ach Zonnebeertje, gaat het nu weer goed/beter met je meisje? we moeten as donderdag naar het bureau... maar 1,5 week geleden woog hij in het ziekenhuis bijna 6900 gram... dus nu zeker over de 7 kg. Hij heeft echt precies dezelfde bouw als z'n oudste broer, heel breed. de middelste is onze mini... al is die met 92 cm en 12 kg (2 jaar) ook niet mini, maar voor ons wel, die is echt tenger
Goedemiddag, Ennas; Dat is balen dat je moest wacht op de droger gisteravond! Woon je trouwens alweer in je eigen woning? Kelly; Jeetje zeg..., hoe gaat het nu?? Henrieke; Idd niet de fijnste manier om op te staan!! Danitjuh; Hier hebben we wel een nachtlampje bij beide kids. Fijn dat de puckababy toch binnen is gekomen!! Veel plezier vandaag met de workshop en de bbq. Allesandro; Niet zo'n fijne nacht dus!! Kaatje; Oh en dan moet Ferry ook nog schilderen, succes Ik zeg ook doorschilderen en idd misschien een lijst o.i.d als onderbreking, maar zo te lezen hebben jullie dat ook al besloten. Anna; Ik kan de tijden ook nooit onthouden, zet het meestal in m'n telefoon net als welke kant hij heeft gedronken. Schattig jurkje! Succes a.s. dinsdag, hoop dat hij/zij jullie kan helpen. Bapsie; Dat is zeker slikken..., het ligt hier nog steeds in de kast, ben nog niet zover. Zonnebeertje; Ach arme Ilana, hoe gaat het nu met haar?? Hier redelijke nacht 23.45-04.00-7.45 daarna tot 10.00 uur op bed gelegen!! Zijn hier paar weken geleden net allemaal verkouden geweest (op manlief na) en nu alweer, Senna en Mika hebben het ergste gehad, maar bij mij begint het weer! Weerstand is blijkbaar toch een stuk minder. Vanmiddag op verjaardag bij m'n zwager, kunnen we lekker in de tuin zitten! Fijne dag allemaal!
Danitjuh Ja inderdaad een leuk vakantieadresje... helaas hebben we niet het geld voor 4 retourtickets (ook niet voor 2 trouwens...) Ben je zo 700/800 euro pp kwijt! Anna Fijn dat er dinsdag iemand komt, hoop dat je goed geholpen word. Nachtlampje Heb ik wel op de babykamer maar vaak doe ik gewoon de lamp op de overloop aan. Dat is nog minder fel dan het nachtlampje Bapsie Erg he om je spullen te verkopen... Ik heb van de week mijn kolf verkocht. Heb hem deze keer niet nodig gehad maar toch... En eigenlijk is het ergste nog: Marcel is best blij dat dat babyspul de deur uit gaat. En dat roept ie ook vaak. Terwijl hij weet dat ik er soms wat meer moeite mee heb. 2 kinderen vind ik echt genoeg hoor, maar het afscheid nemen van al dat kleine vind ik toch een beetje naar.... Zonnebeertje He bah, dat was inderdaad geen fijne nacht... Martje Veel plezier op de verjaardag vanmiddag, lekker joh in de tuin een feestje vieren. En zeker als het niet je eigen tuin is
Goeiemiddag/! Kaatje, ik zeg ook doorverven Werken: Ik mag over 2 en halve week ook weer, en daar hebben toch z'n zin in :/ Nachtlampje: Ik had een klein lampje tot die vorige week kapot sprong en ik tot nu toe nog steeds geen nieuwe heb gehaald :-$ Nu zet ik, zonder geluid, de tv aan. Zwangerschapskleren: Ligt hier nog steeds in de kast, kan het nog niet eruit halen.. Kelly, beterschap met je meisje! Hoop dat ze snel weer naar huis mag! Henrieke, oeff dat is idd geen fijne manier van opstaan. Zonnebeertje, hoe gaat het nu met de kleine meid? Martje, veel plezier op de verjaardag! Ik zit lekker op de bank, mij te warm buiten. Net wel even lekker een stukje gewandeld en een ijsje gegeten, Ryan ligt lekker in de wandelwagen te slapen en Jaimy is aan het spelen
Ik ben ook weer terug. Hele onderneming geweest ik was eigenwijs en wilde graag naar Kijkduin.. Helaas stond er een mega file.. Dus omgekeerd en richting Scheveningen gegaan mocht je de parking maar in van 1 weg dus een nog grotere file.. Uiteindelijk toch bij ons in de buurt een terrasje kunnen pakken kleine man zijn fles gegeven en die is daarna weer lekker in slaap gevallen.. En nu weer thuis! Hier is de zwangerschapskleding ook weg heb pas geleden een hoop nieuwe kleding gekocht aangezien mijn broeken bij mijn flubberbuik nog iets te strak zitten. Ook ben ik afscheid aan het nemen van Sandro zijn maatje 50 en kan ik nu plaats maken voor 56/62
@kaatje vanaf maat 92 (heb 92/98/104). 20 inclusief verzendkosten... het is een bonnie jean jurkje... Ik hoop dat ivy hem ook mooi vind en hem wilt dragen anders is het een beetje zonde haha... Hoe gaat het met klussen in huis? @marloes Volgens mij gaat het goed op school. Hij is wel een vroege leerling aangezien hij pas eind november 6 word. en hij rechtstreeks vanaf regulier komt groep 2. (normaal is het hier zo dat hij dan eerst in een kleutergroep moet soort van groep 2 om dan verder te kijken welke school er geschikt is voor hem... dat zou een verloren jaar zijn voor hem) @eten wat gaan jullie eten? Ik ben energieloos njah niet helemaal heb nog wel energie maar wil vanavond de beneden verdieping schoonmaken omdat ik morgen weer een drukke dag heb. Heb zelf nog geen idee maar wil zo wel gaan koken. De kinderen zijn moe (mama mag ik slapen heb ik al gehoord)... word dus op tijd naar bed voor ze (vind ik helemaal niet erg) @ego nou een aantal auto's hebben er deuken bij! Heb 2 blagen die met stenen gooien! erg leuk he bagger. Vanavond het een en ander opruimen etc
Zo stad weer in geweest pfff wat was het warm zeg! dacht "ff snel" te kunnen gaan... niet dus ff mutsje/sjaal/wantjes voor vien gehaald..jamelie dr rokje geruild, 2 kussens meegenomen bij de vd,waren in de actie nog rompertje gehaald voor vien en uhh kleertjes uitgezocht bij prenatal als kraamkado nog dus weer helemaal happy ohja en jamelie heeft een fietshelm.. en gelijk maar lege cd's en dvds meegenomen. Weet iemand waar je die goedkoper kan krijgen?! vond t best prijzig namelijk...5 dvds met hoesje voor 9euro en 25 cds zonder hoesje voor 14,50
Anna, o jee. Wel netjes gemeld bij de eigenaren ? Jammer 92 duurt nog ff en Levi doe ik er vast geen plezier mee haha. Eten : lekker makkelijk aardappelschotel uit de diepvries chantal, wij bestellen ze meestal online.bv bij bigdennis.nl ( of com )
Zit nu met m'n mobiel op internet dus uitgebreid reageren wordt het niet We zitten nog steeds in het zh, sowieso al tot morgen.. Ook bloedresultaten afwachten. Kom straks nog wel op de laptop online, vriendlief brengt die mee. Die vertrekt vannacht ook op oefening met zijn werk (defensie) tot en met vrijdag...
Zal Levi vast netjes staan anders is het denk ik rond 1 jaar. Ja heb het netjes gemeld... maar was niet erg auto gaat morgen naar nieuwe eigenaar. Dus dat scheelt haha
Mamachantal, ohh ik heb een site waar je goedkoop aan goede dvds kan komen ( ook cd's ) ik heb toen voor 100 dvds 20 euro betaald. Zal zometeen ff op de laptop kijken heb hem daar als het goed onder favorieten staan. Eten: aardappels, worteltjes en schnitzels
ooh das idd goedkoop, jou site ook kaatje! grr ik dus alice in wonderland gedownload,op dvd gezet, pakt mn dvd speler hem niet? die zegt "cant read" stom ding!
eten: zouden sperciebonen eten, maar ik loop zo maar richting de chinees totaal geen zin om te koken!
Wij hebben vanmiddag op een terrasje gegeten dus vanavond makkelijk brood hihihi. En het is hier zo warm binnen dat ik geen zin heb om te koken erg he
Sterkte Kelly!! en beterschap voor jullie meisje!! Ilana is weer beter gelukkig! was denk ik een virusje of zo, jenna had het ook donderdag. En bij een vriendin hadden ook 3 vand e 4 kids het.