijn kinderwagen gaat ook naar buggy stand. Sandro past al een maandje ofzo niet meer in de bak.. En de maxicosi word ook zo'n gedoe elke keer.

Ik ben verrot! Gister natuurlijk erg vroeg wakker en eigenwijs te laat naar bed gegaan.. Daar pluk je nu de vruchten van hihi.

10. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik voel je pijn, alessandro...

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    juud was dus een week over tijd, waar ik normaal altijd de klok erop gelijk kan zetten. Dus begon hem wel te knijpen. ook al zei mijn verstand wel wat anders aangezien ik nu gesteriliseerd ben.

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Molguh!!

Juuud, jij was toch aan het south beachen hihihi?!? Nieuwe week nieuwe kansen ;). Ik ben het sben echt zat!! Heb er nu 1 week opzitten en weeg n 61.9 dus toch ruim 2kg eraf! Heb 1 rood wijntje op zatertdag, verder heb ik me er helemaal aan gehouden! Ik ben vang als ik straks wee brood enzo ga eten at die 2kg er meteen weer aan zit.... Dus ga toch proberen het nog ff vol te houden...

Buggy:wij hebben hem dit weekend omgezet, heb ook de bugaboo maar heb m nog wel in ligstand, half zittend vind ik dr echt nog te klein voor!(ze is ook nog niet zo groot, dus in die voetenzak verdwjnt ze bijna hihi) fleur heeft er heerlijk in geslapen tijdens een wandeling zondag

Chantal, hoe is het met jou?

Jac, haaa fijn die rode ferari (hahaha heb ik trouwens nog nooit vangehoord die utdrukkng!)

Allessandro: dan maar ff middagdutje doen hihi! Sterkte vandaag!

Kaat: ben je aant werk? Of toch ziekgemeld? Ik hoop dat het gaat meid!!

Belli, je leest vast nog mee, maar hoe is het met jou??

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@jac, wel leuk, maar idd wel vermoeiend zo een dag.
    Fijn je bent uit de onzekerheid!

@martje, ja je raakt ook aan zo een ritme gewend natuurlijk en als hij gelijk verder slaapt is het niet zo erg.
    Oh die wassen he, het houd gewoon nooit op ;)

@kikker, ah jou meisje spuugt ook nog zoveel, ik had gehoopt dat het na een half jaar wel over zou zijn, maar bij ons ook nog niet helaas.
    oei altijd eng zo een bobbel, weten jullie al wat meer?

@chantal, logisch toch meis, jij hebt wel genoeg aan je hoofd.
    Hoe gaat het met je kleine meisje?

@dani, lekker een weekje weg :) hopelijk lukt het allemaal.

@juud,lekker een dagje strand!
    Ja het baby gaat er een beetje vanaf he *slik* hier idd ook de kinderwagenbak verruild met de wandelwagen en geen wiegje meer....

@alessandro, daar heb ik ook altijd last van (te laat naar bed gaan ;)) heb je een drukke dag vandaag?

@schildje, alles goed met jullie?

@mama10, alles goed met jullie?

@hier, pff... ik ben nog ziek, heb de hele ochtend geslapen en kan nu zo de rest van de dag ook wel slapen.
    Vriendlief heeft de kids vanmorgen weggebracht, Celeno naar de psz en Jevani bij mijn moeder en Celeno is nu ook bij mijn moeder.

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    goedemorgen dames!

Nou, na een woelig weekendje weer druk aan het werk. maar gelukkig is afleiding soms goed voor je productiviteit. Op zich een leuk weekend gehad, maar gister de halve dag bonje gemaakt met vriendlief. uit nijd nieuwe schoenen gekocht :D maar het was vanmorgen toen ik weg ging nog niet goed. baal ervan. het enige wat ik wou was onze financiën aankaarten en daar beter mee om gaan, zodat we niet halverwege de maand al het geld (dat je eerst voor jezelf dacht te hebben) aan boodschappen kwijt bent.
    Dat resulteerde in bonje, ik was maar een zeur en moest niet zo zeiken. Nu is het zo dat ik het vaker aangekaart heb, maar als ik geen reactie krijg en me daar dus druk om maak, dan ben ik een zeur omdat ik er telkens over begin. tja, je kunt ook reageren, dan is het probleem van de baan... zucht...
    Goed, over een uur of 2 nog maar eens rustig bespreken, maar manlief is geen prater, die houdt het liefst 2 dagen zijn kop en zegt dan dat het goed is. Nou, dat is het dus niet want ik laat me geen zeur noemen... :x

Sorry, ben redelijk gefrustreerd vandaag en zit me echt heel erg dwars... Ik heb wel alles bijgelezen, maar hou weinig vast vandaag... Zal morgen weer beter zijn.

Er waren wel een paar dingen blijven hangen waar ik even op wil reageren:

Kikker, nee ik heb niet tegen jou gezucht! Schrok ervan het te lezen, maar heb het even terug gezocht en het ging over dat ik alle prakjes loop te maken en onze dame ze niet lekker vindt. Heb een halve vriezer vol prakjes en krijg ze er niet in gepropt... We zijn weer terug bij witlof, dat vindt ze tenminste wel lekker.

Ennas, bij ouderschapsverlof binnen de marine krijg je toch een soort tegemoetkoming? Scheelt het je dan nog zo veel? (mijn pa en ma werken bij de marine en dachten dat het voor mij ook lucratief was, maar ik werk in het bedrijfsleven en daar is het helemaal onbetaald verlof)

juud, Sanadome is super en met badkleding (als je niet van rondlopen in je nakie houdt ;)) Het hotel is echt luxe en de horeca is goed (vriendin heeft er gewerkt.) Word je echt heel blij van. En als je het zat bent in je upje te zijn, kun je altijd bij ons een bakkie doen, gewoon bordjes centrum volgen :D
    maar kies je voor Noordwijk, daar is het ook heerlijk toeven, gaat mijn moeder altijd heen om een dagje te beauty-en ligt dichterbij DHelder)

tja, de rest had ik dus niet opgeschreven... sorry... echt niet mijn dag...

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jac: hoera voor de oma in de rode ferrari! :D

Wandelwagen inzet: Jim past nog net in de wandelwagen bak, dus daar hou ik hem nog even in. Voor de korte stukjes boodschappen met de auto klik ik meestal gewoon de MC op het onderstel met van die adaptors.

Alessandro; nou dan kan je vast wel wat slaap gebruiken vandaag. Saampjes met Sandro dan maar een slaapie doen ;)

Juud; lekker pimpelen hoor! ennuh honger lijden werkt averechts want dat gaat je lichaam in "save mode" en slaat alles op wat je eet ipv te verbranden.;)

Tjonge, wij dachten dit jaar een beter jaar te krijgen dan het vorige maar het begint al weer lekker. Hubbie zijn peetoom heeft gister een herseninfarct gekregen en ligt nu op de IC. hij is eenzijdig verlamt, kan niet praten, en reageerd niet op prikkels van buitenaf. :(

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje Paso! Wat erg! Heel veel sterkte..!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Paso, jeetje dat is heftig zeg!!!!!!!!!! Is het blijvend letsel? Sterkte!!!

Marlous, he bah zulke ruzies zijn nooit leuk! Wel herkenbaar hoor(niet het onderwerp maar wel de manier waarop) 'als we dr maar niets over zeggen is het zo weer goed' vet irritant! Hoopmdat je er straks toch over kan praten met hem en natuurlijk ook uitpraten!!!

Babyzwemmen vraagje; ik wil morgen gaan babyzwemmen, maar ik zie erg tegen aan en uitkleden o, zo'n gedoe lijkt me dat met zo'n kleintje.. Hie doen jullie dat? En nemen julle maxicosi mee??

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Jamelie word opstandig;dus blijven hier niet lang meer.
    Mn man moet zaterdag weer beginnen met werken.
    Deze week hebben we gesprek met cardioloog.. We willen t plan weten.
    Dietist komt vandaag ofmorgen langslopen.ze mag met pap beginnen.
    Denk maar voeding van 9uur doen ermee. Meesthandig als jamelie naar school moet.
    Verder zijn we gesloopt.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ja, maxi cosi is heel handig, vooral als je jezelf aan wilt kleden. Wij hadden het niet en ik was blij dat manlief erbij (toen wel, haha) was anders loop je de hele tijd met je kind op de arm. Verder zijn er van die opklap-commodes; niet ideaal maar je kunt jezelf ermee redden.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    jeetje wat spannend weer chantal. Kan de cardioloog al een plan hebben of houden ze dan alle opties open wat betreft de longslagader?

Deel Deze Pagina