Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogguh!

Noodweer? hier flink wat regen maar noodweer hebben we niet gehad. (of ik heb in coma gelegen vannacht :D) Jim heeft ondanks zijn prikjes de nacht prima doorgeslapen, dus ik ook.

Chantal; de voeding wil dus nog niet helemaal zoals gewenst?

KDV kosten; ik heb ook zo'n berekening gemaakt op de site de kaatje aangeeft. Echter kunnen ze alleen een berekening maken over het jaar 2011, en in 2012 gaat er wel iets veranderen en krijg je minder terug.

Lutje; ach, een zielig pruillipje ;) Ze doet het vast goed! Succes met uitzoeken van een nieuw bed. Wij hebben ook een bed van beterbed. Niks mis mee, tot wij er klossen onder wilden zetten en het kopschot bijna in 2en brak :) Dus het logeerbed maar op klossen gezet.

Schildje; een luidruchtige dakkapel dus? Vervelend dat hij daar wakker van wordt. Haha, hij wilde wel een sapje ;).

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Dames, fijn weekend! Tot maandag

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schidje, op zolder slapen is dus niet ideaal voor bart

Lutje, komt vast goed met Emma op het kdv. Anders bel je zo even.
    lekker een nieuw bed. Zeker zo'n grote !

Chantal, fijn weekend ! Rustig aan meis.

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Reden van het nieuwe bed (volgens vriendlief); dan kan Emma tenminste er bij liggen :D

KDV, ik ben alweer rustig. Emma doet het vast goed en anders hoor ik het wel. Ik kan er weinig aan veranderen en als ik zou horen dat ze wat zeurderig is dan zit ik de hele dag op hete kolen!

Kosten KDV, ons uurtarief is 7,22. Lekker hoog dus. Mocht Emma er twee dagen heen gaan dan betalen we bijna 800 euro!!! Maar we zouden dan wel bijna de helft terug krijgen. Nu krijgen we ook bijna de helft terug.

5. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi!

Was ik weer eens! Gisterochtend om 10 uur heb ik weer weekend gekregen!

Lucas heeft dinsdag zijn prikjes gehad, echt sneu! Hij heeft er goed last van gehad! Hij weegt nu 5520 gram en is 60,5cm. Lange flinke vent in vergelijking met zn zus!

Noëlle is vandaag weer voor t eerst naar t kdv... is een maand niet geweest omdat we gingen overstappen! Maar t maakt dr niks,, had niet eens tijd om mij gedag te zeggen haha. De ene zat helemaal aan de andere kant van wageningen en zonder auto met 2 kids is dat niet makkelijk! Deze is 3 straten verderop en had toevallig net een plekje vrij! Ook moest dit wel aangezien het andere kdv pas om 8uur open ging en deze al om half 8. Nu ik nachtdiensten ga draaien moet colin haar naar t kdv brengen en die moet om 8 uur beginnen.

6. Rono

Rono Niet meer actief

Wat een hoog uurtarief zeg!!! Wij betalen 1500 euro voor 2 kinderen en hoeven zelf maar 154 euro bij te leggen. Dit is voor 3 dagen. Lucas betaal ik al wel voor vanaf 1 okt omdat ik zijn plek niet wil opgeven.. maar is nog wel lekker bij mij haha

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, 7,22 is idd duur! Dan betaal je over elk uur sowieso al 1 euro zelf, omdat het boven de grens zit van de belastingdienst...

hebben ze 1 kindje Sherry, of meer? Een 2e, 3e, 4e kindje op het kdv is in verhouding nl veeeeeeeeeel goedkoper!

Als ik op toeslagen.nl ga rekenen Sherry, dan zit je samen met een jaarinkomen van rond de 30.000 euro wil je nog 100 moeten betalen voor 32 uur opvang per week.
    dus zijn verhaal zal zeker niet kloppen, want dan zou hij ook andere toeslagen krijgen

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    KDV, weet dat het duur is. Maar dan woon ik ook in een dure plaats :D Er is wel goedkoper hoor, maar in vergelijking is deze ook zooooooveel fijner! Het is volledig inclusief en ze kunnen buiten spelen in een grote tuin en er is een kleine dierenweide. Als ze voor meer dan 1 dag ging dan zouden we ook ergens anders heen gaan. Maar voor deze 1e dag vinden we dit wel ok.

Begin chagrijnig te worden. Heb het idee dat ik hier voor niets zit te werken. Kom er steeds meer achter dat mijn functie in principe verdwijnt en dat ik meer naar sales support ga. Heb om te beginnen een hekel aan sales (ben er slecht in) en sowieso is er zo weinig sales dat er geen support nodig is. Dus wat ik hier aan het doen ben? Geen idee, behalve aan het lijntje gehouden worden. Moet denk ik maar eens een gesprek met m'n baas gaan voeren, want dit is niets (en belachelijk).

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Kaatje; En was het gezellig met je vriendin?

Lutje; Kan me voorstellen dat het moeilijk is haar achter te laten op het kdv. Gaat allemaal wel raar op je werk hé, hopen dat je snel wat anders vindt!

Schildje; Vervelend zeg dat Bart bang is voor de regen.

Chantal; Fijn weekend!

Rono; Fijn dat Noëlle geen probleem heeft met de overstap naar een andere kdv.

Hier verder weinig te melden, nacht was weer net zo als andere nachten.
    Eens even kijken wat ik vandaag ga doen..., heb nog genoeg dingen die moeten; ramen van binnen schoonmaken, de administratie ordenen, m'n kledingkast opruimen. Nu nog ff de energie ervoor vinden :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb een gast ouder en die vraagt 5,07 per uur en Sandro gaat straks 2 dagen en wij hoeven zelf maar 55 euro te betalen:)

Hier de prikjes een ramp!
    Hij had gister een beetje verhoging en veel pijn dus pcm gegeven de nacht ging wel goed.

Maar nu:$ hij wilt niet in zn bed liggen en alleen maar bij mij op mn borst slapen;)
    Tot overmaat van ramp is zn mobiel boven zn bed kapot ( had er 1 op batterijen en die doet het niet meer ook niet met nieuwe batterijen ) Dus opzoek naar een nieuwe.

Hij mocht ook met zn voeding omhoog 180+6 en dat is goed gegaan!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, de belastingdienst belde net en de beschikking is er nu wel gewoon door... dus voor november krijgen we netjes geld voor 3 kindjes ipv voor 1.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vriendin is net weg. was gezellig. Elin begint net wakker te worden dus die ga ik maar ff uit bed vissen.Levi zo er in en dan proberen weer een beetje orde in de chaos te brengen. Groot nadeel van verbouwen

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar het wordt er wel mooi van!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Heb wel bijgelezen maar geen fut om te reageren, heb een brakke nacht achter de rug ( laten we zeggen dat ik de pot regelmatig van binnen heb mogen bekijken ) en daar boven op hebben zowel Ryan als ik ook nog eens spruw :(:(

Nou wordt ik zometeen gebeld door de HA ass. of voor meteen een recept of omdat de HA ons misschien toch even wil zien ( al is het wel duidelijk: pijnlijke, rode tepels en ryan heeft een wit vlekje in zijn mondje die ik niet weg krijg ).

Nu zit ik alleen te kijken wat ik doe met mijn ingevroren BV. Hoeveel bakjes zou ik daarvan weg moeten gooien? Ik heb zelf sinds 2-3 dagen last van mijn boobs, zou ik dan ook van 2-3 dagen weg moeten gooien of misschien van een paar dagen daarvoor ook? ( dus zeg maar 5-6 voedingen? )

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Lees straks even bij! Moet echt hoognodig wat in het huis gaan doen!

Ik wilde even komen vertellen dat ik zojuist ben aangenomen:D:D:D! Aankomende maandag start ik al:D.

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Belliebel van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Dan ook al zo snel beginnen helemaal leuk zeg. Kun je dit op z'n korte termijn regelen met de kids?

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miracle; ah jakkes! Beterschap meid! En dus toch spruw. Tja hoe dat zit met die voedingen kan ik je helaas ook geen zeker antwoord op geven. Ik kan je alleen maar veel sterkte en beterschap wensen. Knuf!

Kaatje; ach als het resultaat van de verbouwing straks eenmaal naar wens is ben je alle heisa zo vergeten! (al is het nu zeer vervelend)

Alessandro; ach jij ook een 'hangkind'. De nacht bij mij was ook goed gegaan maar hij is nu ook aan t pruttelen. Vanmorgen na de eerste voeding was hij hangerig en wilde maar heel even in de box. Nu ligt hij na een uur door papa te zijn geknuffeld sinds half 2 in bed maar om de 3 minuten hoor ik gepruttel en gemopper uit de babyfoon komen.

Martje; heb je de energie al gevonden ;)

Lutje; klinkt als een leuk KDV. Rottig van je funcieverandering, hopelijk levert een gesprek iets op. Succes!

Rono; Ach lucas ook ziek geweest van zn prikjes, is hij nu weer beter? En ook goed gegroeid. Fijn dat de overstap makkelijk gegaan is.

EDIT; Bellie; proficiat met je nieuwe baan! En ook al snel beginnen, fijn hoor! Hopelijk is het helemaal naar je zin.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bellie, gefeliciteerd!! :D

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

heey dames ik lees nog mee hoor!

Bellie gefeliciteerd!

Miracle: ik heb me laatst nog verder ingelezen en dacht ook altijd dat je die melk niet mocht bewaren maar tegendeel is waar. Gewoon bewaren maar verhitten boven de 60 graden voordat je het aan ryan geeft! Dan is de spruw dood..

Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Spruw/Candida - Gentiaan Violet Dit gebruik ik bij spruw. Hier geen nystatine of iets. Dit werkt veel beter

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, geen idee hoeveel bv je weg kan gooien. wel zonde :( beterschap

Belliebel, gefeliciteerd ! Waar ga je werken ?

Deel Deze Pagina