Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou niet voor de reflux ik moet wel volgende week weer voor controle naar het ZH maar ik heb geen vaste arts het zijn elke x andere dus weet niet naar wie ik vragen moet. En nog een week wachten dat trek ik echt niet :(

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jac; jij doelt op dat schip in Cuijk? Ik heb er het fijne nog niet over gehoord, weet alleen dat er 4 personen zijn overleden. Wie er schuld is was volgens mijn ook niet bekend, gisteren dachten ze nog een fout van de speedboot. (ik heb vandaag nog geen nieuws gezien dus ik kan verkeerde info hebben)

Allesandro; achosie arm kind. Vervelend dat de medicatie niet voldoende helpt.

Marleen; tjonge zeg, dat is ook geen fijn nieuws! Bah!

Hier ligt een hondje heel zielig in zijn mand zijn roes uit te slapen... hij kijkt heel zielig en wil zelfs geen koekje. :( ik kan daar zo slecht tegen als een dier (of mens) pijn heeft er je eigelijk niks voor ze kan betekenen. De operatie is wel goedgegaan. De knieband was volledig afgescheurd, nu 6 weken rust...

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Allessandro; Tja moeilijk...zou je niet kunnen bellen met de assistente van de ka?

Paso; Ach arm hondje, beterschap!!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik moet morgen naar t CB voor prikjes en vraag daar indd maar even wat ik het beste kan doen.
    Dus nog maar een nachtje in de weer hihihihi

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    *zwaai*

Ik zit al lekker anderhalf uur op mijn gat en dat terwijl ik in m'n eentje ben! Beide kindjes lagen om 19.15 gebadderd en wel heerlijk te slapen. Dus nu is het Me-time :). Ga zo lekker een boek lezen in bad....zalig :)

@ Alessandro: wat vervelend en zielig voor jullie mannetje :(. Kan me voorstellen dat je dit niet trekt. Dikken jullie de flessen al wel in? ( kan me bijna niet voorstellen dat je al niet doet). Vervelend dat de huisarts er ook zo luchtig over doet :( Sterkte meis!

@ Jac: Wat vervelend zeg! Ik weet precies wat je bedoelt hoor....ik werk in de kinderopvang en ineens zijn alle mensen in de kinderopvang, pedofielen. Ik heb echt waar ouders gehad, die ineens wantrouwend naar ons als leidsters waren....

@ Henrieke: Fijn dat het zetten goed gegaan is!

@ Martje: Stoer!!!

@ Paso: Beterschap met je hondje!

@ Marleen: Ik vind het ook altijd sneu, wanneer kindjes zich duidelijk niet op hun gemak op de groep voelen....:(
    Hahaha fijn zo'n eigenwijze man...volgens mij loopt er hier ook zo'n een rond...*zucht*

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Moonlight dat hebben we gedaan ja maar hij spuugt dus niet ( verborgen reflux ) En van de nutriton kreeg hij erge krampen en raakte verstopt en werd me dus door t CB afgeraden om verder te gaan met de nutriton.Maar morgen nog maar een x vragen hoe of wat. En gelijk maar eens vragen voor die medicatie want vind t maar niks dat ik elke x niet omhoog mag als hij groeit zo zit ik elke maand straks is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Gelukkig slaapt ie nu kan mama even bij tanken.

Morgen word ik ook gebeld voor mn tel.consult bij de psych dan gaan ze kijken wat voor behandeling ik krijg en nodig heb en gaan ze snel starten *eindelijk*

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Alessandro, hoe zwaar is hij? Emma mag namelijk twee maal daags 1.5 ml zantac. Dat was berekend voor een gewicht van ongeveer 4400 gram. Er is een rekensom voor hoeveel ze mogen. De apotheek hier had het namelijk ter controle ook berekend. Anders de hap bellen?

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hij weegt ruim 5 kilo.
    En die 2 ml is gebaseerd op zijn gewicht van 4000 gram.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou Ismail was weer wat vrolijker vandaag. Af en toe lachen en brabbelen. Het bleef schommelen tussen de 37.7 en 37.9 maar op advies van het ziekenhuis toch voor de nacht een zetpil geven.

Voor degene die ik niet op hyves of facebook heb ;)
    Het Familieportret

Eventjes stemmen graag :p

Kaatje dat is een lekkere nacht zeg.

Jac varen jullie nu weer? En hoe is het met je "onderkantje"

Patriesja ik hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen.

Martje lekker uitgeslapen heerlijk zeg. Wat een stoere foto hihi

Moonlight fijn een verwijzing voor fysio. Hopelijk kan je snel terecht. Ah het heeft ook wel weer toch bij moeders eten :D

Marleen ohh trap hahahaa.. daar zijn wij euhhh 2 jaar mee bezig geweest. Toen Ismail geboren was heeft mijn moeder de trap afgemaakt ;) Misbruik nee toch :( Het lijkt wel een traditie te worden zeg :x

Allessandro spannend zeg voor je man

Paso beterschap voor je hondje ...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo schilderwerk zit er bijna op. Morgen nog één muur oversausen en dan komt vrijdag als het goed is de vloer.
    Levi en Elin hebben het weer goed gehad op het kdv. Levi had lekker gespeeld,mocht weer naar de coole kikkers maar wilde terug naar zijn eigen groep. Als Elin verschoond wordt klimt hij mee omhoog haha. Houdt zijn zusje dus goed in de gaten.
    Elin heeft weer heerlijk liggen lachen naar de leidsters. ze is de enige baby daar ( op ma en wo iig ) en wordt echt als een prinsesje behandeld haha

Henrieke, viel het plaatsen mee ? Ja dus. haha handig geen schaar in de kamer.
    Ik ga morgen een recept halen voor het spiraal.

Marleen, haha een eigenwijze hubbie dus

Jac,waarom zijn de schippers in het nieuws dan ? Sorry heb er niets van mee gekregen
    of gaat het over dat in cuijk ? laatste wat ik er van gelezen heb was iig niets negatiefs over de scheepvaart

Marloes, jammer. Dat gaat niet meer passen ben ik bang

Martje, haha stoer !

Allesandro.wat is de reden dat de medicatie niet verhoogt mag worden ? Weet je dus niet.. vindt het maar raar. misschien idd 4x 0.5 proberen

Danitjuh,gestemd !

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Kaatje

Volgens de arts zit hij al aan t max wat hij mag hebben met zn gewicht.. Vind het maar raar want hoor/lees overal andere verhalen.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedenavond!

Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken! Ga weer proberen om hier wat vaker te zijn. Heb 2 best drukke weken achter de rug, dus weinig tijd om hier te zijn.

Patries: gecondoleerd meis!

Alessandro: Jou heb ik hier nog niet eerder gezien! Welkom:D.

Kaatje: zag het op hyves al, maar dus druk bezig met klussen:D. Toppie hoor! Hoest met solliciteren?

Danitjuh: Heb gestemd:D

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je wel Belliebel! :D

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Moonlight; Heerlijk toch ff lekker tijd voor jezelf!

Danitjuh; Fijn dat het wat beter gaat met Ismail.

Kaatje; Wat lief van Levi dat hij zo goed om Elin denkt! Jullie meisje wordt dus goed verwend door de leidsters.
    Fijn dat het schilderwerk bijna klaar is!!

Belliebel; Leuk dat je er weer bent.

Zo hier eindelijk klaar met het verhaal van Ollie de Beer :D net alles uitgeprint en ingeplakt!! Senna heeft de beer als eerste meegekregen, schriftje was dus nog leeg...heeft wat tijd gekost, maar ben best tevreden over het resultaat!!

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Truste meiden!

Voor degene die morgen moeten werken, werk ze!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaait*

Martje, wat ziet hij er stoer uit in zijn outfit!

Alessandro, arm ventje, hopelijk mag je de dosis iets verhogen.

Kaatje, weer lekker bezig geweest! Haha, levi past idd goed op zijn zusje :D

Hier morgenvroeg even de ha bellen. Mijn boobs doen sinds twee dagen pijn, de eerste 2-3 min tijdens het voeden en kolven is het even tanden opelkaar klemmen. Weet niet goed of het door kolven komt of dat ik misschien spruw heb.. :/
    Iig niet prettig ( en in geval van spruw moet ik ingevroren voedingen weg gaan gooien ).

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dank jullie wel voor het stemmen!

Lag er om half 10 al lekker ine bedje. Manlief heeft evengoed de fles van 24.00 gedaan, alleen heeft Ismail van de 110 60 laten staan. Nu net wel alles op gelukkig.

Miracle succes morgen bij de huisarts

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Martje, het schriftje was nog leeg..... heb je zo je best gedaan dat hij nu al vol is? ;)

Danitjuh, voelt Ismail zich al wat beter?

Vanmiddag met Romee naar het cb. Mijn zusje vroeg zich gister af wat ze daar allemaal doen. Nou je mag wel mee hoor!
    Dus nu gaat ze mee. Gelukkig, want anders had ik lopend met 2 kinderen door dit weer gemoeten.

Nu eerst maar even een flesje maken, hoor dr al mopperen ;)
    Mag ook wel als je de laatste fles om 20.00 hebt gehad!

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Goedemorgen!

@ Alessandro: We dachten een tijdje dat E.lin ook een reflux zou hebben, maar dit blijkt niet zo te zijn. CB had toen juist Nutriton aangeraden, vandaar mijn opmerking. Fijn dat hij is gaan slapen en succes bij het CB!

@ Marleen: Succes bij het CB! Leuk dat je zusje mee wilt. Knap je dat meisje zolang zonder voeding kan 's nachts!

@ Miracle: Balen dat je borsten pijn doen :(. Hoop voor je dat je geen spruw hebt.

@ Danitjuh: Fijn dat Ismael weer wat vrolijker was gisteren. Nu volhouden :D.

@ Kaatje: Leuk toch, dat E.lin als prinses wordt behandeld ;)?

Hier gisteravond een R.oan die in paniek in bed lag. Ik ga kijken.....hangt hij op de kop met alleen nog zijn benen in bed, uit het bed. Hoe die het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet! Duurde ook even voordat hij weer sliep. Uiteindelijk sliep ik om 00.00 en kwam E.lin om 5.00u voor een fles. Gelukkig ging de wekker pas om 7.30u. Misschien straks nog even naar bed, als E.lin slaapt. R.oan gaat naar het kdv.
    Ik ga zo even naar de markt, knoopjes voor het jurkje halen, tenminste als het weer een beetje mee werkt.

Vraagje voor andere mede peuter mama's met een peuter in een peuter/gewoon bed: R.oan ligt onder een normaal dekbed van Ikea. Alleen als ik 's avonds bij hem ga kijken, ligt hij enorm te zweten. Echt z'n hele koppie en lijfje is drijfnat. Ik geef hem dan een andere dunne deken, maar dan voelt hij 's ochtends steenkoud.
    Hoe is dat bij jullie?

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Marleen, suc6 bij het CB en gezellig dat je zusje ook mee gaat!

Nou net de HA gebeld en die zijn vandaag alleen bereikbaar voor spoedgevallen ivm een landelijke actie :/
    Nouja bellen we morgen wel weer..

Zometeen jaimy wakker maken zodat ze kan ff wakker kan worden en eten en drinken. Daarna gaat ze weer een dagje op het kdv spelen :)

Deel Deze Pagina