Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. 22-8 was Elin 54 cm :D Best nog een klein ukje dus.Geboren met 50cm

Henrieke, lekker !

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kleertjes, Romee heeft soms nog maat 56 maar vaak al maat 62. Wel afhankelijk van het merk moet ik zeggen.

Kelly, zo buddah is ze toch niet? Wel een mooi meissie hoor.

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Marleen: Is onze bijnaam voor haar omdat ze zo'n klein smal poppetje was bij de geboorte en ineens nu alles zo ingehaald heeft :D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dames, die morgen weer moeten gaan werken voor het eerst: VEEL succes!!! en ook wel veel plezier!

kelly, hopelijk gaat het snel beter met Enora

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier redelijk geslapen. Rick was vannacht om half 2 wakker met het idee dat hij al er uit moest. haha
    Toen om 4 uur kwam Fleur en 20 min daarna kwam Rick weer met de melding dat hij last van zijn zij had. Hij had te lang op 1 zij gelegen en dat deed nu zeer. Net vertelde hij dat hij lang op zijn rug had gelegen en dat het toen weg ging.
    Straks moet ik Rick weg brengen naar de nieuwe locatie waar hij de komende 3 mnd zit. Ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet.

Gisterochtend was Ad weg met de jongens en toen heb ik in alle rust samen met Fleur, zij lag op de grond bij mij, de kleertjes maat 62 uit te zoeken. Ik had van een kennis laatst toch 2 grote dozen vol kleertjes gekregen en gezien Fleur in het ziekenhuis 56,5 cm was/is worden de maatjes 56 een beetje te klein. Nou ik kan zeggen dat ze genoeg kleren heeft in mt 62. :$ :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo ik ben moe. Moest de wekker zetten om de kids straks op tijd naar het kdv te brengen. Nu dus ff ontbijten en dan ga ik Levi en Elin wakker maken

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mogge... Goed geslapen en totaal gebroken wakker geworden. Lang leve het ongesteld zijn. Ben dan altijd zo moe en slaap slecht. Vandaag nog vrij en dan morgen nog vroeger opstaan om naar werk te gaan. Vandaag maar eens alle spullen bij elkaar zoeken. Heb geen idee waar mijn toegangspasje is :)

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Goedemorgen! Hier ook aardig brak. Gisteravond samen nog alle was weggewerkt en toen had vriendlief zin in andere dingen haha. Zul je altijd zijn, Jace slaapt door en uitgerekend dan wordt hij wakker lol. Vandaag een dagje thuiszitten want ze komen het hout voor Declan zijn nieuwe bed leveren:) Straks maar eens een kamer ruil doen. Jace gaat even naar onze slaapkamer en Declan naar Jace zijn kamertje. Dan hebben we Declan zijn kamer vrij om te klussen.

Schildje: leuk is dat he kleding krijgen:D Vriendin van mij woont op het kamp. En die hebben altijd nogal wat handeltjes. Bij beide geboortes kregen we enorme tassen vol kleding. Bij Declan hebben we tot maat 74 niets nieuw hoeven kopen(wel gedaan haha).

Vind het echt bizar hoe snel Jace groeit. Declan groeide echt langzaam en zat ook met 3 maanden nog in maat 56. Valt mij toch wel zwaar hoor, alle kleertjes tot maat 56 is al weg...
    Las ook nog een hoop over een derde kindje. Ooit misschien maar voorlopig niet. Eerst eens goed geniet van deze 2 hummeltjes:) Misschien als de jongens wat ouder zijn. We zijn nog jong genoeg:)

Nu maar eens even stof bestellen. Ga voor de jongens 2 voetenzakken maken voor de winter. Heb nog een lodger bunker maar vind het leuker als ze beide dezelfde hebben. En nog een x 100 euro voor zo'n bunker vind ik een beetje veel. Dus maar zelf an de knutsel ;)

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

We hebben wel al betere nachten gehad 23.45-03.30-06.30, had ook nog wel wat langer willen liggen vanmorgen.

Senna net naar de psz gebracht en Mika ligt lekker te slapen, wasmachine draait kan dat straks lekker buiten drogen. Zou vandaag ook nog mooi weer worden, al moet het zonnetje hier nog wel even komen... Vanmiddag komt de fysio weer!

Schildje; Altijd leuk zoveel kleertjes.

Kaatje; Succes met schilderen vandaag.

Frummel; Ben benieuwd hoe het bed van Declan wordt.

Alle meiden die vandaag beginnen met werken, heel veel succes!!

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
  11. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Frummel: Haha kindjes 'ruiken' dat om je met opzet te pesten en niet door te slapen :D

Hier groeien beide kinderen meteen als kool, had ook niet verwacht zo snel de 50/56 weg te hoeven steken! Ze heeft niet eens alles gedragen... of maar eens 1 keertje.

edit:

@MamaChantal: Ik heb ook een blog gemaakt maar ik vraag me af hoe jij die verschillende tabbladen doet? Heb me rot gezocht maar ik vind het maar niet... :(

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Goedemorgen!

@ Kelly: jeetje! Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag :(. Wat een mooi meisje trouwens!

@ Kaatje: Ik zou het ook doorschilderen en iets met een sierstrip doen, zodat de helften gescheiden zijn.

@ Martje: Fijn dat de nachten wat beter worden.

@ Schildje: Hier ook een hele berg met maat 62! Ik vraag me af en toe af of ze het wel allemaal aan krijgt...:):$

@ Frummel: Fijn dat Jace zo goed groeit! Kan me voorstellen dat het bizar is, als je oudste dat niet deed. Maar goed, daar was natuurlijk een reden voor...

@ Henrieke: balen dat je zo gebroken wakker bent geworden! Succes met werken morgen!

@ Danitjuh: Fijn dat de workshop leuk was!

@ Zonnebeertje: 18,5kg met 2 jaar...:$:$:$. Zielig dat je meisje alles ondergespuugt heeft. Hoop dat het nu beter gaat met haar.

@ Rono: Succes met op het werk!

@ Fightforlove: Dat klinkt als een super lekker weekend :)

@ Marleen: Ik heb ook een kleurtje gekregen dit weekend! ;) En dat voor oktober...

@ AnnaB: Oei dat is niet fijn dat je kids dat gedaan hebben! Gelukkig is het goed afgelopen met de eigenaar...:cool:

@ Allesandro: hahaha lekker eigenwijs dus...was natuurlijk te verwachten dat het zo druk zou zijn naar de kust ;).

R.oan heb ik vandaag thuis gelaten van het kdv. Hij is het hele weekend al zo schor als de reclame van Simpel (bel je schor ;)). Klaagde gisteren over buikpijn en had nog steeds iets verhoging. Meneer slaapt nu trouwens nog...;):cool:
    Hij zou gisteren eigenlijk bij opa en oma slapen, maar we hebben hem voor de zekerheid maar weer mee naar huis genomen. Hij raakte zelfs al een beetje in paniek, bij de gedachte dat hij vanavond niet thuis in zijn eigen bedje zo liggen. Arm schaap...natuurlijk mag die weer mee naar huis :).
    Nu komt oma zo met de trein deze kant op, hebben ze toch nog een dagje samen.

E.lin heeft erg goed geslapen en is ook vrijwel direct naar haar flesje vanmorgen weer in slaap gevallen. Ze zit in maat 62. Woog 2 weken terug 5700gram en was 60cm. Grote meid dus! Krijgt nu echt van die spekkies overal...heerlijk! R.oan was ook een forse baby, die woog met 6 maand al 10kg volgens mij. (nu met ruim 2,5 nog maar 12,5kg..hij gaat nu onder het gemiddelde zitten met z'n groei). Beide kinderen waren ook groot bij de geboorte: R.oan met 36 weken 3640gram en E.lin met 39 weken 4060gram.

Volgens mij beginnen ze vandaag bij de bouw met het afmetselen van de muur die achter ons huis staat. Ik ben benieuwd hoe het er nu uit komt te zien. Merk al wel dat het gebouw 's ochtends een heleboel zonlicht tegen houdt. Normaal hadden we vroeg in de ochtend de zon al in huis. Nu begint hij pas een beetje te komen :( En dan moeten ze nog 3 verdiepingen...:$. Kan me zelf wel opvreten met de opmerking die ze maakte, dat we qua zonlicht niets minder zouden krijgen...jajaja...

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hmmm goodmorning lady's. De wasmachine draait alweer. Nu de stinkkleren van manlief zijn werk :D

De bende van de bbq moet ik nog opruimen maar heb er geen zin in :D Doe ik wel als manlief wakker is. Ik ga nu eerst film kijken Step up 3d :D

Kelly wat een heerlijk mupke toch!

Maat 50 ja hier nog steeds maar dat is natuurlijk niet zo raar ;)

Meiden die vandaag voor het eerst moeten werken. Succes en veel plezier!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik heb de frituurpan al aan staan*schaam* heb zo'n trek in zo'n grote groente loempia met veel mayo en chilli saus:D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zwanger? :D:cool:

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Zo mama heeft tijd! Kleine man ligt op bed dus nu even tijd voor mezelf.. Straks even wat wasjes draaien en opruimen.
    Had verwacht dat het erg lekker weer zou zijn vandaag maar helaas valt het tegen..

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Allessandro: hier is het heerlijk hoor:D

Marloes: nee gewoon een enorme eter, altijd al geweest:D

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

*Jaloersssss*

Tis hier bewolkt al moet ik zeggen de zon komt nu een beetje door..

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een laminaat vloer gevonden . gingen hout voor de keuken halen bij multimate en liepen tegen een mooi vloertje aan. ook nog eens met 20% korting

Moonlight, zag idd op je hyves dat Roan ziek was.beterschap

Ben ik een hele overbezorgde moeder als ik het kdv bel om te vragen hoe het gaat ? Moest Levi weer huilend achter laten

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kaatje: Ach gewoon doen als je je daar beter door zou voelen ;) Ik zou het ook doen :D

Hier is de kinderarts al geweest vanmorgen, nog steeds geen melding wanneer we naar huis mogen..
    Ze hebben wel al snot afgenomen en net zijn we een foto gaan laten maken van de longen.
    Nu weer wachten op resultaat.

Deel Deze Pagina