@ Kelly: Ik hoop echt dat jullie meisje snel mee naar huis mag! @ Kaatje: Gewoon bellen hoor! Ik heb liever dat ouders 10x pd. bellen en het gaat goed, dan andersom. @ Frummel: Eetsmakelijk @ Danitjuh: Is dat een leuke film? @ Weer: Hier veel sluierbewolking, maar nu begint de zon flink te schijnen. De was lekker buiten gehangen, scheelt mooi weer in de energiekosten... R.oan was pas om 10.30u wakker....Hij zal het wel nodig hebben gehad. Hij heeft net heerlijk gespeeld en een tosti gegeten, dus ik geloof dat het wel goed gaat met hem. Zijn temp. was net 36.7C, gelukkig maar. Hij is nu met oma naar de winkel. Ik zit wat Knippies te bekijken en stuit op een erg leuk tuniekje om zelf te maken voor E.lin. Ik ga me er maar eens aan wagen. Moeders is toch hier, dus als iets niet lukt kan zij helpen .
Beterschap voor alle zieke kleintjes! Hier kwam mijn man onverwachts thuis leuke verrassing nu kan die mij mooi ff helpen met mn opruimwoede hihi. Daarna maar even boodschappen doen want ik kwam er achter dat mn koffie op is. Gelijk maar even mn boek ophalen die ik besteld had
morge dames hier druk druk druk. geen tijd. sorry kelly hoop dat je snel een uitslag hebt, en dat je meisie snel weer mee naar huis mag. kaatje gewoon bellen meid. zit je een stuk rustiger. alle zieke beterschap!
o ja hier straks een telefonisch consult. m'n flapje ??? moet toch weggehaald worden. Dus straks belt de Gyn (telefonisch consult) Kan ik gelijk vragen of dat gedaan kan worden tijdens de sterilisatie. Tenminste daar hoop ik op. Nog 2 weekjes. en dan is het voor mij echt finito met de kindjes krijgen. Toch spannend zo.
Jac; jeetje dat lijkt me toch wel pittig hoor, ookal ben je er helemaal klaar mee. Het is toch een hele stap Ik hoop voor je dat het allemaal in 1x kan! We hebben al genoeg voor kijkdoos gespeeld de afgelopen maanden toch Allessandro: Lekker hoor! Hier gister alles al schoongemaakt, heerlijk! Zit nog steeds op dat graf takke hout te wachten en begin er nu een beetje sappig van te worden.. Heb trouwens een nieuwe fles voor Jace, de vaculess.. Hij drinkt er als een trein uit. Is een speciale borstvoedingsfles. Echt ideaal! Ze verkopen hem trouwens bij kruidvat. De speen is ook echt zacht en hierbij sputtert hij tenminste niet zo tegen
Om 13.00 uur ff het kinderdagverblijf gebeld om te vragen hoe het ging.Moest Levi daar toch weer verdrietig achter laten.Werd er ook niet beter op dat daar een jongetje constant aan het huilen was ( tot overgeven aan toe ) Was zijn eerste keer daar en kon geen woord nederlands.Was dus ook niet echt gerust te stellen. maar Levi was idd een paar minuten verdrietig en toen ging het wel weer. Hij is zelfs even bij de coole kikkers ( 3+ ) geweest. Elin had wat last van krampjes maar is daar in een draagzak op de buik van een leidster mee gegaan en daar werd ze helemaal rustig van.Toen na even uitvogelen hoe de fles ook alweer werkt deze leeg gedronken. Zat nu lekker in een wipstoeltje terwijl ze met Levi een poging tot slapen deden. Jac. spannend meis.hoop dat ze het tijdens de sterrilisatie kunnen doen.heb je het maar in 1x gehad Ga weer verder met schilderen !
*zwaai!* Kaatje, gelukkig dat hij niet zo lang had gehuild! Frummel, altijd leuk dat wachten... Heb daar zo'n hekel aan! Vooral van die bedrijven die zeggen tussen 8 en 1 te komen en dan vervolgens om half 3 vrolijk aanbellen. En dan nog gaan mopperen als jij zegt dat je ze al eerder had verwacht. Allessandro, helemaal vergeet! Maar ook van mij: welkom! Ja, spannend hoor! Lijkt me best een grote stap om te nemen. Ego, nou m'n haar is echt met plukken aan het uitvallen. Dat word stofzuigen! Even een hand door m'n haar en ik heb een handvol. Nou ja, hoort er ook bij. Verder voor woensdag afspraak gemaakt bij de ha voor het plaatsen van het spiraaltje. Zal blij zijn als dat ding er weer in zit want ben dat zware ongesteld zijn nu al meer dan zat!!! Oh jee, hier begint iemand flink honger te krijgen!
Henrieke, balen zeg van je haar. misschien komt het door de hormonen, maar moeheid en haaruitval kan ook door vit b12 tekort komen
Goeiemiddag! Heb weel kort bijgelezen.. Kaatje, ik zou ook gewoon bellen, doe ik ook Ah, lees dat je gebeld had, fijn dat het goed gaat! Kelly, knappe meid hoor! Martje, ik was het niet die een nieuwe kinderwagen zocht Henrieke, vervelend haaruitval, heb er hier ook last van.. Oeff, vandaag nog precies twee weken verlof en dan mag ik weer gaan werken, heb er zo GEEN zin in. Heb ondertussen 6 sollicitaties de deur uitgedaan en vandaag de eerste afwijzing al binnen, ben benieuwd met de rest maar we solliciteren gewoon "vrolijk" verder.. Net even in het City een doos met 10 bewaarbekers gekocht ( voor aan de avent kolf ), gister het laatste bekertje gevuld en nu staan er z'n 15 bekertjes a 140cc in de vriezer en kunnen er weer 10 bij :-$ Moet alleen even kijken voor een nieuwe speen voor op de fles, die er nou op zit is maar tot 3 maanden. Morgen staan we meteen met de voeding van 7.00u op, kindjes aankleden en dan wandelen we richting het kdv. Wordt Ryans eerste hele dag op het kdv ( al ga ik ze wel rond een uurtje of 4 weer ophalen ). En ik duik dan even met me moeder de stad in Nu ga ik maar eens beginnnen aan de ovenschotel
Hier kom ik idd ook steeds die avent bakjes te kort. Gelijk even gekeken naar mijn spenen,maar ik heb die van tommee tippee en daar staat gewoon een 1 op.daarna ga je naar een 1-2-3 speen. dus kan deze nog wel even gebruiken.
Ja, ik had al een paar keer een voeding eruit gehaald die gegeven en dan weer kolven alleen kwam tot bedenking dat dat geen nut had want de bekertjes raken toch op.. ( ben af en toe niet de slimste ) Ohw, ik heb ook een tommee tippie en ik meende dat op de verpakking stond 0-3 maanden... Nou ga ik aan mezelf twijfelen..
Enora is thuis! Nog niet alle resultaten zijn binnen, maar die konden nog dagen duren! En het ziekenhuis is in deze straat dus als er terug wat ergs gebeurd ben ik dichtbij Sowieso altijd fijner thuis hé! Nu hopen dat ze snel beter is!
Ik heb ook geen 1-2-3 speen van tommee tippee... die dan maar eens halen. Heb nu enkel die met 1 op en met 2 op, geen all-in-one dus
Wat fijn dat Enora weer thuis is! Toch altijd het fijnste je kindje bij je! Ik zag dat hier ook iemand druk aan het solliciteren is. Nou ik ook zo erg dat ik er een beetje moedeloos van word. Mijn verlof loopt nog tot 22 oktober en daarna heb ik dus niks ( Met 20 weken zwangerschap werd mn contract niet verlengd ) En zit dus ook al sinds april thuis! Eerst ww gehad tot mei daarna ziekte wet en nu zw-verlof. En ik word knettergek van de sollicitaties! Of een afwijzing of je hoort helemaal niks
Kelly, fijn dat enora weer thuis is!! alessandro, ik heb twee weken geleden te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt ( zou een vast contract zijn geweest ). Heb tot nu toe pas van 1 sollicitatie iets gehoord.. Ik ga hier alvast de tasje klaarzetten, voedingen uit de vriezer halen, schone kleertjes klaarleggen en daarna Jaimy wassen en lekker in bedje leggen. Morgen gaan ze beide bij de kindjes spelen ( zoals Jaimy het zegt ). Hubbie heeft late dienst, ben benieuwd hoelaat hij thuis is..
ik heb spenen van tp 0-3 maanden = 1 3-6 maanden = 2 vanaf 6 maanden = 3 en er is ook nog een breastflow speen en daar staat een X op. 1-2-3 speen hier nog niet in de collectie Zijn die avent bakjes trouwens stevig? Ik heb nl een babycook, maar moest dan ook altijd allerlei bakjes zoeken voor in de diepvries/koelkast...
Moonlight; Kan me voorstellen dat je enorm baalt van de muur die ze aan het metselen zijn... Hoe gaat het nu met Roan?? Oh lees dat het al wat beter gaat. Is het gelukt met het tuniekje? Frummel; Je bent op tijd met de frituurpan Kaatje; Altijd fijn een vloer met korting! Kelly; Hoop dat Enora snel naar huis mag! Lees nu dat ze al thuis is, fijn zeg!! Jac; Is dan idd wel definitief, kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Henrieke; Haaruitval had ik met Senna ook heel erg, valt nu nog mee... Miracle; Oh, dus jij toch niet...of was het Patriesja, nou ja maakt ook niet uit. Spannend morgen de hele dag naar het kdv, jij in ieder geval veel plezier met shoppen!! Marloes; Hier ook een babycook, handig apparaat hé!! Fysio is vanmiddag weer geweest, was tevreden maar we zijn er nog niet..., moet Mika ook 's nachts gewoon op z'n zij leggen (ik deed dat niet, omdat ik bang was dat hij straks aan de andere kant een afplatting zou krijgen). Osteopaat vond het heel erg meevallen met de afplatting en die zei dat allemaal wel goed zou komen... Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken, fysio moet natuurlijk ook werk houden over 4 weekjes komt ze weer. Ben nog steeds snotverkouden, weerstand is echt tien keer niks. Was hier nog best mooi weer vandaag, heb in ieder geval al m'n was lekker buiten laten drogen.
Marloes, aha dan heb ik het dus goed gezien, morgen even kijken voor een speentje nr 2 Ik ben heel tevreden over de bakjes van avent, voordeel is dat je deze ook onder de kolf kunt zetten en als je klaar bent der onderuit halen, dekseltje erop en in de vriezer. Je kunt ze ook gebruiken om groentehapjes in te doen/mee in te vriezen. Martje, beterschap met je verkoudheid. Fijn dat de Fysio tevreden is! Ik leg ryan hier snachts ook op zijn zijtje en dan elke nacht op een andere zij. Halverwege de nacht ligt ie op zijn rugje en wisselt dan zelf zijn hoofdje af, links of rechts. Zooo, kindjes slapen Gok dat ryan over een klein uurtje wel wakker word maar tot die tijd even lekker knus op de bank met de kat