Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hallo dames.

haha martje je bent me voor. wou ook al even informeren hoe het met ismail ging.
    ik dacht altijd dat als de koorts zo snel omhoog gaat dat je ze in een lauw badje moest doen. om koortsstuipen te voorkomen. Al is 37.9 nog niet echt hoog. maar dat zal frummel onze vraagbaak wel weten. hihi he frummel!

Kaatje wouw 5 euro is echt een koopje. Vind kinderschoenen altijd asociaal duur. niet normaal gewoon. Fijn dat je morgen hulp krijgt met het plafond sausen.

zo ga hier weer even verder met het kado van mijn ouders. Heb 2 harten van papier mache gemaakt. Nu nog aan elkaar gedichtje erin, en dan maar weer plakken. en dan is de pinata bijna klaar.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schoenen gaan niet door :( ze woont dus niet daar wat op marktplaats staat. Beetje jammer.

Allesandro, idd een koopje

Martje, normaal zijn ze iets van 55 euro
    Is Senna niet een beetje te oud om te kruipen ? gelukkig doet levi dat al heel lang niet meer want die broeken slijten idd mega hard

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaait!*

Henrieke, heb je de laatste uurtjes nog goed door kunne komen?

Frummel, daar zal je buurvrouw idd wel blij mee zijn!

Schildje, wat een lieve en mooie foto!

Alessandro, mooi mannetje hoor!

Kaatje, dat is balen van de schoenen, waren idd wel een koopje.

Danitjuh, hoe gaat het daar?

Hier is het eerste hele dagje kdv hartstikke goed gegaan, was wel blij toen ik ze weer ging ophalen :D shoppen is leuk maar ben dan wel blij als de kids weer thuis zijn ;)

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Hier even een teken van leven....
    Hoop dat alles goed met jullie gaat, hier gaat het even wat minder, wat de meeste al weten.

Afgelopen vrijdag is mijn opa overleden :( toch nog best snel gegaan allemaal.
    Zaterdag 1 oktober was het een jaar geleden, dat mijn nichtje van 8 is overleden.
    Dat was een hele moeilijke, verdrietige dag :( jeetje alles komt dan wel weer even boven.
    De afgelopen dag dus wel wat tranen gelaten...
    Morgen is nu de condoleance van mijn opa en donderdag de crematie.
    pfff... zie er best wel tegen op :(
    Vrijdag gaan we dan een weekje weg (zouden eigenlijk maandag zijn gegaan, maar dat ging natuurlijk niet) dan kunnen we even bijkomen van alles.

Vandaar dat ik er dus even niet was en de komende week ook niet ben, daarna kom ik weer verder met jullie kletsen.

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jac; Druk aan het knutselen dus, leuk zeg!!

Kaatje; Balen zeg dat de schoenen niet doorgaan..., raar dat het verkeerd op marktplaats staat.
    Ja eigenlijk is Senna te oud om te kruipen, maar hij speelt bijna de hele dag met z'n autootjes en z'n treintjes en dat doet hij dus allemaal op z'n knietjes...wordt nu ook nodig tijd dat we weer nieuwe broeken gaan kopen, heb volgens mij nog maar één goede broek, de rest zit of een gat in of er is een lap opgenaaid door oma. Heb er broeken bij die binnen 4 weken kapot waren..., Kan wel hele goedkope broeken kopen, maar die staan hem meestal niet, omdat hij erg smal is. En als een broek binnen 4 weken kapot is wil ik er niet zo veel voor uitgeven...

Miracle; Fijn dat het goed ging op het kdv, kan me voorstellen dat je blij bent dat ze weer thuis zijn!!

Zo ik ga weer verder met het verhaal van Ollie de Beer :D

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Patriesja; Gecondoleerd en heel veel sterkte meid!! Konden jullie de vakantie nog omboeken? Probeer in ieder geval te genieten tijdens jullie weekje weg!!

Was jij het trouwens die het een poosje geleden over een andere wandelwagen had??

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Martje, nee idd 25 euro voor schoenen is echt niet duur.
    hahaha jij hebt het maar druk door Ollie.
    We moeten de 20e weer naar de ka.

Jac, wow he dat is nog eens een leuk idee voor het cadeau van je ouders. Knap dat je dat kan (en dan ook nog 5 kids hebben).

Henrieke, je bent nu vast eindelijk aan het knuffel met je meisje.
    Verschrikkelijk om de tijd zo door te moeten komen.

Danitjuh, is de koorts al gezakt?

Kaatje, oooh jammer zeg van die schoenen.
    Je bent lekker opgeschoten met het verven dus. Goed bezig zeg!

Miracle, nog veel geshopt?
    Fijn zeg dat de kids het zo goed hebben gedaan, en als je ze dan weer ziet is het een feest.

Patriesja, oooh je opa dus toch overleden, gecondoleerd. Wat een groot verlies zeg.
    En zaterdag dus ook een enorm verdrietige dag. Gooi het eruit meid, je moet het toch verwerken.
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Alessandro, nee daar moet je echt niet aan denken met z'n 2en thuis. Hopelijk heeft je man morgen een goed gesprek.
    Pfff ja die prikjes, zooo zielig.
    Wow wat een mooie foto's zeg!!!

Bapsie, lastig dat het flesje bij TM nog niet geweldig gaat. Gelukkig heb je nog tijd om te oefenen.

Frummel, jee dus toch iets met je schildklier. Wat houdt dat precies in?

Chantal, super geregeld dat jullie binnekort een weekendje weg kunnen, even eruit zal je misschien wel goed doen.

Schildje, oooh wat een mooie foto!
    Hoe is het nu met je meisje? (ik heb nog niet alles bijgelezen). Nog wel aan de ab lees ik.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wow een nieuw record, allebei de meiden slapen......
    Sssst ik zeg het niet te hard ;), zul je zien dat Nila zo weer wakker wordt.
    Maar ik heb zelfs alles al schoon en klaar staan voor morgenvroeg (weer werken) terwijl manlief Nila in slaap heeft gewiegd.
    Wat voelt dit goed zeg (al is het waarschijnlijk maar voor even).
    We gaan er zo lekker van genieten en samen een dvdtje op bed kijken.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Even mijn 2 mannen spammen hoor :D

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    En de laatsten :D

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Jeetje dat duurt dus nog ruim 2 weken, als het niet gaat zou ik gewoon bellen hoor!!

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Met Ismail in het ziekenhuis geweest op de ehbo. Hij was niet lekker geworden vanmiddag na de oppas. Thuis gekomen temp gemeten was 37.2. 3kwartier later was het 37.9 en even later 38. Dus ik heb het ziekenhuis gebeld en mochten langs komen.

Nou hij is gelukkig thuis. Ze konden niks vinden. Wel is in het ziekenhuis de temp anders dan thuis. Net voor het badje gemeten 38.4 daarna zetpil erin en flesje en nu slaapt hij. Morgenochtend weer tempen. En in de gaten houden. Mochten wij het toch niet vertrouwen en de temp oploopt boven de 38.5 dan moeten we weer bellen.

Ben nu bekaf dus ga naar me bedje toe. Kom morgen wel weer reageren. Dank jullie voor de reacties

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @martje, ja gelukkig konden we het omboeken.
    Ja klopt ik had het over een nieuwe kinderwagen, we hebben er inmiddels een gekocht een mutsy slider.
    Aaaah leuke fotos :)

@mnm, thx meis!
    Ja heerlijk he, als ze allebei vroeg slapen, wij hadden gister een record, 19.00!! Echt niet te geloven ;)
    Oh moet je morgen weer beginnen, spannend zeg!
    Heb je er zin in of zie je er tegenop?

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @dani, beterschap met je mannetje, hopelijk loopt het niet meer op de koorts.
    Wel fijn dat jullie meteen mochten komen en dat er niks ernstigs was.

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zwaai*

sorry voor mijn afwezigheid!
    Ik heb een hele drukke week gehad met mooi weer en een hoop gedoe door mijn manke hond. Morgen is operatiedag...arm beest.

Ik ga ff een paar pagina's bijlezen....dan weet ik wat er leeft op zp

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, ik heb alleen voor de kids geshopt, haha. Heb genoeg dingen voo mezelf gezien maar dan zie ik weer wat voor hun en dan ben ik het voor mezelf alweer vergeten :D

Heb voor jaimy gekocht,
    3 broeken
    2 vesten
    1 truitje
    2 paar laarzen ( waarvan een paar dure en een paar fuggs )
    2 pakken haarclipjes

Voor ryan ben ik geslaagd voor,
    6 truitjes mt 62
    3 broekjes mt 62
    Babygym

Moet alleen nog kijken voor een jasje voor hem, kon geen leuke vinden..

Patriesja, gecondoleerd en een dikke knuffel voor jou!

Martje, je hebt twee knappe mannen! Mooie foto's :D

Zoo hier ligt jaimy in dromeland en Ryan lekker even bij mama, ff lekker knuffelen.

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, gelukkig niks ergs aan de hand met de kleine man! Weltruste en beterschap.

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Martje, aaaah wat een schatjes.
    En wat is Senna al een grote stoere knul zeg!

Danitjuh, slim dat je het zh hebt gebeld, je weet maar nooit.
    Hopelijk kunnen jullie alle 3 lekker slapen!

Patriesja, nee gister ben ik begonnen. Dat viel reuze mee, al had ik me blijkbaar toch te druk gemaakt want toen ik thuis kwam had ik migraine.
    Morgen weer voor het eerst alleen (op maandag altijd met z'n 3en), ben benieuwd.
    Wow 7 uur al :$, dan heb je lekker nog de hele avond.
    Nou dit gebeurd bij ons al nooit, want Nila heeft er 's avonds altijd het meeste last van, dus dit is een hele verademing.

Paso, oooh arm hondje.
    Morgen een spannende dag dus!
    Hoe gaat het met Jim?

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Beterschap voor Ismail, hoop dat de koorts snel over is!

Patriesja; Fijn dat het omgeboekt kon worden. Had laatst een link hier geplaatst met kinderwagens die in de aanbieding waren, maar je hebt dus al één!!

Paso; Heel veel sterkte met je hond!!

Miracle; Ik kom ook vaak thuis met iets voor de kids!!

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wow wat goed geshopt zeg!
    Dat was dus een geslaagd dagje.
    haha hoezo herkenbaar, hier gaan de kids ook altijd voor.
    Heerlijk even tijd voor Ryan alleen dus.

Deel Deze Pagina