Moonlight; Fijn dat je een verwijzing hebt gekregen van de ha! Wat hebben kindjes dan snel een voorkeur voor leidsters, toch fijn dat hij het naar zijn zin heeft!! Senna heeft maat 98 van broeken en die moet ik ook allemaal flink aansnoeren. Kikker; Ja ging over kinderbroeken, omdat Senna heel veel kruipt zijn zijn broeken heel snel kapot, vandaar dat ik er niet veel aan uit wil geven. Alleen is Senna heel erg smal, dus veel broeken staan hem niet. Kaatje; Succes met schilderen en met je smoeder
Oja, Elin is juist een wat stevigere meid, hihi. Was zo trots toen ze laatst voor het eerst een gat in haar broek had van slijtage van het spelen. Wel jammer dat het mijn 'lievelingsbroek' van haar was. Heeft Feetje ook een jongenslijn? Ik vind dat nl smallere broeken. Herstel , Feetje heeft alleen babykleding. Elin heeft kleine beentjes. Trouwens best handig nu Elin zindelijk is; ze kan al haar broeken wéér aan Alles wat net te klein werd zit nu weer ruim
@Kaatje, jij bent er ook maar druk mee. Moest laatst wel lachen om Ferry en zijn open keuken. Zou ook iets voor mij zijn maar ml houdt daar niet zo van.Succes met je sm en het witten
Kikker bijna geen productie meer? Je kunt elke 2 uur kolven of domperidon slikken om de productie weer op peil te krijgen Kinderbroeken: c&a valt smal en is goedkoop.. Kaatje: dat is nou lullig van ferry! Alleen achter laten met sm.. beetje jammer haha Declan staat op de 8e plaats met de bofkontjes verkiezing! Het gaat goehoeddd
kikker. wil je graag helpen, maar durf het niet te zeggen. Ik denk aan je. Het klinkt zo herkenbaar als bij mij de derde. Helaas lukte het mij niet om toen bv te geven. Ik ben toen uiteindelijk na heel veel zoeken overgegaan op speciale dieetvoeding. die ik dus ook niet zomaar ergens kon halen, maar die de apotheek moest bestellen. Ben de naam er even van kwijt. Ik weet hoe wanhopig je soms kan voelen. denk aan je en dikke knuffel. meid je doet het goed. maar misschien is het idd wat anders, en niet de kma. ik hoop het zo voor je. moonlight. fijn dat de ha meewerkte. en je het nu dus vergoed gaat krijgen. hihi en nu geen tijd om te zwaaien. Heerlijk! lekker van genieten meid, teken dat ze het erg goed naar de zin hebben. (ook al doet het soms ene beetje pijn voor mama) kaatje succes nog even meid met sausen. en je smoeder? Hier ook gestemd op viënna en Declan. zet hem op dame en heer!! HIer ook vaak hema broeken. maar probeer ook niet hoger dan 15,00 te gaan voor broeken voor mijn zoon. Dames vind ik niet erg die zijn er zuinig mee. maar mijn zoon! aaarrghhh pfft ben weer klaar met knutselen. Vind hem goed zo. Duurt altijd lang dat drogen. Gedichtje zit erin. Dus ben klaar. Kunnen we het mooi geven zaterdag. Heb wel weer zin in een feestje.
*zwaai* Heb de middag vrij aangezien ik naar de ha moet voor spiraal. Geen tijd voor rust. Mag gelijk aan de slag thuis: wassen, strijken, schoonmaken, bedden verschonen, enz, enz, enz... En dan tegen 4-en naar ha voor dat ding plaatsen. Vriendlief is laat vandaag, dus die haalt voor vanavond lekkere patatjes
Kikker; Feetje heeft ook jongenskleding, maar volgens mij niet in de grotere maten. Oh haha...nu ik klik, zie ik dat je je tekst heb gewijzigd en dat Feetje idd alleen babykleding heeft! Jac; Dat is hier ook wel het maximale hoor wat ik uitgeef voor een broek. Henrieke; Succes vanmiddag!
Danitjuh Hoe is het met je mannen? MNM Hoe was je werkdag? Kaatje Fijn dat Levi toch lekker aan het spelen was toen je belde! Het afscheid gaat vast ook snel goed!
Zwaait naar Kikker! Misschien dat je borstvoeding te weinig voeding bevat voor haar? Er is natuurlijk wel speciale voeding voor kindjes met ka, maar borstvoeding is waarschijnlijk juist in jullie situatie het beste. Misschien kun je een combi gaan doen? Bijvoorbeeld 1 flesje per dag flesvoeding? Kun je kijken hoe ze daar op reageert en daar meer mee groeit. Maar zolang ze niet afvalt en lekker zichzelf en vrolijk is zou ik me niet al te druk maken hoor!
Zo. mijn ochtend werken zit er ook al weer op. 5 kindjes van 2 en jonger. 1 jongetje was vandaag voor het eerst en heeft heel veel gehuild. Zielig hoor! Daarna even boven aan de slag geweest met de was, wassen en opvouwen en bedden verschonen. Marcel ging bezig met het kaal maken van de trap. (eindelijk, na 4 jaar) Eerst met een krabber, daarna met een gasbrander.... Niks wilde en bovendien liet ie het brandalarm af gaan. Mannen..... Uiteindelijk was hij blij met mijn tip om lijm-afbijt te gaan halen. (hiephiep hoera voor mij) zegt ie ook nog: waarom zeg je dat niet meteen? Nou uhh omdat ik dan te horen krijg dat je het wel op je eigen manier doet en vervolgens te eigenwijs bent om toe te geven dat je beter afbijt kunt gaan halen....
Zo, spiraal zit er weer in. Ging veel beter als de vorige keer! Voelde er nauwelijks wat van. Gewoon goed doorademen en ontspannen. Nog wel leuk momentje... Kom aan bij de apotheek om dat ding op te halen (zit tegenover de ha), stond het recept niet in het systeem!! Gelukkig hadden ze een aantal op voorraad. Dus ik naar de ha om snel nieuw recept te regelen en weer terug om m te halen Vervolgens lig ik daar met m'n benen wijd op de tafel, moeten de touwtjes afgeknipt worden. Is er helemaal geen schaar in de behandelkamer! Dus de ha snel naar een andere kamer om een schaar te halen. Zich helemaal druk verontschuldigen en ik moest me inhouden van het lachen. Zo gaat de hele dag namelijk al Nu nog even een rust momentje en dan Emma weer ophalen bij so.
potverdriedubbels. schippers in het nieuws. Jammer dat we gelijk weer allemaal over 1 kam worden geschoven. Maar wel super dat ze er eindelijk wat aan gaan doen. Het is al jaren zo. en sommigen van ons schippers zaten er al op te wachten totdat er iets ging gebeuren. Maar baal er wel van dat als er scheepvaart in het nieuws komt, het bijna altijd negatief is. Het is net zoals bij de voetbalrellen een klein deel wat zich schandalig gedraagt. Maar heus niet iedereen. zo hihi dat ben ik kwijt.
Jac, dat is idd erg jammer. Zo is Harlingen vandaag ook in het nieuws, en ook niet op een goede manier. Een jongen van 27 heeft een boel kinderen misbruikt. Hoe haal je het in je hoofd! Gelukkig ken ik m (waarschijnlijk) niet.
Jammer Kaatje, ik had nog een paar in maat 25 staan.. heeft Sam bijna niet aan gehad. Kikker, ik ga straks even Thom zijn curve laten zien... die is vanaf zijn geboorte 1,5 jaar alleen maar gezakt in de gewichts-curve. Van boven de hoogste lijn, ging hij naar de onderste lijn. Nu is hij in 1 jaar tijd weer netjes naar het midden gegaan. wat las ik nog meer... henrieke, fijn dat het zo makkelijk ging...
Marleen; Haha...mannen, volgens mij is het bijna overal hetzelfde!! Dat van het misbruik heb ik wel gelezen, verschrikkelijk...en je hoort het tegenwoordig veel te vaak! Henrieke; Gelukkig viel het mee bij de ha, was haast nog gezellig dus!! Jac; Heb er nog niets over gelezen/gehoord...
Nog ff weer spammen hoor, manlief verkoopt onderdelen voor de kartsport (naast z'n normale baan). Nu kwam er vandaag een pakketje binnen van de groothandel waar hij z'n spullen inkoopt met deze stoere overall!! Hebben we toen voor Senna ook gehad.
Hallo allemaal! Zo ik ben weer terug van een nachtje/dagje weg. Mijn man heeft een goed sollicitatiegesprek gehad en word morgen ochtend terug gebeld of hij aangenomen is. Patriesje gecondoleerd. @ Hier ik weet even niet meer wat ik moet doen Zoontje heeft verborgen reflux en krijgt hier zantac voor 2x per dag 1 ml maar deze hoeveelheid helpt echt niet meer nu heb ik de huisarts gebeld hij mag niet verhoogd worden en andere medicatie mag hij ook niet ik zit alweer een paar dagen met een krijsend kind wat van ellende alleen maar wilt eten niet wilt slapen want zodra hij gaat liggen gaat ie nog veeeeeeel hard krijsen
Allessandro; Nog even afwachten dus tot morgenvroeg, spannend. Sta je voor de reflux niet onder behandeling bij een kinderarts? En als je nu 4× per dag 0.5 geeft? Vind het raar dat de ha direct zegt dat het niet verhoogd mag worden, Sandro groeit toch ook en heeft daarom misschien wel meer nodig! Sterkte meid, ik weet helaas hoe het is een huilend kindje met reflux, hier hebben we bij de oudste ook Zantac gebruikt.