FFl, ik zou gewoon zeggen waarom je ander oppas hebt geregeld. Zou het ook geen prettig idee vinden als mijn smoe naakt slaapt en JAimy er dan wleeens bij gaat liggen, of haar meeneemt naar vreemde die wij niet kennen. Vinora, Hallo Augmam, welkom! Hier geen ervaring met leeftijdsverschil van 1 jaar en ook geen nieuwe kriebels
Hoi Vinora, geen pb nodig... is wel duidelijk! Welkom Augman... er zijn wel mama's met 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil; Bellie en Frummel!
@ oppassen opa en oma vs oom.... pfff lastig, denk dat ik het een beetje tussen neus en lippen door zou zeggen. Niet te veel.. Veel plezier met wii-en!!!
Danitjuh, fijn dat het weer wat beter gaat met Marloes jeetje alweer fruit en groente. gaat hard ! Wel vroeg trouwens. Is dat omdat hij al zo zwaar is ? Moonlight, altijd fijn dat soort opmerkingen FFL. ik zou wel de waarheid zeggen ( maar dan wel op een rustige en voorzichtige manier )Succes Augmam. Welkom En nog gefeliciteerd. Elin is van 19-07. Was 22-8 4240 gr ( 800 boven geboortegewicht ), 54 cm ( 4 cm gegroeid ) Ze draait van haar rug naar haar zij. Zelf niet zo weinig leeftijdsverschil maar hoor van anderen dat het erg pittig is. Zeker als je geen makkelijke zeangerschap hebt. bv bekkenklachten en dan een baby die nog niet loopt Vinora, welkom Oeps. bijlezen en kolven gaat niet samen haha. Flesje stroomde over.
Nou, ben benieuwd hoe het de komende tijd op werk gaat. Zag per ongeluk een bericht van personeelszaken aan mn baas. Ging o.a. over mij en de vraag of ie me wilde houden of ontslaan. Zag ergens ook nog het woordje advocaat. Dus ben benieuwd. Iig werkoverleg gehad en mijn to do lijst is weer vol. Ook is 1 dag per week ouderschapsverlof goedgekeurd. Vinora, ook weer welkom dan maar privacy is toch wel erg prettig Vitamine D, niets over gehoord nog van cb.
sorry hoor maar hou je er ook rekening mee dat t een ventje/broertje kan worden? (komt op mij een beetje over dat je wel erg graag een meisje wilt...) Hier 20 maanden verschilerg druk maar ook erg leuk!
Nou lekker dan Lutje! (wilde bijna je oude naam schrijven haha), als je zo dingen te weten moet komen! Vinora: Ik moest even goed kijken en denken, maar ik heb hem . Augmam: Welkom! E.lin is net zoals de E.lin van Kaatje van 19 juli. Zij is geboren met 4060gram en weegt nu 5700gram (laatste keer CB). Bij de geboorte was ze 53cm en nu 60cm. Goed gegroeid dus. Qua ontwikkeling: trappelen en dingen volgen. Echt draaien ofzo doet ze nog niet. Kaatje: Dat is niet zo handig! Zonde van de voeding Marloes: Volgens mij is het dan bij elke CB anders wat ze adviseren. Ik geloof dat ze hier met klem adviseren niet voor de 6 maanden te starten met bijvoeding!? FFL: Ik zou dat ook niet prettig vinden inderdaad. Ik zou gewoon zeggen dat het handiger is, dat je oom oppast, omdat die dichter bij woont? Tjonge...slapen jullie kindjes ook nog zoveel? Ik heb E.lin om 12.45u uit bed gehaald voor een fles en mevrouw was om 13.30u alweer moe. Ze sliep al voordat het muziekje afgelopen was. Ik heb haar bijna nooit meer dan een uur wakker...!
Vitamine D: Wel ergens gehoord, maar nog niet van het CB.... Vraag me af of het daadwerkelijk wel echt nodig is, om zoveel bij te geven, of dat Davitamon een contract met het CB getekend heeft...???
Willen jullie even je mening geven? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/307075-vriendin.html#post11037899
dankjulliewel voor de tips..denk dat ik die van moonlight ga zeggen..dat mn oom dichterbij is (is ook zo veel dichterbij zelfs) is weer de veilige manier ze zullen nu wel boos worden dat ik de plannen wijzig..dus beter zeg ik niet gelijk alles pas als ze het vraagt dat levi weer komt logeren zeg ik wel dat ik dat liever niet meer wil tot hij kan praten.en het zelf aangeeft dat hij wil.. verdere uitleg zal ik niet geven dan hoef me niet te verantwoorden..maar ik vertrouw ze gewoon niet als ik zeg dat ik iets niet wil wie zegt dan dat ze zich er aan houden ze wonen 40 km verder op ik kan het niet controleren.. moonlight: heb je topic gelezen. vriendschap hoort van 2 kanten te komen. ik had een vriendin en altijd ik moest haar bellen enzovoorts. en als ik dan een tijdje niet had gebeld omdat ik vond dat ze ook wel eens kon bellen om af te spreken oid werd ze boos van waarom hoor ik niets van je. je kan het ook aan haar vragen of zeggen dat het je ook leuk lijkt om eens een keer van haar wat te horen. je kan als het goed is als het een goede vriendschap is alles eerlijk tegen elkaar zeggen. als ze dan boos word zou ik ermee stoppen. zal zo levi eens wakker maken.anders slaapt hij vanavond niet.
Bellie; Hoop dat de fysio wat voor jullie kan betekenen. Lutje; Hoiiii... Ben ook benieuwd hoe het verder gaat op je werk, wel raar! Danitjuh; Fijn dat het weer wat beter gaat met Ismail. Marloes; Zo stoer hoor van Mees, super dat alles goed was! Moonlight; Blond, alleen uitgroei bijwerken!! Wat een verschrikkelijke opmerking van die kerel, vind het sowieso knap brutaal dat hij er naar vraagt. In ieder geval wel lekker geshopt! Hier houdt Mika het ook niet lang vol hoor, is ook snel weer moe! Miracle; Super dat Jaimy er zin in had! FFL; Veel plezier met wii-en! Jeetje moeilijke kwestie met je schoonmoeder, misschien toch gewoon eerlijk zijn, als je een smoes verzint en ze vraagt een keer of de kids komen slapen zit je weer met een probleem. Oh je bent er al uit lees ik, succes!! Vinora; Volgens mij weet ik wie je bent!! Augmam; Welkom! Kaatje; Dat is idd niet handig, ik zou willen dat mijn flesje eens overstroomde haha, kolf tussen de voedingen door maar 60cc... Uitgroei is weer bijgewerkt dus ik kan er weer even tegen, ook bij Senna de puntjes ff geknipt.
Meiden zouden jullie ook even op Jula willen stemmen?? Mijn Bofkontje - | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie word het bofkontje van het jaar 2011?
Welkom en nog gefeliciteerd. Hier zit er tussen Dinand en Fabiënne 16 maanden verschil. Hoewel Fabiënne niet gepland is, zijn we wel super blij met haar. Tijdens mijn zwangerschap ging het met mijzelf niet goed, en zag ook best op tegen de tijd die zou komen. Hoe zou ik alles moeten gaan regelen met 2 jonge kids, lukt het allemaal wel, en kan ik het wel aan. Nu Fabiënne er eenmaal is, vind ik het echt appeltje eitje! Dinand was als baby zijnde vreselijk makkelijk, dus ik dacht al: makkelijker dan dit zal bijna niet kunnen. Fabiënne is net als Dinand vreselijk makkelijk. Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat. Alleen vond ik het zwanger zijn met nog een kleintje best wel zwaar! Wat Fabiënne nu allemaal kan: omrollen van buik naar rug (kon ze met 2 weken al, de eigenwijs), naar speeltjes grijpen en ermee spelen en in de mond stoppen, schateren hihi (zo heerlijk is dat), kletsen en op haar zij rollen.
augmam welkom. gezellig. tussen mijn oudste 2 zat 14 mnd. Ik persoonlijk vond het geweldig. de dames hebben heel veel aan elkaar, en zijn ook echt vriendinnetjes. lutje en vinora leuk jullie weer te zien haha kaatje haha let dan ook op hoeveel je kolft haha FFL gewoon eerlijk zeggen. Wie weet willen ze er wel rekening mee houden. maar natuurlijk wel voorzichtig! ennas gestemd! zo mijn souders komen zo aan boord, zodat wij morgen met onze zoon weer naar die leuke ahum test kunnen. en dan zaterdag het feestje van mijn ouders. weet dus niet of ik nog ergens tijd heb om nog ff te komen kletsen. dus dames fijne dag(en)
Hallo Allemaal! Pff zo eindelijk heb ik weer internet heeft er de hele ochtend uit gelegen Net met Sandro naar t CB geweest en meneer is heel erg gegroeid * trots* Hij woog vorige maand nog 4365 nu 5510 En vorige maand net aan 51cm en nu 58cm! van t CB mocht ik niks aan de medicatie doen dus we wachten volgende week wel af dan moet ik toch naar het ziekenhuis. Hij heeft ook zijn prikjes gehad heeft 5 min gekrijst en nu is het over. Ook mag ik zijn voeding omhoog gooien naar 180+6 Ik ben echt blij!! Las iets over vitaminen D en K word hier ook aangeraden door t CB en door t ZH afgeraden omdat het al door de FV zit en het dus voldoende is. Ik geef het hem daarom ook niet Straks met de wintermaanden ga ik hem wel extra vitaminen voor zn weerstand geven en daar zit het dan ook in. @ Danitjuh Ze hebben vanmorgen gebeld en moest een hele rits met vragen beantwoorden. En aan de hand daarvan hebben ze een tijdelijke prognose gesteld ( Dit omdat de psych die ik te zien krijg pas een echt diagnose stelt ) Maar ik heb dus een PND ( waar ik al bang voor was ) in combinatie met aan angststoornis. 24 oktober ga ik voor het eerst naar de psych toe en mag voorlopig ook niet werken. Waar ik stiekem ook wel blij mee ben Zo dat was mijn dag
hey hey augmama:welkom! lutje en vi, hallo verder niet gelezen *schaam* ik vergeet echt alles!zoo irritant! ben aan het zoeken waar mn kaartje voor waterstanden is..maar nergens te bekennen..net als brieven van zh..ook pleite..zoo vervelend! kon altijd zo alles pakken.. en mn hoofd is echt vol..moet nog zoveel dingen doen vanavond en ken ik laatste tijd niet tegen. dan word ik echt al gek/gestressed terwijl ik dan geen fuck doe. zegt mn man: ja wat heb je gedaan? uh nou niks met mn handen maar in mn hoofd was t zo druk.. beetje apart.. word gewoon gek heb mn zinnen gezet op een nieuwe camara een spiegelreflex (heb nu digitale) van de nikon reclame D5100 geloof ik.. misschien mag ik m morgen halen.. ligt dr aan of mn papie me sponsert hahaha (mn broer krijgt altijd alles,elke maand wel geld en spullen enzo..ik nooit.. dus nou vond ik wel dat hij me geld kon lenen/geven..) maar hij zou me na 3en bellen en nog niks gehoord.