Mijn nichtje van echt net 2 moet op dieet, ze weegt nu 18,5 kilo, Ze mag heemaal niks meer... ze is altijd op zoek naar eten, pikt zelfs het brood van het aanrecht!
Hoi meiden! Is alweer ffkes geleden dat ik hier was! Ik lees elke keer tijdens t flessen wel mee hoor, maar kom gewoon niet aan het reageren toe. Morgen voor het eerst aan het werk. Van 8 tot 12 dus valt mee haha. Word eerst 2 weken ingewerkt en daarna ga ik de nachtdienst in. Hier gaat alles super goed! Lucas drinkt 5 x 180 maar laat de laatste tijd veel staan dus ik ga denk ik over op 4 x 180. Denk dat ie dan in totaal meer binnen krijgt. ff snel een reactie op kelly: Meid, das niet niks! Heel veel sterkte! Kan Kimoy geen zorgverlof krijgen? ( heb t ook ff op go gemeld, daar word ook met je meegeleefd )
Anna, gelukkig was het niet erg Levi zit nu nog in 92 dus met 1 jaar het het hier iig niet worden haha Chantal, sommige dvd spelers pakken idd geen gekopieerde dvd's Zonnebeertje, jeetje 18.5 kg ? is 5 kg zwaarder dan Levi. Sneu hoor zo jong al op dieet maar ja anders wordt het van kwaad tot erger Rono, werkse morgen !
avond! heerlijk weekendje gehad. lekker uit eten geweest en daarna nog even in renesse geweest. en ook nog naar de speeltuin geweest met de kids. is een leuke speeltuin in ouddorp . annab: oow dat is een mooi jurkje! zwangerschapskleding: heb ik al wel opgeruimd. henrieke: balen van je ongi. ik ben het nu al 2x geweest. chantal: lekker geshopt dus! enne waarom brand je het op een dvd. je kan ook downloaden en via een kabeltje zo van je laptop naar je tv de films kijken. super handig! kelly: beterschap met enora! eten: hier restje chinees gegeten. 1 bak was nog over dus ja lekker makkelijk. misschien eet ik later nog wel een turkse pizza of pizza margarita of ik maak zelf even chocoladecake ben erg. en probeer juist af te vallen...lukt aardig..ach ja 1 keer slecht eten mag best van mezelf.
Zonnebeertje 18,5 kilo? Tjeempie. Jara is bijna 3 en weegt net 13 kilo Kelly Jeetje zeg, nu maar hopen dat ze morgen weer mee naar huis mag. Hoe heb je dat nu met Vittorio? O hij gaat naar je moeder. Goed geregeld! Heb je een kuurtje voor je keel? Rono Werkse morgen! Ik mag morgen ook weer beginnen. Ook eerst een halve dag. Eten Marcel zei al, zullen we chinees eten? Maar ja ik had de kip er al uit, dus toch maar nasi gegeten. Iedereen heeft heerlijk genoten van het weer lees ik! Ik ben zelfs nog een beetje bruin geworden Vanmiddag een bak met water neergezet voor Jara, heeft ze nog even heerlijk mee gespeeld.
Zonnebeertje; Jeetje dat is idd wel zwaar. Senna wordt in januari 4 en schat ik rond de 15 kilo. Kelly; Sterkte Rono; Werkse morgen! Marleen; Jij ook werkse! Eten; had nog kip met rijst, dus dat ff opgewarmd. Verjaardag was leuk, Senna is alleen van de trampoline gevallen, maar is gelukkig allemaal goed afgelopen!!
Dankjewel iedereen Heb hier nu de laptop en ze heeft nu net aerosol gehad en eten, dus heb even rust. Vriendlief is net vertrokken om nog wat te slapen en dan te vertrekken tot vrijdag, hij is toch met een krop in zijn keel vertrokken (betrapt ).
Zo ik lig uitgeteld op de bank en zo in me bed. De kookworkshop was wel gezellig. Lekker gegeten en daarna nog aangeschoven bij onze eigen bbq hahaha.. Ik stink nu lekker naar de knoflook Anna wat een schattig jurkje zeg Kaatje ik zou het ook 1 geheel van maken. Er zal vast wel een leuk lampje zijn om het "donkere" weer goed te maken. Zonnebeertje neeuhh niks echt geleerd. Was meer een gezellige bedoeling hahahaha Agossie arm kind. Hopelijk gaat het snel over. Marleen dat is inderdaad een beetje veel geld haha. Ach ja je kan altijd nog dromen Kelly jeetje beterschap nogmaals
Ik ben iemand van de zeldzame personen (waarschijnlijk) die vind dat knoflook lekker ruikt! Ik hou dan ook van lekker veel look!
Knoflook: Heerlijk. Eet mijn tosti ook met knoflooksaus martje, gelukkig is het goed afgelopen kelly, zo jouw kleine buddha groeit lekker door Hier begint langzaam aan maatje 50 te klein te worden.Gister een rompertje uit haar kast gehaald en net een legging die wat te kort wordt.
kaat zijn onze kinders dan even groot uhh klein?! vienna past nog wel 50 maar ze heeft ook al 56 aan..
Enora draagt zelfs geen 50/56 meer, kleinere 62 begint ook wel wat te spannen... Gisteren bij het wegen was het ook alweer 5kg850!
Hee meiden Ik leef nog hoor maar heb even goed genoten van het heerlijke weer en onze tuin! Druk bezig geweest met de kids en morgen word het hout voor Declan zijn bed geleverd. Spannend! Ik lees dat er nog veel kids in maat 56 of zelfs maatje 50 passen! Jeetje hier maat 68 en soms zelfs al 74. Niet dat hij 74 cm lang is maar gewoon echt breed/dik. Veel broekjes maat 68 gaan nieteens dicht Verder hem vandaag weer gewogen. 7,3 kg!
Rustig avondje zat er ook niet in Werden gebeld door de vrienden waar we gisteren waren. Of we het vlees op kwamen maken van de bbq van gisteren. Was nog zoveel over dat we met 12 man er zaten te eten vanavond Wel heel gezellig! Ook andere kinderen. Eentje van 11 maanden en eentje van bijna 12 maanden. Ook een vriendin die in januari uitgerekend is. Ging dus gezellig over kinderen Emma werd wel lekker zeurderig, maar waren genoeg vriendinnen die wel wilden knuffelen met 'r Heb ik hier nog iets gemist?