Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna.
    Ferry zijn controle was goed. hij had dit keer een nieuwe arts en die staat 100% achter Ferry zijn keuze om te stoppen met medicijnen ( proberen iig ) Nu bloed geprikt om te kijken hoe zijn bloedwaardes zijn.Als die goed zijn mag hij na zijn controle over een half jaar onder begeleiding stoppen met zijn medicijnen.

martje, nee idd. wat je straks eventueel kan doen is als Mika straks vit D krijgt, zelf ook druppels nemen. Elin zit nu nog op D en K, als potje op is gaan we over op D. Misschien dat ik dan wel mee ga slikken.

Ik ga off en slapen.Hopen dat de buren het een beetje rustig houden.Hij viert vandaag zijn verjaardag.gelukkig nog geen muziek overlast. wel stank van het vuurkorf dat ze aan hebben.
    Ferry gaat morgen 5 uur uit zijn bed want die gaat vissen>Morgen dus een dagje alleen met de kids.Wil op zolder aan de gang (opruimen,kastjes nakijken en opruimen ) want anders komt mijn eigen hoekje daar nooit af

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Heb jij dan één potje met vit D en K?? Ik heb gewoon twee aparte potjes, voordeel is wel dat Senna ook elke keer wat wil als Mika z'n drupjes krijgt, dus die krijgt z'n vitamine D nu ook binnen!! Zou ik idd ook kunnen nemen...

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @martje
    dat zeg ik op het cb ook als ze mij erna vragen.. gebruik jij ook vitamine D? dan zeg ik: Nee heb wel multivitamine... (in de kast in een dicht potje)

@kaatje
    over botontkalking als je genoeg melk drinkt dan is dat toch ook goed?
    Slaap lekker!

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; Hebben ze mij nog niet gevraagd bij het cb, maar ik zal dan ook braaf ja knikken, ze hoeven niet alles te weten ;)

Las trouwens laatst dat teveel melk ook niet goed is, vergroot de kans op kanker... Maar misschien zeggen ze dat over een paar jaar ook wel van vit D!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, ja mijn idee. Levi krijgt nu ook geen vit D. hij eet en drinkt goed, komt regelmatig buiten.zal wel los lopen met hem.Volgens cb zit er dus in onze voeding zelf te weinig vit. D. Druppels zijn nu ook opgeschroeft van 5 naar 10 druppels

martje, ja ik heb van davitamon geloof ik D en K in één

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :$ 8 kids....

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hoe is het ondertussen met de huizenruil, Anna?

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Zo ik heb afgelopen nacht wat beter geslapen. Wel rond 11 uur wakker maar goed dat zit nu even in mijn ritme.
    Gisteravond ging het drinken weer zoals voor de koorts. Ze had hem met 10 a 15 minuten leeg. De temp was nu 37.2 dus dat gaat ook goed nu. Ze heeft dus vanaf de dag daarvoor 11 uur geen koorts meer gehad.
    Dadelijk om 9:15 ga ik weer naar haar toe en dan weer naar huis want Ad en de jongens willen haar vanmiddag ook zien. Ad wil haar dan de fles geven, wat hij helemaal niet zo'n leuke bezigheid vind, maar hij wil haar vasthouden en bij haar zijn. Dat snap ik ook best wel. Morgen moet Rick weer naar school en dan ga ik ook weer naar het ziekenhuis toe met Bart. Dan naar huis Rick ophalen van school en als hij dan 's middags weer op school zit hup weer naar het zh toe. Ad gaat halve dagen werken dus hij komt dan ook en neemt Bart dan mee naar huis en gaat Rick ophalen. Hopelijk hoeft dit maar tot en met woensdag en mag ze donderdag, hoop ik dan, weer naar huis. Maar de ka zag ik gisteren nog en die vond dat het heel erg goed ging met haar.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier vanaf 02.30 soort klaar wakker. Elin sliep door tot 07.20. ligt nu weer te slapen op mijn bed. Levi slaapt ook nog

10. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    goedemorgen. Hier was het half 7 de kleinste man in huis wakker. De rest van de kids kwam een voor een rond half 8 binnen gedruppeld. Dus ben lekker naar beneden gegaan en de tv aangezet voor een tekenfilm. hihi moet ff rustig wakker worden hoor. Acht kids is dan even teveel voor het goede met mijn duffe kop.

jeetje dat is heftig van de kleine fleur. hopenlijk gaat het snel beter. Maar ik lees dat het wel naar verhouding goed gaat. Gelukkig maar. dikke knuf schildje en familie.

En de arme viënna. Voor een volwassenen is nuchter blijven al lastig genoeg. En die weet nog waarom het moet. Maar zo'n kleintje toch niet. Dan breekt je hart.

Kaatje. veel plezier met je kidsdagje. Ferry lekker vissen.

martje vitamine D. eeeuuuuuuuhhhhhh hihi die liggen in de kast. hihi tenminste de multivitamane speciaal voor zwangere of borstvoedende vrouwen. Maar ja die helpen niet echt he als je die steeds vergeet hihi.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Goedemorgen..jeetje ben nog zoo moe !
    Jamelie vond het tijd om op te staan.

Gister eerst zh geweest,toen kermis.en daarna kwam visite.
    Straks zwemmen,kermis en naar oma.
    Oftewel druk..hihi

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje en martje
    Ivy heeft met de bv toen ook geen vitamine d en k gehad. Levendig kind die goed eet, drinkt en buitenkomt...
    (soms vind ik al die extra dingen een beetje onzin)

@marloes
    Och het is een heel gedoe... in augustus is die vrouw gekomen en kreeg ik te horen dat ik de voortuin onkruidvrij moest maken... belde ik vorige week maandag en toen zei ze: Ik ben er nog niet aan toegekomen ik ga dat deze week doen en vrijdag hoor je of je aanvraag opnieuw in behandeling wordt genomen.
    Je raad het al heb er nog niks over gehoord!

@schildje
    fijn dat het met Fleur beter gaat... ik duim hard mee dat ze donderdag naar huis mag/gaat!

@ego
    Hier zeg ik voorzichtig er is eindelijk een ritme 's nachts... 1:00 uur en 4:00 uur... ben er wel blij om... Nu hopen dat als hij 6 maand is dat ik er maar 1x uit hoef. Maar ach ik vind het niet zo erg.

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou ehhhhhh hier niet echt veel te melden. Ismail heeft gister prikkie gehad tegen het RS-virus. Was wat zeurderig en verders niet. Me moeder is lekker op vakantie naar Spanje. Dus een vriendin en de vrouw van de oom van mijn man die passen op Ismail als ik aan de dialyse zit.

Ik heb een klacht ingediend bij de post. Er zijn zeker 5 geboortekaartjes niet aangekomen :x Ze kunnen het niet meer achterhalen waar het mis is gegaan. Heb wel een boekje van Dick Bruna gekregen als sorry...

Straks lekker met de kleine wandelen bij het IJsselmeer. Als manlief meewilt :D en anders gaat ik in me remie!

Deel 2 alweer pffffffffffff meiden jullie kletsen wel veel hoor.

Sherry wat groeit ze goed zeg!

Schildje wat een schrik zeg om Fleur. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ik weet maar al te goed wat een urineweginfectie is. Ismail heeft het ook gehad. Goed dat je wel thuis slaapt.

Links of rechts: ik denk rechts aangezien hij sabbelt op zijn rechterhandje

Paso shopze vandaag

Chantal veel plezier vandaag

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, jeetje dat is best pittig nog twee keer er uit snachts.Is het geen optie om hem rond 23.00 uur nog wakker te maken voor een voeding ?

Danitjuh, dat is balen zeg als de kaartjes niet aankomen :(

hier net de zolder weer een gedeelte uitgezocht ( laatjes etc ) als levi straks op bed ligt nog ff soppen daar. Nu eerst maar ff naar de eendjes en kledingcontainer wandelen

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Ookal zou ik hem om 23:00 nog een voeding geven dan ook komt hij om 01:00 uur... Ik probeer het te doen rond 21:30 uur á 22:00 uur en dan ga ik ook slapen tot 01:00 uur...
    Het is ook wel pittig maar als ik zelf na 22:00 uur ga slapen is het goed te doen :)

@danitjuh
    Balen zeg dat er geboortekaartjes niet zijn aangekomen. Wel fijn dat PostNL iets heeft gestuurd....

@ego
    Ik ben tot 14:00 uur nog deels kinderloos... de oudste 2 zijn bij me ex. Ze hebben het leuk bij hem alleen de prijs die ik ervoor betaal is echt vreselijk! De scheldwoorden Kutmama en kanker komen nu dagelijks door het huis... ook schoppen tegen dingen en met spullen gooien is er ook weer bij. Behoorlijk pittig.

Ik probeer energie te vinden om het huishouden te doen maar het is erg ver te vinden... Céan is ook behoorlijk huilerig en wilt het liefste bij mij slapen...

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier wilde meneer na de voeding weer niet in z'n wiegje slapen..., zodra ik hem terug leg begint hij te huilen. Vannacht maar eens een kruikje in z'n bedje leggen zodat die lekker warm is. Hij is de hele morgen ook al wat mopperig, vanmorgen meegenomen onder de douche, maar dat vond hij ook niet echt geweldig!!

Vanmorgen de schommelstoel van Fisherprice van zolder gehaald, kijken wat Mika daarvan vindt, Senna viel vaak lekker in slaap tijdens het schommelen.

Schildje; Fijn dat het goed gaat met Fleur!!

Kaatje; Zo dat is wel erg vroeg.

Jac; Haha...is ook overal hetzelfde en nee ze helpen helaas niet als ze in de kast blijven liggen

Anna; Sommige dingen zijn idd ook een beetje onzin. Fijn dat jullie een ritme lijken te hebben! Jeetje dat is wel heftig hoe de kinderen doen als ze terugkomen van je ex...

Danitjuh; Veel plezier met wandelen!

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Martje,
    Heftig is het zeker dat is ook zacht uitgedrukt. Sinds eind augustus is het gewoon weer drama... nu komt er dus extra begeleiding... Heel intensief in ieder geval... (zie er wel tegenop om eerlijk te zijn)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, schiet dus niet op.hoop dat hij snel 1x per nacht komt. ( natuurlijk nog liever doorslaapt )
    Gelukkig hebben je kids het wel leuk bij hem. Beetje jammer alleen dat je vervolgens dat allemaal om je oren krijgt

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet! Maar zijn er bij je ex dan geen regels of vind hij zulke uitspraken normaal??

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    We wachten het gewoon af... ticho was 6 weken toen die van 8 tot 8 doorsliep en ivy 6 maand... (nu hoop ik natuurlijk niet dat Céan 6 jaar is :p)...
    Het is erg jammer hoe de kinderen zijn als ze terug komen... ik ga komende week de 5e week in... maar het is ook werkelijk GEEN enkele dag dat het minder is... kort gezegd alle energie, inspanning etc die ik erin heb gestopt de laatste maanden zijn gewoon in 1 klap weg! en daar baal ik gewoon onwijs van.
    Rond 2 uur komen ze weer thuis en ik denk dat wij straks gewoon een stuk gaan wandelen. Energie eruit etc...

Deel Deze Pagina