Nou Dr. House heeft besloten een thuis operatie in bad te doen. In zijn eentje en bij zichzelf.. Brr. Onweer? Hier gelukkig ( nog ) niet, heb er ook schrik van..
Marleen; Fijn dat alles goed was bij het cb... Hier geen onweer gelukkig!! Miracle; Hoop voor je dat je niet ziek wordt!!
Marloes wat goed zeg! Al beginnen met fruithapjes! En lachen bij zijn prikjes hahaha dat doet hij goed. Moonlight lekker he zo'n plensbui hihi.. Lekker geshopt zo te lezen. Vriendin: lekker laten gaan. Het moet van 2 kanten komen. Geen energie meer insteken. Het is rot want je kent elkaar tenslotte al 10 jaar. Augmam welkom hier en nog gefeliciteerd met jullie ventje. Leuk verjaardagscadeautje Vinora ook welkom hier snap het wel hoor met de privacy Allessandro goed gegroeid dus! Fijn dat alles nu aan de gang gaat wat jezelf betreft. Paso lekker dagje dus. Fijn dat Jim gegroeid is. Ook al prikjes. Marleen ook al naar het cb geweest. Lekker dat ze zo groeit.
Hier geen house heb t gemist jammer! En hier onweer en hagel ( hagelstenen van 2cm! ) Gaat lekker te keer Welkom Herfst!
tis gewoon mn daggie niet zo tis druk in mn hoofd..moet nog allemaal dingen doen nu maar ik doe niks... beetje lastig uit te leggen..weet niet precies hoe ik t moet uitleggen.. vannochtend fysio gehad,gelukkig wel een goede vent die me ook echt wilt helpen. Hij zei dat ik hypermobiel ben.. en had het over een nekkraag voor steun. in belgie zeiden ze al dat een hersendeel naar beneden was gezakt stukje mn nek in.. en de fysio zei dat ik daardoor ook tintelingen en minder gevoel in mn armen/handen heb.. en dat daar niks aan gedaan kan worden. met vienna gaat t nog steeds t zelfde..de artsen durven de voeding niet echt op te hogen. ze is nu maar 1cc per uur om hoog gegaan.
Goedemorgen Elin kwam om 07.10 voor het eerst Krijg straks een vriendin ( sept. mama ) op de koffie met haar kids. gezellig. zo dus even chocoladecakejes bakken Marloes, goedemorgen
Goedemorgen! Ik had een vraag! Hoeveel uren gaan jullie kinderen naar het kdv en hoeveel betalen jullie maandelijks zelf? Hier een discussie met mijn broertje zijn vriendin (het is altijd: mijn vaderrrr zegt.. dan weet je wel voldoende..) is van mening dat de toeslag zo hoog is dat je maar 100 euro p.m. hoeft te betalen voor 32 u p.w. Wil d'r even om d'r oren slaan want het is altijd het zelfde liedje... Stomme k*t
Levi en Elin gaan 2 dagen Uurloon is 6.57. totaal dus iets van 1265 euro Ferry en ik verdienen niet zo veel waardoor we gelukkig aardig wat terug krijgen.Betalen 200 euro zelf.
zal zo eens kijken Maar hij heeft een hoog inkomen en zij heeft ook een goede baan. Hoorde hem al mopperen dat hij geen zorg toeslag krijgt. Dus dan leek me die 100 p.m. een sterk verhaal...
Morge, Hier alles zijn gangentje. Alleen is Bart bang met regen op het dakkapel. Gisteravond om half 12 begon hij te huilen en hebben wij hem maar op het logeerbed gelegd. Hij sliep zo weer verder. Toen werd hij om half 5 wakker van of Fleur of de kast die even kraakte en toen ik ging kijken en vertelde dat ik Fleur de fles ging geven wilde hij wel een spaje haha. hij draaide zich om en sliep toen ook weer verder.
Mogge meiden! Rustig dagje op werk vandaag, er is bijna niemand. Emma zit vandaag op het kdv en vond het toch moeilijk haar achter te laten. Ik gaf haar aan haar begeleidster en ze trok direct een pruillipje. Ben dus benieuwd hoe we het doen vandaag Morgen gaan we lekker shoppen voor een bed. Vriendlief wilde eerst absoluut geen Beter Bed bed, maar gaan er nu toch eentje halen. We moeten echt een nieuw bed en hebben geen geld voor een super goed bed. Dus we halen een simpel ledikant en gaan dan verder sparen voor een goede bodem en matras. Goede oplossing lijkt mij! Moet alleen vanavond even opmeten of een breder bed wel past in onze slaapkamer Willen van 1.40 naar 1.80 gaan