Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@chantal heb gestemd op je meisje! en ff via facebook gevraagd of nog meer mensen willen stemmen.

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Moonlight; Jep, ook weer terug vandaag! Nog een uur, dan zijn we in Venlo!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ffl..thnx!

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden, toch even een teken van leven via mijn foon met 1 hand.
    Helaas gaat het met nila nog niet veel beter. Ze huilt echt veel en heel hard. Vooral 2 a 3 uur na de voeding komt er veel zuur omhoog en is het dieptepunt.
    Gister heb ik ook mijn 1e werkdag gehad.
    Het afscheid thuis en werken zelf viel me reuze mee.
    Maar toen ik thuis kwam had ik enorme migraine. Toch spanning gehad dus. Ik was er flink ziek van.
    Vandaag vrij en morgen mijn 2e dag.
    Nila heeft een slechte dag vandaag. Maar nu is ze eindelijk in slaap gevallen op mijn arm. Eens kijken of ik wat bij kan lezen.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Verveel me... :) mijn baas is er niet en de manager die me zou bijpraten is ook weg. Alle mail is opgeruimd en heb alle taken (waarvan verwacht werd dat ik er de rest van de week mee bezig zou zijn) heb ik afgerond. Inmiddels heb ik knallende spanningshoofdpijn, verga ik van de buikpijn en ben ik mega emotioneel omdat ik Emma mis. Heerlijk zo'n eerste werkdag weer!

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Moonlight; Dat is idd een kort nachtje, lekker rustig aan doen vandaag!

Frummel; Dus je kan wel merken dat de domperidon helpt? Balen van je schildklier. Hoe staat het eigenlijk met jullie uitvinding?? Ik heb gestemd!!

Henrieke; Nou dat is direct een goed begin van je eerste werkdag! Jeetje, je verveelt je al...nog ruim 2 uur en mag je weer lekker naar huis!!

Chantal; Beterschap!! Lekker zeg een weekendje weg, hebben jullie zeker verdiend. Heb ook op Viënna gestemd!

Jac; Dat zou heel erg fijn zijn als ze het tegelijk kunnen doen!

Schildje; Wat een heerlijk meisje, die schoentjes zijn echt schattig...

Bapsie; Hoop dat TM snel uit de fles wil drinken.

MNM; Ach arm meisje en voor jullie zelf ook superzwaar!! Wanneer moet je weer naar de ka??

Zo de boodschapjes zijn weer binnen, straks ff eten voor vanavond klaarmaken en nog een wasje opvouwen!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo de andere huiskamermuur, keuken en gang zijn gewit. Morgen moet de huiskamermuur nog een keer wit en dan kunnen we er daarna overheen sausen.Smoeder komt morgen helpen het plafond te witten.
    Elin ligt al lekker vanaf 12.00 uur in bed te slapen.

Frummel.Daar is je buuf vast blij mee. Groot gelijk dat je hem alleen heb laten tillen.Hadden ze maar een extra man mee moeten sturen
    Gestemd !

Henrieke, geen leuke binnenkost zo op het werk. ik ben geboren in Leidschendam.

Chantal, beterschap. Lekker er even een weekend tussen uit. geen idee,ben nog nooit in slagharen geweest
    Gestemd :)

Jac, super dat het waarschijnlijk tijdens de sterrilisatie kan

Schildje, schattig ! En wat een bos haar zeg :)

Bapsie, hier gaat het thuis nog steeds slecht met de fles. Op kdv en bij oma gaat het gelukkig goed.hoop dat dat bij Thomas straks ook geldt

MNM, ahh gaat nog steeds niet echt lekker met Nila dus.Helpen de medicijnen wel ?

Henrieke, hoop dat de laatste twee uur snel gaan voor je

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemiddag :D

Zo druk dagje gehad!
    Vanmorgen kwam mn moeder voor een dagje dus we hebben ff gewinkeld met zn 3en. Heb 2 nieuwe broeken voor 20 euro hihi :D. Net een afspraak gehad bij mn nieuwe HA. En ben doorgestuurd naar een psych. Donderdag eerst een telefonisch consult van 30 min en daarna krijg ik gelijk te horen wat voor behandeling ik krijg.

@schildje wat een mooi kindje zeg en wat een schattige schoentjes :D

Hier ook maar ff foto van mijn mini met geboorte en nu:

Bekijk bijlage 187546

Bekijk bijlage 187549

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meiden wat zouden jullie doen?

Binnen 45 min van 37.2 naar 37.9

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allesandro : lief !

Danitjuh, jij of Ismail ?

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou over een uurtje nog een keer meten. is hij dan weer goed omhoog even bellen met de arts

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Schiet dus al op bij jullie, plafond sausen is zulks zwaar werk... Hier gaan we binnenkort ook alles sausen!

Allessandro; Wat een verschil zeg, mooi ventje!!

Danitjuh; Net als wat Kaatje zegt, ff in de gaten houden en dan bellen. Hoe is hij zelf??

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Danitjuh zoals de rest al zegt idd even in de gaten houden.

En thanks martje tis echt een heel verschil!

@ Hier mijn man heeft morgen een sollicitatie gesprek duimen duimen!! hihi En donderdag krijgt Sandro zn 2e prikjes :( Vorige x had hij er weinig last van hoop dat het nu ook zo gaat...Maar zie er erg tegen op.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo net even schoenen voor Levi gescoord op mp :D Normaal koop ik die altijd nieuw maar door de nieuwe vloer is het geld ff op.Zag nu hier vlakbij Geox schoenen staan. Kan ze voor 5 euro komen halen.zien er nog goed uit ( op de foto iig ) Kan hij er iig weer tot het voorjaar mee door.

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Allessandro; Spannend, hoop dat het wat wordt!!

Kaatje; Dat is echt een koopje!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he. En nu hij ook nog eens 2x per week naar het kdv gaat slijten zijn schoenen helemaal dus vindt het wel goed voor een keer. Geox zijn ook nog eens prima schoenen dus helemaal blij. Nu hopen dat ze passen,maar anders zet ik ze zelf gewoon weer op mp

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nu we het over schoenen hebben ik heb vd week puma's gekocht hihi.
    En zag vandaag zulke schattige schoentjes maat 18 maarja die past ie voorlopig nog niet haha dus daar wacht ik nog mee.

Maar wel een koopje 5 euro!

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Hier slijten de schoenen ook heel snel, omdat Senna nogal veel kruipt... (om het over z'n broeken maar niet te hebben), ik heb 3 maand geleden ook Geox schoenen voor Senna gekocht, waren € 25,00 is toch niet duur? En ze blijven ook mooi!! En anders kan je ze idd nog weer verkopen.

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Hoe gaat het nu met Ismail??

Deel Deze Pagina