Hij heeft wel regels alleen wordt er blijkbaar gewoon niet begrepen hoe de kinderen zijn en wat ze nodig hebben... ookal zeg ik dat tig keer hij zal altijd anders handelen zoals hij dat wilt... maar goed het is met name de oudste die zo doet en die z'n zusje erin mee trekt. Ik denk dat het al met al te veel is geworden voor hem. 5 jaar en in groep 3 zitten, nieuwe school, met busje worden opgehaald, nieuwe klas, wennen dat er een broertje bij is. En dan ook nog 1x in de 14 dagen slapen bij papa... en dan is het slapen niet spannend maar het daar zijn. En dat, dat de druppel is. Maar om het slapen nu stop te zetten mag niet (de rechter heeft gezegd ze MOETEN bij papa slapen)... dus ik hang erin... (sterker nog er is aanvraag gedaan voor intensieve psychiatrische gezinsbegeleiding voor Ticho... en die zeiden wacht nog maar even met het slapen bij papa en de rechter zei wacht nog maar even met IPG... en ik sta er maar tussenin... zelfs de mediatior die staat aan mijn kant zo goed als en die vind het ook pittig in welke positie ik sta) @ego owjah... ik heb een agenda in outlook... die houd ik bij... maar omdat ik nu weinig achter de computer zit vergeet ik dus veel... heb ik gisteren bij V&D een school agenda gekocht 1 euro... geen super de luxe met kleurtjes en plaatjes etc maar een hele simpele... vond het wel grappig haha
anna, goed idee. Even lekker laten rennen,spelen etc. even alles er uit gooien.Is er ook mooi weer voor. Wij gaan even lunchen.Heb een heerlijk turks brood liggen
Moggels!...eeh middag inmiddels.. Ik heb een zak vol kleren gesjopt voor 20 euro, wat wil eens mens nog meer Lang leve de kledingbeurs! Anna; geniet van je wandeling! En ik hoop ook niet voor je dat het bij Cean 6 jaar is voor hij doorslaapt! Kaatje; oh lekker turks brood. Smakelijk! Martje; heeft je kleine man een mopperdagje Vitamine k+d; de kleine krijgt ze wel, ik heb van die mama multivitamine maar vergeet ze ook te vaak. Vandaag maar eens lekker van t weer genieten. Vanmiddag om 16;00 komt er bezoek. Fijne dag allemaal!
Paso, dat is leuk shoppen he ben hier express niet naar de babykleding geweest ( nou ja allen in rek 56 voor een nieuw jurkje ) maar verder heb ik voorlopig genoeg in maat 62/68 dus ga volgend jaar lekker in 74 shoppen voor Elin Voor Levi viel het helaas erg tegen dit jaar.
@Danitjuh, jij snapt dus goed waarom ik thuis slaap. Er zijn wat dames die het niet snappen dat ik thuis slaap. Ik ben net gebeld door het zh dat ze een nieuw infuus moet hebben omdat haar hand dik werd en het niet meer goed liep. Zul je net zien dat ik er dan neit ben en ze lag net zo lekker te slapen.
Hoi meiden, even een teken van leven van mijn kant. Jeetje wat kost dat veel energie en tijd een huilend kind de hele dag door. Maar ik vind het nog het ergste voor Nila, wat is ze dan toch zielig. Vrijdag zat ik er doorheen, toen had ik flinke migraine, ik was echt heel ziek. Nu lijkt het ietsje beter te gaan met Nila (ik klop heel hard af), want ze ligt te slapen..........dat zegt al veel. Zometeen krijgen we kraamvisite. Maar het hele huis is weer gepoets, gestofzuigd en gedweild, dus even op adem komen nu dat Nila slaapt. Ik lees dat Fleur in het zh ligt , ik schrik me rot. Wat heeft ze? Ik ga proberen wat bij te lezen.
Paso, hopelijk is de nacurretage goed gegaan en ben je nu van al het bloed af. Veel plezier met de visite vanmiddag. Schildje, ik lees dat het al wat beter gaat met Fleur, maar toch nog tot donderdag ofzo blijven? Dat wordt een hoop heen en weer gereis zo te horen. Sterkte meid! Jac, wow 8 kids , dat doe ik je echt niet na. Respect! Danitjuh, jeetje Ismail weer prikjes, logisch dat hij daardoor hangerig is. Hopelijk is hij er snel vanaf en heb je nog lekker kunnen wandelen. Het is echt prachtig weer! Heeft Kelly ook nog gemeld hoe de curretage was? Anna, jeetje nog 2 nachtvoedingen. Maar wel fijn dat er een ritme in zit, dat scheelt toch al een hoop. Bailey, succes met de drukte thuis.
Martje, Mika is dus niet echt in zijn hummetje. Ben benieuwd wat hij van de wipstoel vindt. Kaatje, zo he goed bezig zeg, met 2 kids thuis en dan al zoveel op zolder opgeruimd. MamaChantal, succes met de drukte en veel plezier op de kermis. Is Jamelie er ook zo weg van?
Goeiemiddag!! Vit. D: Ik gebruik het bij Ryan en Jaimy ( al vergeet ik het bij haar regelmatig ) wel maar voor mezelf . Uhm, heel af en toe schiet me te binnen dat ik die eigenlijk ook zou moeten slikken en dan neem ik wat druppels van die van de kids. Anna, jeetje dat is idd heftig hoe de kids terug komen van je ex! Wandel ze strakjes met de kids, zal wel even lekker zijn al die energie eruit gooien. Paso, lekker geshopt zo te lezen! MNM, een hele dikke knuffel voor jou! Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met Nila, ik hoop dat het snel nog beterder gaat. Danitjuh, wandel ze! *Zucht* Ik vind die muziek hier voor helemaal niet erg maar een wakkere peuter tot 22.00u omdat ze niet kan slapen van de muziek vind ik dan wel minder. We hebben der uiteindelijk maar in ons bed gelegd en daar is ze, dan wel met de tv aan, in slaap gevallen ( pure vermoeidheid ). Ze heeft vanmorgen wel tot 9.00u uitgeslapen, dat is dan een klein voordeel Ryan is al een paar dagen een beetje aan het rommelen, zo tegen een uurtje of vier begint het gerommel, vanaf dat moment komt hij ongeveer om de 2 uur voor een voeding. Na de voeding van 22.00u slaapt hij wel vervolgens de hele nacht door tot 7 uur, vraag me alleen af waarom hij ineens om de 2 uur komt.. ( al klinkt het een beetje dom, want hij zal natuurlijk gewoon honger hebben.. )
Wakker kind tot 22.00 is idd niets. Uitslapen is dan idd wel weer een voordeel Schildje, ahh sneu voor Fleur Ik ga weer terug naar zolder. Levi ligt in zijn eigen bed ( slaapt niet ) Elin ligt op het logeerbed op zolder en ik kwam ff koffie en mijn hobby spullen halen.Alles is opgeruimd en schoon op zolder.Nu alleen nog ff opbergbakjes scoren voor mijn hobbyspullen en een bak foto's uitzoeken ( ga ik nu dus doen )
Goed bezig, Kaatje!!! oooh, wij moeten weer aan de slag Sam en Thom helpen altijd mee als Mees in de tummy gaat. Mogen ze om en om helpen met wassen.. Zegt Sam vandaag: mama we moeten 2 baby's hebben, een voor Thom en een voor mij
Middag dames! Hier een hele goede vakantie gehad op centerparcs de Vossemeren! Erg veel leuke dingen gedaan, en beide kids hebben het erg naar hun zin gehad. Fabienne slaapt heerlijkdoor tot een uurtje of 8. Het wil nog wel eens voorkomen dat ze rond half 7 komt, maar ach, dat ene dagje maakt me niet uit! Ik ben er erg blij mee dat ze lekker doorslaapt. Ze krijgt dan om 22.00 uur de laatste fles. Prima dus! Hoe is het hier? Heb bijna niets bijgelezen, ben vandaag moe en me energie is nergens te vinden. Ik kijk het nog even aan met de pil, want heb het idee dat het daardoor komt. Hiervoor had ik er namelijk totaal geen last van, tot ik met de pil begon. Ben nu met me 2e strip bezig en heb hierna nog 1 strip liggen. Mja, wat als ik met de pil stop, moeten we toch gaan kijken naar iets anders qua bescherming. Alleen condoom is absoluut geen succes bij ons! Mja, spiraaltje of implanon zie ik ook niet zitten en de prikpil al helemaal niet! Kan iemand een korte samenvatting geven over belangrijke gebeurtenissen van de afgelopen week?
Belliebel. welkom terug Zag leuke foto's voorbij komen - Fleur ligt in het zh huis voor een ab infuus kuur ( urineweginfectie ) - Viënna heeft weer een nieuwe diepe lijn,maar moest daar wel de hele dag voor nuchter blijven omdat ze op de spoed ok lijst stond - Paso heeft een na curetage gehad omdat ze bleef vloeien en er nog wat zat. - Ennas gaat van haar moeder weer terug naar haar eigen huisje - Henrieke gaat solliciteren voor een andere baan omdat ze niet minder kan werken/of van uit huis. En verder weet ik het even niet meer
*zwaait* Bed geshopt, maar uiteindelijk niets gekocht. Emma was mee, maar flink mopperig. Liep dus hele tijd met haar op de arm. Nu doodmoe. Merk dat mijn energie niveau erg laag is. Word nog wat als ik weer werk...
Hier ben ik ook weer eens, heb af en toe komen piepen sinds vrijdag maar was ZO moe! Was niet zo goed van de narcose, heb tot in de late namiddag in het ziekenhuis moeten blijven. Uiteindelijk alles wel goed gelopen, heb wel veel pijn. Ook spierpijn, hoofdpijn etc. Denk dat dit komt van de plotse hormonen van de spiraal die er nu zit. Bah!
Anna; Jeetje vind het allemaal behoorlijk heftig. Je zou toch denken dat alles in het belang van Ticho moet gaan, maar zoals het nu gaat is dat het dus absoluut niet!! Ik kan me ook zeker voorstellen dat het hem allemaal een beetje teveel wordt, is natuurlijk ook nogal wat allemaal voor zo'n ventje. Sterkte!! Schildje; Ach moet je arme meisje ook nog weer geprikt worden... Vind het juist knap dat je thuis slaapt, kan je tenminste iets meer rust proberen te pakken, zodat je niet helemaal instort als Fleur straks weer thuis is!! (snap dat je thuis nog niet echt rust hebt, terwijl je meisje in het zh ligt, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) MNM; Ik duim dat het snel nog beter gaat met Nila! Ja ben ook benieuwd hoe hij de schommelstoel vindt, heeft er nog niet ingezeten want we zijn de hele middag buiten geweest! Miracle; Waarschijnlijk is hij dan aan het clusteren voor de nacht!! Is het nu afgelopen dan met de muziek of is er vanavond ook nog feest?? Kaatje; Zo jij bent goed bezig!! Marloes; Dan weet je wat jullie te doen staat Belliebel; Wat heerlijk dat Fabienne zo goed slaapt *jaloers* Kelly; Sterkte, hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Wat was het lekker weer hé vandaag, zijn de hele middag lekker buiten geweest, op het terras de boel weer een beetje netjes gemaakt. Mika was wat mopperig vandaag, heeft ook maar erg weinig geslapen en vanmiddag elke 2 uur gedronken!! Vanaf 17.30 uiteindelijk goed gaan slapen, heb hem net nog (slapend) een voeding gegeven, anders komen we zo raar uit met de voedingen... Hoe doen jullie dat eigenlijk als ze steeds hazeslaapjes doen en dus twee uur na de voeding alweer wakker zijn, rekken jullie het dan tot het "tijd" is? Mika wil dan niet meer op schoot, niet meer in de box, hij blijft eigenlijk wat mopperen dus geef ik hem toch maar weer wat en dan is hij weer rustig, maar of het dan ook echt honger is??
Zonde zeg.vanochtend 140cc gekolfd, vergeten in de koelkast te zetten,kon ik net dus weg gooien. Kelly, hoop dat je snel weer opknapt Henrieke, jammer niet geslaagd voor een bed Martje, ik voed ook op verzoek, dus wanneer Elin wil. sommige dagen ( zoals eergister, gister en vandaag ) komt ze wat vaker. Dit doen ze zodat je meer melk gaat produceren.
@mnm Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met Nila. Was het gezellig met de kraamvisite? @miracle Herkenbaar hoor om de 2 uur voeding... Céan heeft af en toe ook van die momenten en dagen. @kaatje heerlijk joh straks je eigen hobby hoekje (verslavend is dat he) @bellie welkom terug @martje Als Céan wakker is en niet aan het huilen is dan rek ik de tijd wel een beetje. Zo niet dan leg ik hem gewoon aan en krijgt hij drinken. Het is echt afhankelijk van hoe hij is. @ego Zo de "rust" is wedergekeerd in huis. Ticho was echt heel even overstuur toen papa wegging. Dus ik papa ge-apped... (of hoe je dat ook schrijft) dat hij overstuur is dus papa draaide de auto om (hij was nog maar 10 minuten weg)... En toen kwam eindelijk de aap uit de mauw.... Ticho heeft eindelijk verteld wat hem dwars zit... hij is verdrietig (en boos) omdat papa en mama niet meer samenwonen. Hij wilt papa elke dag zien. (en ik heb dus meer vermoedens... dat hij boos is op mij omdat ik (wij) nog in dit huis wonen en papa dus niet. En dat het een beetje zo is van mama heeft papa uit huis gezet terwijl dit dus niet het geval is. En dat hij met de neus op de feiten wordt gedrukt wanneer hij dus bij papa slaapt. Want dan ziet hij dat papa en mama niet meer samen zijn en dan ziet ticho dat hij bij papa een eigen kamer heeft etc etc etc... dat is gewoon TE voor hem... en helaas papa ziet dat niet)... En ondertussen ben ik dus erg moe... (en weer hongerig)... dus ga eten pakken en weer op bed liggen... morgen weer een drukke en ondernemende dag... De bouw bellen/mailen etc... laatste beetje onkruid uit de voortuin halen... ja elke dag kijk ik of er een grassprietje tevoorschijn is gekomen... hoezo frustrerend!