Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hahaha :D

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Moonlight; Je hebt gewoon nu al een verwend meisje ;)

Kaatje; Brrr...dat klinkt niet fijn!!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh gelukkig dus zo erg te veel krijgt hij niet hihi.

En inderdaad hun zien hem bijna niet. En hij doet het er goed op dus waarom gaan minderen dan krijgt hij misschien weer honger en dat is helemaal niet de bedoeling natuurlijk ;)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    heb me toch maar ingeschreven bij een tandarts..wel bij een andere die jij zei kaat.. bij ivory&ivory in montfoort. die werken met lachgas :) misschien helpt dat...
    hoop dat ik snel terecht kan:(

Weet iemand,..of een kast bouwen moeilijk is? nee toch?

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ligt er aan wat voor kast is het een bouw pakket of ga je hem echt helemaal zelf maken?!

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Klopt....de pink van papa of oma is ook niet goed....die van mama is perfect ;)....
    Net zoals dit: Wij hebben een tripptrapp stoel van Stokke icl. newborn set.....De momenten dat ze daar in gezeten heeft is op 1 hand te tellen...mevrouw zit liever in die oude wipstoel op de grond...*lekkere investering*

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Voor de meiden die Word Feud spelen....op het moment spelen jullie niet meer tegen mij, maar tegen m'n vriend. Ik geloof dat hij een nieuwe verslaving heeft....;)

Welterusten allemaal!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    chantal, haha lachgas.geweldig :)
    nee hoor, is niet moeilijk. Wil je hem van hout maken of echt een vaste kast van steen ?

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Moonlight; Haha ook nog voorkeur qua pink, jullie dame weet dus al heel goed wat ze wil (en vooral wat ze niet wil), dat kan nog wat worden...maak je borst maar nat ;) :D

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeie aaf!

Alessandro, welkom hier!!

Ik ben ook geen super fan van het cb, vaak gaat wat hun zeggen bij mij het ene oor in en het ander weer uit. Ik luister lekker naar mijn eigen gevoel, dat is het beste ;)

Nagels bijten: oe nee daar heb ik een hekel aan. Heb zelf altijd acrylnagels en daarvoor altijd lange nagels gehad van mezelf. Als jaimy op haar nagels bijt zeg ik haar dat dat vies is en dan stopt ze ermee :)

Kledingmaat: vanmorgen alles 56 kleertjes eruit gehaald en nu ligt maatje 62/68 in de kast. Onze grote vent :D

Kaatje, dat klinkt heel erg onprettig..

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ik wil zelf een kast maken,voor onder jamelie dr bed.. het moet een kast zijn met verschillende delen..
    1 kledingkast, en 1 diepe kast met kastjes/lades op wieltjes en een bureautje op wieltjes die eronder past :)
    en dat allemaal onder een bed van 200x90 :D hihi

wil op 1 kant de kledingkast maken..dus die 90 cm breed maken en geen idee hoe diep. daar red ze het denk ik wel mee.
    Of een kledingkast op de lange kant doen,en dan op de korte kant een uitschuifbaar bureautje doen?.. wil iig de gehele ruime onder haar bedje benutten zodat haar kledingkast weg kan iig.. en t liefst ook dr speelgoedkast weg.

moet onder dit bedje [​IMG]

ohja moet wel van hout:) is makkelijker te maken.
    ben opzich wel handig met meten enzo dus dat scheelt wel.. heb ook wel t idee in mn hoofd zitten een beetje..maar nog niet helemaal.
    hadden laatst op internet zitten kijken voor zo'n bed meubel ding maar vond ze beetje te duur... dus dacht oooh dat ken ik zelf ook wel ;)

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames.

heb bijgelezen. maar ga niet meer reageren.
    Ga lekker naar mijn bedje toe. hier een bbqtje gegeven voor een paar vrienden. Want onze jongste dochter is vandaag 2 jaar geworden. Hartstikke leuk en gezellig Maar 13 kids en 5 volwassenen maakt een hoop kabaal hihi. (en troep.) Buren weten ook weer dat we thuis zijn geweest.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Dus je hebt de kleinste kleertjes alweer opgeruimd, wat gaat het hard hé

Jac; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Jeetje kan me voorstellen dat je moe bent, trusten!!

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    o ja vergeet ik het nog bijna.

allessandro. Welkom gezellig. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen we maar.
    En idd zoals de andere meiden ook al zeggen. Niet te veel luisteren naar het CB. Pik eruit wat je zinvol vind, en de rest heel heel snel vergeten. Als de kleine tevreden is, zou ik het mooi zo houden.

welterusten Dames.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gefeliciteerd

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, gefeliciteerd !

Chantal, je wil dus de kledingkast onder haar bed ? Wel ruimte besparend maar of het handig is met kleding opbergen en pakken ?

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Jac,gefeli!
    Kaat,meestal pakt ze haar kleding zelf

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, gefeliciteerd!

Martje, ja gaat echt hard!

Ik kruip ook onder de dekens, tot morgen!

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ik ga onze kleine man wakker maken voor een voeding en dan lekker op bed! Trusten allemaal!!

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    JAC; gefeliciteerd!!

Ik mag fijn even wachten tot de droger klaar is.. Mevrouw heeft net even de puckababy ondergeplast toen ik der luier ging verschonen. Gelukkig heb ik er nog 1... Ware het niet dat die nog nat is... En nu dus in de droger zit. Ze is nu wel weer gaan slapen maar wil niet het risico lopen dat ze vanacht gaat lopen spoken dus maar even wachten nu :)

Voor iedereen die gaat slapen, weltruste!

Deel Deze Pagina